خط بازار
اخبار

روزهای پرتکاپو در امدادخودرو ایران/از شکایت بازاری تا امداد باتری

به گزارش خط بازار؛ هرچند که هنوز امدادخودرو ایران در مقابل انتقادات خط بازار سکوت پیشه کرده ولی بررسی ها نشان از روزهای پرتکاپو در این شرکت دارد.

شرکت امدادخودرو ایران با تمام قدرت درحال خدمت رسانی به مردم است اعم از مشتریان ایران خودرو و غیره. طبق بررسی های صورت گرفته خدمات این شرکت در بستر نرم افزار بسپر و با شماره های ۰۹۶۴۴۰ و ۱۴۳۱ در بخش های مختلف در حال انجام است. از امدادباتری گرفته تا امداد به خودروهای وارداتی و غیره.

 

 

این در حالی است که همچنان معاونت حقوقی ایران خودرو در حال بررسی هزینه های صرف شده برای نرم افزار بسپر است. همچنین خبرهای اولیه حاکی از آن تصمیم امدادخودرو ایران مبنی بر شکایت علیه خط بازار دارد.

 

 

قطعا در آینده بیشتر به عملکرد مدیران زحمت کش این شرکت خواهیم پرداخت. از سید عباس میرحسینی به پخشی تا فرهاد فرخی مدیر حوزه ریاست تراکتورسازی و میثم عسگری نفر نزدیک به سلطانی ثانی مدیرعامل ایساکو

منبع: خط بازار

34 دیدگاه برای این مطلب

  • مسافر گفت:

    چه بسپری آقا
    تو خیابان گیر کردم وسط گرما با زن و بچه . زنگ زدم امداد ، برای پیامک آمده بسپر نصب کن
    بابا بیا سرویس بده . حالا من باید برم چی نصب کنم تا بیای کارتو بکنی

    • بی حاشیه گفت:

      عصر عصر ارتباطاته ، کمی با تکنولوژی ارتباط برقرار کن

      • اخوی گفت:

        چشم . موضوع تلکنولوژی نیست بی حاشیه
        Gps کار نمیکرد . اینترنت ضعیف بود
        مشکل اینه که ما فقط اداشو بلدیم در بیاریم
        نه عزیزم . اینجوریام نیست

        • امیرسام گفت:

          اینترنت ضعیف باشه چه ربطی به بسپر داره؟ هیچ برنامه ای کار نمی کنه اسنپ هم کار نمی کنه
          مشکل اینه شما نمی خوای باور کنی همچین نرم افزاری خوبی که کلی افراد جامعه دارند ازش استفاده می کنند تا حالا نه هیچ شرکت امدادی داشته و نه هیچ شرکت خودروساز بله اینجوریاست اخوی
          شما از اون دسته آدم هایی هستی google وقتی اینترنت ضعیف باشه خوب عمل نکنه میگی برنامه بدرد نخوریه

        • بی حاشیه گفت:

          پس ایراد از نرم افزار نیست !!! عیب رو نرم اقزار نگذارید !!!
          نبود نت و غیره ربطی به کارکرد بسپر نداره …

    • الله گفت:

      این پیام من فقط و فقط برای مدیر عامل اقای میرحسینی ..اقای دکتر کاش جای اینکه حرف بک عده از مدیران که همه در ظاهر در جبهه شمان اما خارج مجموعه پشت شما و تیم حرفه ی همراهتون بودن در امداد
      حرف میزنن و تخریب میکنن و شما عاقلانه تصمیم بگیرید نه اینکه مدبری که خودش نصب شما سن نداره تو شرکت بالا دستش شما بشینه و از شما به عنوان شخصی دهن ببین صحبت کنه ..اقای دکتر رد پای نفرین زیر دستاتون رو به راحتی تو خانوادتون جا نزارید .اجازه ندبد هر روزی دست به اسمون برای نفرین بالا بره حقی رو ناحق نکنید ..این حرف دل بود نه تخریب اشخاص خاص

  • مرتضی گفت:

    پسری میره پیش پدر بزرگش میگه بهم پول بده میخوام زن بگیرم
    بابا بزرگه میگه با پول من میخوای برای ….. زاییدی
    با امکانات ایران خودرو. به ماشینهای تولیدی شرکتهای دیگه و وارداتی ها داره سرویس امداد میده.
    باتری میفروشه
    کار بیمه هم میکنه
    کارت طلایی که جز افتخارات و امکانات ماشینهای ایران خودرو بود را به همه میفروشه
    چقدر سود داره این کارها

  • محسن تاجیک گفت:

    مدیر مسئول سایت خط بازار
    معلوم نیست با این همه نفرت پراکنی و لجن پراکنی علیه مدیران خودروسازی به چه چیزی رسیدی؟ به پول زیاد بابت حق السکوت یا بهسازی و نوسازی شرکتهای خودروسازی سایپا و ایران خودرو. ارتقای سطح کیفی مدیران خودروسازی سایپا و ایران خودرو یا حذف مدیران نالایق و بی دست و پا از صنعت خودروسازی

    • اخوی گفت:

      محسن تاجیک
      مدیران خودروسازی کم از خودشون تعریف نمیکنند.
      پس وجود همچین سایتهایی که ترمزشون را بکشه و به قول معروف سوت برنه. خیلی هم خوبه
      مثلا کی میدانست که مدیرعامل امداد. رییس هیات مذیره به پخش هست؟
      یا امداد خودرو به جای سرویس خوب به مشتریان ایران خودرو داره به بقیه خودروهای لوکس وارداتی که احتمالا نفع داره برای عده ای ( خودرو mvm که قبلا خط بازار گفته ) داره سرویس میده
      لتفاقا حمایت کنید از کسی که با جیگر جلوی اینا وایساده

  • امیرسام گفت:

    خداخیرش بده دمش گرم تو این اوضاع احوال اقتصادی واسه امدادگرا کار ایجاد کرده که یه نونی سر سفره زن وبچشون ببرن
    تو چرا ناراحتی؟؟؟؟
    تا حالا همچین اپلیکیشنی هیچ شرکت امدادی نداشت هیچ شرکت های خودرو سازی هم نداشت بازم دمش گرم 👏👏

  • مهرداد گفت:

    من فارغ از هرگونه تعصب عرض می کنم که واقعا در حوزه خدمات پس از فروش شرکت امدادخودروایران بی رقیب هست و خود من بعنوان کسی که سالها در صنعت خودرو کار کردم به جرات می تونم بگم این شرکت با دانش روز در حال حرکت هست و این شرکت در خاورمیانه بی همتاست.ارزوی موفقیت برای پرسنل و مدیران این شرکت خوب امدادی دارم.

  • محمد گفت:

    خواهش می کنم برای یک مرتبه هم شده تشریف ببرید امدادخودرو ایران و ببینید این شرکت چقدر با نظم و تکنولوژی های جدید در حال خدمات رسانی هستن .تو رو خدا حق رو اینقدر راحت پایمال نکن.

  • بی حاشیه گفت:

    سلام. ، من تا جایی که میدونم هیچ کدوم از شرکت های امدادی در ایران فاقد اینگونه خدمات هستند ، چه برسه به اپلیکیشن ابرقدرتی چون بسپر . من یک یوزر بسپر هستم و نه تنها خودم بارها ازین اپ استفاده کردم ، بلکه به دیگران هم پیشنهادمیکنم ، نمیدونم خط بازار دنبال چی میگردد ، این تیتر زدن خط بازار به مثابه جستجوی زیر بغل مار است . در انتها باید بگم خدا پدرشو بیامرزه که این سیستم را راه اندازی کرد ، علی الخصوص مدیر عامل بزرگ مرد وقت شرکت امداد خودرو که در تمام ادوار امداد خودرو که بنده مطالعه کردم و سابقه استقاده از خدمات طلایی را دارم یکی از بی نظیر ترین مدیران ادوار امداد است . النهایت الان کسی که بنز سوار میشه امداد خودرو رو میشناسه ، کسی که بی ام دبلیو داره امداد خودرو رو میشناسه ، کسی که مدیران و بهمن و غیره داره امداد خودرو رو میشناسه . حالا شما اگه امداد میخوای ۰۹۶۴۴۰ بسم الله ، اگر دنبال زیر بغل ماری خط بازار بخون … یاحق

  • بوقچی گفت:

    حاجی، میثم عسگری سدادی و پوز و بانک مرکزی رو نزدی یا نمی دونی

  • محمد گفت:

    سلام اقای تاجیک شما از کی دفاع میکنید میشه بفرمایید .مدیر عامل و هیات مدیره امداد حیبشون پر شد هر سال ماشین پشت ماشین گرفتن من کارمند لنگ اضافه کاری ام که مدیر عامل برای جبران کسری خزانه اضافه کاری رو صفر کرده من سه فرزند دارم
    شما چرا آقایان ویلاهاشون ماشینشون مهاجرت بچه هاشون همه رو روال اما اضافه کاری من حروم
    لطفا حمایت بیجا نکنید حق الناس گردن خودت نیارید

  • niloo گفت:

    خط بازار هم به نعل میزنه هم به میخ 😂 یجا میگه انتقادات خط بازار علیه امداد خودرو ایران یجا هم مدیرعاملش رو شخصی زحمت کش خطاب میکنه 😂😂

  • معبود گفت:

    من بعنوان یه امدادگر شرکت امداد خودرو ایران که ۱۰ سال تو این شرکت هستم، و وضعیت الانو با قبل دارم مقایسه می کنم کلی فرق کرده خیلی برای امدادگر جدید خوب شده
    میرحسینی تو ۱۲ روز جنگ علاوه بر اینکه خودش شبو روز بوده به ما پیغام داد باید همتون باشید ما باید مردم تو روزای سخت کمک کنیم
    حالا تو هی علیه میرحسینی حرف بی ربط بزن
    آخه تو چه میدونی کف خیابون واسادن وسط زمستون چیه حالا میای راجع به خدمات امداد حرف می زنی

  • انصاف گفت:

    با شکستن پای دیگران ، راه رفتن شما بهتر نخواهد شد !
    چند وقته که خط بازار تمام تمرکزش رو گذاشته تا آقای میرحسینی و امداد خودرو رو تخریب کنه …
    ولی تا الان و در اوج پختگی ، هیچ واکنشی از امدادخودرو دیده نشده ، یعنی اینکه اصلا اخبار خط بازار اینقدر سطح پایین و شخصی برآورد میشه ، که حتی امداد خودرو وقت نمی‌ذاره تا جوابش رو بده .
    واقعاً هم همینه چرا که با سند عرض میکنم ، به متن خبر توجه کنید حتی خط بازار از بی تفاوتی امداد شاکی شده و داره امداد رو به شکایت علیه خودش ترغیب می‌کنه !
    آیا شرکت های مشکل دار و مدیران مسئله دار که هیچ قدمی برای پیشرفت شرکت بر نمی‌دارند در گروه صنعتی وجود ندارند که خط بازار بند کرده به امداد ؟
    این خودش نشان از بی انصافی کسانی هست که هدفمند دارن امداد رو می‌کوبند!
    هروقت دیدید پشت سر کسی صفحه گذاشتن ، بدونید که اون فرد آدم موفقی هست که وقت و تمرکز دیگران را به خودش جلب کرده!
    امداد خودرو با تحت پوشش قرار دادن خودروسازهای دیگر ، قدرت و بزرگی ایران خودرو را به رخ کشیده و این از نقاط قوت امداد خودرو هست. نه نقطه ضعف!
    لطفاً اینقدر مغرضانه نظر ندید .
    رسانه ای که صداقت نداشته باشه محکوم به از دست دادن مخاطب هست .
    همکاران محترم ، لطفاً تأمل کنید

  • امیرعلی گفت:

    در امداد انسان های شریفی سر کار هستن که برای رزق و روزی خانواده هاشون مشغول به کار هستن و تعدادی انگشت شمار هم دنبال این حاشیه سازی ها. تو هم از اب گل الود ماهی بگیر مطمئن باشه ریشه امداد انقدر تنومند هست که قطار پیشرفتش با این چنین حاشیه های بی منطق از مسیرش خارج بشه

    • سعید گفت:

      گذشته امداد و ببینید همه چیز مشخص میشه کی کار کرده کی برد کی خورد .سید عباس میرحسینی جهادی کار کرد امداد ورشکسته و تحویل گرفت امدادی که آقایان یک عمر فقط خودشون دیدن فامیلاشون. میرحسینی بدیش اینه بیشتر از شعور آقایان کار کرده نمیتونن هضم کنن و پیشرفت شرکت و فقط منافع خودشون مهمه
      شرکتی که اپلیکیشن و بزرگترین مرکز تماس بزرگترین ناوگان امدادی داره مدیر لایقی مثل میرحسینی بود شد این. وگرنه قبل این آقایان منتقد بودن چکار کردن افتخار مدیریتشون تو شرکت ۴ طبقه بود ن شرکتی با گستردگی الان خدا امثال میرحسینی ها رو نگه داره برای خودروسازی❤️

  • Karma گفت:

    سلام عادل جون
    انقدر به خودت فشار نیار 😂😂

  • امیر گفت:

    از چی داری حرص میخوری ؟
    از ساختمون های ایران‌خودرو که تو چشمتون رفته
    یا از سیستم های به روزش ؟
    یا از پرسنلی که همشون دعا میکنن ؟؟
    حتما جادو شدی اره حتما جادوت کردن
    راستی امار نرم افزار های بسپر رو نمیدونی چندتاست
    برو یه سرچ کن هوش و حواست بیاد سر جاش

  • مرتضی گفت:

    به زودی مدیر عامل محبوب و امدادی مهندس رسول رمضانی بر صندلی تکیه خواهد زد و مدیریت امدادی را خواهیم دید. آن روز قیافه خیلی ها دیدنی خواهد بود

    • مجتبی گفت:

      اقا مرتضی
      امثال مهندس رمضانی ادمای سالم همیشه بی حاشیه ن
      تا حالا حرفی شنیدید از ایشون نه ..محکم با ایمان نشسته سرکارش ..مثل بعضی مدیرعامل ها نیست که بخواد منافع خودش و خواهر و بردار و برادرزاده هاشو از شرکت ببره …خیلی ام مورد احترام مدیر عامل های بالادست اقای رسول.رمضانی قطعا ی روز میشینه جای که لیاقتشو داره و بر عکس الان تمام مدیران بی کفایت رو راهی جای میکنه که شایسته شونه …

      لطفا از امثال ایشون همیشه به عنوان برترین ها یاد کنید الحمدالله نه کانادا نشین هستند نه اسلامشهری و غیره …فردی مومن و صادق

  • بی حاشیه گفت:

    بوقچی دردت اومد ؟؟ بر جلو بوق برن 🤣🤣

  • کارمند گفت:

    در سال‌هایی که دکتر میرحسینی مسئولیت مدیریت مجموعه را بر عهده داشتند، همه ما از نزدیک شاهد صداقت، تلاش خستگی‌ناپذیر و نگاه سازنده‌ی ایشان بودیم.

    دستاوردهای دوران مدیریت دکتر میرحسینی بهترین گواه بر کارنامه‌ای روشن و قابل‌افتخار است.
    در برابر حاشیه‌ها، عملکرد و اخلاق حرفه‌ای همیشه محکم‌ترین پاسخ است.

    ما قدردان زحمات و منش ارزشمند دکتر هستیم و باور داریم حقیقت، حتی اگر دیر، همیشه آشکار می‌شود. 🌿

    ✨ وقتی نیت پاک باشد و مسیر درست، هیچ صدایی نمی‌تواند مانع درخشش حقیقت شود. ✨

    #اعتماد #حقیقت #رهبری #احترام #قدردانی #الهام

  • مریم گفت:

    به نوبه خودم از مدیریت حرفه‌ای و به‌ روز اقای میرحسینی در امداد خودرو ایران صمیمانه سپاسگزارم. تلاش‌های مستمر شما در به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین و حفظ استانداردهای روز، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مشتریان داشته و این بی اخلاقی ها جز خیانت به شرکت و پرسنل زحمت کش وجه دیگری ندارد

دیدگاه خود را بنویسید