میگن خان کرمی جایگزین شیخ زاده خواهد شد در هئیت مدیره ایران خودرو
قلب خودروسازی در کُمای سیاسی/دو شغله های جاده مخصوص را معرفی کنید
به گزارش خط بازار؛ نیروی انسانی قلب توسعه خودروسازی است. استفاده از نیروهای باتجربه، تحصیلکرده و باهوشِ مدیر برای حرکت همسان با تکنولوژی روز دنیا و جبران عقب ماندگی ها، از اوجب واجبات است.
در ایران خودرو و سایپا به وفور نیروهای کارآمد حضور دارند که علاوه بر تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور دارای هوش مدیریتی مطلوب هستند ولی به دلیل باندبازی رانت خواران و سیاسیون منفعت طلب در حاشیه جاده مخصوص نشسته اند.
جاده مخصوص نه میدان جنگ است که نظامی ها و امنیتی ها در آن جولان دهند؛ نه عرصه سیاست است که مجلسی ها و دولتی ها در آن ویراژ دهند؛ نه موسسه فرهنگی و آموزشی است که در آن نورچشمی ها در آن کار یاد بگیرند؛ نه تامین اجتماعی است که بازنشسته ها در آن سرمایه گذاری کنند و نه ارث شخصی است که در آن قائم مقام ها و مشاوران ساختگی در آن امدادگری کنند.
صاحبان اصلی این صنعت ملی، جوانان لایق و شایسته می باشند و نه «آقازاده های غیرخودرویی» و «پیرمردهای بازنشسته های». افرادی که با سفارش و لابی وارد جاده مخصوص می شوند و سمت های مهم را اِشغال می کنند.
حضور هر دو طیف «آقازاده های غیرخودرویی» و «پیرمردهای بازنشسته های» خیانت و دهن کجی به صاحبان صنعت است.
بررسی ها مصادیق مختلف نشان میدهد این نورچشمی های سفارشی هیچگاه در خطوط تولید مشغول به کار نمی شوند. بلکه به واسطه پشتوانه سیاسی خود به عنوان مدیر و رئیس با امکانات فراوان مالی و غیرمالی منصوب می شوند.
پاکسازی ایران خودرو و سایپا از وجود این دو طیف باید رسالت اصلی تصمیم گیران و تصمیم سازان باشد. هرچند که در این موارد رگ غیرت سیاسیون هیچگاه باد نمی کند و خبری از مصاحبه ها و توئیت های انتقادی نیست. چرا که چاقو هیچگاه دست خود را نمی بُرد.
«تغییر بازنشسته ها و غیرمتخصص ها از هیئت مدیره سایپا»،«خاموش کردن چراغ غیرخودرویی ها در ایکیدو»، «خداحافظی با حوزوی ها از سایپا لجستیک»؛«اخراج دامادزاده ها و عروس زاده ها شهری از مگا موتور، پارس خودرو و رایان سایپا»؛«بازگشت دو شغله های دیوان و ماموران مجلسی از بازرسی و شرکت های تابعه» چند نمونه از صدها موارد در این زمینه است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :آقازاده ها ، ایران خودرو ، پارس خودرو ، دامادزاده فدایی ملت ، دیوان محاسبات کشور ، سایپا ، سایپا خزر ، سایپا لجستیک ، قلب توسعه خودروسازی ، مگاموتور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دامادزاده های جاده مخصوص به زودی بیکار خواهند شد
بله شرکتهای درجه ۴ ایران خودرو در حال منحل شدن هستند
ادعای مخاطب:
سیف الله علیدوست مدیر منابع انسانی ، شاهسواری مدیر ایمنی و بهداشت ،عبدالصمد احمدوند مدیر آموزش ، ولی ملکی با ۳۹ سال بیمه )مشاور مدیرعامل و حمیدرضا دشتی معاون برنامه ریزی همگی جز پارس خودرو که جز بازنشستگان میباشد
ادعای مخاطب؛
در مگاموتور دو شغله زیاد داریم از مدیرعامل مگاموتور گرفته تا مدیر حقوقی مگاموتور که هیچ اثر مثبتی در مورد افزایش تولید و کاهش هزینه بازسازی و تعمیرات و پیشگیری از خرابی و اورهال تجهیزات و دستگاه های خطوط تولید و بهبود وضعیت اداری و حقوقی و… ندارند و نیاز به تغییرات در مگاموتور مطالبه متخصصان در خودروسازی هست.
با سلام
نوروز احسانی کارمند مجلسه و مامور به خودروسازی
به داد واحد تضمین کیفیت سازه گستر برسید !!!!!!
تخصص صفر
جناب مهندس شیخ زاده لازم به یادآوری هست که تا عید نوروز فقط 35 روز کاری مانده است و زمان به سرعت خواهد گذشت لذا تغییرات در مگاموتور از بالا تا پایین و دیگر شرکت هایی مانند یدک و.. را زودتر شروع کنید به دلایل زیر:
– هر روزی که تیم مدیریتی در مگاموتور و… بمانند شما در تولید عقب خواهید افتاد.
– ضرر و زیان مالی که مگاموتور به گروه میزند قابل توجیه نیست.
– با آمدن ترامپ و فشار اقتصادی که برنامه ریزی کرده است شما نمی توانید با تیم مدیریتی مگاموتور و ناکارآمدی در حوزه تخصصی و تولید و… نمی توانید از بحرانی که به وجود می آید به سلامتی عبور کنید لذا هر چه زودتر متخصصان و افراد تولیدی را در شرکت های کلیدی مثل مگاموتور برگردانید تا مگاموتور دوباره به مانند گذشته به دوران اوج خود برگردد.
ادعای مخاطب:
صادقی هم که بازنشسته هست در شرکت بیمه سایپا است و مشاور حقوقی پارس هم هست و سه شغله است
این دفاتر خارجی هم باید بسته بشه فقط ارز رو دارن میگیرن همین
تیم تیموری بدترین عملکرد رو تو سایپا داشتن که با عملکرد بسیار ضعیف و انتصاب غیر تخصصی افراد ودادن پست های مدیریتی بیشترین ضرر وزیان رو به گروه کل سایپا متحمل شدن والان هم تو بعضی از شرکتها مشهود مثل ،فنرسازی زر،مالیبل،ایندامین،و.. جناب آقای مهندس شیخ زاده باید روح تازهای به این شرکتها بده
مثال آب که زیاد یکجا بمونه بوی گندش همه رو اذیت میکنه
خدا رحمت کنه امیرکبیر رو که میگفت اداره امور مملکت با توصیه عمه و خاله نمیشه.
کجاست ببینه که کسیکه در نیرو بوده وبر اساس گزارش بازرسی کل کشور و حکم قوه قضائیه اخراج شده بعد از ۴ سال با سفارش شوهرخاله به مدیرعاملی دوباره در صنعت خودرو میرسه
جناب شیخ زاده در مهندسی پوست خربزه زیر پای خود قرار دادی ، مگر میشود معاونت کارایی نداشته باشد و برداشته شود و قایم مقام و مدیران مهندسی که 34 سال هیچ گلی به سر خودروسازی نزدند جایگزین شود ، رانت بازها را به اشتباه حکم دادید و برید قراردادهای قطعه سازی و مرکز و سازه با آنان را در بیارید پی به اشتباه خواهید برد ، دلم برای شما و خودروسازی میسوزد که این حرفهای دل را میزنم
جناب شیخ زاده آقای نوروز احسانی در سایپاخزر قائم شهر چه میکند؟
نامبرده دوسال با اخذ مرخصی بدون حقوق از مجلس شورای اسلامی بدون هیچ گونه تخصصی در زمینه خودروسازی با مدرک رشته جغرافیا مدیرعامل شرکت سایپا خزر شده
خیلی دوست دارم بدنم تخصص این بابا چیه ) مهدی رادمنش) ۲۰ ساله هر جا رفته اینو با خودش کشیده برده هرکی میننه کمک کنه کارنامه این شخص رو ارایه کنه ببینیم جهت اثربخش بوده؟
هیئت مدیره سایپا باید شخم بخورد
آقای مدیر عامل جدید صندوق فولاد !!! از حق الناس نمی ترسی !!!!
آیا عملکرد سهیل نزاد و سابقه کاری و تخصص ایشان مورد تایید شما هست ؟؟؟؟؟
متاسفانه هیچی سر جاش نیست طرف درس شیمی خونده اما معاون iT طرف پیمانکار بود الان عضو هیات مدیره خدا رحم کنه
خط بازار عزیز یکم از تضاد منافع بین شرکت سایپا یدک و چرخشگر هم صحبت کن که مدیرعامل این شرکت از نائب رئیس اون شرکت که خودشه قطعه میخره
راستی چرا هیچوقت از زنجان صحبتی نمیکنی. سایپا یدک علاقه خاصی بهش داره
خودت میفهمی چی میگم
آقای شیخ زاده بررسی کن به چیزای خوبی میرسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸