شرکای تجاری توسلی مهر، بازوی یدکی سایپا

این شرکا که مزیت رقابتی سایپا در بازار می باشند می توانند شرایط بهتری را برای ارائه خدمات مهیا کنند.
کد خبر : 70438
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۲۲

به گزارش خط بازار؛ اردلان حسینی در نشست با اعضای هیأت مدیره کانون انجمن صنفی نمایندگی های سایپایدک با بیان این مطلب افزود: شبکه نمایندگی های گسترده، مزیت رقابتی مناسبی برای سایپایدک به شمار می روند و با تکیه بر توانمندی های موجود در شبکه و تعامل و همفکری سازنده، شرایط بهتری برای ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت فراهم خواهیم کرد.

 او افزود: شبکه نمایندگی ها، وارث خدمات پس از فروش سایپا هستند و قطعا با کمک یکدیگر، مشکلات موجود را به حداقل خواهیم رساند و در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین ها را برای شبکه نمایندگی‌ها فراهم خواهیم کرد، چراکه معتقدیم رضایت نمایندگی ها قطعا رضایت مشتریان را هم در پی خواهد داشت. همه برای ارائه خدماتی خوب و با کیفیت تلاش می کنیم تا در نهایت، مشتری با رضایت خاطر نمایندگی را ترک کند.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به رویکرد مثبت مدیرعامل گروه سایپا به شبکه نمایندگی ها، گفت: سایپایدک هم از تمام توان استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یابد و رتبه‌های نخست خدمات پس ‌از فروش کسب شود. نمایندگی های سایپا نیز باید بهترین عملکرد را در بین مجموعه های خدمات پس از فروش داشته باشند و بر همین اساس ارتباط مستقیم، مستمر و هدفمند با نمایندگی ها برقرار خواهد شد تا بهترین راهکارها را برای حل مسائل پیدا کنیم.

حسینی در ادامه به برنامه توسعه سهم بازار سایپایدک از بازار قطعات یدکی اشاره کرد و گفت: شبکه نمایندگی ها به عنوان شرکای تجاری سایپایدک، نقش مهمی در تحقق این برنامه دارند که امیدواریم با اجرا و پایش مستمر و برنامه‌های درست و اصولی بتوانیم کارنامه مثبتی در این زمینه داشته باشیم.

منبع: سایپایدک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مسعود شنبه , 18 فروردین 1403 - 9:54

آقای تیموری از روزی که وارد سایپا شد تا دقیقه آخر که داشت می رفت ، مگه داریم آخه سیاسی کاری به این وضوح . تیم های نظارتی چرا ورود نمی کنن. واقعا این تغییرات کاری بود؟؟؟ تغییرات داد اونم چه تغییراتی همش باند بازی و سیاسی کاری و فقط به دنبال منافع خودشون بودن . هنوزم کاراشون رو تو مگا موتور توسط تیمی که گذاشته ادامه داره خدا ازش نگذره . هر شب دم افطار و سحر به یادش هستم

سید حق گو شنبه , 18 فروردین 1403 - 9:55

با سلام
متاسفانه باید پذیرفت که یکی از عوامل نارضایتی در صنعت خودروی داخلی کشور مشکلات خدمات پس از فروش خصوصا در دو شرکت بزرگ خودرو ساز بوده که بطور نسبی ایجاد نارضایتی بخشی از جامعه مخاطب این صنعت را (مشتریان خودروی داخلی ) را بهمراه داشته است و ایجاد زمینه برون رفت از وضعیت گذشته مستلزم عزمی جدی و مدیریتی پایدار با ترسیم اهدافی برنامه ریزی شده و عمل به این برنامه ها می‌باشد.
البته که باید پذیرفت که تغییر زیرساخت‌های ارایه خدمات پس ازفروش عملی بسیار زمانبر و نیازمند تغییراتی گسترده حتی در کوچکترین بخش‌های خدماتی این مجموعه می‌باشد. اما آنچه باعث خوشحالی و امید به آینده در کارشناسان آشنا با مدیران منتخب خصوصا در شرکت سایپا و علی‌الخصوص بخش خدمات پس ازفروش را موجب شده. آشنایی و پای کار بودن شبانه روزی و مدیریت علمی حاصل از تجربه گران بدست آمده منتخب این بخش جناب آقای دکتر حسینی می‌باشد. عملکرد یک مدیر در گذشته و توانایی برنامه ریزی برای آینده می‌تواند عامل حل مشکلات و در نهایت افزایش رضایتمندی مخاطب عام این صنعت را درپی داشته باشد و بهترین تصمیم مشارکت حداکثری و بها دادن به نمایندگی ها بعنوان یکی از بازوهای اصلی ارائه خدمات به مشتریان ( پیرو فرمایش و نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری) خواهد بود .
اطمینان داریم که آنچه طی همین چند مدت کوتاه در زمینه برنامه های ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در حال ترسیم بعنوان نقشه راه این مجموعه است .می‌تواند بخش عمده ای از مشکلات این صنعت را حل کرده و موجبات رضایت حداکثری در بین مشتریان گردد.
این مهم با انگیزه زیاد و تلاش شبانه روزی مدیریت جدید حتما اتفاق خواهد افتاد کمااینکه در گذشته نیز اتفاق افتاد .
به امید ایرانی سربلند و سرافراز .

نماینده مردم شنبه , 18 فروردین 1403 - 21:02

با درود فراوان
ضمن احترام به نظریه های جنابعالی، بهتر کمی هم از سایپا درخواست بشه خودروهای تولیدی و مونتاژی رو باکیفیت بهتری تولید کنن تا مصرف کننده نهایی درگیر دستورالعمل های سخت گیرانه گارانتی نشن. از دستورالعمل ها و بخشنامه های متعدد و سردرگم کننده گارانتی که بگذریم نوبت می رسه به تست های بی پایه و اساس قطعات در انبار داغی که توسط سازنده قطعات در انبارهای داغی انجام میشه.
خلاصه اش کنم با این ضوابط دست و پا گیر ، قطعات بی کیفیت مصرف کننده نهایی و نماینده ها را اسیر کردین.
کافیه یه محصول با کیفیت تولید کنید که مشتری ها عمدتا برای سرویس های اولیه و ادواری به شبکه نمایندگی ها مراجعه کنن اونوقت متوجه میشید که رضایت برای هر دو طرف چطور بوجود میاد.

رضا شنبه , 18 فروردین 1403 - 21:09

یار غار تیموری جابری دیروز با پول مگاموتور رفته چین خط ال ۹۰ که خراب کرد برای بقا فاطمی امین ضربه ای که تیم تیموری به مگاموتور و سایپا زد تو سابقه سایپا نبوده

داوداحمدیان یکشنبه , 19 فروردین 1403 - 6:15

نظربنده فعلابه اینه که اگرامکان داردشما یه ۳یا۴ملیون البته بازدارم میگم اگه امکان داره به حساب من بزنی تا ازگشنگی نمیرم انشاالله به امیدخداهمه چی درست میشه