دیگه پراید و تیبا چی دارد که بخواهد رضایت مشتری داشته باشه پراید ۵میلیونی شده ۲۰۰میلیون تیبا شده ۳۰۰میلیون حالا رضایت مشتری هم دارد چرا فکر میکنید مردم خر هستن البته به این شکل نگاه میکنید که پراید ۵میلیونی ۲۰۰میلیون تو پاچه مردم میکنید اینها را نگوید چی بگوید
رکورد خدمات پس از فروش سایپا شکسته شد
به گزارش خط بازار؛ سيدمحمدرضا موسوي با بيان اين مطلب افزود: سايپايدك در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، طي دو سال گذشته موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان شده و اين موفقيت بيانگر اين است كه با همت و تلاش شبكه گسترده خدمات پس از فروش، كيفيت خدمات نسبت به گذشته افزايش يافته است.
او ادامه داد: شرکت سایپایدک با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژههای بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گامهاي مهمي در اين مسير بردارد.
مديرعامل سايپايدك گفت: بر اساس ارزيابيهاي انجام شده توسط وزارت صمت، 95 درصد نمایندگیهای مجاز گروه سايپا موفق به كسب رتبه یک و دو شدند و اهداف ابلاغی وزارت صمت در رتبه بندی نمایندگیهای مجاز به طور كامل محقق شد.
موسوي با اشاره به اهميت آموزش فني مستمر شبكه خدمات پس از فروش، گفت: يكي از مواردي كه همواره مورد توجه مديران ارشد سايپايدك در بحث آموزش بوده، همكاری با دانشگاه ها، مراكز فنی و حرفهای و آموزش و پرورش به منظور به روز رسانی استاندارد آموزشی است كه با توجه به همكاريهاي ياد شده، موفق به تدوین و به روز رسانی استاندارد خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مشاغل تعمیرکار، امدادگر و سرویس کار در وزارت آموزش و پرورش شديم.
او به ورود خودروهاي جديد سايپا به بازار اشاره كرد و با تاكيد بر آمادگي بالاي شبكه نمايندگيها به ارائه خدمات گسترده و با كيفيت، طرحریزی و اجرای مکانیزم عیبیابی صحیح و کنترل کیفیت فعال و کاهش میزان برگشتی از 11.7 به 1.8 درصد و تمرکز بر خطوط کسب و کار را از ديگر اقدامات انجام شده در حوزه خدمات پس از فروش برشمرد.
منبع: سایپانیوز
برچسب ها :خدمات پس از فروش ، سایپا یدک ، سيدمحمدرضا موسوي ، مدیرعامل سایپا یدک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دقیقا ماشین های سایپا انقدر رضایت مشتریش بالاست مرسدس بنز هنگ کرده ما باید مراقب باشیم خدایی نکرده الگو برداری نکن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2