شاهکار یک مدیر باسابقه در ایران خودرو/تحسین همگان از این هوش و ذوق مدیریتی

به گزارش خط بازار؛ از اتفاقات جالب و قابل توجه در جاده مخصوص ابتکارات و هوش مدیریتی یکی از مدیران ایران خودرو است که اخیرا از سایپا کوچ و لباس آبی به تن کرده است. سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران فردی است که در شرکت متبوع خود با هوش و ذوق مدیریتی توانسته بزرگ‌ترین مرکز تماس

کد خبر : 43670
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۲۴

به گزارش خط بازار؛ از اتفاقات جالب و قابل توجه در جاده مخصوص ابتکارات و هوش مدیریتی یکی از مدیران ایران خودرو است که اخیرا از سایپا کوچ و لباس آبی به تن کرده است.

سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران فردی است که در شرکت متبوع خود با هوش و ذوق مدیریتی توانسته بزرگ‌ترین مرکز تماس و مجهزترین ناوگان خدمات امدادی در سطح کشور را مهیا کند و به محصولات سایر خودروسازان نیز خدمات ارایه می‌کند. موضوعی که تحسین بسیاری از مسئولین و کارشناسان را برانگیخته است.

شاید میرحسینی بیش از انکه در حوزه خدمات تخصص داشته باشد، یک بازاریابی حرفه ای است و به همین دلیل بازاریابی در حوزه خدمات را در دستور کار قرار داده و توانسته با همین رویکرد منابع درآمدی خور را به طور گسترده ای افزایش دهد و از همین محل بتواند یک شرکت مدرن با امکاناتات و متد مدیریتی جدیدی را در ایران خودرو تجهیز کند. اتفاقی که ایران خودرو را چند قدم جلوتر از سایپا قرار داده است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محفوظ شنبه , 19 شهریور 1401 - 6:57

در گروه خودروسازی به پرسنل متخصص اهمیت داده نمی شود به همین دلیل است که پرسنل متخصص از گروه می روند و گروه هر روز کاهش تولید و کاهش کیفیت و نارضایتی بیشتر مشتری را به وجود می آورد

طباطبایب سه شنبه , 26 مهر 1401 - 22:18

باسلام . مدیریت مدرن و استفاده از تکنولوژی برای بهبود خدمت رسانی،از خصوصیات بارز آقای دکتر میرحسینی می باشد.
باید اینگونه مدیران لایقی که باعث پیشرفت کشور میشوند را تشویق و نشان لیاقت داد.