سایپا از ایران خودرو هوشمندتر شد/امداد بیشتر با تعداد تماس کمتر
به گزارش خط بازار؛ علی راشدی، مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا در مراسم آغاز این طرح گفت: یکی از محورهای امدادی امسال، افزایش شاخص «تعمیر در محل» است که با تجهیز ناوگان به ابزارهای پیشرفته، آموزش تخصصی و توسعه فرآیندهای نوین محقق شده و منجر به کاهش نیاز به مراجعه به تعمیرگاهها و تسریع در رفع مشکلات خودروها خواهد شد.
وی با اشاره به بهرهگیری از هوش مصنوعی و فناوری «خودروی متصل» افزود: امدادگران با پشتیبانی آنلاین کارشناسان فنی مستقر در شرکت، میتوانند در کوتاهترین زمان نسبت به رفع عیب خودرو اقدام کنند که این امر علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینههای آنان را نیز به همراه داشته است.
مدیرعامل امدادخودرو سایپا همچنین از اجرای پایلوت «امداد سوییچ» در مرز مهران خبر داد که هدف آن ارائه خدمات سریع و هدفمند به زائران اربعین است.
به گفته وی، ثبت وقایع امدادی از طریق دوربینهای هوشمند نیز به افزایش نظارت، دقت و شفافیت خدمات کمک خواهد کرد.
راشدی در پایان به برخی نوآوریهای جدید این شرکت اشاره کرد که شامل استفاده آزمایشی از اسکیتهای مخصوص حمل خودروهای برقی و کراساور و راهاندازی خدمات تعویض تایر در محل میشود.
این مراسم با حضور مهدی رادمنش، قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا؛ محمدحسن جبلی جوان، مدیرعامل شرکت سایپا یدک؛ سرهنگ بخشی از فرماندهان پلیس راه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.
منبع: سایپانیوز
برچسب ها :امداد اربعین حسینی ، خط بازار ، سایپا ، مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰