واکنش سایپایدک به خبر خط بازار

مدیرعامل جدید سایپا یدک: از همه انتظار دارم فقط به کار توجه کنند

در پی انتشار خبر خط بازار درباره امدادخودرو سایپا، اردلان حسینی مدیرعامل جدید سایپا یدک ضمن بازدید از امدادخودرو سایپا از نزدیک در جریان فعالیت این شرکت قرار گرفت.
کد خبر : 69425
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

به گزارش خط بازار؛ در پی انتشار خبر خط بازار درباره امدادخودرو سایپا، اردلان حسینی مدیرعامل جدید سایپا یدک ضمن بازدید از امدادخودرو سایپا از نزدیک در جریان فعالیت این شرکت قرار گرفت.

اردلان حسینی در نخستین روز سال 1403 ضمن حضور در مرکز تماس امدادخودرو سایپا و دیدار با مدیران و کارکنان حاضر در امدادخودرو، بر ضرورت افزایش رضایت مشتریان و کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش تأکید کرد.

او با بیان اینکه تمام تصمیم‌ها در سایپایدک بر مبنای خرد جمعی خواهد بود، گفت: همه ما به دنبال بهترین عملکرد و بهترین نتیجه در برنامه‌هایمان هستیم و آنچه که در برنامه‌ها حتماً باید مد نظر قرار گیرد، جلب رضایت مشتریان و کسب مقام نخست در خدمات پس از فروش است.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به نامگذاری امسال به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی مقام معظم رهبری، یادآور شد: انتظارات از گروه سایپا بالاست و مدیریت ارشد گروه نگاه ویژه‌ای در انجام امور و برنامه‌ها در گروه سایپا دارد. امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در نهایت بتوانیم به عنوان شاخص صنعت خودرو در کشور بدرخشیم.

او افزود: با توجه به تلاش و پشتکار مدیر عامل گروه، سایپا قطعاً جهش رو به رشد خواهد داشت و متعاقب آن، سایپایدک هم از تمام توان استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یابد و رتبه‌های نخست خدمات پس ‌از فروش کسب شود.

حسینی تأکید کرد: انجام کار برای تیم مدیریت بسیار مهم است. بنابراین از همه همکارانم در سایپایدک و امدادخودرو سایپا انتظار دارم فقط به کار توجه کنند و آن را در اولویت اصلی قرار دهند تا به رتبه‌های لازم دست یابیم و رضایت مشتریان را سرلوحه همه برنامه‌ها قرار دهیم.

منبع: سایپا نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 12
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید حق گو پنجشنبه , 2 فروردین 1403 - 20:18

با سلام
ضمن عرض خدا قوت به مدیرانی که خستگی نمی‌شناسند و فقط به فکر منافع مردم هستند اشاره به یک نکته مهم را خالی از لطف ندیدم .
جناب دکتر حسینی با سوابق طولانی مدیریت در صنعت خودرو انتخابی کاملا شایسته برای مشکلات خدمات پس از فروش سایپا هستند .همه کارشناسان صنعت خودرو که از نزدیک مسائل این صنعت رو پیگیری و نقد می‌کنند. خاطرشان هست که بنا به دلایلی (بخوانید مدیریت کم تحرک و خسته و…) مشکلاتی در زمینه خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل بوجود آمد ‌و با انتخاب جناب دکتر حسینی به مدیرعاملی شرکت گواه در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات این شرکت برای مخاطبین عام (مردم ) و شرکت واحد به صفر نزدیک شد .این نبود جز تلاشی شبانه روزی شخص خود دکتر حسینی که با راه اندازی گروه‌های امدادو تعمیر در محل چنان رضایتی در همان زمان کوتاه ایجاد کرد که حرف و نقدی برای مشتریان این حوزه باقی نگذاشت .
امید اینکه در مسئولیت جدید و البته بزرگ و سخت جدید نیز همین توان و تلاش و اعتقاد مشکلات خدمات پس از فروش شرکت سایپا را حل کند و موجبات رصایت حداکثری مشتریان این شرکت بزرگ را فراهم کند .
آرزوی هر ایرانی رشد و ارتقا کمی و کیفی صنعت خودرو ملی کشور است که در شرکت سایپا با این انتخاب‌های درست مهندس توسلی مهر بزودی شاهد آن خواهیم بود .
به امید ایرانی سربلند و سرافراز

رضا شنبه , 4 فروردین 1403 - 0:37

آره با رفیق بازی و آوردن مشاوران که بجز خوردن چیزی بلد نبودن

شامی پنجشنبه , 2 فروردین 1403 - 21:19

اردلان حسینی تمام عمر کاری خود را در شرکت ایران خودرو دیزل گذرانده و در گروه سایپا با فرهنگ کاری متفاوتی روبرو خواهد شد که به نظر کار مشکلی خواهد داشت. به هر حال باید دید اقدام عجولانه و پر ریسک توسلی مهر در تغییر مدیران عامل شرکتهای کلیدی زیر مجموعه تا چه حد کارساز خواهد بود. امیدوارم که ایشان اشتباه نکرده باشند.

کاشفی جمعه , 3 فروردین 1403 - 0:34

مسلم بدانید همانطورکه دکتر حسینی در هر زمان و در هر کجا که بوده رکورد تولید و خدمات و بیشترین ستاره کیفی را در زمان معاونت کیفیت در عرصه صنعت خودرو رقم زد در سایپا نیز بیشترین رضایتمندی را خواهد داشت.

عباس امامی جمعه , 3 فروردین 1403 - 0:34

مسلم بدانید همانطورکه دکتر حسینی در هر زمان و در هر کجا که بوده رکورد تولید و خدمات و بیشترین ستاره کیفی را در زمان معاونت کیفیت در عرصه صنعت خودرو رقم زد در سایپا نیز بیشترین رضایتمندی را خواهد داشت.

علی جمعه , 3 فروردین 1403 - 17:50

انجام کار با پرسنل باغیرت امدادخودرو ،لطف شما بررسی کامنت های چک های میلیاردی امداد

رضا جمعه , 3 فروردین 1403 - 23:55

دو ماهی که توی شرکت گواه بود بجز رفیق بازی چیز دیگه انجام نداد وقتی ملاک انتخاب عملکرد نیست وضعیت خودروسازی بهتر از این هم نمیشه

عیسی سه شنبه , 7 فروردین 1403 - 10:04

با سلام
رشد و شکوفایی هرسازمان درک و همدردی پرسنل مجموعه، توسط مدیران ارشدمی باشد. با توجه به سوابق درخشان دکتر حسینی که سال ها در عرصه تولید و در پست های سازمانی مختلف ،من الجمله مدیر عاملی شرکت گواه که خدمات حمل و نقل کشوری را در برداشته و پست های دیگر از جمله معاونت برنامه ریزی دیزل و مهندسی کیفیت دیزل و مهندسی انواع محصولات باری و مسافری و سوابق درخشان در ستاره بنز و تامین قطعات و از همه مهمتر شکستن رکورد سال های متعدد ( ۲۸ سال تجربه ) در عرصه تولید و همدلی ارتباط ایشان با پرسنل زیر مجموعه که باعث رشد و شکوفایی و در واقع حرمت مشتری را در پی داشته و یقینا با درایت ایشان و انتخاب درست مهندس توسلی از پرسنل با تجربه در عرصه تولید بی شک خدمات بعد از فروش شرکت سایپا در ماه های اینده بهبود چشم گیری خواهد داشت. سپاس

گل آقا سه شنبه , 7 فروردین 1403 - 23:07

ّبا سلام
اولین بار در صنعت خودرو شاهد انتخاب مدیران با تجربه از سوی مدیران ارشد می باشیم. مدیرانی که سال ها جوانی خودشان را در عرصه تولید گذاشته اند و تجربیاتی را در گروه صنعتی کسب نموده اند که در پیشرفت سازمان موثر بوده.جناب توسلی با درایت توانسته کارنامه بسیار خوبی از سوی خودشان بجا بگذارند. شرکت زیانده در حال حاضر به شرکت سود ده تبدیل نموده اند. انتخاب دکتر اردلان حسینی نیز همان انتخاب بجا و شایسته دیگر بوده که یقینا در ماه های اینده با تحولات در عرصه مشتری مداری شاهد بهبود خدمات در سایپا یدک خواهیم بود. یا علی

حسن چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 9:06

انتصاب آقای حسین پور به عنوان عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل در حوزه حقوقی سایپا یدک انتصاب خوبی نیست، تجارب ایشان در فرهنگی ورزشی سایپا گویای همه چیز هست، بهتر بود قبل از انتصاب ازسابقه کاری و رزومه ایشان اطلاعاتی جمع آوری میشد،

الیاس پنجشنبه , 10 خرداد 1403 - 13:57

باسلام الام امده 20 تا نمایندگی فروش قطعات رو تعطیل کرده . اخه این چکاری هست مردم رو از نون خوردن انداختی . اینا مدیریت نیست .

برسام شنبه , 6 مرداد 1403 - 11:20

باسلام با توجه به حضور آقای حسینی در سایپا یدک و انتظار ایشان به مسأله کار باید عرض کنم معیشت پرسنل هم باید برای ایشان مهم باشد که این موضوع جز اولویت ایشان نیست و برعکس فرمایشات رهبری عمل می کنند و این نارضایتی در کارکنان دیده می شود