همه را عوض میکن حتی مدیران رده پایین حتی اونهایی که سلام کردن کمی صبر تا خانه نشین برای همیشه راهی نمانده دوستان تیموری گوش به زنگ باشید منتظر
مدیران ایران خودرو و سایپا تغییر می کنند؟
به گزارش خط بازار؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز درباره تغییرات جدیدی در مدیریت ایران خودرو و سایپا اظهار نظر کرد.
خبرها حاکی از آن است که عباس علی آبادی، وزیر صمت جدید تصمیم دارد مدیران عامل ایران خودرو و سایپا را تغییر دهد که این مساله می تواند خودروسازیهای اصلی کشور را دستخوش تغییراتی اساسی کند.
گفته میشود که بر اساس سیاستهای جدید وزارت صمت، باید تحولاتی جدی در صنعت خودرو ایجاد شود که در این راستا ممکن است مدیران عامل ایران خودرو و سایپا برکنار شوند که در این صورت مدیران جدید سکان این دو خودروساز بزرگ کشور را در دست خواهند گرفت.
این در حالی است که مدیران این دو شرکت خودروسازی در ماههای اخیر برنامههایی را برای سالهای آینده اعلام کردهاند که از این قبیل میتوان به برنامه صادرات و ایجاد شرکت خودروسازی در کشور ونزوئلا اشاره کرد. حال باید دید که این اخبار تا کجا میتواند صحیح باشد و در روزهای آینده تغییرات جدی در بدنه مدیریت صنعت خودروی کشور صورت میگیرد یا خیر؟
البته ناگفته نماند که این تغییرات ممکن است برای مردم خبر خوبی باشد که در ماههای گذشته با افزایش شدید قیمت خودرو و کمبود عرضه رو به رو شدهاند. با این حال تاکنون دستور جدیدی از سوی وزارت صمت برای تغییرات مدیران بخش خودرو صادر نشده است.
در این بین گفته میشود که علی آبادی مدیران بخش خودرویی خود را پیشتر نیز شناسایی کرده بود و به زودی نوبت به ایجاد تغییرات اساسی در این صنعت میرسد. اکنون باید منتظر ماند و دید که این تغییرات نهایی میشوند یا خیر؟
منبع: تجارت نیوز
برچسب ها :عباس علی آبادی ، مدیرعامل ایران خودرو ، مدیرعامل سایپا ، وزیر صمت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خبر آمد خبری در راه است
انشاالله به امید صبح روشن در خودرو سازی
گزینه جدی وجود ندارد
انشاالله گروه صنعتی ایرانخودرو با استفاده از نیروهای متخصص و چابک در مدیریت که در گذشته این شرکت هم ثابت کردند که ما میتوانیم و توانستند به روزهای اوج خودش در تولید و کاهش زیان و افزایش تولید پلتفرم جدید در سبد محصولات وهمچنین صادرات محصولات به سایر کشورهابرمیگرده و طعم شیرین سود دهی و بالا رفتن اعتبار شرکت رو هم پرسنل و هم همه مردم میچشن. فقط آقای دکتر علی آبادی وزیر محترم صمت باید در انتخاب مدیر عامل ایران خودرو اشتباه آقای فاطمی امین رو نکنه.
آقای وزیر، دکتر علی آبادی، اگر مدیران سایپا را تغییر ندهید همین سایپا باعث تغییر شما میشوند
خودروسازی حیات خلوت یک عده غیرمتخصص پرمدعی و گزارش محور شده که فقط قشنگ حرف میزنند و در عمل چیزی برای گفتن ندارند
اگر تغییرات تا سطح روسای زیرگروه باشد میتوان گفت اثربخش هست وگرنه باز همان کسانی که مانده اند مشکل زا خواهند شد
تیموری و تیمش هیچ گونه برنامه ای ندارند الا مدت یکسال فقط شرکت سایپا را زیان ده و تولید ۷۰درصد کاهش داشته بابت بی مدیریتی این آقایان
خبرهای جدی حاکی از آن است به هر دو مدیرعامل دستور استعفا داده شده و در غیر اینصورت با فضاحت برکنارشان خواهد کرد تا پایان هفته همه چیز روشن میشود.
طرف به ده راه نمیدان سراغ کدخدا را میگرفت جابری مگاموتور دنبال مدیر عاملی شرکت بشین تا بشی 😁😁😁😁😁😉😉👍👍👍👍👍👍
سلام
به نظر من اگر پرونده های مالی و سوء مدیریت آقای ح. بینشیان رو پاک کنن برای مدیر عاملی سایپا مناسب هست . آقای و . ف هم پرونده هاش رو پاک کنن مناسب مگاموتور هست . 🤪🤪
روزهای روشن نزدیک است
برکناری مدیران عامل ایران خودرو و سایپا؟
خبرها حاکی از آن است که عباس علی آبادی، وزیر صمت جدید تصمیم دارد مدیران عامل ایران خودرو و سایپا را تغییر دهد که این مساله می تواند خودروسازی های اصلی کشور را دستخوش تغییراتی اساسی کند.
در این بین گفته می شود که علی آبادی مدیران بخش خودرویی خود را پیش تر نیز شناسایی کرده بود و به زودی نوبت به ایجاد تغییرات اساسی در این صنعت می رسد.
به زودی تغییرات گسترده در ایران خودرو و سایپا توصیه اینکه خون خوتان کثیف نکنید همه عوض میشون روزهای آخر اگر این پست ها ماندنی بود که به این آقایان نمیرسید
جناب وزیر محترم و توانا، علاوه بر تغییر مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ و انتخاب دو مدیرعامل سالم، متخصص، توانا و غیر وابسته به مافیا (که البته خیلی خیلی بعید به نظر می رسد ایشان بتواند کسی را انتخاب کند که وابسته به مافیا نباشد) ، بایستی در هیات مدیره دو خودروسازی بزرگ نیز، تجدیدنظر اساسی نماید. مثلا در کیلومتر 14 ، دو عضو هیات مدیره که متعلق به بخش “مثلا خصوصی” هستند و وزیر توانایی تغییر آنها را ندارد#
می ماند سه عضو دیگر هیات مدیره :
یک عضو موظف، خود مدیرعامل است که تغییر خواهد کرد#
عضو موظف دیگر هم که تازه منصوب شده و “شیخ” متخصص و سالم هیات مدیره است که عقل سلیم می گوید بایستی ابقاء شود و حتی ارتقاء پیدا کند#
و اما عضو پنجم که عضو “مثلا غیر موظف” هیات مدیره است و چندین سال است که به طرز معجزه آسایی! بر کرسی ریاست تکیه زده و سابق بر این نیز هییییچگونه حضور و تخصصی در صنعت خودرو نداشته و “فیض” حضور ایشان برای این شرکت بزرگ کیلومتر 14، چیزی جز تصمیم های نادرست و انباشت زیان بیشتر و ناکامی و تعویض سریع مدیران عامل کیلومتر14 و حیف و میل بیت المال نداشته است#
اما روی دیگر سکه اینکه : “فیض” حضور ایشان برای شخص خودشان، علاوه بر عضویت “مثلا غیرموظف” در هیات مدیره کیلومتر 14 و دریافتی ها و مزایا و حق حضورهای عجیب و غریب و کلان که مجموع آنها سر به فلک میکشد، عضویت همزمان ایشان در شرکتها و دفاتر نان و آبدار خارج از کشور این خودروسازی و دریافت مزایا و حق حضورهای سرسام آور دلاری از بیت المال این شرکتها و سفرهای شخصی تجاری و خانوادگی ایشان در قالب سفرهای کاری و حضور در جلسات هیات مدیره این شرکتهای نان و آبدار می باشد!!
درست است که ایشان از نیروهای سابق امنیتی و از دیپلمات های سالم و خدوم این مملکت بووووده اند، ولی دلیل نمی شود که در نیمه دوم زندگی خود، با سفارش و حمایت “پدرخوانده” ، بر مکان و جایگاهی که تخصص و تجربه آن را ندارند تکیه بزنند و صرفا با “کدخدا منشی” و “ریش سفیدی” هیات مدیره بزرگترین خودروسازی را برگزار کنند و مزایای سرسام آور ریالی و دلاری غیر قانونی و حرام را دریافت کنند و با خیالی آسووووده و در فواصل زمانی کوتاه، مدیران عامل را به صورت نمادین تودیع کنند و نفرات جدید را معارفه نمایند و در کنار گود، خود را پاک و منزه از عملکردهای فاجعه بار و زیان آور مدیران ناکارآمد شرکت توصیف کنند!!! و خود را “آدم خوبه” داستان نشان دهند !
اگر “قحط الرجال” است که هیچ. ولی اگر قحط الرجال نیست، به نظر لازم است جناب وزیر محترم و توانا، علاوه بر تغییر مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ، به این موضوعات نیز ورود کنند و اصلاحات لازم را انجام دهند تا شاااااید وضعیت صنعت و خودروسازی کمی بهبود یابد و ملت نجیبمان، آثار آن را حس کنند.
شرکت مگاموتور سایپا شده (حیات خلوت) تیموری و جابری و ناصری برای پر کردن جیب مبارکشان میگن سمت مگاموتور خرید و فروش میشود حالا چندین میلیارد خدا داند آقایان جابری و ناصری
سلام
به نظرم کامنت گذاران عزیز و نویسنده محترم هر دو فقط تفکرات ذهنی خود را بلند بلند قلمی کرده اند به چند دلیل که در زیر بعرض میرساند .
اول اینکه بله قحط الرجال نیست ولی خوب کو چشم بینا و گوش شنوا که داریم و داشتیم مدیرانی که فعل خواستن را در اراده توانستن صرف کردند و به هیچ جناحی وابسته نبودند و فقط تکیه کلامی داشتند که ایرانی میتواند و میشود و …که در مدیریت های خود اثبات کردند و حداقل در بین کارشناسان این صنعت و کارکنان این حوزه و بخش گسترده ای از مردم کاملا شناخته شده بودند و هستند اما خوب چه حاصل که تا امروز اولویت جز روابط پشت پرده این صنعت نبوده و امروز هم نشانه ای از امیدواری نیست مگر اینکه …
دوم اینکه دستگاه موسوم به مافیای صنعت خودرو بسیار قوی تر از هر اراده ای در کشور عمل کرده که نیازی هم به کار کارشناسی در ابن حوزه نیست و عجیب قدرتمند و پر نفوذند و بعید است کسی را یارای مقاومت در مقابلشان پیدا کرد که بخواهد یا بتواند از مدیران لایق و پاک دست استفاده کند .
سوم اینکه مکر قراری بوده یا هست که این صنعت و آحاد مردم مرتبط با آن مسکلاتشان حل شود ؟ کی و کجا چونین قراری گذاشته شده که ما اهالی این رشته نمیدانیم؟
و آخر اینکه در کشوری که حتی عالی ترین مقام کشور از وجود مشکلات این صنعت ابزار نارضایتی در کنار مردم میفرمایند و بطور مشخص نسبت به وضعیت آن گله و نگرانی دارند مگر تغییری مدیران وقت و تصمیم گیر دولتی ایجاد کردند که امید داشته باشیم شاید امروز نوبت مردم شود ….
درپایان بارها گفته شد .با توسل و حرکت و اراده بزرگ و رفیع میتوان بخشی از این صنعت را نجات داد اما ….
نرود میخ آهنی بر …تفکرات منفعت طلبانه و گروهی و جناحی و دست آخر منافع بسیار زیاد این صنعت برای عده ای خاص .
پس این نیز بگذرد و هیچ ….خواهیم دید ….
این چه معنی میده آقای ادیانی که بعنوان کارگر صفر هم پارس خودرو راه نمیدنش میاد و هیچ تخصص خودرویی نداره میاد میشه مدیرعامل قدیمی ترین خودرو ساز ایران در کلیه مدیران متخصص و درجه یک کنار میزاره واقعا این حق الناس نیست بنظرم از آقای منطقی به پایین کسایی که خیانت کردن در حق مردم و پرسنل زحمت کش شرکت های خودرو سازی باید عزل بشن
مشکل از مدیران است؟؟
به اقتصادهای دستوری مثل ونزويلا که ماشین صادر کردن هنر نیست
چرا غالب مدیران ارشد سایپا سابقه فعالیت و مدیریت در هلدینگ فرزنگان نیکوفارس (حقیقت) دارند؟
تو این یکسال و اندی که این آقا مدیر عامل سایپا شده چند نفر از مازندران وارد خودروسازی کرده چرا کسی بررسی نمیکنه که تو این مدت اینا چه کار کردن
فقط به داد امداد خودرو سایپا برسید ببینید اونجا چه خبر
دوستانی که سهامدار سمیکو هستن حتما صورت مالی ستاره سفیران مطالعه کنید
میخوام پیامی بدم به اون کسانی که تیموری آوردن تو سایپا و خیلی هارو بیکار کردن یک مشت آدم بی تجربه وارد خودروسازی کردین و ضربه بزرگی به صنعت ابن کشور زدین برادر نماینده ای که با رای مردم شریف میای تو مجلس وظیفه تو رسیدگی به مشکلات مردم نه لابی بازی تو صنعت خودرو شما که بستگانت وارد خودروسازی کردی و حتی مردم تهدید میکنی فکر میکنی کی هستی چرا نهادهای بازرسی رسیدگی نمیکنن چرا اینهمه آدم از دانشگاه ازاد وارد سایپا شدن دقت کردین خیلیهاشون قبل از مجامع شرکتها عوض کردن تا جوابگوی عملکردشان نباشن چرا اینهمه رانت سایپارو برداشته مگر سایپا خودش کم نیرو خوب داره که این باندهای از خدا بی خبر اطرافیان خودشون میارن تو رو خدا بازرسی وزارت صمت تو این مورد رسیدگی کنه تا حق پرسنل سایپا ضایع نشه
نه تنها مدیران عامل خودروسازی عوض نشدن بلکه جا پای یکسریها محکم تر هم شد مثل پدر فوم ایران ماشالله طی یکسال و نیم از شرکت تولید رنگ به خودروسازی رسید خدا برکت بده اینهمه نبوغ و استعداد خدایا کی تموم میشه این باند بازی ها مگر اینجا کشور اسلامی نیست چرا کسی بررسی نمیکنه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۴