میشه به اهالی منطق بگیم دیگه دخالت نکند .اگر توانایی داشتید که قبلا کاری میکردید. گویا شما کلا خوش قدم نیستی هرجا پا گذاشتی نابود شد.
بیا یه چند وقت برو آمریکا
صد رحمت به خطیبی رکوردار؛
سازمان بازرسی تکلیف صلاحیت عظیمی را مشخص کند/ورود اطلاعات سپاه به عملکرد تهرانی ها/ایران خودرو قربانی بی اعتنایی به سهامداران استراتژیک
به گزارش خط بازار؛ در دوران دولت سیزدهم و وزارت فاطمی امین در صمت، مدیریت خودروسازی دو روی سکه داشت. دو روی سکه ای که هر دو طرف در دست تهرانی ها بوده است.
روی طلایی سکه با صلابت فنی، درایت مدیریتی و سیاست هوشمندانه مدیرعامل و با کمک بزرگ زادگان و متخصصان سیاستمدار در هیئت مدیره، شرکت را از لابه لای همه فرازونشیب های داخلی و خارجی با بی اعتنا به فرامین تهرانی ها به خوبی پیش برده اند.
اما در روی دیگر سکه تغییرات زیاد مدیریتی و حواشی متلاطم کننده در روزهای روشن و تاریک، در سایه بی اعتنا به نظرات نمایندگان سهامداران استراتژيک، آرامش را از شرکت سلب کرد و اداره خودروسازی را برخلاف توصیه رسمی مقام معظم رهبری به جای خیامی های امروز و جنتلمن های باهوش فنی و مدیریتی صاحب حق و سهم بدون چون و چرا در دستان تهرانی ها قرار داد. نتیجه آن شد که اتفاق عظیمی که نباید می افتاد افتاد.
در کمتر از ۱۰ روز یک ایثارگر و رزمنده محترم با سوابق درخشان انقلابی بعد از گذراندن مراحل استعلامات، در حالی مدیرعامل می شود که خبر رد صلاحیت وی در رسانه ها به نقل از یک رسانه بورسی پخش می شود.
این خبر در صورت صحت قطعی به قدری خطرناک و دردناک است که باید فاتحه حکمرانی در دولت پاک دست رئیسی را باید خواند. چرا که مضحک تر از این در دنیا سابقه ندارد.
مگر می شود فردی بعد از تایید صلاحیت توسط تهران نشین ها برای مدیرعاملی انتخاب شود و بعد یک نهاد موازی دیگر تازه یادش بیفتد که باید اعلام نظر کند.
مگر تایید صلاحیت سلیقه ای است؟ آیا خودروسازی این قدر بی صاحب شده است که تهرانی ها بدون کسب نظر از نهادهای مختلف نظارتی و متولی، فردی را با کمترین صلاحیت حرفه ای برای مدیرعاملی انتخاب کنند؟
این بلاتکلیفی نه فقط برای جاده مخصوص بلکه برای وزارت صمت و در مقام بالاتر برای دولت رئیسی مایه آبروریزی است و سازمان بازرسی کل کشور باید به موضوع ورود کند و مسئله را روشن نماید.
هرچند که خبرهای اولیه حاکی از آن است سازمان های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه ظاهرا به حیطه عملکرد تهران نشین ها ورود کرده اند تا تکلیف برای همگان روشن شود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، تهرانی ها ، خودروسازی ، سایپا ، علیمردان عظیمی ، محمدعلی تیموری ، مهدی خطیبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آفرین. معلوم نیست خط بازار چقدر می گیره که هنوز حمایت شون می کنه. اینا فرق می کنن. ازت شگایت کنن دربدری
آقای اعظینی فشی فردی مومن و خوب در سایپا هم که بود تنها کسی بود که در توانش کمک بچه ها میکرد فرصت بهش بدهید ایران خودرو جمع میکن از اون سایپایی هم بهتر عملکردش
سلام
قصد داشتم هیچ مطلبی در مورد انتخاب مدیریت ایران خودرو ننویسم .بقدری ضربه شدید بود که هنوز نتونستیم روی پا درست بایستیم. خصوصا اگر اندکی به وضع خودرو سازی آشنا باشید !!! به والله که قسم جلاله است دل اکثر کارشناسان دلسوز این صنعت بد سوخت .میدونید چرا ؟
اینکه برای اولین بار فکر کردیم دولتی روی کار امده که فقط به مردم فکر میکنه و منافع جناحی و گروهی رو در نظر نمیگیره. ولی خوب دیدیم چه شد خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه ….یا علی
مصطفوی چرا برای پیشبرد موضوع ناثواب مستمسک سیستم خوفیه بشی
همانا که خودت در گذشته مورد غضب این سازمان های محترم بوده و ناچارا با برگه تصفیه اجباری راهی منزل شدی
بنظرم کمی آرام باش اخووی دوره بزن در رووو به پایان رسیده
باعرض سلام و احترام
دوستان لطفا کمی وقت بدهیم ایشان کارشون رو شروع کنند و بعداز حداقل یک دوره دو ساله قضاوتشون کنیم ضمن اینکه این عزیزان قهرمانان و شناسنامه ایران عزیزمان هستند و واقعا جای سئواله اگر قرار باشه این عزیزان تایید نگردند پس چه کسی باید تایید گردد
یاد شعر معرفی افتادم
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند
بابا خدایی از تیموری خیلی بهتر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷