مدیرعامل سایپا پرس تغییر کرد/کوچ دیزلی ها به سایپا

طبق پیش بینی خط بازار در ادامه انتصابات انتحاری در سایپا، جواد توسلی مهر مدیرعامل سایپا پرس را تغییر داد.
کد خبر : 70772
تاریخ انتشار :چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 0:51

به گزارش خط بازار؛ طی حکمی از سوی جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، سعید فهیمی را به جای ابراهیم قلی پور به عنوان مدیرعامل شرکت سایپا پرس منصوب شد.

سعید فهیمی حضور در حوزه مهندسی، مدیر ساخت قطعات و ابزار و همچنین معاون کیفیت ایران خودرو دیزل را در کارنامه خود دارد. وی سال ها به عنوان مدیر مهندسی و مدیر تحقیق و توسعه مشغول به فعالیت بوده است.

همچنین مهدی آقاطاهریان به جای سعید تخته چیان به عنوان معاون فروش سایپا منصوب شد. آقاطاهریان پیش از این معاون فروش ایران خودرو دیزل بوده است.

منبع: خط بازار 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 125 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Da چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۰۶

توسلی مهر ضربه آخر رو محکمتر بزن به دیزل آقایون بالا سری هم خواب تشریف دارند .معاون تامین معاون فروش معاون کیفیت معاون طرح و برنامه.رییس هیئت مدیرهدیزل .مدیرعامل گواه .مدیرعامل محور خودرو.مدیر قراردادها و بزودی معاونت تولید.معاونت مالی مدیر تدارکات.مدیر بازرسی هم پست های کلیدی میگیرن اینطوری توسلی مهر در نامه خداحافظی برای شرکت و کارگران دیزل آرزوی سر بلندی کردی!!!

واقع بین پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

سلام جناب DA
واقعیت موفقیت دیزل را مردانی میدانند که در این شرکت استخوان خرد کردند . بله موفقیت دیزل مدیون سرباز بی ادعا جناب مهندس زالی می‌باشد و آقای توسلی فقط شانس مدیریتی داشتند و در بهترین زمان سکاندار دیزل شدند . بلی موفق بودن یک شخص در یک گروه هیچ تضمینی برای موفقیت در سمت دیگر نخواهد بود . ولی تنها چیزی که در حال ضربه زدن به دیزل هست اختلاف مدیران ارشد دو خودرو ساز اول کشور هست و این موضوع باعث یار کشی شده است . امیدوارم دلسوزان مملکت هرچه سریعتر ورود کنند زیرا نان صدها هزار کارگر و خانواده آنها تحت تاثیر تصمیمات احساسی خواهد شد .

عیسی جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۵۴

تا هفته بعد مدیر عامل این شرکت ها عوض میشن
مگا
امداد
همراه خودرو
ایران کاوه
قالبها
ایدکوپرس
پلاسکو
لیزینگ
چندتا از معاون سایپا
آذین
همچنین چند ده تا از اعضا هیت مدیره

محمد چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۲۵

جناب توسلی مهر ممنون از تغییرات خوبتون ابراهیم قلی پور در حدمدیرعاملی یک شرکت کوچک نبود تو این مدت هم فقط بفکر خودش و جونت شدن با بخش خصوصی مخصوصا شمالی ها

نوید چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

شما قطعا آر روی کینه و بغض نوشتید و خودتان را مدیون آقای قلی پور کردید ایشان اصالتا شمالی نیستند و هیچ شرکت خطه شمال با سایپا پرس قرارداد ندارد. تهمت عواقب دارد وقتی تحصیلکرده ارشد شریف با راه اندازی ۳ خط تولید در سایپا پرس لایق مدیر عامل نباشد پس چه کسی لیاقت دارد؟ آقای مهندس قلی پور شرکت سایپا پرس را برای حداقل ۱۵ سال دیگر بیمه تولید و کار نمود .متاسفم برای تفکر شما

حسین چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

این پروژه ها ثمره یه نفر دیگه بود، شما اطلاع ندارید.برید خوب تحقیق کنید

شهریار پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

هیچ خطی در زمان مدیرعاملی قلی پور در سایپا پرس نصب نشد حتی پروژه تیروان رو هم عرضه نداشت جلو ببره البته سوابق بی عرضگی این فرد در سال های قبل که با اعتصاب پرسنل برکنار شد در پرونده ایشون هست . تیم مدیریتی ضعیف ایشون و هیئت مدیره فعلی که توسط آقای خاص به گروه تحمیل شدند سریعتر باید تعویض شوندتا سایپا پرس بتونه به اوج برسه و ماموریت تامین قطعات بدنه پرسی در گروه رو بنحو احسن انجام بده .

نوید پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۴۵

بد نیست یه سرچ ساده با عنوان بزرگترین خط پرسکاری در سایپا پرس به تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ دراینترنت بزنی همون عکس و توضیحاتش میگه قلی پور چکار کرده راستی عکس قلی پور رو دوبار ببین تا باورت بشه پروژه خرید و راه اندازی و رباتیک کردن خط پرسکاری با قلی پور بوده

سعید چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

قلی پور متخصص و اینکاره بود و بهترینها را در حوزه فنی داشت در زمان تحریم بزرگترین پروژه های میلیون یورویی را برای گروه سایپا به سرانجام رساند بعید میدونم آقا سعید اینکاره باشند.

علیرضا چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

اون پروژه ها حاصل زحمات کس دیگری بود

محمد سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۵۸

😂جدی میفرمایید!؟ میشه بپرسم کدوم پروژها!؟ نکنه منظورتون خرید خط پرسکاری مستهلک و ضایعاتی به قیمت نو رو در زمان مدیریت حسینی پور میفرمایید که جر خورده بود😤 و کلی هزینه رو دست شرکت سایپا پرس گذاشت و داره میزاره و بخاطر خریدش چند وقتی رو بهمراه مهندس مومنی کنار گذاشته شده بودن رو میفرمایید😂،از انتصاباتشون هم که نگم اکثراً بی کفایتن نمونش مدیر منابع انسانی(کوشا)که در حدو قواره کارشناسی هم پرسنل قبولش ندارن و راننده نیسان شرکت از ایشون کار راه اندازتره و اکثر مدیرا و روسا که با سفارش از فلان نماینده یا … سمت گرفتن!؟

حسن چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

دار و دسته ف باید برود.الان نوبت شرکت قالبها، سودیکو و هیئت مدیره های منتصب ایشان در سایر شرکت‌ها مثل سایپاپرس است

حسین چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

به این جمع، پلاسکو را نیز اضافه کنید

حسن چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

به این جمع پلاسکو را نیز اضافه کنید

نوید چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

خیلی خوشحالبتون نمیشه اونقدر طول نمی‌کشه شما بیسوادها بار و بندیلتون رو از سايپا گم میکنید حتی توسلی مهرتون

سید حق گو چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

سلان
نکته عجیب در این مورد (انتقال برخی مدیران و …به گروه سایپا) برای فردی مثل من اینجاست که مرا اسیر یک دوگانگی و عدم درک متقابل از برخی دوستان می‌کند. اولا هر مدیر ارشدی در هر نقطه دنیا حق طبیعی دارد که از ابزارهای تبدیل تفکرات و برنامه های خود به واقعیت و عملکرد استفاده کند مهمترین ابزار بک مجموعه نیز نیروی انسانی زیر مجموعه آن بنگاه میباشد و مدیران نیز حداقل در برخی بنگاه‌ها که یا خیلی در گرفتن نتایج عملکردی مهم هستند و که با عملکرد ضعیف مدیران قبلی به این روز افتاده و یا خود این مدیران نخواستند با تیم جدید کار کنند مجبور به تغییر و تعویض برخی محدود از مدیران ارشد شده .
و نکته بعدی مهم اینکه لطفا دغدغه مندان شرکت دیزل اصلا نگران ایجاد مشکل برای دیزل نباشند .چون بهر حال یا این مدیران قوی بوده که اگر بروند دیزل به مشکل برمی‌خورد یا این مدیران در اثر فامیل بازی و رانت مدیر ارشد مورد استفاده قرارگرفتند .در صورت دوم که چه جای نگرانی است و مشکلی پیش نمی آید. و در صورت قوی بودن این مدیران هم عرض میکنم نگران بهیچ وجه نگران نباشید ‌مدیر جدید و محترم دیزل نیز در حال انتقال همان روش قطاری مدیران به دیزل می‌باشند تا حتی میانی ترین مدیران دیزل .
و البته که دوستان و همکاران مدیریت جدید در دیزل در همین چند روز آن متوجه شدند که مدیر جدید هر حرکتی را اولین بار انجام داده و گروه قبلی اصلا کاری در شرکت نکرده بوده ؟؟؟!!!
پس نگران دیزل نباشید لطفا .با تشکر

سرباز گمنام چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

سلام
از مهندس توسلی مهر تشکر میکنم بابت برکناری جسورانه در سایپا و شرکت های گروه،امیدوارم در اسرع وقت فکری به حال شرکت مگاموتور نیز بکند چرا که هفت سر اژدها در این شرکت هستش.

سید حق گو چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

با سلام خدمت دوستان دغدغه مند دیزل .
عرض می‌شود چرا برخی بشدت نگران این تغییر و تعویضها شده اند .متاسفانه همین افراد چند روز پیش هر آنچه در توان داشتند برای انتقال این سه چهار مدیر گفتند و نوشتند و فریاد زدند که وا مصیبتا این مدیران یا فامیل بودند و یا مدارک…. پس ناراحتی چرا ؟
دوم اینکه این نقل و انتقال برای دیزل هم بشدت توسط مدیر ارشد جدید در حال اجرا می‌باشد حتی درمورد مدیران میانی. و حق ایشان نیز میباشد .
و سوم اینکه دوستان در دیزل و همکاران مدیریت جدید خیلی منعطف هستند .به این معنا که نشان اولین ها را بسرعت به مدیر محترم جدید اهدا کردند و باعث تعجب بسیاری شدند .
و شروع این عملیات نقل و انتقال دو طرفه و قابل اجرا بوده و هست .
لطفا نگران دیزل نباشید .منعطفین زیاد هستند .ب

نوید چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

کی گفته حق ایشان است مگر ارث پدرش هست .

نویدی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

کی گفته حق ایشان است مگر ارث پدرش هست .

بينام چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

فعلا كه شبيه ارث پدري رفتار ميكنن متاسفانه
انتقاد از تيموري براي باند و باند بازي و فاميل بازي بود، اينكه بدتر شد
خدا بخير كنه

علی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲

شما سید مهر گو هستی کلا برا توسلی تو همه جا کامنت خوب میدی تو‌چند میگیری

مهدی پاکرو چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

ضمن سلام و تشکر از اهالی رسانه خصوصا رسانه خط بازار که فراجناحی عمل میکند .
آقای توسلی مهر از افراد کارآزموده بهره میگیره و نشان داده که کارها باید از طریق تخصص و مهارت پیش بروند،گواه این کار هم پرسنل ایران خودرو دیزل هستند که همگی از کوچ توسلی مهر و مدیرانشان به سایپا ناراحت بوده و هستند ،واقع بینانه نگاه کنیم صنعت خودروسازی خصوصا سایپا بخاطر مردم نیاز به تحول و پوست اندازی و استفاده از تخصص دارند .سایپا از ماکسیما و زانتیا و چانگان رسیده به تیبا و ساینا و کوییک .به امید روزی که بهترینها رو در کشور خودمون تولید کنیم.

نوید پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

تا اونجا که من میدونم ایرانخودرو دیزل از بنز رسیده به چینی ها حتی وطنی هم نداره حداقل سایپا ۹۵ درصد قطعاتش داخلیه کاش کمی فکر کنیم یه خواهش دیگه پروژه اطلس و آریا و وانت ۲۵۱ در انواع مختلفش محصول آقای تیم ری بود شنیدم توسلی جون خوش شانس

نوید چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

از تمام مدیران عاملی که به سایپا پرس آمدند تنها یکنفراز تحصیلکرده های شریف برای گروه سایپا و شرکت سایپا پرس بسیار زحمت کشید و در این راه ۳ خط تولید و بیشترین درآمد و سود خالص را برای سایپا پرس به ارمغان آورد والبته رضایت کارکنان را جناب آقای مهندس ابراهیم قلی پور هستند آنهم بدون تغییر مدیران پیشین (نکته بسیار مهم) بنظرم اگر مدیر عامل واقعا خودش چیزی در چنته داشته باشد نیاز به این همه تغییرات حکمی نیست . برای جنابعالی آقای مهندس ابراهیم قلی پور آرزوی موفقیت بیشتر از این داریم .لیاقت ایشان سایپاست . خدایا ببین با بیت المال چه می‌کنند.

علیرضا چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵

بزرگوار یه مقدار تحقیق هم بد نیست پروژه ها رو به اسم ایشون تموم نکنید حاصل زحمات آقای هاشمی بود اجازه بدین من بیشتر از این نگم براتون کسی که تصمیمش منوط به تصمیم اطرافیان باشه بهتر که بره انشاءالله موفق باشه در باقی مسیر زندگیش

نوید پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

دوست عزیز در زمان آقای هاشمی جناب آقای مهندس قلی پور عضو هیئت مدیره و از نفرات اصلی خرید خطوط از آلمان بودند اینجانب از سال ۸۲ در سایپا پرس خدمت میکنم . جناب آقای دکتر هاشمی نیز بسیار دلسوز بودند ولیکن باید با این دو عزیز آشنایی کاری کامل داشته باشی تا تفاوت مدیریت را متوجه بشی .

احمد یکشنبه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

واقعا قلی پور گند زد به سایپا پرس با اون مدیر منابع انسانی رشتی کوشا که با همه درگیر بود و هرشب ۱۰ تا غذا میبرد شرکت نابود کردن قلی پور هرچی خانوم بود استخدام کرده بود وهیچ بهره وری برای شرکت نداشتند اکثرا مدیر شمالی وکم تجربه بودن بنظر من هاشمی مدیر عامل خوبی بود.

منتظرم،العجل پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۱۲

کاملا با شما موافق هستم،در منابع انسانی و بازرگانی و برنامه ریزی باید تغییرات کلیشه‌ای انجام بگیره،حراست و بازرسی هم الا ماشاالله…..

محمد سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۲

بله خط مستهلک و ضایعاتی که چند بار از یه محل جر خورده بود و تعمیر شده بود😂 و کلی هزینه به شرکت تحمیل شد و داره میشه

محمد سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

😂جدی میفرمایید!؟ میشه بپرسم کدوم پروژها!؟ نکنه منظورتون خرید خط پرسکاری مستهلک و ضایعاتی به قیمت نو رو میفرمایید که جر خورده بود😤 و کلی هزینه رو دست شرکت سایپا پرس گذاشت و داره میزاره و بخاطر خریدش چند وقتی رو بهمراه مهندس مومنی کنار گذاشته شده بودن رو میفرمایید😂،از انتصاباتشون هم که نگم اکثراً بی کفایتن نمونش مدیر منابع انسانی(کوشا)که در حدو قواره کارشناسی هم پرسنل قبولش ندارن و راننده نیسان شرکت از ایشون کار راه اندازتره.اکثر کسایی که تو این مجموعه سمت دارن یا سفارش شدن یا با خودش بیرون کار میکنن نوید جان😂

نوید سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹

بخاطر همون خطی که اگر الان بخوای بخری چند صد میلیارد باید پول بدی و از همین خط که بخاطر ابعاد میزهای بزرگش دارن بهترین درآمد رو از برخی شرکت‌های غیر گروه درآمد کسب می‌کنند ضمنا اگر نمیدونی برو از بچه های خرید خارجی بپرس ببین این خط به قیمت نو بوده یا دست دوم خرید دستگاه پرس به قیمت پایین مهمه و از سبک‌های خرید های کارشناسی و در تمام دنیا مرسومه اونم در دوران تحریم حتی ایرانخودرو آرزوی همچین خطی رو در این دوره فشار تحریمی داره لطفا تحقیق قیمت کن وگرنه مدیون قلی پور خواهی شد

نوید سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

ضمنا بخاطر همین خط سایپا پرس دانش بنیان شد و خودت میدونی دارن رباتیکی می‌کنند بد نیست اطلاعات مالی خودت رو با واقعیت وفق بدی نه شنیدن شایعات آدمهای بیسواد راستی به سود دهی شرکت در سال گذشته و امسال نگاهی بنداز و البته افزایش حقوق و آکوردت

محمد چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰

اولاً الان خرید نشده قبلاً با دلار بیست، سی تومنی خرید شده . دوماً از نفرات فنی شرکت باید وضعیت خط رو پرسید😂 سوماًهزینه های راه اندازی خط تاحالا بعلاوه تولیدات صورت نگرفته تا زمان راه اندازی و سایر هزینه ها رو بخوای حساب کنی اونم برای پرسی که چند بار تاجش ترکیده و جوش خورده و… الانم یکی از پرساش به دلیل فرسودگی خوابیده و… حالا شما بگو میزش فلان در فلان باشه .در مورد افزایش حقوق و… شرکتی که از سال گذشته با تولید محصولات جک بالای چند ده میلیارد در ماه در آمد کسب کرده و میکنه بایدم سود ده باشه چهارم آقای قلی پور مدیون من و خانواده من و امثال من هستن و خواهند بود و باید در آخرت پاسخگو باشند.

نوید چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹

پول کل خط پرس رو از محل فروش خط دومی که وارد کردند و به پارس خودرو فروختند برگردوند و بهای این خط مفت در اومد بهترین قطعه سود ده جک که ساید هست فقط در همین خط در ایران تولید میشه اگر نمیدونی برو بپرس بی دلیل ابعاد میز مهم نیست بالاخره این هیت مدیره د ر چانه زنی با کرمان خودرو بهترین سود رو گرفتند ما یه قرارداد بستیم با حقوق مشخص که سر وقت به همراه غیر نقدی هایی که فقط ایشون داد پرداخت شد ضمنا سود دهی از بابت جک نبود بابت فروش قطعات یدکی بود که از ورقهای ضایعاتی به پیشنهاد خود قلی پور حاصل شد داداش توی این شرکت ۹ تا مدیر عامل دیدم بهترین و با اخلاق ترینشان قلی پور بود که هیچ کس رو اخراج نکرد و بالاترین افزایش حقوق و آکورد رو داد وگرنه منم مثل تو یه کارگر زاده هستم و جوانمردی صفت مردان آزاده است

نوید پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۷

در صنعت خودرو میگن وقتی میخواهی ببینی یه مدیر عامل خوب عمل کرده اول برو سراغ سروقت دادن حقوق و غیر نقدی ها و … بعد که خیلی مهمتره برو سراغ انبارش ببین خالی یا پر که در سایپا پرس شکر خدا تا خرتناق لبریز از مواد و محصول و هیچ یک از پرداختی های قانونی و عرفی عقب نیفتاد البته این موضوع فقط در دوره قلی پور تتفاق افتاد تنها دوره ای که از سازه گستر ۹۸ میلیارد تومان سود خالص گرفتن و چون نقدی نداد در عوض مواد اولیه گرفتن

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

همانطور که قبلا عرض کردم. خبر تغییر مدیر عامل سایپا پرس شخصی جوان و باسواد و جسور و بی باک تحقق یافت.حال پرسنل مگاموتور شاهد تغییر باشند. شخصی با رزومه بسیار قوی در تولید خودرو های سنگین و رکورددار در شکست تعداد تولید و ورزشکار واز همه مهمتر دلسوز پرسنل در هفته آینده.یا علی

سفیرانم پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۵۹

ادعای مخاطب:

سلام خط بازار اگه میخوای پاک کنی یا نزای چرا پس نظرات گذاشتی
از همتون از همه مدیران عالی رتبه سایپا یه درخواست دارم
شخصی بنام(( کوروش پارسا معین ))شرکت ستاره سفیران رو بدبخت کرد بیاید اسناد و‌مداذک مالی و تمام اسناد کمیسیون معاملات و ببینیدبازرسا بیان شنیدم رفتید امدادخودر و در آوردین فسادهاش اینجا هم بیاین بچه ها همکاری میکنن ایشون به نظر ما دروغ میکه استاد دانشکاه چون فقط حق زن و بچه هامون و میبره برنج اون موقع کیلویی ۴۰ تومن رو ببینید با چه قیمتی و چند تن اونم برنجی که خراب بود و خوب نبود از مازندران خریداری کرد اونم چقدر زیاد و با چه قیمتی فاکتورها چرا پیگیری نشد
آقای زنگی چرا حرفی نزدی سماها پیش قران و پرودگار مسئولین تمنا داریم تخلف زیاده اینجا همونطور امداد هم میدونیم همین کارا رو‌کرده و‌ادای بچه مودب و استاد دانشگاه ها رو در میارن این مواقع ولی بخدای احد و واحد ایشون باید دادگاهی بشن

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

خط بازار عزیز بهتره بجای کلمه انتصاب انتحاری انتصاب منطقی توسلی مهر بنویسید. افرادی که در حال حاضر انتخاب شده اند همگی با سوابق درخشان و سالم در صنعت خودرو بوده اند. در ضمن نگران دیزل نباشید مردان آهنی زیادی هنوز در دیزل هستن و شرایط سخت تر را قبلا تجربه کردن.یا علی

Ds چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹

یعنی از این همه مدیران و معاونین با سابقه سایپا مرد آهنین وجود نداشت که توسلی مهر از نیروهای داخلی بزاره .سایپای ها رو بی‌شعور فرض کردی نصف این انتصابات فامیلی و نصفش مدیران دیزل بودن بیچاره مدیرعامل بعدی سایپا چقدر طول بکشه اینها رو بخواد بیرون کنه

حسن جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۵۹

لطف کنید یه سر به تعمیرگاه مرکزی سایپا بزنید اینجا برای کارکنان تبعیدگاه می‌باشد نه تعمیرگاه.شرایط سخت کاری برخورد بد با زیر دستان نظام برده داری حاکم است مرخصی به سختی داده میشود.اضافه کاری اجباری و …..

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

همانطور که قبلا عرض کردم با خرید سهام گروه سایپا در ماه های آینده شاهد رشد چشمگیر ان خواهیم بود.و بدون شک شاهد شرایط سهل برای خرید مردم از محصولات سایپا و رضایت کارکنان و کارگران در گروه صنعتی سایپا و استخدام جوانان بیکار این مرزو بوم و در عمل رشد و شکوفایی این گروه صنعتی بزودی در ماه های اتی صورت می گیرد.یا علی

حیدر چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

جناب آقای عیسی شما که پیش بینی درست راجع به پلاسکوکار بگید اونجا از تیم قبلی نفر زیاد

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

در موردش بررسی میکنم. چشم

صدای مردم چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

چرا و به چه دلیل اگر شخصی برای افزایش کیفیت قدم برمی‌دارد و تولید را افزایش داده مورد غضب حضرات می باشد؟مگر نه اینکه مهندس توسلی مهر را به خط مقدم سایپا فرستادید تا تولید را افزایش دهد و رکود را برچیند.
پس بهتر است در اين برهه ی حساس کشور که از هر سو مورد هجوم می باشد افراد پاکدستی چون مهندس توسلی مهر که دارای رزومه موفق می باشد را حمایت کنیم.
خط بازار لطفا جنبه انصاف رو رعایت کن کافیه یه سرچ ساده کنی برای اسامی مورد حمایتت میبینی که اونهایی که مورد پسندت هستند(بنا به هر دلیلی) ازشون چه تعریف و تمجیدهایی میکنی و از افرادی که( بنا به هردلیلی )مورد پسندت نیستند ……..

حیدر چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

خواهشی از حراست جدید سایپا دارم یک سری به مدارک خرید و کمیسیون معاملات زمان مدیر عاملی کوروش پارسا معین در ستاره سفیران بزنید در سال ۱۴۰۱

امين چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

برادر عزيز :اينو بدون شما اين حق طبيعي و حتي منطقي مديرعامل هست كه با تيم خودش كار كنه اونم دكتر توسلي مهري كه با تيم بي نظيرش ديزلي ساخت كه الان همه داره قبطه ميخورن.
پس شما هم خودتون اذيت نكنيد تيم قابل اعتماد و پاكدست ايشانمسير سختي داره كه با عنايت خدا موفق ميشن ،،،
بايد دست به دست هم بديم تا گوشه گوشه اين ميهن آباد بشه
پس چشمها را بايد شست.

حاج مرتضي چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

سلام به همه من فكر ميكنم خط بازار ، از خط خارج شده و دوست داره تو باقاليا بچرخه ، برادر اگه دنبال شيتيلي اشتباه داري ميگردي، اگه اهل كمك به صنعت هستي كه اصلا علمي حرف نميزني..
اگه اهل مناطره اي بسمه الله ، ولي فكر ميكنم اهل تشويشي
حتما بهتون فشار اومده كه بساط بخور بخور داره جمع ميشه و كسايي وسط ميدون اومدن كه جهادي و اهل كارن .. عوض اينكه كمك كنيد يه صنعت ديگه جوون بگيره كه اين بازار متلاطم آروم بشه. دنبال آشوبي؟
داداش اگه اين سايتي كه زدي واسه منافع هست جمعش كن
دنبال دو تا كلمه حرف حساب باش.

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

خط بازار عزیز بنویس کوچ مردان آهنین با سایپا. اماده یه تیتر خوب برای چند ماه دیگه باش. مثلا:
سایپا در اوج خودروسازان بدون بدهی

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

این همه عناد و دشمنی بی دلیل با عملکرد مرد جهادی برای چی؟؟؟؟؟!!!!!
خط بازار جان صبور باش

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

با کمی تامل وبررسی رزومه مدیران جدید سایپا توسط جناب توسلی پی خواهید برد. تمامی مدیران بالای ۲۸ سابقه اجرایی در صنعت خودرو و تجربه تولید را داشته پس بدون شک سایپا در ماه های اینده موفق خواهد بود.
صبور باش خط بازار

Da چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

یعنی خود سایپا مدیران ۲۸ ساله نداشت اینها که میگی در نقش مدیرعامل نبودن اگر هم لازم به استفاده بودن باید در مدیران پایین دستی استفاده میشدن سایپا فرق داره با دیزل مدیرعامل باید بازرگانی و مدیریت داشته باشه نه مدیر کیفیت باشه

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

عزیز دلم سایپا مدیر دارد اما بدهی زیاد داره. پس یجای کار میلنگه. استاد خیلی مخلصیم

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

جناب da عزیز البته بنده به توانمندی و روحیه دلسوزانه شما اشنا هستم. اما بهتره کمی صبور باشیم. به توانمندی این گروه جهادی شک نکن. یا علی

عیسی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

در ضمن جناب da همه که از اول مدیر عامل نیستن .علت موفقیت شرکت های بنام در جهان انتخاب مدیران با تجربه از سطوح میانی بوده.
da عزیز

Da چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

عزیز برادر حرف باید منطق پشتش باشه اول کسی که شما میفرمایید مدیر قدیمی هستند و مدیر کیفیت بودن و ۲۸ سال سابقه داشتن اخوی اول که ایشان دو سال دیگه باید بازنشسته بشن پس اگر لازم بود باید در نقش مدیر و معاون کیفیت بکار گرفته بشن چون مدیرعامل تخصص و تجربه مدیرعاملی بودن میخواد یعنی کسی که بعد از ۱۵ تا بیست سال مدیرعامل شده باشن قبلا ضمن اینکه این انتقادهای بی منطق دو تا پیامد بد داره در عرض چند روز کل دیزل رو خالی کردن که تا نفر جدید بیاد بشینه ببینه چی به چی است به تولید دیزل لطمه میخوره همچنین در سایپا هم نیروهای مدیریت داخلی می‌فهمن زحماتشون بی نتیجه بوده و مدیرعامل شدن با باند بازی فقط فراهم است در مورد بدهی سایپا هم بحث گسترده است هم سایپا هم ایران خودرو در چند سال اخیر بعلت قیمت گذاری دستوری زیلنده شدن وگرنه تجاری سازها خاور و سایپا دیزل و زامياد سود ده بودن و بزرگترین عامل سود دهی دیزل هجوم خریداران به دلیل تورم بوده که هر چی میزارن صف میبندن برای خرید

زحمتکش چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸

جناب عیسی، شما که پیشگو هستید و… لطفا نگاهی به وضعیت شرکت های مثل قالب های سایپا و سایپا آذین و پلاسکوکار و…. نیز داشته باشید اینها همه دست نشانده تیموری خائن هستند و اینطوری گروه سایپا ضربه میخورد چون با نحوه مدیریت خود کلی ضرر و زیان زده اند.
در ضمن در هفته های آینده به مانند گذشته اعتصابات کارگری در این شرکت ها خواهیم داشت چون حقوق و مزایای کمتری نسبت به دیگر شرکت های گروه دارند و مدیرعامل ها هم فقط وعده داده اند و همه را سرکار گذاشتند.
شاید این مدیرعامل ها خدمت جناب توسلی مهر بروند و قول افزایش تولید و… بدهند که از همین الان می گوییم که وعده و قول می دهند تا زمان بخرند و توسط آشنایان خود جناب توسلی مهر را تحت فشار بگذارند تا ابقا بشوند وگرنه هیچکدام تا قبل از این مدیرعامل نبودند و اولین بار هست که مدیرعامل شدند و الان گیج هستند و فقط قول توخالی می دهند.

عیسی پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

سلام حتما بررسی میشه. یا علی

سعید علی لو چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

پلاسکوکار رو از دست هیات مدیره های باند ف نجات بدید

سعید چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

ادعای مخاطب:

باسلام و درود
جناب آقای مهندس توسلی مهر
ما جمعی از پرسنل شرکت فنر سازی زر
از شما خواهش میکنم که فکری به حال شرکت محترم فنر سازی زر بکنید ،اقای مدیر عامل تا مینونه به بچه‌ها فشار میاره این آقا با انتصابات فامیلی و مدیرانی که میتونید استعلام کنید تا چند وقت پیش در شرکتهای گروه در حد کارشناسی بودن الا ن بدون هیچ تجربه ای شدن مدیر واقعا ما متأسفیم از صنعت خودرو شرکتی که هنوز نتوانسته انبار گردانی سال پیش رو انجام بده و تمام فشارش رو رو پرسنل ضعیف آورده تا آخرش بینید ، هرکس هم حرفی میزنه یا انتقادی میکنه سریع عذرش رو میخوان شما ببین تو پروژه شاهرود چقدر از اقوام خودشان را راس کار گذاشتن الان بخاطره فشار بیش از حد کاری باعث شده اکثر پرسنل در زندگی خود به مشکل برخوردن وبا همسرشان متارکه کردن،ما خواهش میکنم هرچه زودتر یک فکری به حال شرکت فنر سازی زر بکنید ‌
باتشکر پرسنل زحمتکش شرکت فنر سازی زر

کارمند فنرسازی زر شنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۰۶

سلام
واقعا هم همینطوره ما پرسنل فنرسازی زر به هیچعنوان از عملکرد این مدیرعامل رضایت نداریم و میتونم بگم همگی مشکل خانوادگی پیدا کردیم. در حالی که شرکت از پارسال دو شیفت داره کار میکنه همه جا اعلام کردن که با یک شیفت کاری رکورد زدیم. مدیرهای با کفایت شرکت کنار گذاشته شدن و الان هرکسی که ارادت بیشتری به مدیرعامل داره پست میگیره و هر قسمت از شرکت که فکر کنید یک نفر با فامیلی حیدری داره کار میکنه که اخبار واحد رو گزارش میکنه. واقعا صبرمون به سر رسیده.

مگا چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

سلام
بنظرم تا اینجای کار عملکرد اقای مهندس توسلی مهر درست و منطقی بود و ادم های بیسواد را از بعضی شرکت ها ببرون کرده است که نیاز هست در اسرع وقت نسبت به پاکسازی بقبه مدیران نالایق که بواسطه ارتباطات غیر اصولی پست گرفته بودند اقدام نماید خصوصا پاشنه اشیل و قلب شرکت سایپا مگاموتور که پر است از مدیران نالایق و وابسته به تیموری تا زمانیکه مگاموتور پاکسازی نشه امکان تحقق برنامه ها میسر نخواهد گشت.والسلام

نوید جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷

بیچاره تفکر و فرهنگ منابع انسانیش مگا موتور به کجا رسیده که یه روزی دو تا از مدیر عامل های گروه ایرانخودرو ( آقای مهندسپور مجیب و مهندس نجم الدین) از مگا منتقل شدند حالا یه مدیر دسته چندمی دیزل باید آرزوشون باشه . با آرزوی روزهای اوج دهه ۸۰ مگا موتور

محمد چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

صوفي سرخوش از اين دست كه كج كرده كلاه، به دو جام دگر آشفته شود دستارش، آقاي توسلي مهر اگر اندكي درايت داشت، بايد با خواهش و التماس از آقاي مهندس قلي پور درخواست ميكرد كه بمونه و كمكش كنه، اين تيم جديد سايپا، اولين مجمع رو هم نخواهند ديد

کارمند دیزل چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

عیسی عزیز سلام خسته نباشید تیم تیموری حسین نژاد هنوز توی سایپا دیزل هستند شهرکی پور ،عبدی ،حاج پروانه ،غفاری وسوگلی بی سواد و خطا کار مدیر عامل مرتضوی در خدمات فنی رنا

مصطفی صدیقی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶

اگه می تونی یه حالی هم به مافیای بهران موتور بده

عیسی پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

بررسی میشه

مصطفی صدیقی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

یه حالی هم به

علی چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

یعنی فله ای دارن بدون بررسی عوض میکنن یاد دوران جهرودی افتادیم سایپا آنقدر خار شده که ایران خوروریی ها بیان ادارش کنن اونم درجه دو سه ای هاش
سعید تخته چیان رو هرکب تو شبکه سایپا باشه به نیک نامی میشناسن واقعا کسی نیست بپرسه معیار تعویض های به اصطلاح اتوبوسی چیه این صنعت اینقدر خار شده که از بیرون بیان ادارش کنن اونم با مسول دفترای سابق

همکاران مظلوم سایپا اذین چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

جناب توسلی مهر
لطفا فکری به حال مدیران بی کفایت سایپا اذین بکنید
مدیرعامل شرکت باتوجه به اینکه شخصا تمام انرژی خودشو گذشته ولی در تعویض مدیران سفارشی ترس داره و این باعث شده که نارضایتی بین پرسنل بالا بره و تداومش باعث کاهش تولید میشه
سه تا از مدیران فعلی سفارش شده افراد سابق گروه و منابع انسانی سابق بودند و هنوزم دارن به زورگویی و قدرت ادامه میدن
این دوستان سابقه حتی سرپرستی را هم نداشته اند

به کهکشان میرسد چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳

اومدم یه چیز بگم و برم
اخراجی واجا خبر کار می‌کنه
اخراجی های مگا موتور و سایپا و…….. کامنت می‌زارن
آقا عیسی هم شده پیشگو
تو بمیریش کن بره 😂😂😂😂😂

عیسی پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

برادر همه موارد تاکنون درست بوده در ضمن احکام جدید در راه هستش. یا علی

به کهکشان میرسد پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

اخوی اگه دست و بالت بازه یه حکم هم برا من بزن
راه دوری نمیره
در ضمن ادبیاتت قابل تحسینه🙏
یا علی💙

نوید پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷

حکم میزنی بعدا نگی جعل کردند خخخخخ

عیسی پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

نوید جان عصبانی نشو برادر.

طاها چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

آقای نوید
برای من خیلی جالب هست تمام اشخاصی که شما بالا خواه آنها هستی وداری اسمشون رو می‌بری همه به نحوی با آقای ف ارتباط دارند.ای شیطون.مهندس فهیمی اشتباه نکن ریسک هم نکن تیم مدیریتی رو عوض کن ازمن گفتن بیشترشون باهم تیم درست کردند

عیسی پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

نوید جان شما که ۲۲ سال در سایپا پرس هستی از شما بعیده اینطور اظهار نظر کنی. در هفته های اخیر برو کامنت پرسنل سایپا پرس رو بخون همگی از عملکرد مدیریتی گله مند بودند. در ضمن در خصوص رزومه مدیر عامل جدید کمی تحقیق کنید تا جایی که بنده بررسی کردم ایشان حدود ۲۸ سال سابفه در صنعت خودرو داشته و رزومه قوی در فرایند تولیدی داشته اند . و از سطوح مختلف فرایند صنعت دارای تجربه می باشند.شما هم صبور باشید. بنده مطمئن هستم در ماه های اتی نظر شما هم تغییر می کند.واز همه مهمتر توجه ویژه به پرسنل زیر مجموعه توسط ایشان در رزومه درخشان ایشان نیزبچشم می خورد. لطفا صبور باشید.یاعلی
نوید جان مخلصیم واز شما که تجربه ۲۲ سال سابقه را دارید حتما مدیران ارشد سازمان از پتانسیل و تجربه شما بهره برداری خواهند کرد. سپاس
در جایی هم یکی از عزیزان فرمودند (جناب da ) که مدیر عامل شدن یک شرکت، لازمه که ۱۵ الی ۲۰ سال سابقه مدیر عاملی داشته باشد. جنابdaعزیز با ارادتی که خدمت شما دارم. شخصی که ۲۰ سال تجربه مدیر عاملی داشته باشد پس ایشان کی تجربه کسب کردند.یعنی پس از اتمام تحصیلات باید بلافاصله مدیر عامل می شدند.پس تجربه و اشنایی با مسائل بازرگانی را کی می بایست تجربه کنند.تمام دوران را در حال تجربه باید سپری کنن پس زمانی برای بهره برداری باقی نمی ماند. بالطبع تعدادی از همکاران از عزل شدن دلخور هستند اما اگر سابقه درخشانی داشته باشند بدون شک در جای دیگر در صنعت خودرو استفاده خواهند شد. همانطور که در سال های اخیر از شما بخاطر توانمندی و خستگی ناپذیر بودنتان در عرصه های مختلف صنعت بهره برداری شده.بنده به عنوان کارشناس خودرو فقط تبادل نظر کردم. در هر حال نظر تمام همکاران محترم و قابل تحسین می باشد.به امید روزهای موفق در صنعت خودرو
اما در خصوص عملکرد جناب توسلی مهر در شرکت دیزل باز بعنوان یک کارشناس عرض میکنم .با کمی سرچ کردن کاملا مشهود هستش که ایشان یک شرکت زیانده را به سود اوری رساندن و طی اعلام خبر های داخلی شرکت حدود ۳ هزار نیروی جوان بیکار در این شرایط تحریم استخدام و دغدغه های ۳ هزار خانواده را مرهم گذاشتن. اما در سال های اخیر شاهد همچین خبری از شرکت های دیگر نبودیم. پس عملکرد ایشان صحیح بوده حال در مورد شرکت سایپا هم کمی صبر کنیم. تا عملکرد ایشان در ماه های اتی معلوم شود.یا علی

Da پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

بحث گسترده است شما بگرد ویدئو آقای توسلی مهر رو پیدا کن در بازدید وزیر ایشان پشت تریبون به ایشان گفت جناب وزیر من با همین نیروهای داخلی تولید رو به اینجا رسوندیم و کسی رو نیاوردیم الان ایشون چه جوابی خواهد داشت دوما متاسفانه استخدام سه هزار نفر فقط شو تبلیغاتی پشتش بود نه آینده دیزل شما کمی مطالعه کن بخاطر شرایط اقتصادی خاور چند سال حتی در دادن حقوق پرسنل مشکل داشت توی کجای دنیا با یکسال رشد تولید و فروش این تعداد استخدام می کنند اگر دوباره یکی دو سال آینده رکود برگرده حقوق اینها رو کی میخواد بده و بنده خداها با هزار امید اومدن و پیمانکاری استخدام شدن ایشون در ادامه تبلیغات خودشون میخواستن در حضور آقای منصوری شرکت ورشکسته کیان تایر رو بخرن که ایران خودرو به صورت منطقی جلوی اینکار رو گرفت الانم دیزل براش مهم نیست وگرنه به مدیران میگفت دو ماه صبر کنید بعدا بیایید تولید دیزل مشکل پیدا نکنه

نوید جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

اتفاقا چون ۲۰ سال اینجا بودم و ۹ مدیر عامل و عملکرد شون رو دیدم بهترین رو انتخاب کردم که جناب مهندس قلی پور هستند ضمنا همون کارکنان که میگی ناراضی هستند سال قبل برای اولین بار هیئت مدیره بیشترین درصد افزایش حقوق و آکورد رو دادند شما خبرها رو اونطور که دوست دارید می‌شنوید با مدرک حرف بزنیم بهتره در ضمن این عصا قورت داده که من دیدم بهتره بره لیبل کیفیت بچسبونه تا مدیریت بنظرم اولین حرکتش تغییر مبلمان دفتر مدیریت که از ۸۸ بود ولی جناب آقای مهندس قلی پور عوض نکرد روزه و نماز جناب آقای مهندس قلی پور می ارزه به مدیریت دیزلی های خوش شانس بهتره به رفیقت بگی مثل توسلی بجای استفاده از پرسیها از دیزلیها بیاره بعدا نگه تنها بودم

طاها چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

آقای نوید
برای من خیلی جالب هست تمام اشخاصی که شما بالا خواه آنها هستی وداری اسمشون رو می‌بری همه به نحوی با آقای ک ر ف ج ارتباط دارند.ای شیطون.مهندس فهیمی اشتباه نکن ریسک هم نکن تیم مدیریتی رو عوض کن ازمن گفتن بیشترشون باهم تیم درست کردند

حسن چهارشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

با سلام و تشکر از شما و سپاس فراوان از تغییرات در سایپا و شرکتهای گروه ، ممنون که مهندس توسلی مهر مقتدرانه مبارزه میکنند این شهامت علی وار گونه ایشان در چند سال اخیر از میان رفته بود و پرسنل خسته از تبعیض شمالی ها بودیم . خدا رو صد هزار مرتبه شکر. مهندس توسلی مهر لطفا ضربه آخر رو محکم تر بزنید و هیات مدیرها سایپا پرس که بدون تخصص و صرفا با رابطه حکم گرفته اند را هم مدنظر داشته باشد . ممنون

حسن پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

موافقم.طرف تا دو سال پیش کارشناس بود، یه دفعه هیئت مدیره سایپاپرس شد!!

نوید جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

اون کارشناسی که میگی از پرسنل شریف سایپا پرس هست و یکی از دلایل رده یک شدن سایپا پرس ایشونه برو تحقیق کن باور نمیکنم تو پرسی باشی که همکاران آنقدر کینه داری احتمالا از تیم قلیها هستی

حسن جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

کدام رده یک.تایر هم نشدید

نوید جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

امثال تو و سازه گستریها هنوز میسوزید؟ آره تو فکر کن تایر شدیم

محمد سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه 😂 کجا رده یک شده. ضرب المثل کسی که خودش رو زده به خواب رو نمیشه بیدارش کرد رو شنیدی😂 آقا نوید نگران پستت تو سایپا پرس هستی افتادی به دست و پازدن🧐

نوید سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

ولی ظاهرا تو داری دست و پای پست گرفتن میزنی جناب محمد آفتاب پرستیان راستی یادت باشه یه وقت از مدیر عامل بگیری عقب نمونی

رضا پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۳۲

ادعای مخاطب:

باسلام وعرض ادب با یک بازدید میدانی از شرکت سایپا آذین متوجه بی کفایتی مدیران این شرکت خواهید شد ۸۰ درصد شرکت نیروی مازاد ستادی داره که با رابطه وارد این شرکت شدن ،وادامه این بی سر وسامانی اصلا به نفع کارگر نیست یکی از کارهای مهمی که آقای توسلی مهر باید انجام دهد از ریشه درست کردن سایپا آذین است که انشالله محقق شود.

علی اکبر پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

این تغییر مدیران یعنی چه؟ اگر این آدم ها کاربلد بودند می توانستند به ایران خودرو دیزل که
کارخانه دولتی دیگری مانند سایپااست کمک کنند تا از این شرایط فلاکت بار خارج شود. کوچ اتوبوسی از یه صنعت به صنعت دیگر نشانه توانمند بودن مدیرجدید نیست. مدیر اگر خلاق باشد می تواند با پرسنل موجود کاری کند کارستان. مطمئن باشید که نتیجه این جابه جایی های مدیریتی بیش از یکسال دوام نمی آورد و پس از آن مدیری دیگر با اکیپ دیگری خواهد آمد.

وحید پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

آقا طاهریان به هیچ عنوان در حد معاونت فروش نیست و ایرانخودرو دیزل رو با تصمیمات عجولانه به ورطه نابودی کشونده بود

رضا پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

علی فقیه که به نظرم بهتر بود

سید پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

سلام
ضمن تشکر از انتخابات شایسته جناب اقای مهندس توسلی مهر در شرکت های گروه و سایپا که نشان دهنده شناخت کافی ایشان از عملکرد ضعیف مدیران تیموری می باشد، امیدوارم این تغیرات تا ریشه کن شدن تمامی مدیران سفارشی و کارنابلد یاران تیموری ادامه پیدا کند و افراد شایسته جایگزین نفرات سفارشی ک.ف.ج شوند.

نخعی پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

خدا از تیموری نگذره اما می‌گفت از گروه کسی سایپا نیاد که اون شرکت ضعیف شه اگر هم خوب هست همون جا بمونه .این نشون میده سیستم فکری آدما خرابه که مملکت این جوری میشه

سایپا آذین جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۲

ادعای مخاطب:

لطفا به مشکلات کارگران سایپا آذین رسیدگی کنید چون مدیرعامل سایپا آذین تازه کار هست و اولین تجربه مدیرعامل شدن را دارد و مدیرعامل و هیئت مدیره سایپا آذین را با تصمیمات اشتباه خود به بدبختی و…. انداختند و دائما بین واحدها و مدیران درگیری و حاشیه سازی هست و کلا سایپا آذین از هدف خود دور شده است.
الان سوال ما کارگران سایپا آذین از مدیرعامل و هیئت مدیره اینست که چرا به وعده های خود عمل نمی کنید و نقش شما پس در شرکت چه چیزی است؟
– قرار بود افزایش حقوق بدهید تا مانند دیگر شرکت های گروه سایپا حقوق بگیریم ولی الان کمترین حقوق را بین شرکت های سایپا دادید.
– قرار بود شرکت سایپا آذین را از درجه دو به شرکت درجه یک تبدیل کنید تا وضعیت بهتر شود که مانند همیشه انجام نشد.
– چرا وقتی پرسنل مشکل دارند گوش نمی کنید با وعده های دروغین و یا با فریاد و تهدید و… درپوش روی موضوعات میگذارید.
– چقدر توهین و… باید بشنویم.
– فقط وعده و قول شنیدیم ولی در عمل هیچ چیزی ندیدیم و فقط توهین شنیدیم.
متاسفانه در سایپا آذین هیچ چیزی درست نیست و باید ریشه ای درست بشود.
بررسی کنید که چرا سهم تولید سایپا آذین در صندلی های خودروهای سایپا کم می باشد و سازه گستر مجبور شده است تا از بیرون گروه سایپا صندلی خریداری کند چون مدیرعامل و هیئت مدیره سایپا با پرسنل برخورد درستی ندارند و وعده و قول توخالی می دهند و وقتی اعتراض می کنیم توهین و تهدید می شنویم.
لطفا سایپا آذین را دریابید.

عیسی جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

با سلام
بی شک همسان سازی در گروه صنعتی در برنامه مدیران ارشد سازمان خواهد بود. شبور باش برادر
یا علی

سایپا آذین شنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۱۹

جناب عیسی، کارکنان سایپا آذین درخواست دارند که به دلیل سومدیریت در سایپا آذین، مدیرعامل تازه کارش به همراه هئیت مدیره آن و بعضی از مدیران حاشیه دارش را تغییر دهید چون ما با اینها تولید نمی کنیم و مطمئن باشید خط سایپا به دلیل نداشتن صندلی متوقف و کند خواهد شد و لطفا سپس یکسان سازی حقوق را اقدام کنید.

عیسی شنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۲۶

با سلام
مطمین باشید یکی از دغدغه های جناب توسلی مهر حل مشکلات پرسنل مخصوصا کارگران زحمتکش می باشد. خبرهای خوب در راه است. یا علی

کارمند دیزل جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

مهندس توسلی مهر لطفاً افرادیکه حسین نژاد طی یک ماه مدریتش 15 مدیر کاربلد وتوانمند شرکت سایپا دیزل برکنار و 15 آدم نالایق در راس شرکت قرار داد بررسی و دستور اصلاح فرمایید

عیسی جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹

جنا ب نوید
فرمودید که ۲۰ سال سابقه دارید. و تا کنون تجربه کار با ۹ تا مدیر عامل داشته اید. پس برادر مدیران عامل دائما در حال جابجای هستند و از شما بعیده که اینگونه و با این ادبیات نگارش نمایید. کمی صبور باشید و تجربه کار با دهمین مدیر عامل را نیز تجربه کنید.در ضمن حتما از تعاریفی که شما از مهندس قلی پور می فرمایید بدون شک زحمات این بزرگوار از چشم مدیران ارشد بدور نخواهد بود ودر جای دیگر در صنعت خودرو استفاده خواهد شد. هر تعویضی که به معنای عدم کارایی نیست. شما که تجربه ۲۰ سال سابقه را دارید بهتر به این موضوع واقفید که جابجای مدیران ارشد گاهی در جهت بهبود وضعیت سازمان اثر بخش خواهد بود. در ضمن جناب قلی پور که تا ابد که براشون مقدور نیست در سایپا پرس باشند. جاهای دیگر سازمان نیز به تجربیات ایشان نیازمندند.در ضمن بنده هم از دوستانم در دیزل پرسجو کردم. مدیر عامل جدید شما فقط در کیفیت نبوده و تجربه در قسمت های مختلف سازمان را داشته و بالای ۲۸ سال تجربه در صنعت خودرو را دارند. و در ضمن ایشان هیچ نسبت فامیلی هم با مدیران ارشد سازمان نداشته و بر اساس تجربه و مهارت به این سمت رسیده اند. جناب نوید تعصب شما در خصوص مهندس قلی پور قابل تحسین می باشد.اما همانطور که عرض کردم هیچ مدیر عاملی برای همیشه در یک سازمان ماندگار نیست . تغییرات لازمه بهبود سازمان هستش. مخلص
یا علی

سحر جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹

اقاي عيسي: ممكنه چند مورد از رزومه اقايي كه مدير عامل جديد پرس شدند را بفرماييد؟ چون ما هر چقدر سرچ كرديم نام و نشاني از ايشان نديديم و به نظر ميرسد اولين پست مديريتي ايشان باشد

کارمند جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

خدا لعنتشون کنه تیموری و تیم مزخرفشون البته توی گروه آدم های هستن که میچسبن به تیم مدیریت جدید کار ندارن به ضر منافع شرکت هستند ولی باهاشون ادامه میدم بعد که رفتن پشت سرشون بد و بیراه هم میگن تا بچسبن به تیم مدیریت جدید این جوری همیشه در رأس کار قراردارن وکسب روزی میکنن

محمود شنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

پس ایدکو پرس چی شد!!! مدیرعاملی که ماهی یکبار هم زوری در شرکت حضور دارد و معلوم نیست کجاست .؟؟؟!!!!!با خیال راحت دارد جمع میکنه نزدیک ۱۰۰ نفر به عنوان مشاور و فامیل در شرکت حضور دارند مفت حقوق های چندین میلیونی می‌گیرند چندین نفر هم نیستند دارند حقوق میگیرند شرکت را به ورطه سقوط کشونده مدیرعامل ایدکو پرس با وام و رانت چون فامیل ستاره خودروشازی است کاریش ندارند یعد قلی پور که این همه زحمت کشید در سایپا پرس را بر می‌دارند واقعا تاسف آقای مدیرعامل سایپا توسلی مهر برید دستهای رانتی و دزدی را کوتاه کنید

حمید شنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

سایپا پرس به یک خانه تکونی اساسی لازم داشت با تیم بی لیاقتی که با سفارشات ودوستانه درسمتهای مهم منصوب شده بودند لیسانس راوابط عمومی مدیر اداری-لیسانس روابط عمومی مدیر بازرسی -لیسانس رسانه معاونت تولید -لیسانس نامرتبط مدیریت بازرگانی در حالی که تعداد کثیری مدرک دکترا وکارشناسی ارشد که سابقه حداقل 20ساله تو شرکت دارند وخیلی هم توانمند هستند سمت نداشتندتعدادی هیت مدیره بیخاصیت واسقاطی سایپا وتعدادی هیت مدیره سفارشی را دور بر خود جمع کرده وشرکت روز به روز پس رفت خود را مدتها بود شروع کرده بود خدا را شکر با جابجایی مدیر عامل حداقل جلوش گرفته میشه یکی از مدیران مغروز وکاذب سایپا پرس را مدیر عامل قالبهای سایپا گذاشتند که تمام پرسنل قبلا نیز دل خوشی از آون نداشتند والان دارند با سمت مدیر عامل آون را تحمل میکنند و هزاران دلایل دیگر……

نوید پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴

حمید عزیز از اطلاعاتی که داری مشخصه که از پرسنل سایپا پرس هستی ناموسا اگر اون دکتر متخصصی که میگی رو معرفی کنی خودم برای بکارگیریش تلاش می‌کنم ولی اگر منظورت از دکتر فردی است که دنبال میوه های درختان و یا اون دکتری که دستش رو به کمرش میزد و تا ۸ شب دنبال اضافه کاری بود رو میگی متخصص پس برات متاسفم اما در مورد این افرادی که نام بردی بدان بجز نفر آخر که تحصیلکرده شریف است و شما مدرکش رو نگفتی هیچکدام گزینه آقای مهندس قلی پور نبودند و این امر سرطانی است که در همه بخش‌های دولتی دیده می‌شود . به امید آن روز که ما تغییر را ازشخص خودمان شروع کنیم

محمد شنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

خواهشا به داد ایدکو پرس برسید مدیرعامل با رفقا دارن شرکت را خالی می‌کنند هر چه هست خرج می‌کنند برای خودشون و کمی برای پرسنل فقط تا دیر نشده کاری کنید شرکت سقوط نکنه نشه جمعش کرد

کارمند سایپا دیزل شنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

آقای میر رفیع مدیرعامل محترم سایپا دیزل در خصوص افراد که حسین نژاد طی یک ماه 15 نفر از بچه‌های قدیمی سایپا دیزل را یک شبه برداشت و به جایش دوستان و آشنایان خودشو که اصلاً کار بلد نیستند پست داد که اگر شما دست به تعویض نزنی به شرکت و صدمه و لطمه می‌زنند

احمد شنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸

جناب توسلی لطفاً مدیر و روسای اداره تحویل رسیدگی فرمایید همه را به تنگ آوردن

یدکی دوشنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

با سلام و عرض ادب
لطفا سایپا یدک و مخصوصا انبار سایپا یدک را دریابید.

صدای ملت یکشنبه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴

بسیار دبدبم و شنیدیم از سومدیریت و بی کفایتی مدیران مهندس تیموری که جمعی سفارشی و بدون تخصص لازم با موارد اخلاقی را جذب و به بهانه ای نیروهای متخصص و متعهد و قدیمی هر شرکت را کنار گذاشته یا خانه نشین کرده است. تاوان این بی عدالتی ها چیست؟ چرا مهندس تیموری و مدیران و نیروهای سفارشی شان بازخواست نمی شوند و حتی هنوز برای کنار گذاشتن نیروهای تحمیلی هر شرکت گروه سایپا مقاومت وجود داره . مماشات بس است . پرسنل شرکتهای گروه سایپا همگی خواستار حذف تمام نیروهای منتصب به نماینده سابق مازندران در مجلس هستند. امیدواریم دوره مدیریت تیموری دیگر در سایپا تکرار نشود این دوره بدترین و بی انصاف تربن و حق خورترین دوران بوده است.

نوید سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸

آقای صدای ملت شما بیخود میکنی از طرف همگی پرسنل گروه سایپا حرف میزنی کدوم از پرسنل به تو نمایندگی داده . مهندس تیموری از پرسنل با سابقه سایپا بود که از کارشناسی در مگا موتور رشد کرد اول حرف رو مزه مزه کن بعد قورتش بده

صدای ملت پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۰۸

آقای نوید خان بنده از بی کفایتی و کارنابلدی مدیران سفارشی و تحمیلی مهندس تیموری سخن گفتم نه از شخص ایشان بعد هم چرا به شما بر میخوره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! اگر چرخی درون شرکتهای گروه سایپا داشته باشید این موضوع رو بیشتر درک خواهید کرد .

نوید پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

عزیز برادر نظر خودت محترم و هرچی دلت میخواد بگو ولی نگو همگی پرسنل گروه سایپا نظرشون اینه شما نماینده همه پرسنل سایپا هستید؟ ضمنا نیاز به چرخ زدن نیست همه جا حتی در این دوره که پیش رو داریم قطعا برخی از انتصابات بدون اشکال نخواهد بود ولی وقتی صورتهای مالی رو مطالعه میکنی میبینی تیموری اگر خوب نبوده بد هم عمل نکرده و مهمتر اینکه از خود سایپایی ها بوده ما برای موفقیت گروه سایپا هم دعا و هم تلاش می‌کنیم و اینو خوب میدونم سایپا را باید خود سایپای ها بسازند چون به تمام نقاط ضعف و قوتش آشنا هستند مدیر از بیرون گروه تا بیاد بفهمه چه خبره بایدمراسم تودیع براش بذارن . همکار دلسوز اگر سایپای ها سایپا را درست کردند که کردند وگرنه از بیرون هیچ کس نمیتونه موفقیت کامل داشته باشه ما ها بودیم که از روزی ۸۰ تا پرایددر سال ۷۶ رسیدیم به ۱۵۰۰ پراید در سال ۸۲ پس باز هم اگر ما بخواهیم می‌توانیم بیاییم فرهنگ غریب نوازی را در سایپا کنار بگذاریم .

حسن سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

سلام
لطفا تمامی نظرات انعکاس داده شود

حسین پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵

آقا نوید نمیدونم چه نفعی برات داره که داری از برخی دفاع میکنی هاشمی دستگاها رو کارسازی ونصب کرد و حسینی پور هم باقیمانده اش رو تکمیل و مراسم افتتاحیه گرفت بعد شما میگی ایشان انجام دادن

نوید شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۹

نفعش اینکه اونهایی که دلشون میخواد آدمهای کار درست رو خراب کنند نتونند ضمنا تحصیلات آقای حسینی پور حوزوی بود تمام فاز مطالعاتی و صرفه اقتصادی و پیشنهاد خرید و راه اندازی با شخص آقای قلی پور بود که در دوره آقای دکتر هاشمی و آقای حسینی پور عضو موظف هیئت مدیره و قاءم مقام دو مدیر عامل در حوزه فنی و مهندسی بود حتی برای خط مجموعه سازی رولر همینگ ولیکن آقای دکتر هاشمی نیز در پروژه رولر همینگ با سایپا تعامل خوبی داشتند و انصافا دلسوزی فراوان کردند . در مورد آنالیز قیمت رنو پارس هم فقط و فقط آقای قلی پور بودند که در زمان آقای هاشمی ۱۰۰ درصد افزایش قیمت از لگراند مدیر پروژه رنو بگیرد و از این دست مثالها فراوان است برای هر دو عزیز آرزوی سلامتی دارم.

رضا جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۳۳

واقعا سایپا پرس نیازبه تغیر داشت قلی قالبها را نابود کرد اگر اینجا میموند سایپا پرس به خاک سیاه می نشود

نوید یکشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳

برای سایپا پرس آنقدر خوب بود که دنبال این هستند تا رده یک شدن رو ازش بگیرن و پرس رو به روز سیاه برسون و به همت مدیران ارشد تاکنون موفق نشدند قدیمیا میگفتند قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری کاش یاد میگرفتیم از کلی گویی‌های صد من یه غاز دست برداریم و مستند حرف بزنیم

عمو امین سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

باسلام خداکنه مهندس فهیمی به داد سایپا پرس برسه یه تعداد از این پارتی دارارو بندازه بیرون شاید این شرکت نفسی کشید هر کدام ایل و تبار خودشون با حکم های که باید سالها براش زحمت می کشیدن رو یک شب بدست بیارن ولی کارگران که سالها زحمت کشیدن باید همونجا درجا بزنن خداوند کمک کنه دارودسته اینا از هم متلاشی کنه شاید این شرکت و کارگران نفس راحتي بکشن انشالله

عمو امین سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷

انشاالله که آقای فهیمی یه فکری به حال این شرکت بکنه دوست این مدیرانی که ششصد نفر رو آوردن داخل. همه با حکم کارشناس وبعداز یک هفته ریاست گرفتن وتمام کارگران تولید و کسانی که سالها زحمت کشیدن همینجور درجا میزنن انشاالله بتونه دست این نفرات از جیب کارگران تولید که زحمت سالها این شرکت کشیدن کوتاه کنه فقط چشم انتظار تحولات در این شرکت پر درآمد هستیم

اکبر شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

آقا نوید دنبال مستندات چی هستی همین که ارزاق ماه رمضان نداد همین که در حق پرسنل ظلم شد کافیه جالبه شما میخوای بگی نظر شما یکنفر به نظر کل پرسنل سایپا پرس که از عملکرد ناراضی بودن ارجعتر تمامی آبدارچی های فک و فامیل کوشا هستند و قراردادی شدن بچه‌ای قدیمی هنوز قرار داد ندارند خدا ازشون نگذره

جواد یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

جناب آقای مهندس فهیمی خواهشا بررسی کنید و به داد برسید خواهشا چرا چندین چندماه کارگرا قند وچای ندارند آنوقت ی مدیر به جای پیگیری دفترش و کمداش پر آب معدنی و دمنوش نسکافه هست اصلا به فکر کارگر نیست این جور مدیران کیلویی رو بردارید از شما خواهش میکنم .

علی شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

جناب آقای مهندس فهیمی لطفا بررسی کنید و این مدیر منابع انسانی رو تغیر بدید‌

حسین یکشنبه , ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۱۶

واقعا سایپا پرس شده گاراج
مدیر منابع انسانی که کارشناس ورزش ۱۵ سال تجربه رو از شرکت اخراج میکنه آیا این موضوع ربطی به خرید لباس ورزشی دارد؟ خودش بره لباس ورزشی بخره دوزار گیرش بیاد واقعا متاسفم برای صنعت خودرو سازی که همچین مدیرانی دارن

يا منصور چهارشنبه , ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

قلي پور فرشته اي بود كه فقط بال نداشت… همه دنياروهم بگردن كسي كفش پاشم نميشه، فهيمي اونجارو …

احمد سه شنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹

اتفاقا بال داشت که از شرکت سایپا پرس پرس کشید رفت قبلا هم از قالبها پر کشیده بود بخاطر مدیریت خوبش پرش دادن

css.php