پیری که شش ماهه باید جوان شود/روابط ایران خودرو تحت آموزش رسانه ها

نخستین محصول تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو در نخستین روز سال کاری ۱۴۰۴، از سالن مونتاژ شماره یک سایت مرکزی خارج شد.
کد خبر : 102059
تاریخ انتشار :یکشنبه 17 فروردین 1404 - 12:32

به گزارش خط بازار؛ به نقل از ایکوپرس عادل پیرمحمدی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در جریان بازدید از بخش نهایی خط مونتاژ محصول تارا، با ابراز امیدواری نسبت به بهبود مستمر کیفیت خودروهای تولیدی در سال جدید، گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۴، ارتقای کیفی محصولات ایران‌خودرو برای مشتریان کاملا ملموس باشد. دستیابی به این هدف مستلزم پیشرفت هماهنگ در کل زنجیره تامین، از جمله قطعه‌سازان و تامین‌کنندگان مواد اولیه است.

وی تاکید کرد: در تولید باکیفیت، هیچ مصالحه‌ای پذیرفته نیست و قطعات بی‌کیفیت بدون اغماض برگشت داده می‌شوند و اجازه ورود به خطوط تولید را نخواهند داشت.

پیرمحمدی با اشاره به چالش‌های پیش روی صنعت خودرو، افزود: سال‌هاست که سرمایه‌گذاری مناسبی برای ارتقای کیفیت انجام نداده‌ایم. قیمت‌گذاری دستوری، به‌عنوان یکی از عوامل اصلی زیان‌دهی، مانعی جدی بر سر راه نوسازی خطوط تولید و توسعه محصولات جدید بوده است.

وی ادامه داد: توسعه محصول و به‌روزرسانی خطوط تولید، نیازمند سرمایه‌گذاری است، اما در شرایط زیان‌دهی، این امر دشوار یا حتی غیرممکن می‌شود. امیدواریم در سال جاری با حمایت دولت و بازنگری در سیاست‌های اقتصادی، بتوانیم این روند را اصلاح کرده و کیفیت محصولات را ارتقا دهیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو پیش‌تر اعلام کرده بود که این شرکت در سال ۱۴۰۴ تولید و عرضه خودروهای جدیدی از جمله تارا هیبریدی را در دستور کار دارد و در کنار آن برنامه‌هایی برای تولید انبوه موتورهای کم‌مصرف و پایه گازسوز به منظور کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا هم دارد.

ایران‌خودرو، سال گذشته را با تولید ۵۳۸ هزار و ۵۵۰ دستگاه انواع خودروهای سواری و وانت به پایان رساند و در سال جاری با هدف افزایش کمی و کیفی محصولات، در تلاش است رضایت بیش‌تری از مشتریان را جلب کند.

به گزارش خط بازار؛ این عکس که اولین تولید ایران خودرو در سال ۱۴۰۴ را نشان می دهد بایستی تا ۶ ماه آینده تغییر کند. مردم به دلیل تخصص،‌تجربه و هوشمندی سهامداران بخش خصوصی انتظار دارند،‌ایران خودرو تا ۶ ماه جدید خودرو جدید با امکانات متفاوت از تولیدات قبلی عرضه کند.

 

 

همچنین در این خبر برخلاف خبرهای قبلی، رفتارهای غیرحرفه ای روابط عمومی در انتشار خبر تکرار نشده و ظاهرا با مطالبه گری رسانه ها،‌کیفیت روابط عمومی تحت آموزش ایران خودرو نیز بهتر شده است. در برخی از خبرهای قبلی در تیتر، سوتیتر و حتی سوژه های خبری به شدت اصرار بر برجسته کردن نام افراد بود.

منبع:‌خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کارگر یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۵

تو فکر کن با وجود برفروشان بشه کیفیت را ارتقا داد
نشدنی آقا
معاونت کیفیت ایران خودرو یک قلدر اینکاره با سواد و تجربه میخواد

جاناتان یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۲

اگر کشاورز به این پیر بی تجربه دل خوش کرده که این بتواند در شش ماه  کارستان کند خیال باطل است. این کشتی که زمان فرشاد مقیمی به منجلاب رفت گاو نر میخواهد و مرد کهن
استاد معظم آیت‌الله کشاورز چشمها را باید شست جور دیگر باید دید، این پیرناتوان فقط و فقط میتواند یک کارشناس مهندسی باشد یه عده ای ناتوان تر و بیخردتر  از خودش هم برای منافع شخصی از این آدم بی عرضه حمایت میکنند
شما گول آنها را نخور.
راه بسی سخت و دشوار است قولی دادی و آبرویی گرد گذاشتی نگذار این آدم یارانش به باد دهند
اول راه قدمهای محکم باید برداشت
در تمام گروه ایران خودرو به این شکل عمل میشود که در روزهای اول درب باغ سبز است  و کمی که جلوتر رفت بازیهای سیاسی این قشر موزی شروع میشود
این شخص پیر و امثال او اگر کننده بودند و عرضه داشتند که وضع این گونه نبود اینجا کسی را میخواهد که از دانشگاه کشاورز فارغ التحصیل شده باشد نه دانشگاه بیخردان سیاسی
آنچه باید میگفت گفته شد باشد که گوش شنوایی داشته باشید

جاناتان یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۷:۴۹

سید حداقل خبر آخر جاناتان رو بفرست سلطان کشاورز ببینه کدهای مهمیه

css.php