سلام به داد سایپا آذین رسیدگی کنید اوج تخلفات اداری اوج قدرت طلبی همش هم فقط از سمت خیر اندیش و دار و دسته اش
آینده مبهم شیخ دوم سایپا
به گزارش خط بازار؛ به نقل از تحلیل بازار شرکت سایپا چندین دهه است که در بازار خودرو ایران فعالیت میکند و به عنوان یکی از خودروسازان داخلی، جایگاه مطلوبی در صنعت خودرو کشور دارد. همه ما با لوگو سایپا آشنا هستیم و بارها این لوگو را در محصولات اقتصادی نارنجی پوشان جاده مخصوص دیدهایم. در چند روز اخیر، زمزمههایی از تغییر لوگو سایپا به گوش میرسید و هم اکنون از آن به صورت رسمی رونمایی شده است.
بازتاب خبری تغییر لوگو سایپا گسترده بود و بحثهای زیادی پیرامون اصالت آن مطرح شد. به اعتقاد گروهی از کارشناسان، لوگو جدید با الهام از رینگ یکی از خودروهای چانگان طراحی شده و این ادعا باعث طرح انتقادات فراوانی به شرکت سایپا شده است. نارنجی پوشان تصمیم دارند تا از لوگو جدید برای نخستین بار در خودرو سایپا آریا استفاده کنند.
با نگاهی به نماد جدید سایپا، متوجه میشویم که همچنان حالت سه پَر آن پابرجا مانده و شبیه به برج آزادی شده است. علاوه بر این یک دایره به دور آن کشیده شده تا شباهت این لوگو به رینگ خودرو بیشتر شود. به نظر شما لوگو جدید سایپا بهتر است یا همان لوگو قدیمی؟
به گزارش خط بازار؛ تغییر لوگو سایپا مصادف با تغییر مدیرعامل سایپا شده است. فردی که به گفته متخصصین نفر دوم خوبی است و لذا همین موضوع آینده مدیریتی سایپا را پیچیده خواهد کرد. اینکه فرد شماره یک در سایه چه کسی خواهد بود سوال مهمی است که همه به دنبال پاسخ آن هستند.
تجربه چند سال گذشته نشان داده نفرات اصلی پشت صحنه خودروسازی غالبا مدیران عامل نبوده اند بلکه اصفهانی های سیاسی در بازار بده بستان گردانندگان اصلی محسوب شده اند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :سایپا ، علی شیخ زاده ، محمدرضا شیخ عطار ، مدیرعامل سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
معمولا شرکتها به صورت دورهای لوگو خودشون رو با المانهای جدید بازطراحی می کنند که به نظر میرسه سایپا با این هدف این کار رو کرده ولی شاید میتونست با فراخوان مردمی به لوگوی زیباتری دست پیدا کنه
تعییر لوگوی سایپا دردی از این شرکت دوا نمیکنه/ جناب شیخ زاده یا شجاعت داشته باشید و تغییرات رو از سطح کارشناسان و روسا و مدیران و معاونین شروع کنید یا شجاعت داشته باشید همین الان تو اوج خداحافظی کنید/ ضمانت ماندن و بقای شما در تغییراتی است که انجام میشه/ اونم تغییرات اساسی نه اینکه بادتغییر چند مدیر عامل بسنده کنید/ اگه برای نجات سایپا تشریف آوردید بسم الله وگرنه مدیر عامل قبلی و قبلی و.. به اندازه کافی نابودگر سایپا بودند و اگر قرار این نابودی ادامه پیدا کنه خوب همون ها بودند و نیازی به تغییر نبود / شجاعت داشته باشید جناب شیخ زاده هستند کسانی که برای سایپا هنوز دلسوزند اما کنار گذاشته و یا اصلا دیده نشدند/ بگردید و اونا رو پیدا کنید /////
آقا حسن درست می فرمایید
جا داره تشکر از مدیرانی کرد که هدفش پیشرفت گروه است کنیم
نه مدیرانی همچون شیخ که کارشون منصوب کردن افرادی هست که صلاحیت کافی برای پست های بزرگ ندارند اما متاسفانه با حمایت شیخ سمت های کیلویی میگیرند نمونه آذین خودمون
بله درسته/ آذین و مالیبل و یدک و پارس خودرو و…..
سایپا رو باید دست سایپایی داد تا دل بسوزونه/ بخدا اینا فقط سایپا رو نابود میکنند/ هر کسی هم که میاد آدمهای خودشو میاره/ سایپا دیگه سایپا نیست شده ایرانخودرو شعبه ۲/ سازه گستر یا هر شرکتی دیگه باید دست اهلش بیوفته/ یکی مثل دکتر علیزاده که کارنامه اش عالیه / مثل عموزاده که دلسوزه/ مثل موسوی که کار بلده/ مثل خیلیهای دیگه که اینا به گردشون هم نمیرسند/ هرکی میاد با لابی میاد نه شایستگی / آقای شیخ زاده با این انتصاب معلوم شد شما هم واسه چیز دیگه ای اومد نه سرافرازی سایپا/ با این حال براتون آرزوی موفقیت میکنم به امید سرافرازی سایپای تکه پاره شده
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : 6