شور حسینی در بین کارگران سایپا؛ از سیاست درهای باز تا احتمال تغییر مدیرعامل غیرهمراه

مدیرعامل سایپایدک به مناسبت روز کارگر با کارگران انبارها و تعمیرگاههای مرکزی سایپایدک دیدار کرد.
کد خبر : 72506
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵

به گزارش خط بازار؛ اردلان حسینی در آستانه روز جهانی کارگر، با حضور در تعمیرگاههای مرکزی و انبارهای سایپایدک با اهدای گل، ضمن تبریک روز کارگر، با کارگران شاغل در مراکز فوق دیدار کرد.

مدیرعامل سایپایدک در حاشیه این بازدید در سخنانی ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی کارکنان و ضرورت افزایش بهره وری کارکنان، گفت: امروزه نیروی انسانی، سرمایه اصلی و اساسی هر سازمانی به شمار می‌رود و لازم است طوری برنامه ریزی کنیم که کارکنان دغدغه معیشت نداشته باشند تا بهترین نتیجه در کار حاصل شود.

 

 

وی ادامه داد: کارگران نیروی محرک چرخه صنعت کشور هستند و باید همواره مورد توجه قرار گیرند. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز تاکید ویژه ای بر این مساله دارند تا جهش تولید محقق شود.

به گزارش خط بازار؛ این در حالی است که پیش از این مراسم سایپایدک توانست در دوران مدیریت جدید در کمتر از یک ماه ۴۵۰ دستگاه خودرو متوقفی را ترخیص نماید و تعداد خودروهای متوقفی در تعمیرگاه های مرکزی را به ۱۲ دستگاه برساند که تاکنون این حجم فعالیت در سایپا سابقه نداشته است.

اردلان حسینی مدیرعامل جدید سایپایدک از زمان آغاز به کار خود در سایپایدک رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. وی در ابتدا تلاش کرده با استفاده حداکثری از نیروهای داخلی در پست های مهم در مجموعه سایپایدک با ایجاد هم افزایی بتواند عملکرد درخشانی را از خود بر جای بگذارد. از اجرای سیاست درهای باز برای تامین قطعه گرفته تا ایجاد تعامل سازنده با قطعه سازان خوشنام و بزرگ و هدف گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومان درآمد در سال ۱۴۰۳ از جمله برنامه های حسینی در سایپایدک است.

 

 

 

البته هنوز این هم افزایی در شرکت های زیرمجموعه سایپایدک به چشم نمی خورد. به طور مثال هرچند که برکناری مدیرعامل حاشیه دار امدادخودرو سایپا اقدام مبارکی بود ولی برخی از مخاطبان خط بازار نسبت به انتصابات اتوبوسی گله مند هستند. همچنین همان طور که برخی از مسئولان سایپا معتقدند همراه خودرو در جایگاه اصلی خود قرار ندارد، لذا احتمال تغییرات مدیریتی در این شرکت وجود دارد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 12
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید حق گو شنبه , 15 اردیبهشت 1403 - 16:34

با سلام
این متن بماند به یادگار روزهای خوش شرکت سایپا نه تنها در خود شرکت مادر و دیگر شرکتها اعم از تولیدی و پشتیبانی تولید به زودی فرا خواهد رسید .این مهم در گرو چند عامل اتفاق خواهد افتاد .مدیریت صحیح و پای کار .تلاش شبانه روزی و پاک ذهنی و پاک دستی .
عملا این گروه مدیریتی جدید اثبات کردند که خواهان تنها کار و پیشرفت شرکت هستند و خصوصا این برنامه را با نیروهای موجود می‌خواهند پیش ببرند مگر اینکه خود متولیان امر یا نخواهند یا نتوانند .
نمونه این انفاق مبارک در یکی از مهمترین شرکت‌های تامین اتفاق افتاد و فرصتی داده شد و نتیجه آن نیز مشخص گردید .
و اما یکی از مهمترین مشکلات شرکت‌های بزرگ خودرو سازی داخلی در زمینه خدمات پس از فروش بود که در آینده ای بسیار نزدیک در همین شرکت سایپا شاهد تحولاتی بسیار بزرگ خواهیم بود .
این حق تمام مردم ایران است که مدیرانی لایق حقوق شان را رعایت کنند و این مهم را وظیفه خود بدانند و شبانه روزی تلاش کنند تا این اتفاق مبارک در سراسر کشور حادث گردد .
به امید ایرانی سربلند و سرافراز

عیسی یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 14:39

تغییر مدیر عامل شرکت زیر تا چند روز آینده “”” بماند یادگاری””
مگا
قالبها
سایپا آذین
ایران کاوه
همراه خودرو
پلاسکو
لیزینگ
ایدکو
شیشه
و …
همچنین تعداد زیادی از اعضاء هیئت مدیره و معاونین و مدیران منتصب به ک.ف

ابراهیم شنبه , 15 اردیبهشت 1403 - 19:59

مراقب باشید امداد نشه حیاط خلوت مهره های سوخته سایپا یدک
شرکت شده پر از مشاور و قائم مقام

س گ ا شنبه , 15 اردیبهشت 1403 - 20:26

راشدی به علیزاده وصل بود و وقتی علیزاده رو از زامیاد برداشتن عملا دیگه حمایت خاصی نداره و جز‌ مهره های سوخته محسوب میشه و اردلان حسینی هم فعلا فرستادم امداد تا یه فرد امین خودش رو برای اونجا پیدا کنه.

رضا شنبه , 15 اردیبهشت 1403 - 22:57

سالیان گذشته امداد سایپا یه شرکت خنثی بوده و فعالیت مثمر ثمری نداشته است. سری به جاده ها و خیابان ها بیندازیداثر ول بودن را می بینید.با تدبیر مدیران افراد جوانی آمده اند که با انگیزه خود بارقه ای از امید را در بین پرسنل ایجاد کرده اند و شور نشاط کاری در امداد ایجاد شده که در کوتاه مدت اثرش در شاخص ها معلوم شده.

س گ ا یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 13:39

همیشه خدمات امداد خودرو سایپا چه در حوزه امدادی و چه در حوزه گارانتی بدنه موثر بوده و اونم به دلیل انجام کار توسط تیم کارمندان،کارشناسان،سرپرستان و تعدادی از روسا بوده و لود اصلی رو این دوستان انجام دادن نه مدیران اتوبوسی و سیاسی

ابوریحان درونی یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 8:28

اردلان کاش ما رو تنها نمیزاشتی ! خیلی حیف شد

عیسی یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 12:33

با سلام
اثر بخشی 28 سال تجربه در صنعت خودرو . به امید روزی که تمام مدیران ارشد گروه صنعتی از افراد با تجربه و دلسوز انتصاب و در نتیجه به هدف سازمان که مشتری مداری است دست یابیم.
یا علی

مصطفی صدیقی مقدم یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 13:39

اگه تونست قطعات با کیفیت برا خدمات پس از فروش بگیره
جای تشکر دارد.

یک یک یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 20:42

یادته شور حسینی رو برای یدک و امداد میزدی؟!

عماد دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403 - 6:28

جالبه از یه عده خاص فقط تعریف و تمجید می کنید تونهم علتش رو می‌سپاریم به خدا و حرفی نمی زنیم
در طی اینهمه سال رضایتمندی از عملکرد مدیرعامل از سوی کلیه پرسنل مگاموتور ، هیچوقت به این اندازه نبوده و همچنین همیت و اتحاد در به سرانجام رساندن اهداف سازمان بخصوص تولید هم به اینصورت نبوده ولی چون نون و آبی برا بعضی‌ها نداره بایکوت خبری میشه و هی دور آخوره زامیاد و سایپا یدک می چرخند.
کاش انصاف رو هم یکی تقسیم می‌کرد بی تعصب و انتفاع شخصی

شكر خدا پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403 - 15:22

ميشه به جاي انقدر تعريف بپرسيد اخرين پست مديرعاملي اردلان حسيني چند ماه بوده أصلا ايشون يبار تا كنون صورت هاي مالي شركت بلده بخونه و به عنوان مديرعامل تحليل كنه