اختصاصی خط بازار؛
عیدی نوروزی ایران خودرو به مردم / دست برتر آبی پوشان در جاده مخصوص
به گزارش خط بازار؛ بررسی روند چند ماه گذشته نشان می دهد علی رغم زحمت تمامی پرسنل خودروسازی، تیم جدید ایران خودرو نسبت به سایپا به طور نسبی موفق تر بوده است.
مدیریت نسبی فضای سیاسی حاکم بر شرکت، هماهنگی در هیئت مدیره، انتصاب افراد متخصص، کوتاه کردن دست برخی از مسئله دارها، مبارزه با فساد از جمله محاسن تیم جدید ایران خودرو است. البته این به معنای بی عیب بودن نیست. چرا که در خصوص برخی انتصابات ابهامات وجود دارد ولی در یک ارزیابی کلی می توان گفت عقلانیت در ایران خودرو به مراتب بیشتر از گذشته شده است.
حال با شروع سال جدید ایران خودرو نشان داده که همین دست بالا را در رقابت با رقیب دیرینه خود حفظ کرده است. خبرها حاکی از آن است این گروه خودروسازی در اولین اقدام نوروزی خود یکی از فرامین ابلاغی رییس جمهور را عملیاتی نموده است.
براساس این گزارش ایران خودرو در ایام عید طی جلسه ای با حضور مدیران ارشد گروه از ایساکو، کیفیت، حراست، خدمات مدیران، حوزه ریاست و ساپکو گارانتی تمام محصولات خود را از دو سال و ۴۰ هزار کیلومتر به سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر ارتقا داده است.
این اقدام آغاز خوبی در جهت رشد کیفیت قطعات و افزایش بهره وری و همچنین مشتری مداری و بهبود خدمات پس از فروش در ایران خودرو است. البته لازم به ذکر است این میزان از گارانتی در ایران خودرو فاصله قابل توجهی با گارانتی محصولات شرکت های خصوصی خودروسازی از جمله بهمن موتور دارد. در بهمن موتور میزان گارانتی محصولات ۵ سال و ۱۵۰ هزار کیلومتر است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، تولید خودرو ، خودروسازی ، گارانتی محصولات ایران خودرو ، مهدی خطیبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰