شما یک درصد فکر کن این جماعت دنبال شایستهسالاری باشند!
همینها به مدیران دولتی قبلی ایراد میگرفتند که چرا اینهمه انتصاب سفارشی و بیقاعده انجام میدهید؟!
حالا خودشان آنچنان در همان مسیر تختگاز میروند که در قیاس برابری قبلیها به گرد پای اینها نخواهند رسید!
اوضاع خیلی قمر در عقربتر از هر زمان دیگهای شده؛ هر سال دریغ از پارسال…
شایسته سالاری به سبک خصوصی/ایران خودرو در مسیر ساختارسازی
به گزارش خط بازار؛ یکی از انتظارات افکار عمومی از مدیریت خصوصی در ایران خودرو، شایسته سالاری و دوری از زدوبندهای سیاسی در بنگاه داری است. سهامداران خصوصی در این مسیر توفیقاتی را حاصل کرده اند ولی هنوز نیازمند اصلاحات بیشتر است.
طی چند ماه اخیر انتصابات مختلفی در گروه ایران خودرو صورت گرفته و گاها ساختارسازی های عجیب نیز رخ داده است. انتصابات زیر بخشی از مصادیق شایسته سالاری در دوران مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو است.
۱- ابراهیم سوزنچی کاشانی،مشاور مدیرعامل در امور نخبگان و فن آوری(ساختارسازی جدید)
۲- محمد خدادی مشاور رسانه(مدیر بازنشسته دولتی)
۳- عبدالله سلطانی ثانی مدیرعامل ایساکو(بی تجربه در حوزه خدمات پس از فروش)
۴-احسان حاجیحسنمعمار قائممقام مالی و اقتصادی ایرانخودرو(جوان نوپا غیرخودرویی)
۵-ایجاد معاونت تامین مالی(به موازی معاون مالی)
۶- مجتبی مدرس زاده قائم مقام ارتباطات و توسعه سازمانی
این تنها بخشی از ساختارسازی و انتصاباتی است که اطلاع رسانی شده و قطعا افشای تغییرات در لایه های درونی شرکت ها بهتر می تواند عیار شایسته سالاری در ایران خودرو را مشخص کند. نکته قابل توجه دیگر این است که غالب تصمیمات در ایران خودرو با محوریت شخص دو سهامدار اصلی صورت می گیرد و دیگران بیشتر مدیران تابع در این ساختار هستند
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، سهامداران خصوصی ایران خودرو ، مدیرعامل ایران خودرو ، مدیریت بخش خصوصی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خصوصی سازی مالیده است ، همه فکر دولتی ها و حکومتی و غیره هستن
معني خصوصي هم حتي نميده كل توان كروز همين بود جوري صحبت ميكردن كه انگار نخبه تو چنته دارن
اون زد و بندا تو بهمن جواب ميداد اينجا اينطوري گير ميكنيد
می تونی بکی معنی خصوصی جیه استاد ؟
حالا یه جاهایی دولت میپیچه جلوی کارشون رو هم می اندازی گردن خصوصی ؟
ایرانخودرو شایسته سالاری ترینه از بنزما بهتره
شما چش نداری ببینی
امیدی به کروزی سازی با سیاهی لشکر هایی که سیس ژنرال گرفتن ( همچون سوزن و پنبه و حشمت و ارض و صباغ و فراهان و نقی و قره و قندشتنی و ساویز و …) نیست.
آره اسد اقا تو راست میگی
شهرام صالحی و صبوحی و خود شیخ و رادمنش و… خوب بودن که الان سایپا اینجوری داره میخوره زمین !
غضنفر این که نوشتی چه ربطی داشت به موضوع این که گفتی؟؟
گویا آبو ریختم همون جا که داره میسوزه
زمین خوردن سایپا هم دلیلش مشخصه.قطعه نمیده کروز
سلام
به شما چه مربوطه
فهمی از شرکت خصوصی ندارید؟
واقعا عقب افتاده اید
حيف اون مرد آزاده روشن فكر كه در دوران اون خودروهاي كف پاركينگ به حداقل رسيده بود
الان مگه خودرو کف پارگینگ هست ؟؟؟؟
صفره برادر صفر
شایسته سالاری فقط توی بازرسی ایران خودرو ظهور کرده. یه سر بزنین ببینین مسولای اونجا کی هستن
اخره تخصص و شایستگی
دقیقا همینه
من قراردادم رو تمدید نمی کردن یه سر رفتم اونجا کمک بگیرم بدتر به مدیر عامل شرکت گفتن کارم رو خراب تر کردن
واقعا چکاره اینا
مایه تاسفه
سلام
لقب شایسته واقعی در این دوره به آقای نقی پور می رسه ، معاون منابع انسانی
اینم اضافه کن تشتک های همه میپره
آقای ن پروسه خرید و طبخ مواد اولیه غذای پرسنل به تعداد 35000 پرس رو با حمایت یه کروزی به نام فراهانی از شرکت های زیرمجموعه کند و آورد زیرمجموعه چارت معاونت خودش.این یعنی ادامه تامین مواد اولیه هیئت از جیب شرکت.
شایسته سالاری از نوع انتصاب رسول خیری در ایران خودرو دیزل😂😂😂
جالبش این هست که آقای مقدم آقای خیری رو حکم هییت مدیره موظف همگام کردن.
ایا این شایسته سالاری است و یا زد وبند سیاسی؟؟؟
با وضعیت اقتصادی و برق و گازوئیل و 12 رو زجنگ تحمیلی و… امسال , مقایسه کنید روند تولید و فروش ایرانخودرو را با سایپای دولتی
بیش از 100000 دستگاه نسبت به سایپا تولید بیشتر – بیش از 12000 دستگاه نسبت به مدت مشابه سال قبل خود ایرانخودرو بیشتر (با حداقل 3-4 روز کاری کمتر )
بابا انصاف داشته باشید منه کارگر الان تو ایرانخودرو بخاطر اینکه تولید بالا در جریان هست اضافه کاریم رو دارم میگیرم بسته های معیشتی ام رو میگیرم اونور جاده هم صنف من در سایپا اضافه کاری تعطیله پنجشنبه ها تعطیل و دریافتی حداقل 20% اومده پایین
انصاف داشته باشیم…
سلام
بله به موازات زحماتی که شما میکشید و عزیزان عدد تیراژ رو بالا بردند برای اینکه خودشون رو این کاره نشون بدهند به سایپای ما هم قطعه نمی دن و مدام خطوط تولید ما زمین گیر شده، از اون ور هم ۶۰٪ بهای تمام شده محصولاتتون رو بردند بالا، مزایای شما اضافه نشده بلکه قیمت قطعات تامینی خودشون وحشتناک زیاد شده بخواهیم منصفانه نگاه کنیم
۱- با عدم تامین قطعات سایپا، سایپا رو دارند نابود میکنند تا مفت سهامش رو از بازار جمع کنند
۲- مزایای شما اضافه نشده فقط کاربیشتری ازتون میکشن
۳- بهای تمام شده رو به خاطر گرون کردن قرارداد های قطعات خودشون به شدت بالا بردند، شرکت رو که دم سوددهی بود عمیقا تو زیان غرق کردند تا قیمت سهم بریزه و مفت از بازار جمع کنند
منصف بودن اینطوریِ
قطعه سازان تعامل خوبی با صالحی سازه گستر ندارن و رفتار چکشی بد اقبال باعث شده قطعه سازان تمایلی به همکاری با سایپا و سازه گستر نداشته باشند.
پرهام عزیز نمیدونم شما در مجموعه سایپا هستی یا نه
من سازه گستری هستم بدترین دوران تامین مالی طی 3-4 سال اخیر رو داریم امسال ,فقط کروز و … نیست اکثریت قطعه سازها طلبکار هستند و پولی برای تامین به ایشان داده نشده است در کنار این مساله ارتباط نا مطلوب و غیر محترمانه تیم مدیریتی جدید با سازنده ها هم مزید بر علت شده
همه اش بی انصافی
خیلی انتصابهای خوبی انجام شده مانند
قره ایی
حمید صالحی
خراسانی راد
احمدرضا خسروی
پازوکی
هنری
سیدعلی محمد طاهری
میرنیا
الهی شکیب
جلال الدین موسوی
حسن صدری
اینها عالی هستند و همه دارای رزومه و با تجربه و دانش و کارهایی خوبی تو همین مدت حضورشون داشتند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۴