شایعهپراکنی رسانههای اصلاحطلب نزدیک به دولت سابق برای اخلال در بازار/دستگاه های امنیتی به نفوذ رسانه ای ورود کنند
به گزارش خط بازار؛ خبرآنلاین، انتخاب، اقتصاد آنلاین و چند اکانت توییتری مشکوک نزدیک به دولت حسن روحانی و اصلاح طلبها، با انتشار تصویری مبهم از یک بسته بندی گوشت خاص ( مغز ران بدون چربی و استخوان با بسته بندی در فروشگاه های خاص) قیمت گوشت گوسفند در تیتر خود را ۵۰۰ هزار تومان گزارش کردند. این در حالی است که قیمت گوشت گوسفندی حدود ۲۳۰ هزار تومان است
تردیدی در ضرورت مطالبه از مسئولین برای کنترل گرانی ها نیست اما تیتر زدن با بزرگنمایی قیمت یک محصول با اهداف سیاسی و تخریبی در ظاهر فقط یک تسویه حساب حزبی و جناحی است اما عملا شایعه پراکنی مخرب، تحریک تقاضا و تهییج فروشنده برای کم فروشی و گران فروشی و خلاصه اخلال در بازار کشور است.
مسئولیت نظارت بر محتواهای مخرب رسانه ها با کجاست؟ وزارت ارشاد؟ شورای عالی امنیت ملی؟ هرجا که هست باید با قدرت با اخلال های هدفمند برخورد و نتیجه آن را به مردم گزارش کند.
منبع: بولتن نیوز
برچسب ها :رسانه های نفوذی ، نفوذ رسانه ای
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰