سه تغییر در ارض ایران خودرو؛ از جوان گرایی عظیم تا معلم قطعه سازان

هفته تعطیلات جاده مخصوص در حالی آغاز شده که  تغییرات در این گروه صنعتی ایران خودرو بعد از تثبیت عظیمی به عنوان مدیرعامل شدت گرفته است.
کد خبر : 57363
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

به گزارش خط بازار؛ هفته تعطیلات جاده مخصوص در حالی آغاز شده که  تغییرات در این گروه صنعتی ایران خودرو بعد از تثبیت عظیمی به عنوان مدیرعامل شدت گرفته است.

براین اساس روز گذشته علی مردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو طی حکمی محسن جوان را به جای حسین کاویانی به عنوان معاون خرید ایران خودرو منصوب کرد. جوان از نیروهای باتجربه خودروسازی است.

 

 

این در حالی است که قرار است تا چند روز دیگر نیز مهرداد معلمان به جای غفاری به عنوان مدیرعامل ساپکو منصوب شود. البته پیش از این معصوم نجفیان گزینه نهایی برای ساپکو بود که بعد از انتخاب وزیر جدید صمت این تصمیم تغییر کرد.

همچنین قرار است حکم علی ارضی فرد به عنوان مدیرعامل مهرکام پارس نیز به زودی به طور رسمی ابلاغ شود. ارضی در حال حاضر سرپرست مهرکام پارس است که پاسخ استعلامات حراستی وی نیز مثبت اعلام شده و هیچ مانعی برای ابلاغ رسمی حکم مدیرعاملی وی وجود ندارد.

مهرکام پارس در دوران ارضی و دانش شاهد تحول عظیم بود به طوری که در بخش های مختلف تولید، فروش و صادرات رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

همچنین خبرها حاکی از احتمال تغییر بابک سلاجقه مدیرعامل ایساکو نیز می باشد. سلاجقه از مدیران قدیمی و سالم ایران خودرو است.

عظیمی با تکیه بر روحیه محافظه کاری، عقلانیت و سلامت کاری تلاش کرده اولا در انتخاب مدیران بیشتر منافع سازمانی را در نظر بگیرد تا توصیه و دوم مشوق مدیران موفق کنونی باشد و معیار بقای مدیران را عملکرد و سودآوری سالم آنان در نظر بگیرد و نه نام و نشان.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد دوشنبه , 9 مرداد 1402 - 10:55

مهندس غفاری واقعا یکی از نیروهای با ارزش خودرو سازی هست و ان شاالله در مسئولیت های بعدی موفق باشند.

حسینی دوشنبه , 9 مرداد 1402 - 11:29

این افرادی که شما برای انها نوشابه باز میکنید ومرتب تبلیغ ناصواب میکنید همگی با 2 حرف { پ} پست گرفته و میگیرند یعنی باپول وپارتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والا هیچ هنر وتخصص وسابقه درخشانی ندارند ؟؟ اندازه و قواره آنها فقط به اندازه کارمند دبیرخانه وبایگانی ایرانخودرو و سایپاست . وجالب است که شما فقط از یک مشت آدم معلوم الحال در این صنعت حمایت میکنید ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

سایپا دوشنبه , 9 مرداد 1402 - 12:13

📌تاخیر ۲ ماهه در اعلام قیمت ۴ خودرو سایپا

🔸در حالی ۲ که ماه از دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه می‌گذرد ، هنوز خبری از قیمت ۴ محصول شرکت خودروسازی سایپا که در این مرحله فروش رفتند نیست.

🔸در این مرحله گروه خودروسازی سایپا خودروهای کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس را در حالی که قیمت آنها هنوز تعیین نشده بود، به مردم فروخت و جالب اینکه هنوز قیمت این خودروها تعیین نشد.
@kavoshcars

مرتضی سه شنبه , 10 مرداد 1402 - 11:03

🔴 براساس شنیده ها به دستور علی آبادی؛ مدیرعامل خودروسازِ بزرگ دولتی (ایران خودرو)
بزودی تغییر میکند

با چهارچرخ تو بازار خودرو بچرخ 👇
🚗 @CharCharKh
🌐 4Charkhyab.ir

یاسر دوشنبه , 30 مرداد 1402 - 13:33

خدا کنه نوبت به ایسیکو هم برسه برخی از مدیران همش دارن روضه میخونن بابا بسه دگه ریا یکم کار کنید هر چی خانم بیکار تو فامیل و در و همسایه بوده آوردند تو شرکت