مدیرعامل سایپا روی دور تُند/برکناری جوان سفارشی، عیار قدرت شیخ

برخلاف انتظار، مدیرعامل جدید سایپا همچون دوران جواد توسلی مهر در همان ابتدای کار انتصابات انتحاری را در دستور کار خود قرار داده ولی در اجرای تغییرات متفاوت عمل کرده است.
کد خبر : 90363
تاریخ انتشار :پنجشنبه 6 دی 1403 - 12:20

به گزارش خط بازار؛ برخلاف انتظار، مدیرعامل جدید سایپا همچون دوران جواد توسلی مهر در همان ابتدای کار انتصابات انتحاری را در دستور کار خود قرار داده ولی در اجرای تغییرات متفاوت عمل کرده است.

علی شیخ زاده در خودروسازی به سلامت و تخصص مشهور است و البته نفر دوم خوب. وی که همواره به دنبال رشد صنعت و تامین منافع ملی بوده در آغاز راه خود دو رویکرد را در دستور کار خود قرار داده: اول «تغییرات سریع در پست های مهم» و دوم «مرزبندی سفت و سخت با ملت مداخله گر».

براین اساس شیخ زاده با هدف بازگشت دوران رستگار و قدرت به سایپا در همان روزهای ابتدایی محمدهاشم سمتی، مهدی رادمنش و شهرام صالحی را به عنوان معاون حقوقی، قائم مقام توسعه محصول سایپا و مدیرعامل سازه گستر منصوب نمود.

وی همچنین در قدم بعدی داریوش گل محمدی(متخصص کیفیت) را به جای مجید آقایی به عنوان مدیرعامل زامیاد منصوب کرد. شرکتی که همچون دو دوره قبل در دوران آقایی نقطه قوت سایپا بود و آقایی عملکرد موفقی در این شرکت داشت.

بعد از این تغییرات ستادی و تامین شیخ زاده به سراغ خودروسازی های تابعه رفت و در یک بده بستان برای بهمن حسین زاده حکم مدیرعاملی پارس خودرو و برای عبدالله سلطانی ثانی حکم مدیرعاملی سایپاکاشان را صادر نمود. اینکه هدف از بکارگیری حسین زاده بده بستان های سیاسی بوده و یا شایسته سالاری هنوز مشخص نیست. همچنین استفاده از صادقی کاشان در هییت مدیره نیز جای سوال دارد چرا که وی در دوران ملت مجاهد به قدرت رسیده بود.

به موازات این اتفاق، یوسف طوقانی و محسن مقدم به عنوان مدیر حوزه ریاست و مدیر توسعه مدیریت سایپا منصوب شدند. شاید در بین تمامی این احکام، انتصاب محسن مقدم چالشی ترین اقدام شیخ زاده باشد. چرا که به اعتقاد برخی از کارشناسان این جوان کم تجربه نه به لحاظ شخصیتی و نه به لحاظ تجربه و نه قدرت مدیریت، مناسب برای این مسئولیت نیست و ممکن است در آینده ای نه چندان دور به یکی از مسائل اساسی برای شیخ زاده تبدیل شود.

این تمام ماجرا نیست چرا که شیخ زاده با قدرت در حال ادامه تغییرات است. بررسی های خط بازار نشان می دهد، طی چند روز آینده«قائم مقام مالی و اقتصادی سایپا»،«معاون منابع انسانی سایپا»،«مدیر بازرسی سایپا»،«مدیر روابط عمومی سایپا»،«مدیرعامل لیزینگ رایان سایپا» و احتمالا «مدیرعامل مگاموتور» تغییر خواهند کرد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 60 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
احمد پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

خط بازار چرا به جای اشاره به موضوعات حساس تخصصی و فنی فقط دنبال تغییرات مدیران عامل و یا معاونین هستید . به نظرم این مطالب شما هیچ فایده ای برای سایپا نداره.

سعید پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

فعلا که ایشون رییس هیات مدیره مگاموتور رو برکنار کردن، امیدوارم مدیرعامل لایق مگاموتور ابقا بشن، حضور ایشون هم برای تولید در مگاموتور و هم منابع انسانی شرکت نعمتی محسوب میشه

کارشناس فناوری اطلاعات پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

با توجه به گسترش علم و فناوری بخصوص IT
بعد از همه این تغییرات ،. تغییر. معاونت فناوری اطلاعات باید در اولویت باشد .
بهتر است ، فردی آشنا به صنعت خودرو ، آشنا به سیستمهای Erp و آشنا به حوزه های توسعه نرم افزار ، زیر ساخت و امنیت را انتخاب نمایید
با توجه به اینکه خودرو در این سالها از بازار فناوری جا مانده است ، بهتر است فردی با مشخصات بالا تجربه کار در بخش خصوصی و استارتآپ ها راداشته باشد

هدهد پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

ساختار فناوری اطلاعات سایپا آنچنان کرخت و فشله که با تغییر یک معاونت تغییری ایجاد نخواهد شد. شرکت زیرمجموعه به صورت استارت‌آپی باید وارد عمل بشه سرمایه‌گذاری روی شرکت فسا و فقط نظارت با سایپا باشد البته اگر مدیران برج عاج نشین فناوری اطلاعات سایپا کوتاه بیان که توی بانک‌ها هم همین اتفاق افتاده بهترین راهکاره. فعلا فسا هم گرفتار مدیرعامل نالایقه که باید نجات پیدا کنه

فسا پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

کاملا درست می فرمایید . من با شما موافقم که باید بازوی فناوری اطلاعات سایپا ، شرکت فسا را تقویت کرد، ولی مدیر فعلی از کسب و کار و فناوری نوین چیزی نمی‌فهمه و از همه بدتر مدیریت بلد نیست .
به نظر من مشخصاتی که کارشناس فناوری گفت در مورد مدیرعامل فسا باید در نظر داشت .
هستند کسانی اگر بر اساس شایستگی انتخاب انحام شود .
اگر به کسی که مد نظرم هست، دسترسی داشتم و اجازه می‌گرفتم ، معرفی اش میکزدم

محسن پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

به نظرم تغییرات صورت پذیرفته و تغییرات چندانی در گروه نخواهیم داشت.

omid پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

خدا کنه سرعت تغیرات زودتری به شرکت فنرسازی زر هم برسه و کارگرای زحمت کش این شرکت نیز دلشاد بشن

حسن پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

«قائم مقام مالی و اقتصادی سایپا»،«معاون منابع انسانی سایپا»،«مدیر بازرسی سایپا»،«مدیر روابط عمومی سایپا»،«مدیرعامل لیزینگ رایان سایپا» این ها بهترین تغییرات هستند مخصوصا مدیر منابع انسانی و روابط عموی چون یکی از مهمترین معضلات حال حاضر سایپا همین ها هستند/ روابط عمومی هم که فقط اسمش هست ولی هیچ عملکردی در این چند سال نداشته و به جرات میگم یکی از ضعیف ترین مدیرت ها تا کنون بوده/ به امید سربلندی سایپا /

شهریار پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

جناب شیخ زاده فکری هم بحال سایپا پرس کنید و مدیرعامل و هیئت مدیره لایق و کارآمد منصوب کنید

حسن پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

جناب شیخ زاده تغییرات رو باید اساسی انجام بده /

Hamid پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷

یعنی واقعا فک میکنید با این تغییرات اتفاق خاصی بیفته؟ همین آدما مگه سالیان سال تو خودروسازی تو مناصب مختلف نبودن؟ هرکسی میاد باند خودشو میاره، مطمئنم این انتصابات انتحاری شرایط رو بدتر هم میکنه. حالا بایستید و تماشا کنید مدیریت شیخ‌زاده دوام نخواهد داشت

علی پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

مدیریت محترم عامل و هیات مدیره بر مبنای عملکرد افراد و شایسته سالاری بهترین تصمیمات را برای شرکت قطعا می گیرند نه باند بازی و سفارش و پیشنهادات شما .به کار خودتان تمرکز کنید و بگذارید سازه گستر که از بهترین شرکتهای گروه هست آرامش داشته باشد

سعید پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

از بازرسی و حراست سایپا و سازه گستر درخواست داریم به پیام های که علیه جو سازه گستر و ساختار این شرکت هست ورود و افراد را در داخل سازه گستر و بیرون آن شناسایی و قصد این افراد نه دلسوزی بلکه تفرقه و ضربه زدن هست .قطعا افرادی که در زمان آقای حیاتی سمت گرفته اند و شایسته نباشند را تیم جدید مدیریت کنارمی گذارند و اگر کسی لایق باشد می ماند .به قول پیام علی بگذارید سازه گستر آرامش داشته باشد و در این شرایط سخت مالی به رشد و پیشرفت خود ادامه دهد

سعید پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷

ایشان زمان آقای مهندس معلمان معاونت تامین شده اند‌ و ربطی به تیم آقای حیاتی ندارندو انصافا در شرایط سخت مالی در یکسال گذشته عملکرد موفقی داشته اند . از نظر شما سایر معاونت‌ها و مدیران همه عالی و فقط شخص ایشان مشکل دارند ! مسایل شخصی اگر با فردی دارید کل عملکردش را زیر سوال نبرید و منصفانه نیست و تمام افرادی که از تامین و سازه گستر هم خارج شدند ارتباطی با ایشان نداشته و خودتان می دانید چه دلایلی بوده . بگذارید شرکت آرامش بگیرد .تامین سازه گستر بهترین قسمت در این شرکت هست و همه افراد در تمام رده های امور های تامین همواره عملکرد فوق العاده داشته اند و انشالله با مدیریت جدید عامل که خودشان کامل تامینی هستند روند روبه رشد ادامه پیدا کند .سازه گستر سایپا همواره بهترین شرکت گروه سایپا بوده ، هست و خواهد بود

امامزاده پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

شنیده ها حاکی از آیت است که مراد ایران خودرو به سایپا می رود

ید اللهی پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

کلا سیستم سایپا ایراد داره و هر روز بدتر میشه. چون سیستم ها شخص محوره و ادم ها سنتی. بهتره مدیر عامل از اونجا یه عارضه یابی خودش کنه نه اینکه به حرف اینا گوش کنه. متاسفانه یکی از نقاط ضعف گروه اونجاست.

محمد پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

جناب مهندس شیخ زاده حواستان به مهندسی و آنان که لحظات آخر و دقیقه نود حکم برایشان زدند باشد ، مهندسی را باید دریابید ، تولید و مالی هم همچنین و نظارت و‌پایش را بیشتر نمایید

دلسوز پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

مهندس شیخ زاده سلام
متشکر از تغییرات در کاشان
ولی حضور صادقی در هیات مدیره همچنان باعث ایجاد مشکل در سایپا کاشان خواهد شد

جعفر پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴

معضل بزرگ ماشین های امضاء هستند

محمد پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

ما تمام افرادی رو که توسلی با خودش برد سایپا رو میشناسیم و سوابقشون رو میدونیم . بهترین و با سوادترین شخصی رو که با خودش برد همون مدیر عامل سایپا پرسه .

اکبر پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

جالبه که می فرمایید ادم متخصص و سالم در خودرو سازی داریم پس ما بریم چشم پزشکی روان پزشکی کسی ما رو معاینه کنه

عماد پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

باسلام خدمت مهندس شیخ زاده مدیرعامل محترم سایپا
تره خداپیگیر افراد مشمول بازنشستگی شرکت مگاموتور باشید اکثر پرسنل ۳۵سال گذراندند وهمه مشگل کمردرد دیسگ گردن ودرد زانو هستند

سعید پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

لطفاً از طرف فقط خودتان اطهار نظر فرمایید. و اکثریت با توجه به شرایط مالی شرکت از عملکرد تامین راضی هستند و اگر مشکل شخصی دارید مستقیم با ایشان مطرح فرمایید و آسیب به شرکت نزنید و منصف باشید

Eb پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷

ایران اینجور که پیداست خودت از اخراجی ها بودی دلت خیلی پره
از همه مدیرا
چه مدیران قبلی چه مدیران جدید چه مدیران اینده
میخای همه را عزل کنند تو بشی مدیرکل

علی پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

امیدوارم زودتر نوبت به شرکت قالبهای بزرگ سایپا هم برسد

دلسوز پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹

سلام خدمت آقای شیخ زاده آقا به سایپا یدک هم یه نگاهی بندازی اصلا معلوم هست فروش سایپا یدک کجا می‌ره

parham پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴

واقعا از آقای مهندس شیخ زاده بعید بود که مقدم را به چنین سمتی انتخاب کند. واقعا همه ما پارس خودروای ها تعجب کردیم. ایشان نقش حسین نصیری در دوران جواد سلیمانی را بازی خواهد کرد. محمد گودرزی و محسن مقدم دو رفیق می باشند.

احمدی پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲

بنظر بنده محسن مقدم شیخ زاده رو با چالش مواجه می کنه و کمکی به مدیر عامل و هیت مدیره نمی کند باید شیخ زاده زودتر بفکر جابجایی مقدم باشد او کم تجربه و از لحاظ شخصیتی موجه برای این جایگاه نیست

امید پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷

جناب شیخ زاده لطف کنید یه نگاهی هم به بهران موتور گلپایگان کنید
چرا که وضعیت به شدت ملتهب

سرباز گمنام پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

جناب آقای مهندس صالحی،

احتراماً، درخواست می‌شود نسبت به بررسی و بازنگری در انتصابات و اقدامات صورت گرفته در ۹ ماه اخیر شرکت سازه گستر اقدام فرمایید.

سعید پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵

از کجا مشخصه طرفدار حق هستید ؟ چون به منافع خودتان نرسیدید و باج به شما و دوستانتان نداده اند ظالم شده اند‌ ؟ اتفاقا اینجا وقتی بیشتر صحبت از معاونت تامین هست نشان می دهد کار خود را درست انجام داده اند و هدف سازه گستر تامین هست نه رانت و باج به باندها و افراد خاص مد نظر شما

باخداباش پادشاهی کن پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲

اینجا چه خبره
دوستان پاکدامن و کامنت گذار لطفا اگه مدرک و سندی از دزدیها و رشوه ها و حق السکوت و فساد های بقیه دارن بدهند مدیریت خط بازار تو سایت بذاره و بفرستن برای مراجع نظارتی و بازرسی تا رسیدگی بشه، اگه هم فقط بلدن حرف بزنن که بحثش جداست،این خوبه که حرف بزنیم ولی حرفی که راست باشه.نه نون دزدی آخر و عاقبت داره نه نون تهمت و دروغ و غیبت و افترا چنانچه پیامبر اکرم میفرماید اَلغیبةُ أَن یُذكَرَ الرَّجُلُ بِما یَكرَهُ أَن یَسمَعَ.
غیبت كردن یعنی انسان در غیاب كسی سخنی بگوید كه او بدان رضایت ندارد و همچنین میفرماید اِیّاكَ و الغیبةَ فأِنَّ الغیبَةَ اَشَدُّ مِنَ الزّنا!
برحذر باش و از غیب كردن بپرهیز. گناه غیبت از گناه (عمل شنیع) زنا به مراتب بزرگتر است.
البته رعایت این احادیث برای همه واجبه.

بنده خدا جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۹:۱۴

آقا سعید پس شما به هدف خودت رسیدی و باج بهت دادن که اینطوری قضاوت میکنید ،انشاالله که بتوانی سر سفره خانواده ببری . و بتوانی بارها رو درست مصرف کنی

Kaveh پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲

با سلام مدیرعامل وقت مگاموتور بسیار آدم متین و کاربلد و پرسنل مگاموتور از ایشان راضی هستند.در تمام این مدت که ایشان مدیرعامل بودند دغدغه ایشان تامین و بالابردن سطح رفاه پرسنل مگاموتور بوده است.از ایشان بسیار سپاسگزاریم.

حسین پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴

به امید خدا با روی کارآمدن مدیرعامل جدید نگاه ویژه ای به حقوق ودستمزدپرسنل بازرسی مگاموتور بشه…همه مدرک ها کارشناسی ولی دستمزد،حقوق کف وزارت کار و بدون پاداش و بهره وری مسائل انگیزشی…

اصغر پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

واقعا برام عجیبه چرا آقای شیخ زاده از مهندس هاشمی مدیر عامل سابق سایپا پرس استفاده نکردن تو هیچ کدوم از شرکتها، کوچکترین توجه به اقدامات زیر ساختی و مهمی که انجام دادن ایشان را لایق بهترین سمت ها میکنه، امیدوارم انسان های سالم و پاکدستی مثل آقای هاشمی در راس امور قرار بگیرند

جاوید پنجشنبه , ۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

واقعا” تو این شرکتهای خودرو ساز چه خبره؟ ظاهرا” یک عده افراد کم سواد و عامی که مثل بچه هایی که آبنبات چوبی از دستشان گرفتن به جان هم افتادن و وقاحت به جایی رساندن که علنا” به هم تهمت میزنند و با اعلام اسامی با آبروی همدیگر بازی میکنند، قطعا” این افرادی که بطور مشخص از مدیران ارشد و میانی نام میبرند از پرسنل حاضر در مجموعه هستند و به دلیل مشکلات شخصی و از دست دادن منافع کوچک و بزرگ خود دست به افشا نام افراد میزنند، وقتی در مجموعه ایی به جرات نام نیروهای حراست آن مجموعه بعنوان افراد فاسد برده میشود باید فاتحه آن مجموعه را خواند البته فاتحه شرکتهای خودرو ساز بخصوص دو شرکت دولتی و نام آشنا را خیلی مدت است که مردم خوانده اند ولی رانت و فساد در آنها به حدی است که خیلی از افراد با جابجایی افراد به درد میافتند ، واقعا” چرا قوه قضاییه و سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی هیچ وقعی به این مسائل نمی گذارند ؟ فکر نمی کنید مردم رابطه ایی بین این مجموعه ها و داشتن منافع با هم را که باعث تضییع حقوق مردم گردیده است را محتمل می دانند؟

کسی که ازش میترسی جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۰:۵۹

قشنگ معلومه جیبت پر پول شده ها خط بازار بهت رسیدن نه؟ شروع کردی تعریف و تمجید و پاچه خواری

ترابی جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱:۵۱

شیخ زاده به سلامت و تخصص معروفه؟!!! چند گرفتی براش بنویسی؟!!!
چقدر کلاااش هستید شماها

sahar جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۲:۵۸

افتضاح ترین کاری که جناب شبخ زاده می توانست انجام دهد حکم دادن به محسن مقدم بود.

Mahbobe جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۳:۰۱

چرا کسی در مورد سهیل نژاد عضو هیات مدیره که بهدار بوده نمیگه

بحیی جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۳:۰۶

به نظر من که از قدیمی های مگاموتور هستیم ،آقای منتطر المهدی باید هر چه زودتر با یک فرد متخصص تاویض بشود.

کیلومتر ۱۵ جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۴:۲۷

نوشته های جالب، تکراری و خنده دار خط بازار واسه کلاشی، و دست خط اونهایی که احتمالا الان از میرداماد به کیلومتر ۸ رفتن و پست مناسبی نگرفتن ، با هدف زدن محسن مقدم ….. عجیب جمله هات خنده داره اقای ویراستار، باز از کی و چطور میخوای پول بگیری؟
بابا ازاد باش دست فرمون منابع انسانی نماها تو رو به یک کلاش و نشریه سوخته بدل کرده

سعیدعاجلو جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۵:۳۹

مهندس شیخ زاده عزیز انتصاب شایسته داریوش گل محمدی بر مسند شرکت زامياد یک تدبیر هوشمندانه بود چرا که گل محمدی بسیار مدیر لایق و شایسته ایست و می‌تواند شرکت زامياد را به روزهای اوج بازگرداند و از خدمات و زحمات مهندس آقایی نیز باید تقدیر و تشکر نمود

دلسوز جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۷:۱۱

چرا پاک میکنی خط بازار
صادقی و تیمش باید از کاشان کلا کنار گذاشته شوند
این حرکت که همچنان در هیات مدیره کاشان باشه یک خطر برای آقای شیخ زاده و ثانی هست

اکبر جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۷:۱۷

آقای شیخ زاده در شرکت زامیاد فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر همه در حاشیه هستند پسر سرپرست رستوران که به شکم های آقایان رسیدگی میکرد با سرعت نور تا معاونت بالا رفته و منشی ها همه مدیر شدند چه وضعی شده همه استعدادها از این روند ناامید شده اند این خیانت نیست

عیسی جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۹:۱۸

به مگاموتور نمی تونه دست بزنه مگا موندنیه و منتظر حالشو می بره

علی جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۹:۲۳

مگاموتور خدا بهشون رحم کنه کار چاق کن جابری شخصی بنام دکتر بهنام ولینژاد با سفارش قدرتی در تبریز یک شبه آمده هیات مدیره مگا

مهران جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۹:۲۳

ایران چند ماهه که آتیشت حسابی تنده و پشت هم پیام میذاری و اسم بقیه رو با منظور میبری.فکر کنم پلیس فتا گذرت نیفتاده یا اینا که اسم میبری ازشون و تیکه و متلک بارشون میکنی فعلا بیخیال هستن و کاری به کارت ندارن.
🤔

سعید جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۹:۳۶

به جای این تغییرات خوبه به داد پرسنل سایپا هم برسه شرکتی که خودش مادر شرکتهای زیر مجموعه مثل سازه گستر،مگا موتور و … هست از نظر درآمد و حقوق کارکنان پایین تر از زیر مجموعه ها هست و کسی هم توجه نمی کنه .کجای دنیا شرکتهای اصلی پرداخته پرسنلش پایین تر از زیر مجموعه هست ولی تو سایپا اینجوریه

مصطفی جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۹:۴۹

هرکس را عوض کنه قدرت عوض کردن مدیر عامل انتخابی بهران موتور را نخواهد داشت.

کارگر جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

با سلام خدمت دوستان و همکاران گرامی. اگر شخصی از مسئولین گروه این متن رو میخونه یه جواب قانع کننده برای ما کارگران فنر سازی زر داشته باشند . چرا شرکتی که سود ده هستش باید آنقدر اشل حقوقی پایینی داشته باشه . چرا باید مدیر این مجموعه با کارگران و افراد زیر دست حتی معاونین که خودش منصوب کرده نامناسب برخورد کنه

Ghalandar جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

واقعا مديرعامل سايپاپرس از همه با سوادتره، البته اگه قرار باشه همه ايران مرده باشند

ایرانی جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

درخودروسازی مفت خورباحقوق های بالا خیلی خیلی زیادهستند که یکی از اصلی ترین دلیل گران شدن خودروهای تولید داخل کشور هستند

محمد جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

کی نوبت تغییر مدیر عامل سایپا یدک می شود؟
تا این شرکت از فلاکت و بی پولی به آخر خط رسیده

raha جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

قطعا انتصاب محسن مقدم در چنین جایگاهی ،مشکلات زیادی را زرای آقای شیخ زاده ایجاد خواهد کرد. کسی می دونه فلسفه ایجاد شرکت جیپ چی بوده و چرا ایشان مدیر عامل شدند ؟عملکرد آقای مقدم در شرکت جیپ بررسی شده است؟ قطعا در آینده مقدم پاشنه آشیل شیخ زاده خواهد شد.

فسا جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

بعضی از همکاران به حاکمیت شرکتی اشاره کردند
قدم اول در حاکمیت شرکتی ، حاکمیت فناوری اطلاعات ITG هست .
شنیدم معاونت فناوری ایران خودرو از ۳سال پیش به پیشنهاد و مدیریت مشاوری که داشت این کار را انجام داد و دوستانی که دارم آنجا میگفتند خیلی خوب بوده و کارهای خوبی انجام شده .

آقا ، همین مشاور ایران خودرو را بیارید ازش کمک بکیرید .

رضا جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴

لعنت برباتی وباعث اصلی که ملت وصنایع راازوجود متخصصان حالی می کند تا دیگر صنایع رابروز صنعت برق اندازد

رضا جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

فعلا سفره بیت المال درچنگ نااهلان افتاده ولی خوب روزی روزگاری حسابی کتابی خواهد بود

محمد جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

سلام آقای شیخ زاده لطفاً در مورد شرکت سایپا آذین کاری بکنید جمعی از پرسنل بازنشسته شرکت حدودا صد نفر یک سال هست منتظر بازنشستگی هستند

نظرات بسته شده است.

css.php