چه تحلیل مسخره ای. عملکرد تیم چ ربطی به روابط عمومی داره؟؟؟ بقایی چند داده بهت که از بقیه بهتر شده؟؟
فرق یاران جنتلمن با تیم شیخ/پیکان از ایران خودرو سبقت گرفت
به گزارش خط بازار؛ امروز حساس ترین بازی لیگ یک فوتبال بین پیکان و سایپا برگزار شد که در نهایت نتیجه ۳ بر صفر به نفع پیکان به پایان رسید. فارغ از تحلیل فنی این بازی، چند نکته قابل توجه در این بازی وجود داشت.
۱- این اولین بازی بین دو باشگاه در دوران ایران خودرو خصوصی بود. لذا از این منظر این بازی یک تقابل جدی مدیریتی بین خودروساز دولتی و خودروساز خصوصی در جاده مخصوص به حساب می آید.
۲- این بازی در حالی برگزار شد که اخیرا ایران خودرو از رسول خطیبی(مدیرعامل سابق پیکان و مدیرعامل کنونی باشگاه سایپا) شکایت کرده است.
۳- در این بازی بهزاد فروغی عضو هیئت مدیره کنونی پیکان در برهه ای در کنار مدیران سایپا به تماشای بازی نشست که می تواند نشان از علاقه وی به سایپا باشد. فروغی جز گزینه های احتمالی مدیرعاملی پیکان در آینده است و با حضور مدبر در بازرسی سایپا ممکن است فروغی به جای خطیبی مدیرعامل باشگاه سایپا نیز شود.
۴- استفاده حداکثری پیکان از پیراهن بازیکنان برای تبلیغ از دیگر نکات قابل توجه در این بازی بود. با تدبیر روابط عمومی پیکان، پشت و روی پیراهن این تیم تبلیغ شرکت های ایساکو، امدادخودرو و ایران خودرو دیزل بود. این در حالی است که بر روی پیراهن سایپا صرفا کلمه سایپا تبلیغ شده بود. این موضوع به خوبی فرق تفکر مدیریت خصوصی با مدیریت دولتی را نشان می دهد و از طرف دیگر بیانگر آن است که روابط عمومی پیکان از بقیه گروه ایران خودرو جلوتر است.
۵- این بازی اولین بازی به میزبانی پیکان با اخذ مجوز پخش تلویزیونی در سطح لیگ برتر بود که حاصل زحمات تیم روابط عمومی پیکان است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، باشگاه پیکان ، باشگاه سایپا ، بهزاد فروغی ، خط بازار ، رسول خطیبی ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
جهت یاداوری این تیم رو خطیبی بست و حاضر اماده تحویل داد
برد الان پیکان بخاطر خطیبی و تیمش بود.
#بی انصاف نباشیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲