اختصاصی خط بازار؛

مرادی از ایران خودرو رفت/قائم مقام ایران خودرو مدیر یک شرکت پتروشیمی شد/قرارداد میلیون دلاری تام همچنان در هاله ابهام

رفتن مرادی از ایران خودرو در حالی رخ داد که چندی پیش قرارداد چند میلیون دلاری خرید خط تولید موتور ۳ سلیندر توسط تام ایران خودرو در رسانه مطرح شد و تاکنون هیچ شفاف سازی در این خصوص از طرف مرادی، اعوانی و حدادی ارائه نشده است.
کد خبر : 34688
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۱۷

به گزارش خط بازار به نقل از روابط عمومی پلی پروپیلن جم، ۳۱ فروردین ماه در مراسمی با حضور سرپرست شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت پلی پروپیلن جم از زحمات دکتر سید مصطفی فیض اردکانی مدیر عامل پیشین تقدیر شد و مهندس حمید مرادی به عنوان مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم معرفی شد.

مهندس حمید مرادی قائم مقام اجرایی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیر عاملی شرکت‌های تام ایران خودرو و پالایش نفت جی و همچنین عضویت در هیات مدیره پالایشگاه اصفهان را در سوابق خود دارد.

بعد از رفتن محسن ناقدی به شستا، این دومین خروج مدیران ارشد ایران خودرو است. رفتن مرادی از ایران خودرو در حالی رخ داد که چندی پیش قرارداد چند میلیون دلاری خرید خط تولید موتور ۳ سلیندر توسط تام ایران خودرو در رسانه مطرح شد و تاکنون هیچ شفاف سازی در این خصوص از طرف مرادی، اعوانی و حدادی ارائه نشده است.

افکار عمومی منتطر این است که علت این خرید میلیون دلاری و علت عدم راه اندازی خط تولید مربوطه مشخص شود. قطعا فرض بر این است تصمیمات مدیران قبلی شرکت تام ایران خودرو و روسای کمیسیون معاملات براساس منافع شرکت بوده است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 14
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

لشگر یکنفره شنبه , 3 اردیبهشت 1401 - 1:25

جماعت نظارتی خواب تشریف دارند، لطفا هیسسسسس!
اون آقا که اومده شده معاون وزیر و همش داره زیرپاش وزیر را خالی میکنه که خودش بشه وزیر، آره درسته همونو میگم. اون لابی کرده و پست را براش گرفته
خطیبی هنوز داره دنبال مافیای خودروسازی میگرده؟. :))))

حاج مهدی شنبه , 3 اردیبهشت 1401 - 3:34

م ت عامل اصلی و فتنه ایران خودرو که رفت. البته داداش م هنوز هست و ادامه دهنده راهش در امور مالی است

مشدی شنبه , 3 اردیبهشت 1401 - 13:19

این خبر رو هم در نظر داشته باشید که برادر زاده آقای مرادی هم با کمی تجربه و با تخصص پاییین در شرکت ایتراک به عنوان رئیس و معاونت مالی حکم گرفته و هنوز هم در ایتراک مشغول هستند

تامی سابق شنبه , 3 اردیبهشت 1401 - 18:26

م چندتا فامیل داره؟؟
90 در صد که تام هستن
بقیه هم ایران خودرو و ماشین ابزار و نفت جی و….

مشدی شنبه , 3 اردیبهشت 1401 - 23:19

شرکت هایی نظیر ایتراک و تام و غیره حیاط خلوت آقایونی نظیر م، پ ،ر ، ظ ، م و …… هستن

طاهره پنجشنبه , 8 اردیبهشت 1401 - 6:43

سلام بترسید از نشر دروغ ،اگه آقای مرادی سلطان قیر را رسوا نکرده بود و ازش شکایت نمیکرد (شکایتی که حتی با حمایت مافیای قدرت از درمنی منجر به برکناری اش از نفت جی شد) هنوز اون زالو صفت در حال تغذیه از خون ملت بود.مرادی مدیری توانمند و پاک دست است که طی سالها صادقانه در صنایع موشکی ،خودرو ،نفت، خدمت کرده و ارائه دهنده ومجری طرح ها و پروژه هایی ملی در این زمینه بوده.

مطلع سه شنبه , 13 اردیبهشت 1401 - 20:05

خانم محترم چرا تحریف می کنید. من با سابقه ایشان در تام و ایران خودرو کاری ندارم. ولی ایشان وقتی اومد جی مدیر عامل قبلی متواری بود و حقوقی شرکت در زمان ایشان شکایت علیه اون شخص را ثبت و پیگیری کرد هر مدیر عاملی هم بود تحت تصمیم مجمع باید شکایت را دنبال می کرد.از ایشان رابین هود نسازید. اینجا هم خیلی آدم را آورد و جا کرد. ولی خوب زیاد فرقی نمی کنه قبلی ها و بعدی ها همینه.!@@@@

مجتبی از تام شنبه , 10 اردیبهشت 1401 - 18:03

تام همین فک و فامیل ها بدبخت کردن.دیگه پرو شدن میان کامنت هم میزارن .

طاهره پنجشنبه , 8 اردیبهشت 1401 - 6:31

سلام بترسید از عقوبت دروغگویی و تهمت و نشر آن.مرادی حتی واسه اشتعال پسر خودش هم سفارشی نکرده.برادرزاده اش هم دانش اموزه و شهرستان.حتما تشابه فامیلی است موردی که میگویید

طاهره پنجشنبه , 8 اردیبهشت 1401 - 6:48

سلام کافیه شما فقط سمت منسوبین( گرچه نسبت ها خویشاوندی نیست و فقط همشهریانی از مناطق محروم هستند) به مرادی را با سمت منسوبین به برخی مدیران پر مدعا و کم بهره ور ،مقایسه بفرمایید.خانواده و منسوبین ایشان مدیر یا عضو هیئت مدیره یا حتی رئیس کدامیک ازین حیاط خلوت ها هستند؟؟!

مشدی شنبه , 3 اردیبهشت 1401 - 14:15

ایش.ن برادرزاده ش هم تو ایتراک که 500 نفر پرسنل دلره با تجربه کم و لابی گری با مداح شدن معاونت مالی و اقتصادی!!!!!!

ح ق دوشنبه , 20 تیر 1401 - 17:31

سلام
هر کدام از دوستان که نظرشون رو بیان کردن، نظرشون محترمه
بنده هم نظرمو رو صادقانه و صرفا بر اساس آنچه که شنیدم و دیدم عرض می کنم:
ایشان از نظر علم مدیریت در سطح بالایی هستن و در خصوص روابطی که منتسب بهشون هست باید عرض کنم که تنها باعث اشتغال خیلی از جوانان منطقه محروم بودن و واقعا بنده سراغ ندارم (حداقل تا اونجایی که اطلاع دارم)هیچ یک از نزدیکان؛ حتی پسرشون رو ؛ هم حتی در سطح مدیریت میانی نزاشتن.

سلی یکشنبه , 2 مرداد 1401 - 15:38

شما قطعا از همون اقوام و نزدیکان هستین.صادقانه

کارمند سابق تام شنبه , 8 مرداد 1401 - 21:05

من از پرسنل سابق تام و واحد بدنه بودم. اگه میخواین تام درست شه تمام واحد بدنه تام را یکجا با هم بریزین بیرون حداقل ۲۰ درصد فساد و رانت و … کمتر میشه.