شاهکار استراتژیک سایپا/جزئیات سفر روسیه را منتشر کنید

شرکت سایپا در حالی هزینه تبلیغات خود را صفر اعلام کرده است که اخبار مثبت پیرامون این شرکت روی خروجی بسیاری از رسانه های رسمی کشور که بی شک بی هزینه نیست، دیده می شود.
کد خبر : 81189
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

به گزارش خط بازار؛ به نقل از تابناک شرکت سایپا در حالی هزینه تبلیغات خود را صفر اعلام کرده است که اخبار مثبت پیرامون این شرکت روی خروجی بسیاری از رسانه های رسمی کشور که بی شک بی هزینه نیست، دیده می شود.

شرکت سایپا در حالی هزینه تبلیغات خود را صفر اعلام کرده است که اخبار مثبت پیرامون این شرکت روی خروجی بسیاری از رسانه های رسمی کشور که بی شک بی هزینه نیست، دیده می شود. پذیرش هزینه صفر تبلیغاتی در شرایط کنونی کشور و از یک خودروساز، حقیقتا برای هر اهل فکری، دشوار است.

دومین خودروساز بزرگ کشور در اقدامی عجیب و قابل تامل، در صورت‌های مالی خود اعلام کرده که ریالی بابت تبلیغات هزینه نکرده است! این در حالی است که نگاهی گذرا به فضای مجازی به ویژه در برخی خبرگزاری های رسمی کشور که طبق قوانین بازرگانی خود بدون دریافت هزینه، خبر مثبتی پیرامون شرکت های خودرویی منتشر نمی کنند، تبلیغات سایپا را به چشم می‌بینیم. اما این خودروساز در صورت‌های مالی خود تأکید دارد که نه‌تنها در سال جاری، بلکه طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ نیز ریالی بابت تبلیغات هزینه نکرده است! مقوله ای که پذیرش آن راحت نیست!

این در شرایطی است که قطعا تبلیغات سایپا طی این سال‌ها رایگان نبوده و مجموعه های رسانه ای و تبلیغی مطابق قوانین بازرگانی داخلی خود قطعا هزینه ای جهت بازتاب اخبار این خودروساز دریافت کرده اند، در نتیجه هزینه تبلیغات سایپا باید از محلی پرداخت شده باشد. حال این خودروساز زیان‌ده ترجیح داده است که در مقابل افکار عمومی و مطالبه رسانه‌ای مبنی بر هزینه‌های تبلیغاتی، عدد صفر ریال را درج کند تا با این کار صورت‌مسئله را پاک کند، هرچند این رویه باعث شده تا ابهامات بیشتری برای هزینه‌های تبلیغاتی سایپا مطرح شود.

سایپا صورت مساله را پاک کرد؛ هزینه تبلیغات صفر ریال است؟!

سایپا صورت مساله را پاک کرد؛ هزینه تبلیغات صفر ریال است؟!

سایپایی‌ها در حالی از عدم پرداخت هزینه تبلیغاتی خبر می‌دهند که در کنار تبلیغات محتوایی و تصویری، مشغول تولید زیان در جاده مخصوص هستند. به‌گونه‌ای که تا پایان خرداد امسال بیش از ۵۴ هزار میلیارد تومان زیان انباشته روی دست سهامداران گذاشته است و از سوی دیگر مجموع بدهی هایش با رشد ۳ درصدی به بیش از ۱۲۸ هزار میلیارد تومان تا پایان بهار رسیده است. این دو شاخص منفی برای سایپا و مدیرانش در شرایطی است که حال و روز تولید خودرو در خط تولید سایپا نیز چنگی به دل نمی‌زند، تا جایی که آخرین آمار تولید سایپا تا پایان مردادماه از ادامه روند نزولی در مقایسه به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

حق جلسه ۵ میلیونی برای مدیران سایپا

خروجی مجمع‌عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سایپا برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، تصمیم گیری برای افزایش یک میلیون تومانی حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره بوده است تا از این به بعد حق حضور در جلسات، ۵ میلیون تومان باشد. همچنین بر اساس مصوبه مجمع، حق حضور اعضای هیات مدیره عضو کمیته حسابرسی و حق حضور اعضای هیات مدیره عضو کمیته انتصابات، مبلغ ۴ میلیون تومان تعیین شده است.

سایپا صورت مساله را پاک کرد؛ هزینه تبلیغات صفر ریال است؟!

منبع: تابناک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 19
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Shahab چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 0:49

هزینه تبلیغات از شرکت های فرعی پرداخت میشه باید تلفیق دید و اینکه اسم هزینه رو عوض کردن مثل روابط عمومی یا سایر کاری نداره شو آف خوبی دارند افزایش بدهی ها حداقل ۲۵ درصد افزایش قیمت سازندها رو ندادن و گذاشتن آخر سال چون میدون رفتنی هستن با اعداد بازی میکنن هزینه ها اداری و هزینه های مالی ۱۰۰ درصد رشد داشته

hassan چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 10:52

اگر يك تيمي را از سر كوچه بياري مدير عامل خودروسازي بزاري بعد انتقاد كني كه شركت را به فنا داد و بخور بخور كرد , به كسي بر ميخوره؟ نه برادر طرف ميگه تا قبلا سر كوچه ول بودم حالا يك چند صباحي حال ميكنم خودم را ميبندم خدا را شكر. كسي را هم كه مجازات نميكنند براي به فنا دادن سرمايه ملي. شما هم اينقدر داد بزنيد تا جر بخوريد.

Jafaarei چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 14:17

البته عده ای سالهاست در خودروسازی با خاندان خود جولان می دهند و در تمام ادوار بهره مند هستند
آقا مهرداد و خواهران و برادران و فک و فامیل
که به لطف ارتباطاتشان ، پیوسته در حال ارتقا و گسترش نفوذ هستند و حکایت بی پایان است

da چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 5:26

متاسفانه برخی مدیران در مقاطع حساس که نمیدونن چجوری پاسخ بدهند به زشت ترین کار ممکن روی می‌آورند .شهامت و صداقت از سجایای اخلاقی کشور ما بوده مگر چقدر این میز ارزش داره که بخاطرش این طور واضح قلب واقعیت میکنید .خدا را شکر که سایت خط بازار تا امروز بدون مدرک مثبته و قابل اثبات مطلبی در انتقاد این مجموعه منتشر نکرده .سند حرف اول و آخر را می‌زند.
البته که وجود شخصی با مدرک جغرافی در راس مدیریت مالی سایپا فقط به همین دلیل بوده .راستی سوال دیگری که این روزها همه کارکنان سایپا و دیزل را مشغول خود کرده اینکه دلیل بردن چندین نفر از کارکنان مالی دیزل به سایپا توسط همین جغرافی دان مالی چه بوده؟
دقت بفرمایید و تحقیق کنید این مطلب مهم را یک مسول دفتر در بخش مالی دیزل به مدیریت مالی در سایپا منصوب شده .بله یک مسول دفتر باورش سخته ولی واقعیت داره.چرا اینطور احکام بالا به این چندین نفر از مسول تا رئیس دادید که …

da چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 7:27

شرمنده فراموش کردم آیت نکته مهم را بگم جهت روشن شدن افکار عمومی .انگار یه مسابقه مابین برخی تیم مستقر در دیزل و تیم سایپا اتفاق افتاده که در اون هرکدام بتوانند باعث تعجب بیشتر کارکنان دو گروه در زمینه دادن پست های بالا به افراد پایین بشوند برنده هستند .
تخلفات مالی از پرداخت های آنچنانی به اعضا و هیئت مدیره و مدیران گرفته چه در سایپا و چه در دیزل بقدری اظهر من الشمس شده که هیچ کدام حتی تلاش نمیکنند تکذیب کنند .چرا چون به محض تکذیب سایت خط یازار اسنادی رو می‌کند که دست این جماعت را می‌بندد.
ضمن تشکر دوباره از سایت وزین خط بازار ‌خواهش ما این است که طبق قولی که قبلا به دوستان داده شده چند مورد دیکر از تخلفات وحشتناک را با ضمیمه مدارک مثبته منتشر کرده تا شخص محترم وزیر و منتخب جدید سازمان گسترش با دیدن این اسناد کار سختی در زمینه انتخاب مدیران لایق و عزل این فاخته ها و متخلفین بی سواد و کم تجربه اما پر تجربه در پایمال کردن حق الناس البته در لباس طرفداری از نظام و ولایت ( یعنی چه کسی باور می‌کند که فردی خودرا مقید به حضرت آقا بداند و چنین تخلفاتی داشته باشد ) دور نیست که اسنادی در رسانه ها همچون اسناد قبلی ( و نه حرف و مقاله صرف و بدون مدرک) از کوتوله ویزیتور بی سواد و پر ادعا که مدیر دفتر و اداری اش روزها در ماموریت اروپائی به همراه… هستند را بیشتر بشناسید .البته دیدید که هیچ پاسخی برای مدارک مثبته این سایت نداشته و ندارند فقط طبق شنیده ها متعجب هستند که این مدارک چگونه به دست رسانه ها نوشتاری می‌رسد.
زنده و پاینده باشد هر کسی که در راه اعتلای صنعت کشور از پشت پرده تخلفات رو نمایی می‌کند همچون دکتر مصطفوی .او براحتی می‌توانست مثل بقیه زرد نویسان از گفتن حقایق دست برداشته و به آنچه میخواست در کوتاه ترین زمان برسد ‌.ما می‌دانیم که شرافت فروشی نیست و مصطفوی و امثال او البته که می‌توانستند در بهنرین شرایط مالی قرارگیرند اما شرف و دین و وطن خودرا نفروخته و نخواهند فروخت .
از شما عزیزان و خصوصا دکتر مصطفوی مرد این روزهای صنعت خودرو متشکریم و همچون کوه پشت شما هستیم تا انتهای مبازره شما با عوامل فساد و تباهی در صنعت.

حق گو راه حق چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 7:37

توهم جان برو اول تصاویر بارگذاری شدرو ببین.
آخه خصومت شخصی تا این حد چه معنی جز لابی گری های کثیف داره
بخدا که شما دل سوز خودرو سازی نیستین
برادر من صنعت خودرو طبق اهداف راهبردی و عملیاتی اسناد بالا دستی مدیریت میشود بخدا که اگه سوادشو داشته باشی اخه من چی بگم به شماها.
اصلا توسلی مهر بد ترین مدیر عامل دنیا شما بگین کی خوبه ؟

da چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 8:27

میشه خیلی محترمانه بفرمایید شما که این مدت با اسم مستعار حق گو می‌نویسید چه عملکرد مثبت قابل ذکری در تیم متوسلین دیدید .اینکه احتمالا شما منصوب به این گروه هستید اشکالی نداره و بالخره زندگی هر کسی از طریقی باید بگذره ولی خود شما هم میدانید ما چه عرض میکنبم .ما هیچ مشکل شخصی با این افراد نداشتیم ولی الان موضوع ملی و صنعت کشورمان به قول شما در کامنتهای گدشته شما مهم هست .شما پاسخ بدید اونها که جواب نمی‌دهند چون جوابی ندارند .این تعداد افراد بی سواد و بی تجربه که فقط مجیز گوی متوسل به منصور و مهرداد و پشت تالارها بودند چه گلی به سر صنعت زدند .نفرمایید که دیزل که اون را باور نکرده و امروز دیزل محصول عملکرد بد و غیر قابل دفاع این تیم بوده و هست .پولهایی که خرج جریانات سیاسی شد و مشکلاتی که در اثر باند و فامیل بازی بوجود آمده تنها یک مورد رو اکر پاسخ میدادتد ما سکوت میکردیم ‌.مبلع ۱۴۰۰ میلیارد اضافه پرداخت به محور خودرو کجاست ؟ دقت بفرمایید در ماه مبلغی به شرکت محور داده می‌شده و همان ماه هم محور به دیرل ارسال می‌شده. در حال حاضر چرا این مبلع وحشتناک نه تبدیل به قطعه شده و نه در انبار موجودی دارد و هیچ کس پاسخگو نیست .چرا ؟ چون این ویزیتور فامیل نزدیک متوسل بوده و گردن کلفتی میکرده ؟ ما نمی‌گوییم الان وصع دیزل خوب است به لحاظ مدیریت این مدیر جدید فاجعه ای است تاریخی نه سواد و نه تجربه اداره چنین شرکت‌هایی و خوب جز ارکیده و خریدهای غیر ضروری کاری انجام نداده وظیفه او نابودی دیزل لست که به بهنرین وجه درحال انجام است البته که این وظیفه فقط در راستای حمایت از متوسلین است و بس .یک گفته شود چه بودند و چه گردند که هیج کس نتوانست و نخواهد به گرد پای اینان برسد ‌دوم اینکه پاک کتد کلیه تخلفات این گروه مخوف را ‌همان کاری که جغرافی دانان مالی و آن دیگری که رئیس هم نبود در حال پاک کردن مشکلات سایپا دیرل هستند. بردی دو طرفه .اما ما اجازه نخواهیم داد ‌.مردم ما باشعور تر از این حرفها و عوام فریبی ها هستند .محمد زاده نقشی جز در مورد پاک کردن اسناد تخلف متوسلین ندارد و رفیع جغرافی هم همین تلاش را برای او کرده .دقت کنید چه افرادی از دو طرف دیزل به چه سمتهایی در دو شرکت رسیدند ‌‌دوستان باور کنید اکر نیود همین سایت خط بازار و شخص مصطفوی بی سر و صدا دو طرف فجایع اتفاق اقتاده در این دو شرکت را چنان از بین می‌بردند که هیچ حافظه تاریخی نمی‌توانست یاد کند از این حجم تخلفات .حالا که چیزی منتشر نشده ‌اسنادی وجوددارد که نزدیکترین مدافعان این حریانات احتمالا اکر بشنوند جرات آوردن اسم این گروه متوسل را هم نخواهند داشت .
خواهیم دید که جه کسی درست می‌گوید و چه کسی …
اندکی صبر سند سند سند و مدرک تخلفات ….نزدیک است .
خواهشا پس از انتشار هم به همین شدت از حق بگویید …

حق گو راه حق چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 7:30

اینا که همه برای سال قبل و قبل ترشه چرا انقدر شماها مسخره این اخه

ایران چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 10:02

تیم توسلی بهمراه ویزتور فامیل خواسته یا ناخواسته قصد نابودی سازه و‌ قوام خودروسازی رو دارند کاملا هدفمند دارند کار میکنند وقتی شرکت درگیر کمبود نقدینگی است
1-بازسازی میلیاردی رستوران چرا باید انجام شود
2- چرا برای مدیر معلوم الحال باید سنوات ایشان از سال 1384 در سیستم محاسبه گردد
3- چرا یک دختر خانم متولد 1374 از آشنایان حضرات باید در بدو ورود بعنوان رییس واحد حقوقی منصوب شود و رییس قبلی با سابقه بالای 28 سال در حوزه قضایی بعنوان کارشناس به شرکتهای زیر مجموعه فرستاده شود. نکته جالب اینکه ایشون 1403/02/01 در استخدام شده اند ولی سنوات ایشان از شهریور 1401 حساب شده است چرا؟ همچنین ایشون بهمراه خانم آ ش مسول دفتر که به عنوان رییس خدمات مدیران انتخاب شدند پاداش روز زن سال گذشته را که دیزل بودند امسال بعنوان معوقه در حقوق بعد از استخدام دریافت کردند واقعا اتفاقاتی که اینجا داره میافته جالبه
4- جناب اقای ب دوست ویزیتور با مدرک باغبانی از دانشگاه علمی و کاربردی قارچ صدفی تنکابن بعنوان مدیر امور مهندسی انتخاب میشه
وزیر جدید صمت و واحدهای نظارتی کشور کجا هستید

da چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 12:39

اه برادر نگو الان میان عواملشون به هزاران تهمت و دروغ وصلت میکنن .
من متوجه نمیشم یا دوستان هم مثل من هستید ؟
آقا ما همه دشمن هستیم همه کسانی بودیم که در گذشته امکانات زیادی داشتیم با آمدن متوهمین و متوسلین حقوق و مزایای میلیاردی ما قطع شده .ما ویزیتور بودیم ما مدرک جغرافی از یه مرکز علمی کاربردی داشتیم شدیم مدیر عامل و قائم مقام مالی ما حرف زدن یومیه خودمون رو بلد نبودیم و بیشترین سفری که رفتیم از روستایمان آمدیم تهران و همه ماهه میریم سفر اروپائی و جین و روسیه .ما حق جلسه میگیریم اونم چه جلسات پر باری هر جلسه ….ما دعوت می‌کنیم سازنده بیاد در کمال وقاحت تهدید میکنیم یا حق ما رو بده یا کار بی کار و پرداخت مطالبات بماند …
نگو برادر بقیه هم نگید .اینا بهنرین مدیران تاریخ صنعت خودرو هستند البته از نظر خودشون .
ولی خراب کردید متوسلین گرامی .راستی خبر دارید متعدد سازنده شکایت کردند از ویزیتور پر ادعا اونم با مدرک ار خود و کمک کارشناسان پاک دست اونجا .
دادگاهی بشه دوستان دیدنی .از اون دادگاه‌ها که باید نشست و دید و غصه خورد به حال این صنعت که دست چه کسانی افتاد .
از متوسل بزرگ تا متوهم ویزیتور و جغرافی دان مالی و فرج رسانه دوست و دو شخصیتی پرس و ادای شور داشتن امداد و زن بی تجربه عصو هیئت مدیره نابود کن بی سواد و….
چه شود فقط .
حیف که وزیر محترم چنان درگیر اطلاعات این گروه و تخلفات شده که نمیدونه باید چه کنه .اما بالخره خواهیم دید چه خواهد شد .

محمد راستگو چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 10:44

اینقدر دروغ گفتن که حد ندارد و کسانی که یک شبه ره صدساله را رفتند و پست های ریاست و مدیریت و … گرفتند در صورتی که نه تخصصی داشتند و نه تجربه آخه کسی که بدون سابقه قبلی و با دوسال سابقه درسطح ریاست مهندسی قرار میدهند پس نباید توقع داشت خودروسازی به اوج برسد دوران طلایی خودروسازی در دوران ابراهیمی و قلعه بانی و نجم الدین و مدنی بود و پس از آن فقط رانت بازی و قرارگیری نامتخصصان در پست ها که بسیار دیدم می باشد و عدالت در این شرکت بزرگ دیده نمی شود و همچنین شایسته سالاری وجود ندارد و مدیران حال حاضر و معاونت ها فقط نیروهای خودیشان را پست میدهند و مدارک بسیار است

سایپا چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 11:09

کسی نیست از مدیرعامل یقه‌بسته بپرسد که چرا از معاونت تولید اخراجی که مشکلات… داشته است حمایت می کند؟!
چرا از کسانی که به صنعت خیانت می کنند حمایت می کنید؟!
آقای مدیرعامل با زنگ زدن آقای ک مدیرعامل اسبق و دوست قدیمی شما نمی شود از یک خیانتکار دفاع کرد و آبروی خودتان و صنعت را حفظ کنید.

حسن چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 14:05

کاش این حرفها به گوش دوستان برسه، الان دور وبر وزیر پر شده از مدیرانی که درسپس دادند و مهر مردودی هم روی کارنامه شون خورده، جالب اینجاست مدیرانی با کارنامه قبولی دور و بر اونا نیست/ متاسفم برای وزیری که میدونه طرف چه کاره ست ولی باز ازشاستفاده میکنه، مدیرانی مثل دکتر سروش رو نادیده میگیرن و میرن سراغ کسانی که قبلا آتیش به خرمن سایپا انداختند،

abuzar چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 14:06

خودتون رو جر بدين . تيم متوسلين به هيچ جاش نيست. گردن و باقالي پلو را سفارش ميده به ريش همه ميخنده.

da پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 13:14

نه برادر چه فرمایشی میکنی .خبر داریم باورکنید دوست دارن یه شب بخوابن .صبح بلند شن .ببینن اثری از آثار خط بازار و کامنت نویسانش نباشه .بد اتفاقا تاثیر گذاشته روشون .ما خبر داریم که اینقدر حالشون بده که خدا میدونه. اصلا فرض کن همه ما معاند و از دشمنان هستیم و مطالبی ‌که میگیم درست نیست چون مثلا مشکل شخصی داریم ( حرف و متن دوستانشان همیشه همینجا این بود دیگه ) ولی فکر کن یه درصد درست باشه. بعد هم یه مطلب دیکه خدایش تا امروز خط بازار چه مطلبی گذاشته بدون سند و مدرک .ماهیچی ما بد ما دشمن صهیونیستی دیگه اصلا ما داداش کوچک نتانیابوی جنایتکار .این مدارک چی میشه .این مبالغ و هتل و ماموریت و …. که همش اسناد واقعی هستند چی میشه ؟ مدرک جغرافی و سابقه ویزیتوری و یه دفعه بهنرین مدیران عالم چی میشه. هزینه های فرج در رسانه ها اونم البته میلیاردی و احکام خلاف قانون برای افراد بی تجربه چی میشه .بعد هم عملکردشان در دیزل و محور خودرو و گواه و …چی ؟ اونام تقصیر ماها منتقدین اینا بوده .نه عزیزم نفرمایید .ما اتفاقا دوستدار این صنعت هستیم ‌و خط بازار و شخص دکتر مصطفوی یکی لز شجاع ترین بچه های کارشناسی صنعت خودرو هستن که نشد و نمیشه خریدشون .چه اگر میشد ‌مطمئن باش مثل بقیه روزنامه ها و سایت‌های زرد از این متوهمین جالا دفاع نمیشد کرد هیچی نمی‌گفت حداقل .جناب وزیر محترم باید ببینه و کیف کنه از این حجم شجاعت ‌باور کنید ما فکر می‌کنیم متوسلین تشنه به خون این بزرگوار هستن ولی خوب زورشان نمیرسه چون بی مدرک حرفی و نقلی نمیکنه ‌تازه باور کنید مطالب و اسنادی دارن که هنوز وقتش نیست وگرنه باز از دل خود دفترشان و …مدارکی منتشر می‌شد که آه از نهاد همه دلسوزان صنعت در بیاد .باید کمک کنیم که بفهمن تنها نیست .البته که واقعا دوستان در سازه گستر و سايپا مردانه ایستادن و اجازه به این افراد نمیدن که هر جور دوست دارن رفتار کنن ‌.

da da دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 10:25

سلام جناب da
با توجه به نزدیکی شما با مدیر خط بازار یک نکته رو تعدادی از دوستان مطرح کردند در خصوص آن لطفا توضیح دهید.
می گویند یک خودروی سفید ریسپکت وارد هر شرکت میشود سایت خط بازار دیگر از آن شرکت مطلبی نمی نویسد شماره خودرو و تصویر صاحب خودرو در دسترس است اگر خواستید برای شناسایی و معرفی ارسال میگردد.

da دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 11:24

جناب da da چرا خصوصی ….
احتمالا در جریان هستید که هر کامنت به سایت که ارسال میشه .توسط تیم این رسانه جهت جلوگیری از توهین و…. مورد بررسی قرار میگیره .
پس اگر منظور تیم این سایت هست و یا مشخصا شخص مورد نظر حضرتعالی قاعدتا نباید این کامنت منتشر می‌شد.
به قرینه همان مطالب قبلی احتمالا تعدادی از دوستان خواستند نکته ای را اعلام کنند که با خط مشی افشا مغایر است .مثلا این خودرو هر جا وارد شده و مالکیت آن به هر کسی مربوطه پس تطمیع شده و دیکر مطلبی برضد آن مجموعه ننوشته .ما هم خوشحال میشیم مورد مستندی اعلام شود ‌که مثلا در قبل از ورود و بعد آن تغییری در گفتار و رفتار ایجاد شده باشد .
خیر فکر می‌کنیم اگر چونین بوده که تعدادی از دوستان فرمودند اصلا این کامنت منتشر نمیشد .انشالا که دوستان به نکته ای که عرض شد دقت داشته باشند

da da دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 13:49

سلام به دوستان
یک فایل صوتی از صحبت های آقای مصطفوی در حال دست به دست شدن هست که مدیر خط بازار خواستار پست هیات مدیره گی از یکی از شرکت های خودرو سازی می باشند و اعلام داشته اند تا زمانی که حکم ابلاغ نگردد اخبار بر علیه خودرو ساز درج خواهد شد.