واقعا شما به این میگن خصوصی سازی مدیزیت
مدیرعامل تام که سالها قایم مقام مدیرعامل ایران خودرو ، عضو هیات مدیره و مدیرعامل ساپکو بوده و خودش مسبب وضع موجود میشه مدیرعامل
مدیرعامل ایساکو. میاد. مدیرعامل یاپکو میشه.
مدیرعامل سایپا کاشان ( بعد از گندهایی که تو سایپا زده) میشه مدیرعامل ایساکو و هیات مدیره ایران خودرو
معاونت تام ایران خودرو میشه مدیرعامل تام
معاونت ساپکو. میشه مدیرعامل ساپکو
مدیرعامل ساپکو. برمیکرده میشه قایم مقام ارشد ایران خودرو( قبلا همینحا بوده)
به خدا تو همه این سالها ما این چرخشها. را صدبار دیدیم و عادت کردیم
ملت را اسکل کردید
سرنوشت مبهم دلواپسان عظیم در ایران خودرو؛ از اختاپوس تا خالی بند
به گزارش خط بازار؛ کمتر از ۱۰ روز است که سایه ناکارآمد مدیریت دولتی از سر ایران خودرو برداشته شده است. انقلاب مبارکی که بزرگترین اتفاق اقتصادی صنعتی در دوران بعد از انقلاب اسلامی است.
این در حالی است که هنوز دلواپسان عظیم ایران خودرو در حال هوچی گری و حاشیه سازی برای سهامداران واقعی هستند ولی باید پذیرفت که این حق طبیعی مردم است بر اموال خود نظارت و مدیریت کنند. اموالی که سال ها در لابه لای زدوبندهای سیاسی و جناحی در حال از بین رفتن بود. چند ده همت زیان خالص، ورشکستگی شرکت مادر و زیرمجموعه، تولید محصولات گران و کم کیفیت تنها بخشی از خسران عظیم مدیریت دولتی در ایران خودرو است که هنوز عده ای هوچی گر و دلواپس تمایل ندارند آن را بپذیرند.
دلواپسانی که برخی از آنان منصوبان دوره قبل ایران خودرو بودند و برخی دیگر نیز مشغول فضاسازی رسانه ای. از فتح چراغ خاموش تپه های ایران خودرو گرفته تا ساخت اختاپوس با همکاری برخی از روابط عمومی چی ها در داخل ایران خودرو.
البته ادامه مقاومت ها در دوران جدید ایران خودرو قابل پیش بینی و قابل درک است. چرا که دست بسیاری از باندبازان و سیاسیون از سفره رنگارنگ ایران خودرو کوتاه شده است. لذا طبیعی است عده ای همچنان در حال تنش سازی آن هم در شرایط حساس کنونی باشند که تنها یک ماه به پایان سال مانده و خودروسازان و کارگران نیازمند آرامش و امنیت روانی هستند.
آنچه که مشخص است این می باشد که این واگذاری قطعا با چراغ سبز حاکمیت و مسئولان ارشد نظام صورت گرفته و لذا بهتر است دلواپسان عظیم به جای مقاومت به فکر حکمرانی درست برای از بین بردن رانت جدید در خودروسازی باشند. این حکمرانی درست هم شامل بازنگری ساختاری در بنگاه داری ایران خودرو می شود و هم سیاست های صنعتی و تنظیم گری.
منبع: خط بازار
برچسب ها :اختاپوس ، ایران خودرو ، خالی بند ایران خودرو ، خط بازار ، مدیریت ایران خودرو ، واگذاری ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
در روزگارانی دور، غریبی وقت اذان وارد قریه ای شد و برای نماز به مسجد رفت.
امام جماعت را دید که یک دست و یک پا، یک گوشش بریده بود
و یک چشمش از کاسه درآمده بود.
از ریش سپیدی، علت پرسید.
پیرمرد لبخندی زد و گفت:
راه خطا رفت، به حکم شرع پایش را قطع کردیم.
دزدی کرد، دستش را بریدیم .گوش به خطا سپرد، گوشش را کندیم
و چشم به نامحرم دوخت، چشمش از کاسه درآوردیم.
مرد طعنه زد: با این همه فضیلت، چطور امام جماعتش کردید؟
گفت: آخر، اگر جلوی چشممان نبود، وقت نماز کفش هامان را می دزدید
اقای ارتباطات و بازرسی دارند خودشان را می کشند که بمونند وکور خوندند.قطعا این هفته باید برن و با رفتن این دو نفر خیلی ها خوشحال خواهند شد.
داداش خودت ناراحت نكن چند سال طالقاني ها ي چند سال اسلامشهري ها خوردن يكي دو سالم اينا ميخورن
مهم خودمونيم كه ته دبه هم نصيب ما نميشه
سلام دوستان .
یعنی چرا فکر میکنید بازخورد این کامنتهای زیر مقالات در همه سایتها رو عرض میکنم و منحصر به اینجا نیست .را مسولین نمیخونن ؟ باور کنید در جریان هستیم که نحوه اطلاع رسانی برخی خبرنگار و کارشناس صنعت خودرو که بسیار با شرف و جسارت بودند زمینه ساز اصلی خروج متوسلین از سایپا و عظیمیون گردید وگرنه که این جماعت حالا حالاها تصورات خاصی در مورد مدیریت داشتند .
حداقل یک دوره یکساله باید صبر کرد و عملکرد ( مدیریتی بخش خصوصی) را دید و برآورد کرد بله اینکه این افراد همان مدیران سابق هستندکه کسی شکی ندارد اما عملکرد اونها مهمه که مطمئن باشید بخش خصوصی یک ریال اجازه تخلف و …به ایشان نخواهد داد .
و اگر در مجموعه ای به هر دلیل اختلاس و تقلب و …نباشد میشود کارو تولید و …
ببینیم ….
امیدوار باش انسان به امید زنده است .
آخه آدم حسابی اینها که الان تو هیات مدیره و راس مدیریت شرکت هستند و قرار هست برنامه راهبردی و عملیاتی بدن تا حالا تو لپ لپ نبودن که .و تو همین خراب شده ایی بودن که خودشون ساختند
آخه کدام خون تازه و جریان فکری در این بدن خودرو سازی جریان پیدا کرده
سلام ـ در فاز اول خصوصی سازی اعتماد سهامدران به مدیران کنونی ایران خودروست . چنانچه در مدت زمان مشخص نتایج مدنظر حاصل نگردد تیم مدیریتی تغییر و از مدیران خارج از مجموعه استفاده می گردد .
يه مافيايي بودند در سمتهاي گوناگون كه بازنشسته شده بودند و حالا كه خصوصي شده ديگه منع بكار گيري ندارند و تا ابد هستند. اين است دليل اصلي خصوصي سازي. … خودتونيد.
هر قومي بياد بهتر از طالقونيهاست
همچین مبهم مبهم که نیست
بیسواداشونو فرستادن سایپا دارن سایپارو به فنا میدن
همه کاره ی ساپکو رفته تو سازه گستر شده مدیرعامل همه رو از بالا به پایین می بینه
تو جلسات نیست
تصمیم نمیگیره
همه کاره شده فروغی
پول قطعه سازو نمیده همه کارمندا ناراضی ن هم قطعه سازان
کل سازه گستر شده در خدمت اذین خودرو
بقیه سازنده ها عین کارگرا دارن بدبخت میشن
خداکنه زودتر سایپا هم خصوصی بشه
ماهم نجات پیدا کنیم
کوهگرد نمیخواهد از ایران خودرو دیزل بره
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱