مادر نیکا شاکرمی: در کنار مردم اسرائیلیم

انتشار مطلبی منسوب به «نسرین شاکرمی» مادر «نیکا شاکرمی» دختری از ماهیت و رویکرد پروژه گونه اقدامات تخریبی – رسانه ای معاندان پرده برداشته است.
کد خبر : 60406
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۴۸

به گزارش خط بازار؛ انتشار مطلبی منسوب به «نسرین شاکرمی» مادر «نیکا شاکرمی» دختری که سال قبل خودکشی کرد ولی طی یک پروژه کشته سازی وانمود کردند که در اغتشاشات کشته شده است، از ماهیت و رویکرد پروژه گونه اقدامات تخریبی – رسانه ای معاندان پرده برداشته است.

واقعیت امر این است که اگر این خبر صحت داشته و اشتباهی در این باره صورت نگرفته باشد می توان چند پرده تحلیلی را برای آن لحاظ کرده و در نظر گرفت.

پرده اول، این جهت گیری نشان می دهد که باید دیگر سره را از ناسره جدا کرد و بدون هرگونه ملاحظه ای اذعان کرد که ربط و رابطه ای خاص میان اغتشاشات، فعالان و حامیان آنها وجود دارد که امروز اینگونه ابراز همدردی صورت می گیرد. پس باید تعارف را کنار گذاشت و رک و صریح تاکید کرد که عاملان و حامل اندیشه های صهیونیستی بیخ گوشمان در داخل در حال رفت و آمدند.

پرده دوم، حالا که همه چیز مشخص شده، نقاب ها برداشته شده و اینگونه با صراحت با صهیونیست ها سمپاتی می کنند آیا حجت بر همه تمام نشده است و هنوز مدعی اند که ساختار مقصر است؟ آیا این شبه مدعیان ایرانی بودن و دشمنان اسلام وقتی به زبان خودشان مدعی حمایت از صهیونیست ها هستند باید با آنها مماشات شود؟

پرده سوم، اینکه منظورش از ما چیست و کیست را نمی دانیم ولی اگر مای ایشان خودشان و اطرافیان و هم مسلکانشان هستند یک بحث است که باید در ارتباط با آنها متولیان امر تصمیم بگیرند. اما اگر مای ایشان به معنای ایران است باید از این حامی صهیونیست ها پرسید شما به چه مجوزی بجای همه اظهار نظر کرده اید؟ مگر شما هم وکالت دارید و هشتگ وکالت می دهم را راه انداخته اید و از تعدادی معدود وکالت گرفته اید به نام ایران؟

پرده چهارم، باید به این صهیونیست ایرانی گفت که اندیشه، بینش و نگاه سطحی تان فاقد ارزش است؛ فکر نکنید با چندبار وایرال شدن و گفتگو با این و آن شبکه، عالم به سیاست شده اید و از عرصه سیاست فهمی یافته اید. در واقع بهتر است بجای اظهار نظر از روی نادانی، روی به دانایی بیاورید سکوت کنید.

 خلاصه کلام اینکه، این خبر اگر صحت داشته باشد نشان داد، حامیان اغتشاشات از کجا تغذیه می‌شدند و نحوه تفکرشان چگونه است و اگر فرصت یابند مانند اربابان کودک کُش شان چگونه عمل می کنند.

منبع: بولتن نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.