عملکرد روشن ایران خودرو در 6 ماه+جزییات

بعد از آغاز مدیریت مهدی خطیبی در ایران خودرو، در ابتدای بهمن 1400، یاران خطیبی با محوریت امیرهوشنگ روشن آزاده مدیر حوزه ریاست، و حمایت تمام قد جنتلمن قطعه سازی توانستند با اجماع و هم افزایی کارکنان ایران خودرو، اقدامات خوبی را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر : 45887
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۴

به گزارش خط بازار؛ بعد از آغاز مدیریت مهدی خطیبی در ایران خودرو، در ابتدای بهمن 1400، یاران خطیبی با محوریت امیرهوشنگ روشن آزاده مدیر حوزه ریاست، و حمایت تمام قد جنتلمن قطعه سازی توانستند با اجماع و هم افزایی کارکنان ایران خودرو، اقدامات خوبی را در دستور کار قرار دهند و موفقیت های خیلی خوبی را به دست آوردند. از تکمیل خودروهای ناقص گرفته تا حمایت از وضعیت معیشت کارکنان. هرچند که بعد از 6 ماه از آغاز به کار تیم جدید مدیر حوزه ریاست تغییر کرد و حواشی در ایران خودرو آغاز شد ولی رفته رفته نتایجی خوبی به دست آمد که آمارهای رسمی نشان از عملکرد روشن ایران خودرو در این دوره 6 ماهه دارد.

 

 

براین اساس طبق آمار کدال شرکت مادر ایران خودرو در 6 ماهه توانسته درآمدهای عملیاتی را افزایش چشمگیری دهد. به نظر می رسد اقدامات خوب و روشن در ماه های اولیه در جمع کردن خودروهای ناقص از پارکینگ و رشد تولید خودروهای تجاری تاثیر مستقیم و به سزایی در این موفقیت داشته است.

 

 

هرچند که نسبت به مدت مشابه سود ناخالص این شرکت تبدیل به زیان ناخالص شده است ولی به لطف“جبران زیان ناشی از اعمال قیمت های دستوری” زیان خالص سال گذشته تبدیل به سود خالص در نیمه اول سال 1401 شده است.

البته این آمار مربوط به شرکت مادر ایران خودرو است و نه گروه خودروسازی ایران خودرو. حال باید منتظر آمارهای رسمی بعدی ماند تا عملکرد این شرکت به طور کامل مورد ارزیابی قرار گیرد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زخم کاری شنبه , 7 آبان 1401 - 11:38

فعلا که برخی رسانه ها که همیشه دم از اخلاق میزدند،به خاطر دوستی دیرینه که با عمو نیکی و عمو بروغن دارند و صدالبته منافع شخصیشون،دارند از لات کراواتی تسبیح به دست بی سواد حمایت می کنند و دنبال این هستند که امین صنعت استیضاح نشه. صوفی سرخوش از این دست که کج کرده کلاه،به دو جام دگر آشفته شود دستارش…عمو نیکی بازنشسته دلال مانتو فروش ملیجک، قیافش دیدن داره وقتی که اخراجش کنن

رضا شنبه , 7 آبان 1401 - 21:18

ایران خودرو با اینکه همچنان یک شرکت زیان ده است سال گذشته 65% حقوق پرسنل را افزایش داده که مسلما تحمیل زیان بیشتر به سهامداران است. کجای دنیا یک شرکت زیانده حقوق پرسنل را 2 برابر سایر شرکتها و تورم افزایش می دهد؟ پس حق سهامدار کجاست؟

سامان شنبه , 7 آبان 1401 - 21:26

واقعا مسخره است! بیش از یکسال ملت رو سرگرم عملیات داخل کارخانه کردند، اصلا خودروی ناقص، خودروی کامل و … به مردم چه ربطی داره که ایران خودرو تکمیل خودروی نافص را یک دستاورد می بینه و باهاش پز میده؟ کاش خودروسازهای خارجی بیان تا بساط این طبل توخالی خودروسازی داخلی جمع بشه.

مشتری ایران خودرو یکشنبه , 8 آبان 1401 - 15:06

لطفا” با صدای بلند بخوانید:
دوبار در سالهای 92 و 1401 دو خودروی صفر از ایران خودرو تحویل گرفتم یکی از آنها شیشه بالابر خودرو کار نکرد دیگری سیستم ترمز نقص خطرناک داشت.
اگر از نظرشان اینها ایرادی نیست حقوق نجومی و بالاتر از عرف جامعه بگیرند و خرج کنند.