در گروه خودروسازی به پرسنل متخصص اهمیت داده نمی شود به همین دلیل است که پرسنل متخصص از گروه می روند و گروه هر روز کاهش تولید و کاهش کیفیت و نارضایتی بیشتر مشتری را به وجود می آورد
شاهکار یک مدیر باسابقه در ایران خودرو/تحسین همگان از این هوش و ذوق مدیریتی
به گزارش خط بازار؛ از اتفاقات جالب و قابل توجه در جاده مخصوص ابتکارات و هوش مدیریتی یکی از مدیران ایران خودرو است که اخیرا از سایپا کوچ و لباس آبی به تن کرده است. سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران فردی است که در شرکت متبوع خود با هوش و ذوق مدیریتی توانسته بزرگترین مرکز تماس
به گزارش خط بازار؛ از اتفاقات جالب و قابل توجه در جاده مخصوص ابتکارات و هوش مدیریتی یکی از مدیران ایران خودرو است که اخیرا از سایپا کوچ و لباس آبی به تن کرده است.
سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران فردی است که در شرکت متبوع خود با هوش و ذوق مدیریتی توانسته بزرگترین مرکز تماس و مجهزترین ناوگان خدمات امدادی در سطح کشور را مهیا کند و به محصولات سایر خودروسازان نیز خدمات ارایه میکند. موضوعی که تحسین بسیاری از مسئولین و کارشناسان را برانگیخته است.
شاید میرحسینی بیش از انکه در حوزه خدمات تخصص داشته باشد، یک بازاریابی حرفه ای است و به همین دلیل بازاریابی در حوزه خدمات را در دستور کار قرار داده و توانسته با همین رویکرد منابع درآمدی خور را به طور گسترده ای افزایش دهد و از همین محل بتواند یک شرکت مدرن با امکاناتات و متد مدیریتی جدیدی را در ایران خودرو تجهیز کند. اتفاقی که ایران خودرو را چند قدم جلوتر از سایپا قرار داده است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :امداد خودرو ایران ، ایران خودرو ، خودروسازی ، سایپا ، سید عباس میرحسینی ، مدیرعامل امدادخودرو ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
باسلام . مدیریت مدرن و استفاده از تکنولوژی برای بهبود خدمت رسانی،از خصوصیات بارز آقای دکتر میرحسینی می باشد.
باید اینگونه مدیران لایقی که باعث پیشرفت کشور میشوند را تشویق و نشان لیاقت داد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2