اختصاصی خط بازار؛
مدیران خودرو صدر خودروسازی را از دست داد+جزییات
شرکت مدیران خودرو در چند سال گذشته توانسته موقعیت خوبی را در افکار عمومی به دست آورد که یکی از ارکان اصلی این موفقیت عملکرد قابل تحسین بازاریابی و روابط عمومی این شرکت با اصحاب رسانه و مشتریان است.
کد خبر : 35677
تاریخ انتشار :دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 20:14
به گزارش خط بازار؛ شرکت مدیران خودرو در چند سال گذشته توانسته موقعیت خوبی را در افکار عمومی به دست آورد که یکی از ارکان اصلی این موفقیت عملکرد قابل تحسین بازاریابی و روابط عمومی این شرکت با اصحاب رسانه و مشتریان است.
این در حالی است که متأسفانه چند روز پیش بابک صدرایی، مدیر بازاریابی و روابط عمومی مدیران خودرو با این شرکت قطع ارتباط کرده است.
فارغ از اینکه دلیل این عدم همکاری چه بوده ولی مدیران خودرو در آینده جای خالی صدرایی را به خوبی حس خواهد کرد.
صدرایی از جمله مدیران بازاریابی و روابط عمومی در خودروسازی است که سال ها در این حوزه فعالیت کرده و در یک خانواده کاملا خودرویی زندگی کرده است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :بابک صدرایی ، مدیران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰