محور حیاتی دیزل در دستان دهقان خودروسازی

سید محمدحسن محمدزاده مدیرعامل ایران خودرو دیزل، مهم ترین حکم خود را صادر کرد. 
کد خبر : 71021
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

به گزارش خط بازار؛ سید محمدحسن محمدزاده مدیرعامل ایران خودرو دیزل، مهم ترین حکم خود را صادر کرد.

براین اساس وی بعد از انتصاب امیر افکار به عنوان مدیرعامل گواه، در حکمی محمود دهقان نژاد را به عنوان مدیرعامل شرکت محورخودرو منصوب نمود.

 

 

دهقان نژاد از مدیران باسابقه و قدیمی جاده مخصوص و دارای لیسانس مکانیک و فوق لیسانس مدیریت دولتی گرایش مالی و بودجه است که پیش از این قائم مقام مدیرعامل ایدکو بوده است. قائم مقام شرکت ایران کاوه، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا، قائم مقام سایپا دیزل، عضو هیئت مدیره شرکت نیرومحرکه و عضو هیئت مدیره شرکت اشتاد ایران از مهم ترین سوابق وی در جاده مخصوص است.

دهقان نژاد در حالی مدیرعامل محورخودرو شد که قبل از وی،‌ سکان این شرکت در دستان محمدعلی حیاتی بود. حیاتی طی چند سال مدیرعاملی در این شرکت عملکرد درخشانی داشت و توانست با محوریت خودکفایی، سهم داخلی سازی قطعات در این شرکت را به حدود ۹۰ درصد برساند.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 14
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک کارگر یکشنبه , 26 فروردین 1403 - 11:19

واقعا تیترهای جالبی می زنید و تسلیت می گم به محور خودروی های بدبخت،یک لات کوچه بازاری مدیرتون شد،کاش می نوشتین چی شدش که همین دهقان خودروسازی با فضاحت حتی با رفاقت صمیمی که با محمدزاده از سایپا دیزل رفتش،طوری که محمدزاده هم نتونست برای رفیق گرمابه و گلستانش کاری کنه

رامتین یکشنبه , 26 فروردین 1403 - 11:19

یکی از انتخاب های باارزش و وزین جناب آقای دکتر محمدزاده انشاالله جناب مهندس دهقان نژاد که فردی دست پاک ،فنی ،کوشا و باسابقه درخشان در صنعت خودروسازی هستند در سمت جدید موفق باشند.

شامی یکشنبه , 26 فروردین 1403 - 14:06

تا همین چند وقت پیش با طعنه و کنایه و هزار رمز و راز و پررنگ کردن کلمه”حیاتی”، این بنده خدا را هدف تهمت‌های بی اساس و پایه کردید و حالا از او به عنوان مدیر موفق یاد میکنید. کمی اخبار قبلی‌اتان را مرور کنید و خجالت بکشید که چطور با آبروی مردم بازی میکنید، ادعای دیانت و مسلمانی هم دارید!!!

عیسی یکشنبه , 26 فروردین 1403 - 23:03

جناب شامی:
بدون شک با گذشت زمان و عملکرد صحیح تیم جهادی مهندس توسلی مهر شاهد تیتر خط بازار در ماه های اتی مبنی بر سایپا در صدر خودروسازان بدون بدهی خواهیم بود.
یا علی

مهدی دوشنبه , 27 فروردین 1403 - 18:18

با سلام
بنده مدتی با ایشون افتخار همکاری داشتم.بسیار کار بلد و دلسوز هستند.هوای کارگر رو خیلی دارند و تو کارشون هم به شدت جدی و پیگیری.آرزوی موفقیت دارم.گذشت زمان توانمندی ایشون رو نشان خواهد داد.

کارمند ساده یکشنبه , 26 فروردین 1403 - 18:15

سلام
اتفاقا همه کسایی که با ایشون کار کردن میدونن که فردی بسیار کار بلد، مودب، دلسوز و اثر گذار در شرکت ها بودن و همیشه ایشون طرف پرسنل هستن
آرزوی موفقیت برای ایشون داریم

رضا یکشنبه , 26 فروردین 1403 - 19:05

چي شد تا ديروز از حركتها و انتصابات انتحاري دكتر توسلي مهر ميزدي
چرا از انتحاري هاي آقاي محمد زاده نميزني
داداش خط بازاري …
بازارت خرابه

دانشگاهی یکشنبه , 26 فروردین 1403 - 20:06

به عرض می رساند جناب اقای مهمدس توسلی مهر خود یک مدیر توانمند در صنعت خودروسازی است لذا یک مدیر موفق همیشه یک زیر مجموعه توانمند را دارا است ایشان هرجا قدم گذاشته حود‌منشا خیر و برکت است که توانسته با حرکتهای جهادی ان مجموعه را متحول نماید به عنوان مثال اقای دکتر اردلان حسینی در حال حاضر سکان دار سایپا یدک و یک مدیر فساد ستیز است و اقای حیاتی که قبلا در خودرو محور بود حیاتی طی چند سال مدیرعاملی در این شرکت عملکرد درخشانی داشت و توانست با محوریت خودکفایی، ، سهم داخلی سازی قطعات در این شرکت را به حدود ۹۰ درصد برساند

احمدی مالباخته یکشنبه , 26 فروردین 1403 - 23:36

آقای سنندجی مدیر عامل قبلی باید جوابگو باشند با اعطای نمایندگی به بردبار ۹۰ خانواده رو بدخت کردن

اشفیعی دوشنبه , 27 فروردین 1403 - 12:46

تبریک به خانواده برزگ خودرویی- کشور مدیرجهانی و پاک دست مهندس دهقان نژاد انتصاب شما را تبریک عرض میکنم

همکار سایپا دیزلی سه شنبه , 28 فروردین 1403 - 2:36

من به عنوان یک همکار با اقای دهقان نژاد قسم می خورم ایشان همیشه برای رفع مشکلات مالی کارگران دلسوزانه و برادرانه کمک می کرده اند و همیشه پشتیبان کارگر بودن مهندس دهقان نژاد مدیری توانمند ، کاربلد ،کاردان ، با اخلاق ، دست پاک و چشم پاک ، مومن و خدا ترس ، صادق بود و همیشه برای ایشان و خانواده محترمشان پرسنل سایپا دیزل دعا می کنیم

کارمند سایپا دیزل سه شنبه , 28 فروردین 1403 - 11:14

تبریک به دکتر محمدزاده بابت این انتخاب آقای دهقان نژاد یکی از مدیران خوب و انسان دوست میباشد که به کارگران بهای زیادی می‌دهد.

سیروس سه شنبه , 28 فروردین 1403 - 21:51

تشکر از آقای دکتر محمدزاده بابت انتخاب بجا ی آقای دهقانژاد از مدیران توانمندوکاربلد ودلسوز

سرباز گمنام چهارشنبه , 29 فروردین 1403 - 23:08

باتوجه به حضورمویرعامل نخبه آقای افکار و هیئت مدیره جدید شرکت گواه جناب آقای دکتر قدمگاهی مرد متخصص صنعت در ایران خودرو ،شرکت گواه روز به روز موفق خواهد شد.