سایپا سیتروئن پیشگام اقامه عزای شهدای خدمت

به مناسبت شهادت آیت ا... دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان‌شان در سانحه سقوط بالگرد، شرکت سایپا سیتروئن مراسم بزرگداشتی برگزار کرد.
کد خبر : 73765
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

به گزارش خط بازار؛ در این مراسم که با حضور مدیرعامل شرکت، مدیران ارشد، کارکنان و برخی مسئولین شهرستان کاشان برگزار شد، ضمن ادای احترام به ساحت نورانی شهدای این سانحه، شرکت کنندگان به عزاداری پرداختند.

در ابتدای این مراسم، حاضران با قرائت فاتحه و زیارتنامه شهدا، بر سر مزار شهید گمنام گرد هم آمدند.

بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، شرکت کنندگان پای صحبتهای حجت الاسلام حلاجی مفرد رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شمال استان اصفهان نشستند.

ایشان با اشاره به آیات نورانی کلام ا… مجید و تبیین شخصیت والای رئیس جمهور کشورمان گفت: اخلاق مداری، مردم داری و تلاش برای خدمت صادقانه به مردم، از ویژگی های بارز شهید خدمت، آیت ا…. دکتر سید ابراهیم رئیسی بود.

وی همچنین با اشاره به جایگاه مهم وزیر امور خارجه کشورمان، ویژگیهای شاخص شهید دکتر حسین امیرعبدالهیان را در عرصه بین المللی بیان کرد.

در ادامه حجت الاسلام حلاجی مفرد با دعوت همگان به حضور گسترده در انتخابات‌ هشتم تیرماه اضافه کردند: ما باید کسی را انتخاب کنیم که ویژگیهای شهیدان رجایی و رئیسی را داشته باشد.

در ادامه این مراسم حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار شهرستان کاشان با ارج نهادن به مقام شهدای خدمت، از ابتکار عمل شرکت سایپا سیتروئن برای برگزار این مراسم تشکر کرد.

در حاشیه این مراسم مهندس مهدی صادقی مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن ضمن قدردانی از حضور گسترده همکاران، در این مراسم گفت: شرکت سایپا سیتروئن وظیفه خود میداند در راستای پاسداشت جایگاه شهدای خدمت به ویژه رئیس محترم جمهور، خادم الرضا(ع) آیت ا… دکتر رئیسی این مراسم را برگزار کند.

در پایان این مراسم با حضور ذاکرالشهدا کربلایی حسین برزی مدیران،‌ کارگران و پرسنل شرکت سایپا سیتروئن به عزاداری پرداختند.

منبع: سایپاسیتروین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.