روزهای قمر در عقرب خودروسازی؛ از التماس به خاک قزوین تا خانم رئیس دهه هفتادی

از یک دهه اخیر تاکنون با شروع به کار غیرمعتدل ها، روند کوتوله بازی و فاخته پروری در خودروسازی رشد یافته به طوری که در چند سال اخیر شیب تندی به خود گرفته است.
کد خبر : 81329
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸

به گزارش خط بازار؛ از یک دهه اخیر تاکنون با شروع به کار غیرمعتدل ها، روند کوتوله بازی و فاخته پروری در خودروسازی رشد یافته به طوری که در چند سال اخیر شیب تندی به خود گرفته است.

کیفیت مدیران منصوب شده در دو دوره گذشته خودروسازان به قدری پایین آمده که صدای همه را دراورده است. مدیران متوهم دروغگو، با مدرک های غیرمرتبط و به شدت لابی من  که همه چیز را اول از منظر سیاسی کاری و لابی گری دنبال می کنند و گاها از حداقل های شخصیتی هم برای مدیریت برخوردار نیستند.

این کوتوله های متوهم هم از تمام ظرفیت های خودروسازی از ماشین و مزایا و سفر خارجی برای خود حداکثر استفاده را می کنند و هم زمینه را برای استخدام فاخته ها و پرستوهای سفارشی در مناصب مهم آماده می کنند؛ از جوانان دهه هفتادی ها به عنوان رئیس و هیئت مدیره گرفته تا حاجی بازاری های شهری.

متاسفانه در سایه عدم توجه به حق سهامداران واقعی در مدیریت خودروسازی، جاده مخصوص تبدیل به جاده ویژه خواران کوتوله و فاخته شده که در بهترین حالت در شرکت درجه چندم به عنوان مدیر می توانستند فعالیت کنند نه اینکه در راس شرکت های درجه یک قرار گیرند. همین فضا خودروسازی را به جای رفت و آمد حرفه ای ها و صنعتی ها به پاتوق ملت سیاسی و نوچه های بدون استعلام شان تبدیل کرده است.

نتیجه این فضا سبب شده تا:

۱- سهامداران اصلی شرکت معروف خودروسازی به خاطر انتصابات سفارشی و رفتارهای غیرحرفه ای و غیراخلاقی به جان هم بیفتند و پای شان به دادگاه باز شود.

۲- نیروهای قدیمی خودروسازی با افتخار یک شبه عزل می شوند و جای شان را به کوتوله های تازه به دوران رسیده ها می دهند ولی دختر جوان به جای مدیر ۲۸ سال سابقه رئیس می شود.

۳- حق و حقوق کارمندان مغضوب شده ادا نمی شود ولی خانم تازه وارد خودروسازی عضو هیئت مدیره می شود.

۴- بی پولی در شرکت های موج می زند ولی مشاوران بسیاری در لیست مجاهدان امدادی قرار می گیرند.

۵- مدیرعامل معروف برای بقا، خودر را به روی خاک قزوین می اندازد در حالی که هیچ خیری از چراغ خانه خود نبرده است.

۶- بحران تولید و نقدینگی در جاده مخصوص حرف اول را می زند ولی برخی انتظار گشایش از شانگهای و پکن دارند.

۷- مطالبات هزار میلیاردی قطعه سازان پرداخت نمی شود ولی حق ماموریت چند هزار دلاری برای مدیر معلوم الحال روسی پرداخت می شود.

منبع: خط بازار 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 47 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 47
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کارگر چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 18:58

از سایت وزین خط بازار به خاطر افشاگری‌هایشان در مورد فساد در صنایع خودروسازی تشکر می کنم.
این مطلب شما نشان ‌داد که بر خلاف نظر بعضی از خوانندگان در مطالب قبلی، افشاگری‌های شما فقط در مورد گروه سایپا نیست و به شرکتهای زیرمجموعه ایران خودرو و سوء مدیریت در این شرکت‌ها هم کاملا توجه دارید.
موضوع ریاست دختر دهه‌هفتادی و عزل اتوبوسی مدیران و روسای قدیمی و جایگزینی ایشان دوستان و فامیل رو در کارخانه محدوده چهاردانگه با حمایت خاک قزوین می توانید سراغ بگیرید.

Zakhme kari چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 19:01

كوتوله به معناي واقعي با قدي بلند در شركت پرسي شهری، كه مصداق بارز ميراث قبلی ها هست و يك بيمار پارانويد صدقطبي، اندكي صبر سحر نزديك است…

حسن چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 19:15

من که نمیدونم کوتوله و فاخته و پرستو یعنی چی/ فقط میدونم یه مشت نادون از خدا به خبر افتادن به جون خودروسازی و عین موریانه دارند از داخل نابودش میکنند، خدا وکیلی برید شرکت های زیرمجموعهو …. ببینید چه خبره!!!!!! فقط کفگیر برداشتن و دارن ته دیگش هم درمیارن، خودروساز تکه تکه شده به دادش برسید، داره محو میشه با دادش برسید، داره نابود میشه به دادش برسی، کجایند مدیران لایقی که باعث نجات شدند، مهندس ابراهیمی، مهندس قلعه بانی، دکتر سروش ، به والله اگه برگردند رو میتونند نجات بدن به شرط اینکه مدیران کنونی همگی عزل بشن، ( همشون )

حق گو راه حق چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 20:20

اااااااییییییی کجاییییییید مدیران لایق قبلی آااااااای کجایید ببینید همه مشکلات فقط بخاطر روابط پر مهر
اااااااای کجاید ببینید اون شرکت در حد بنزی که بودین توسط روابط پر مهر نابود شد.
جمع کنید این مسخره بازیارو بخدا زشته

حسن چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 23:48

شما برید رزومه اسامی که گفتم رو نگاه بفرمایید لطفا

حق گو راه حق پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 6:36

دوست عزیز تا پنج سال پیش سایپا دمپایی تولید میکرد بیخیال تو رو خدا

abuzar پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 10:48

جناب حقگو اتفاقا شركت ايدم موتور بنز توليد ميكنه. چرخشگر گيربكس زد اف توليد ميكنه. اين شركتهاي خودرو سازي يك روزي برند هاي برتر دنيا را توليد ميكردند. با اين مديران بي سواد و بي تخصص كه براي منفعت شخصي سر سفره انقلاب نشستند به اين روز افتادند.

حق گو راه حق پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 17:39

شما داری زمان شاه رو میگی داداش ۵۰ سال گذشته ها

علی چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 19:33

نجات سایپا فقط با دستان پر توان جواد سلیمانی و شیخ عطار محقق میشود چون از مدیران قدیمی گروه بودن و کاربلد

محمود پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 9:52

اتفاقا الان دوستان آقای سلیمانی در شرکت سایپا و ایران خودرو هستند پر توان منظورت چندین هزار خودروی ناقص تو پارکينگ هاس که بعد از آسیب زیاد و فرسوده شدن خودرو تحویل مشتری شد؟! الان ایشان کجان؟!

هادی شنبه , 24 شهریور 1403 - 7:56

از توسلی مهر که آبی گرم نشد و چند قدم هم عقبگرد کردند
ولی سلیمانی و شیخ عطار هم گلی به سر مجموعه سایپا نزدند

da چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 19:51

دوستان بیایید برای یک بار کاری کنیم که از این به بعد امثال این متوهمهای تازه به دوران رسیده البته پس از برکناری این افراد جرات و جسارت نکنند که با صنعت ملی و بیت‌المال هر کاری که دوست داشته باشند بکنند .به نکته اساسی توجه فرمایید و آن اینکه این افراد قافیه را بشدت تنگ دیده اند و هیچ راه فراری ندارند. خوشبختانه فردی به نام مصطفوی سالهاست که در حال افشا مشکلات صنعت خودرو می‌باشد و برعکس تلاش‌ها و تهمت‌های همیشگی این تیم هیچ مطلبی را از صنعت خودرو بدون سند آنهم اسناد موجود در خود این شرکت‌ها منتشر نکرده که اگر جز این بود باور کنید متوسلین چنان طوفانی بر او میشوریدند که ….
هیچ پاسخی نمی‌دهند چرا؟ چون فکر می‌کنند سکوت کنند شاید ما خسته شویم. اما نمی‌دانند که با سیستم‌های قدیمی تهدید و تطمیع نمی‌شود افرادرا وادار به سکوت کرد .چه همه را مثل خود بی کلاس و بی شخصیت می‌پندارند.
جهت استحضار خوانندگان سایت عرض میکنیم. هنوز اطلاعات خاص و مبتنی بر اسناد زیادی مانده که عملکرد متوسلین و متوهمین را جهت تنویر افکار عمومی و شخص وزیر و منتخب سازمان گسترش ارائه خواهد شد .همکارانی از شرکت ایران خودرو دیزل و محور خودرو و سازه گستر و زامیاد و امداد و پرس که هرکدام به نوعی ما را در نمایش چهره واقعی این کوتوله های متوهم یاری خواهند داد .
راستی کجایید که دفاع چند لایه کنید و از ادبیات فاخر خود جهت تطهیر این متخلفین که صنعت خودرو چنین افراد متخلفی را در تاریخ خود به یاد ندارد استفاده کنید .خیر دیدید هر چه اینجا گفته شد همه سنددار بود و شکی در درستی آنها نبود. پس پناه به آخرین سنگر که همان سکوت است آوردید. ما نه می‌بخشیم نه فراموش می‌کنیم تا آن تازه بدوران رسیده دست بر کمر نزند که هر کس با ما در بیفتد با او چنان برخورد می‌کنیم که در کتاب‌ها….
برخورد کنید دیگر .پاسخ دهید .به ما به افکار عمومی و چرایی ظلم به مدیران درستکار و معلمین راستگو و کریمان بی آلایش و پر تلاش که با حجمه های دروغین و شکایت‌های بی مورد و …
راستی چند مدیر عامل و مدیر و معاونت را با دروغ از کار برکنار کردید و از تبریز و نظز آباد گرفته تا جاده مخصوص .
زمین گرد است و ظلم پایدار نیست .
تبریز فراموش نشود .

حق گو راه حق چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 20:23

رفیق بگو چنده ماهم بنویسیم خدابی تک خوری درست نیست

hassan پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 10:57

جناب حقگو شما جواب آخرتت را بنويس.

حقیقت پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 22:13

با سلام و آرزوی سلامتی خدمت تمامی دنبال کنندگان سایت خط بازار
خدا پدر توسلی مهر را بیامرزه در دوران مدیریتی ایشان در دیزل اقدام به جذب و بکارگیری تقریباً ۲۵۰۰ نفر از جوانان ۲۰ تا ۲۵ ساله این مملکت در شرکت ایران خودرو دیزل نمود و دعای خیر پدر و مادر این جوانان بدرقه راه ایشان در این دنیا و آخرت خواهد بود.
در ضمن سازمان بازرسی، بازرسی شرکت ایران خودرو و سازمان حسابرسی در سال ۱۴۰۲ در شرکت دیزل مستقر بودند و تمامی عملکرد ایشان زیر ذره‌بین بوده است و هیچگونه تخلفی از ایشان احراز نشد.
ثانیاً سفر آقای توسلی مهر به کشور روسیه در اوج تحریم های ظالمانه بابت فروش محصولات و به تبع آن تامین قطعه و راه اندازی محصولات جدید برای شرکت سایپا بوده است.
ای کاش تمامی مدیران خودروسازی همانند ایشان هم و غم‌شان برای راه‌اندازی چرخ تولید بود.
ان‌شاءالله خداوند متعال حافظ و نگهدار ایشان در تمامی مراحل زندگی‌شان باشد و دعای خیر پدر و مادر جوانانی که در دوره ایشان جذب شرکت ایران خودرو دیزل شده‌اند پشتوانه ایشان باشد.
خواهشاً به این مدیر توانمند تهمت و افترا نزنید که خداوند ناظر و شاهد بر اعمال و رفتار ما است.

علی شنبه , 24 شهریور 1403 - 7:57

خداییش توسلی مهر با اونت تیم بی سوادتر از خودش چه کلی به سر سایپا زدند ؟
یا متوهمی یا مواجب بگیر !

کارگر خط تولید چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 20:41

عظیمی و توسلی مهر دیگه بهت جیره نمیدن رفتی زیر کشاورز خوابیدی

hassan چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 20:48

به متوسلين گفته بودم ” وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ – سوره آل عمران

گزارشگر پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 0:52

یه سر بزنین نهاد نظارتی ببینین چطوری باند اسلامشهر به پشتوانه مدیر کوتوله و‌ پور تپه دارن افراد بی سواد رو حکم ریاست می دن. بعد انتظار دارین خودرو سازی درست بشه. خدا لعنتشون بکنه

da پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 7:16

سوالات بیشماری مطرح است اما رئوس این سوالات
۱_ چرا در حالی که ادعای مانده مبالع مالی زیاد در دیزل در زمان خروج متوسلین مطرح بود .محمد زاده به ناگهان اعلام کرد یک ریال پول در صندوق شرکت نیست .بدون هیچ مدرکی و فقط ادعا
۲_ چرا با خروج افزادی که مشخصا در حال کار روی پروزه های مثل فوتون بودند موافقت کرد .همچون خانم بی تجربه و بعدا عضو هیئت مدیره
۳_ چرا بطور ناگهانی با خروج چندین رئیس و …مالی موافقت کرد ‌چه چیزی باید پنهان میشد .دفت فرمایید یک مسول دفتر در مالی دیزل به مدیریت مالی در سایپا مشرف شدند .
۴_ چرا هیچ شکایتی بابت پروژه‌های میلیاردی بدون تایید هیئت مدیره توسط رئیس هیئت جغرافی دان نشد .
۵_ چرا عدد وحشتناک ۱۴۰۰ میلیارد گم شده محور خودرو بهیچ عنوان حتی زمانی که همکاران محور خودرو مدارک جهت اثبات دادند و برخی در حوزه مالز دیرل هم آنرا تایید کردند بهیچ عنوان بررسی نشد .
و اینکه چرا با خروج افراد مشکل دار از پرونده داران حراستی تا …به سایپا موافقت شد .مدیران خرید داخلی. خارجی همچون افشار ‌که تشت رسوایی‌هاشان در دریافت کمیسیون گوش فلک را (البته با تایید متوسلین بزرگ ) کر کرده بود هیچ برخوردی نشد ؟
و چراهای دیکر که در این مقال نمی‌گنجد.
لطفا اجازه نشر بدهید .
مهم است ‌کارکنان دوطرف بدانند چه بازی بزرگی برسرشان آمده و علت نابودی دیزل و سایپا ریشه در کجا دارد .

علی پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 8:09

دوست عزیز
من نمیخوام موضوعی که شما می‌گید رو رد کنم ولی وقتی ملاک انتخاب محمدزاده برای انتخاب معاون و مدیر و رئیس رو صرفا بله قربان گو و تابع محض دستورات اون بودن میذاره، معاون مالی میشه بازنشسته ۸۰ ساله و مدیرش میشه دختر دهه هفتاد بدون سابقه
پس رفتن بعضی از این آدم‌ها که شما گفتید برای خلاصی از این شرایطه

احمد پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 8:39

آقا یا خانم d
خیلی متوهمی
شرکت های بورسی ، حسابرس قانونی دارند و صورت مالی بعد از تایید مجمع مورد تایید بورس قرار میگیره
اگر تخلف مالی یا هر گونه مورد مالی بوجود بیاد در صورت مالی درج میشه و اصولا در مجمع عمومی عنوان میشه
توهم جان ، کدوم تخلف مالی در این شرکت ها صورت گرفته که در صورت مالی عنوان نشده ‌.اینطوری که شما میگی یعنی حسابرس داخلی ، حسابرس قانونی ، مجمع و بورس همه کشک هستند ، خیر اینطوری نیست
تو معلوم نیست از دیزل یا شرکت های زیر مجموعه یا سایپا بیرونت کردند که اینجوری داری جلز و ولز میشی
همو رو مورد خطاب قرار میدی لطفا چند وقتی دست از سر این صنعت بردارید و اراجیف به خورد مردم ندید

حق گو راه حق پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 17:44

احمد جان این آقایون بعد از چهل سال گند زدن به صنعت خودرو بازهم توهم اینو دارن که ما بهترینیم
جالبه تمام مشکلات خودرو سازی رو نسبت میدن به توسلی مهر
حالا مسئله اینه که توسلی مهر سهم امثال اینارو قطع کرده همین

da پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 19:33

من‌ با کمال احترام متن می‌گذارم حتی برای شما چون نحوه جواب را نشان شخصیت افراد و خودم میدانم .
و اما بعد لطفا حرفی نزنید که مرغ پخته از خنده مشکلات جسمی پیدا کنه .جهت استحضار خوانندگان عزیز من از دوستان مطلع در دیزل پرسیدم موضوع بازرسی از دیزل بعداز شکایت برخی افراد از رفتارهای خاص مدیریت ارشد خصوصا پروزه های مثل آسفالت و ….بود که برخی متوجه زد و بند این تیم شدند و به بازرسی و حراست اطلاع دادند .خوب در اون شرایط و پشتوانه های منصور و تالار و… گزارشات فقط جهت دوایر بالا و بقول معروف لاپوشانی شد .البته که شنیده‌ها حاکی از گزارش درست بود اما قرار نشد عیان گزارش شود چون منصور دولت نگذاشت .
و اما گزارش مجمع ؟؟!!لطفا به شعور ما و کارکنان و سهامداران توهین نکنید .چه کسی گزارش مالی و مجمع و … آن جغرافی خوانده چنان مجیز .خوب قرار بر این بود که او واقعیت را بازگو کند ؟
جایزه او که حتی درخواب هم نمیدید اداره کل شود تبدیل شد به مقام مالی .
باورش هنوز برای خودش سخت است چه به افرادی که میشناسندش. لطفا اندکی برای شعور مخاطب ارزش قائل شوید ..و در آخر خیلی زمان نخواهد برد خواهید دید .
راستی شما هم شنیدید رفتار وزیر محترم با متوسل بزرگ را ؟؟
عرص کردیم بشدت ایشان فهمیده و کاربلد و مدیر و مطلع است .
خواهیم دید تا مدتی کوتاه دیکر

حق گو راه حق جمعه , 23 شهریور 1403 - 17:12

خوشبحالت انقدر زیاد میگیری

عبداله حقیقت جمعه , 23 شهریور 1403 - 17:40

خدا پدر توسلی مهر را بیامرزه شرکت خاور رو بعداز 15 سال زنده کرد سهامدار راضی، پرسنل راضی، مشتری راضی، مردم راضی ولی شما ناراضی، نمیدونم شما چه خصومتی با ایشان دارید ولی مطمئنم دعای پرسنل و خانواده‌هایشان پشت سر توسلی مهر است.

سعید پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 9:09

واقعا که درست می گویید. اگر محمدزاده کمترین بهره ای از هوش مدیریتی داشت وارد بازی نمی شد که تیم متوسلین ادعا میکنند شرکت را با 3 همت تحویل وی داده‌اند و فقط ظرف چند ماه از رفتن آنها، تولید و فروش به طور کلی تعطیل شده و لنگ پرداخت حقوق مانده اند و به این شکل متوسلین مدعی مدیریت در حد جهانی باشند.

hassan پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 11:11

اين افرادي كه رفتن نبودشون از بودنشون بهتره. اينكه دنبال متوسلين را گرفتند وضع حالشون معلومه.

حقیقت پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 13:07

باسلام خدمت خواندگان و دنبال کنندگان سایت خط بازار
در سال ۱۴۰۲ نهاد های نظارتی سازمان بازرسی و ایرانخودرو در شرکت ایران خودرو دیزل مستقر شده اند و هیچگونه تخلفات نسبت عملکرد آقای توسلی احصا نشد.
لطفاً به دروغ نسبت به دیگران اعم از آقایان توسلی و محمدزاده افترا نزنید.

حق گو راه حق پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 17:49

آفرین راستی من این مسئلرو یادم رفته بود.
تو کل شرکتای مادر مستقر شدن از توسلی مهر و عظیمی هیچی پیدا نکردن

باز نشسته اجباری دیزل پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 8:30

این کامنت da رو خوندم .خیلی وقته میخونم اینجا را .من بازنشسته شدم ( بدانید خیلی سن ندارم ولی اجباری شدم ) .دیدم نوشته افشار و مشکلات این آدم. من یکی از قربانیان این آدم هستم .حالا که دیگه اونجا نیستم ولی سر یه جریانی خواستیم کمک شرکت کنیم .جنس بدیم با کیفیت از بهترین شرکت حالا بماند. خیلی با این ظاهرا مدیر بحث کردیم و گفتیم و البته نمونه هم فرستادن خودش میدونه چی میگیم .دنبال نکنی کد مدارکم رو ندادم و بفهمم دارید خطا میکنید همه رو میدم .شاید هم دادم .ولی صاف وایساد گفت کمیسیون من چی میشه ؟ من فکر کردم داره شوخی میکنه یا میخواد منو امتحان کنه بعد دیدم نه جدی میگه….
حالا شما چی فکر می‌کنید؟ من رفتم به بالاترین ( بماند کی ) تو شرکت خبر دادم … تازه آشنا معرفی کرد و رفیقم گفته بود و حالا بماند کی بود خوب چی شد .هیچی پیغام دادن که چی میخوای افشار رو خراب کنی .میدونی چیکارت میکنبم .من با سند گفتم مدرک داشتم واتساپ و کلی مدرک و صدای خودشون و… آقا دردسر نکشید همچین نابود شدم که خدا میدونه تازه گفتن به زن و بچه ات رحم کردیم .وگرنه …
هرکی آقا هرکی میگه نه بنویسه من مدارک رو میفرستم همینجا .اشکال نداره میخوان چیکار کنن ولی مردونه اخراج میشن اینا ؟ یا بهتر میشه براشون. آقا چی بگم .خواستم به نفع شرکت جنس آلمانی تو تحریم اونم بدیم ولی فکر کمیسیون ابن رو نکرده بودیم ‌خوب نمیدن .جنس آلمانی عالی که کمیسیون نداره ‌میرفت از جین اشکال می‌خرید که از ۱۰۰ تت‌ ۸۹ تا برگشت می‌خورد و ولی کمیسیون توپ داشت .آنوقت میگه اینا شالم هستن ‌بابا نخندون منو .به من دیگه نگو .من دیدم

جانثار پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 9:12

من نه قصد بی احترامی دارم نه تهمت فقط یکی بیاد تو امداد سایپا ببینید در پشت این همه مشاور با کلی خودرو در اختیارشون و کلی هزینه چه خبره بخداوندی خدا که امداد خودرو با وجود آدم هایی که اصلا بویی از کار خودرویی نبرده اند نابود شده و پرسنل هم نابود کردن

رضا پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 17:15

🤣
نخندون آدمارو

احمدی شنبه , 24 شهریور 1403 - 8:19

والا جانثار جان دیگه این شرایط متاسفانه تو امداد خودرو سایپا باعث شده هیچ کس انگیزه ای برای خدمت تو امداد سایپا رو نداشته باشه متاسفانه این مشاورانی که با کارت سوخت این همه حقوق این همه هزینه

رضا شنبه , 24 شهریور 1403 - 22:37

حالا این همه هزینه چجوری شده امداد سال قبل زیان کرده پس، چرا امسال سود کرده
درآمد شرکت افزایش پیدا کرده، درآمد امدادگر زیاد شده، درآمد پرسنل و دریافتیشون زیاد شده
مطمئنی تو امداد کار میکنی؟!!!

ahmad پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 13:20

راضی سایپا پر کشید …

کارگر دیزل پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 13:23

میدونم حرفای منو نمیذارین ولی من کارگر ایران خودرودیزل هستم و نمی‌دونم تو مدیریت توسلی مهر چه قدر خوردن و بردن ولی اینو خوب میدونم که تولیدمون خوب بود و شرکت بیشتر از ۲۰۰۰ کارگر استخدام کرد و اضافه کاری هم به راه بود ولی بعد اومدن محمدزاده واقعا شرکت قفل شد و این هفته ۲۰ تا هم تولید نداشتیم. نمی‌دونم کی مقصره ولی انشاله خدا از باعث و بانیش نگذره که نون ما کارگرا رو آجر کردن

حق گو راه حق جمعه , 23 شهریور 1403 - 17:07

من کارگر شرکت گواه هستم از روزی که افکار اومد گواه بخدای محمد زندگیمون از هم پاشید
خدا پدر توسلی مهر رو بیامرزه خدا هزار برابر بهش عزت و آبرو بده تا وقتی که بود نفس کارگر چاق بود و دل مشتری قرص اینا که اومدن همه چی عوض شد

Eb پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 19:12

جناب خط بازار تا قبل این که بقول شما متوسلین در ایرانخودرو بودند اون موضع را میکوبیدید علی رغم آمار رسمی پیشرفت تولید
حالا که بسمت سایپا آمدند موضع شما تغییر کرد و ایرانخودرو و محور خودرو خوب شدند و سایپا بد!!!
بنظرتون مشکوک نیست؟انشاله که سر یک سفره نمینشینید

Eb پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 19:12

اقاااااااااای خط بازار
اگر هر انتصابی باب میل شما نباشد بد است
اگر جناب منطقی بنشیند سازمان گسترش میشود پیرمرد ۷۰ ساله اگر جوان ۳۰ ساله بگذارند و نظرش به نظرت نزدیک نباشد اینهم میشود بد
خجالت بکش….

Eb پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 21:33

ما اخر هفته ميايم خط بازار درباره توسلي مهر و تيمش بخونيم و بخنديم چون تو ايرانخودرو كه هيچ مسئله اي نيس اونجا نونش تامينه

جعفر پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 22:48

پایگاه خبری خط بازار بر مبنای رسالت بی اخلاقی و تهمت استوار است
یک جماعتی هم هستند که در راستای رسالت خط بازار به خط خبری آن دامن می زنند
هر موقع قلک خط بازار. خالی میشه یا مواجب پرداخت نشه ، به سمت بی اخلاقی و تهمت رو می آره

امید جمعه , 23 شهریور 1403 - 11:15

با سلام و احترام
در حال حاضر متاسفانه معیار انتخاب افراد جهت سمت های مدیریتی فاکتورهای دیگری است .
تا زمانی که معیار انتخاب ها همین باشد و معیارهای مهم مثل دانش ، تجربه و اخلاق و… مد نظر قرار نگیرد مشکلات حل نمیشود.

افشار شنبه , 24 شهریور 1403 - 7:08

راستی از سایپا آذین چه خبر؟ مدیرعامل سایپا آذین که یک رئیس اداره معمولی بود چطور یک شبه مدیرعامل سایپا آذین شد؟ آهای نظارتی ها تو رو خدا به داد ما پرسنل سایپا آذین برسید بخدا این آدم در حد یک کارشناس هم نیست ، شرکت رو به فنا داده رفته

متخصص شنبه , 24 شهریور 1403 - 11:03

اگر قرار باشه خودروسازی نجات پیدا کنه باید از افرادی که سابقه اجرابی دارند و ثابت کردند که می شود رکورد تولید بزنند استفاده کرد.
افرادی مانند مهندس سلیمانی برای ایدرو و مهندس نجم الدین برای ایران خودرو و مهندس شیخ عطار برای سایپا استفاده کرد چون فقط این افراد توانستند از نقطه سر به سر مالی بیشتر تولید کنند و سودده باشند.
الان مدعی زیاد هستند ولی کدومش سابقه اجرایی مثل این افراد دارند و کدومش مثل این افراد خودروسازی را به سوددهی رساندند؟

da da دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 10:27

سلام جناب da
با توجه به نزدیکی شما با مدیر خط بازار یک نکته رو تعدادی از دوستان مطرح کردند در خصوص آن لطفا توضیح دهید.
می گویند یک خودروی سفید ریسپکت وارد هر شرکت میشود سایت خط بازار دیگر از آن شرکت مطلبی نمی نویسد شماره خودرو و تصویر صاحب خودرو در دسترس است اگر خواستید برای شناسایی و معرفی ارسال میگردد.

da دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 12:37

جناب da da چرا خصوصی ….
احتمالا در جریان هستید که هر کامنت به سایت که ارسال میشه .توسط تیم این رسانه جهت جلوگیری از توهین و…. مورد بررسی قرار میگیره .
پس اگر منظور تیم این سایت هست و یا مشخصا شخص مورد نظر حضرتعالی قاعدتا نباید این کامنت منتشر می‌شد.
به قرینه همان مطالب قبلی احتمالا تعدادی از دوستان خواستند نکته ای را اعلام کنند که با خط مشی افشا مغایر است .مثلا این خودرو هر جا وارد شده و مالکیت آن به هر کسی مربوطه پس تطمیع شده و دیکر مطلبی برضد آن مجموعه ننوشته .ما هم خوشحال میشیم مورد مستندی اعلام شود ‌که مثلا در قبل از ورود و بعد آن تغییری در گفتار و رفتار ایجاد شده باشد .
خیر فکر می‌کنیم اگر چونین بوده که تعدادی از دوستان فرمودند اصلا این کامنت منتشر نمیشد .انشالا که دوستان به نکته ای که عرض شد دقت داشته باشند