آغاز فاز دوم تغییرات عظیم در ایران خودرو؛ از انتخاب قائم مقام مستعفی تا حکم معمار جاده مخصوص

علی مردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو تغییرات گسترده خود را آغاز کرده است.
کد خبر : 58081
تاریخ انتشار :چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 17:47

به گزارش خط بازار؛ علی مردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو تغییرات گسترده خود را آغاز کرده است.

براین اساس چند روز گذشته ابتدا محمد تهرانی قائم مقام سابق ارشد ایران خودرو بعد از حواشی بسیار و استعفا از ایران خودرو، به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سمند منصوب شد.

در دومین تصمیم ارض ایران خودرو به جمال شیخ روشن شد و جمال جمشیدی به عنوان عضو هیئت مدیره مهرکام پارس انتخاب شد

در سومین تغییر سید علی جعفری مدیرعامل ایساکو شد تا بذر هنر خود را در خدمات پس از فروش بپاشد. همچنین همزمان احمد مددی نیز به عنوان سرپرست باشگاه پیکان انتخاب شد.

در پنجمین تصمیم مهم عظیمی، معمار جاده مخصوص ابقا شد تا با انتخاب مجدد عرفان معماریان به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سلیم در کنار آقای مالی ایران خودرو شیرینی سود هزار میلیاردی سلیم در دهان کارکنان ایران خودرو مزه کند.

مدیرعامل ایران خودرو نشان داده که سلامت کاری و حفظ منافع سازمانی اولویت اول وی است و لذا تلاش کرده انتخاب های مدیریتی خود را بر همین اساس انجام دهد. البته در این بین برخی دیگر در تلاش برای ارائه خدمات به مدیران خاص در سرزمین دیگری هستند تا تفکرات معیوب خود را در ایران خودرو به یادگار بگذارند.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عبدی چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

تکلیف برخی هیات مدیره های ادوار که دلشان با دولت رئیسی نیست و با رانت و فساد و باج دهی به این‌ منصاب رسیده اند باید روشن شود.شاید ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر باشند اگر ماهیانه ۱۰۰ میلیون هزینه داشته باشند میشود سالانه نزدیک به ۴۰۰میلیارد تومان یعنی برابر با ۵۰۰۰کارگر این قابل بررسی نیست
شرکتهایی که بازدهی ندارند ولی ………
دو سال گذشت سید ابراهیم.

فریبرز چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

سخن کامت عبدی مفید است دولت برای ایجاد شغل واقعی نه اماری و کاغذی از این اقدامات مخفی شده انجام بدهد در مثال بالا یعنی ۵۰۰۰ شغل جدید یعنی پول بیحساب و نابرابر بین ۵۰۰۰هرار خانوار تقسیم شدن نه بین ۳۰۰ خانوار بی درد . بازرس ریس جمهور کجاست که این موارد را بررسی کند به عده معدود بر بخورد بهتر است که ۵۰۰۰ خانوار را از این سفره الهی بی بهره کنیم.

توزیع ناعادلانه در آمد در خودروسازی بیحساب است.

قزوینی چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

نوبتی هم که باشه نوبت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو است باید دید از گروه است یا مانند فعلی با ارتباط با چند نماینده از بیرون گروه تشریف فرما میشوند و ….

سخن گو چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

البته متوجه شدیم خبرهای مرتبط به روئیایی رو سانسور میکنی سید جان

سخن‌گو چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

ناطقی ایران خودرو چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

ماشین امضا پس از ۵ ماه شروع به امضا کرد! آیا جابجایی توسلی مهر بخاطر حذف رقیب توسط آقای دکتری حقوق هست یاخیر؟ انتصابات از طیف های مختلف آیا ربطی به مجمع و تثبیت دارد ؟

حسام چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

از شهيد گرانقدر دکتر چمران پرسيدند تعهد بهتر است يا تخصص؟ وي در جواب گفت مي‎گويند تقوا از تخصص لازم‎تر است، آن را مي‎پذيرم. اما مي‎گويم آن کس که تخصص ندارد و کاري را مي‎پذيرد، بي‎تقواست.
سالم بودن فرد در قبول مسئولیت وظیفه اصلی اوست چه شده که هرکس وظیفه اصلی خودش را انجام میدهد آنرا یکی از توانایی هایش میدانیم .
کسی که شطرنج بازی میکند فقط مهره جابجا میکند نه وزیر است نه سرباز فقط بازیکن است

محمدزاده چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

سلام
خواهش ما فقط همینه

آقای مهندس باریک بین محورسازان حداقل برای ۳ سال دیگه ابقا بشن

بهمن پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

باریک بین عزیز گول این جماعت کوفی رو نخور کار خودتو بکن. نه به دوستیشان اعتماد کن نه به دشمنیشان.

عماد یکشنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

سلام
چنانچه قائل به بحث کوتاه کردن دست عده ای در صنعت خودرو هستید خوب است نگاهی هم به پیشینه جناب باریک بین و ارتباطات ایشان بنمائید که با اندکی سرچ در اینترنت به راحتی آن را کسب مینمائید.

کریمی چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

با این مافیایی که در خودروسازی است و تقریبا همه فکر این‌ وزیر ناشناس به صنعت خودرو به خودروسازی مشغول کرده به نظر میاد وزارت خودروسازی لازم تر به نظر میرسد تا وزارت بارگاتی

محمد چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

مامنتظر رئیس هیئت مدیره ایران خودرو هستیم

ضیاء چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

بهتر نیست به سوابق هیآت مدیره باشگاه پیکان و ارتباط خوبش با ی ز هم سری بزنید.اقای الف فعلا در سایه حرکت میکند . وقت پاسخ گویی امثال اینها فرا نرسیده . فیش حقوقی اینها قابل تامل است
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رز پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۱

سلاجقه واقعا حیف شد
محمدجواد طلا امداد خودرو….
تعاونی خاص …
سمند ….
ای داد بیداد
پارتی …
مشاورجوان…
ای داد بیداد از مدیرعامل سااااللللم ایران خودرو 🤗🤗🤗

ققنوس پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۰

سید یه مطلب بزن با کدام قانون برخی هیات مدیره ها بالای صد میلیون تومان در ماه حقوق دریافت میکنند. اینها چه کسانی هستند که در سر آخور خودرو سازی کرده و سالهاست میچرند ولی وضعیت را هم بدتر کرده اند؟؟؟؟؟شگفت انگیز نیست؟؟؟؟؟؟؟

کارگر خط تولید پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۰۳

دقیقا مثل کسی که تو مرداب داره غرق میشه دست و پای آخرش رو داره میزنه ولی دیگه فایده ای نداره رفتی تو کوزه آقای حقوق دان

شهاب جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

تا وقتی که برخی مدیران حراست آلوده در مجموعه ها هستن خودرو سازی درست نمیشود طرف ۸۹تن ورق فولادی برده بعد از شرکت الف فرستادن شرکت م با کلی خرابکاری و فساد و پاپوش برای مدیران و پرسنل سالم الا هم گند کارهایش در آمده و اخراجش کردن وزیر محترم پاکسازی نیاز دارد هم ایران خودرو و هم سایپا و زیر مجموعه ها

میرباقر جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

درود به شرفت. درود بر شیری که خوردی خوب جایی رو هدف گرفتی ،حراست.
البته باید به ضعیف بودن تیم بسیج هم اشاره کرد که در خودروسازی کارهای ساده و پیش پا افتاده در دست بسیج و پستهای مهم و کلیدی و اثرگذار را به برخی مخالفین دولتهای انقلابی میدهند. سازمان مربوطه باید پالایش کند بلکه بسیجیها را وارد بازی کنند …..

css.php