اختصاصی خط بازار؛

رونمایی از نشان جدید رنو

رنو به جمع خودروسازانی پیوست که آرم خود را در ابتدای دهه جدید میلادی تغییر داده‌اند. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که نشان جدیدی را به مرور تا سال ۲۰۲۴ در همه مدل‌هایش استفاده خواهد کرد.
کد خبر : 4648
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

به گزارش خط بازار، آرم جدید اولین بار ماه گذشته در کانسپت رنو ۵ نمایش داده شد. ژیل ویدال، مدیر طراحی رنو گفته که استقبال از این آرم آنقدر زیاد بود که این شرکت تصمیم گرفت آن را به عنوان نشان اصلی شرکت معرفی کند.

این نهمین باری است که رنو از سال ۱۹۰۰ میلادی تاکنون آرم خود را تغییر می‌دهد. فرم لوزی که الهام گرفته از شکل الماس است، برای اولین بار در سال ۱۹۲۵ در آرم کارخانه استفاده شد.

آرم رنو که پیش از این فرمی سه بعدی داشت حالا از دو لوزی در هم تنیده تشکیل شده است. این آرم شبیه به نشانی است که شرکت در سال ۱۹۷۲ طراحی کرد و بیست سال از آن استفاده می‌کرد. رنو می‌گوید این شباهت سابقه طولانی رنو و دورانی را یادآوری می‌کند که کارخانه فرانسوی در اوج بود.

به احتمال زیاد مدل الکتریکی مگان، اولین مدلی است که سال آینده با آرم جدید به بازار خواهد آمد.

 

 

 

منبع: خط بازار

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.