شروط بازگشت برادران خیامی به ایران خودرو

با آغاز اولین سال مدیریت خصوصی در ایران خودرو، محیط بنگاه داری در این شرکت رفته رفته جدی تر می شود.
کد خبر : 101389
تاریخ انتشار :یکشنبه 10 فروردین 1404 - 19:10

به گزارش خط بازار؛ با آغاز اولین سال مدیریت خصوصی در ایران خودرو، محیط بنگاه داری در این شرکت رفته رفته جدی تر می شود.

این به آن معنا است که تا شش ماه آینده سیاسیون، متخصصان و مردم انتظار دارند شیرین خصوصی سازی در ایران خودرو را بچشند. لذا زمان برای آزمون و خطا وجود ندارد و بایستی دو اتفاق مهم در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد. اول افراد ضعیف و ناکارآمد از گردونه مدیریت خارج شوند. از راس ایران خودرو دیزل گرفته تا تیم روابط عمومی. دوم ساختارهای غیرضرور و صرفا هزینه ای حذف گردند. از انحلال ایسیکو گرفته تا ادغام خدمات پس از فروش.

تجربه دوران مدیریت دولتی در ایران خودرو نشان داده تا زمانی که نیروهای سفارشی از باندهای مختلف اسلامشهر و طالقان حضور دارند، چرخ ایران خودرو اقتصادی نمی چرخد. تجربه دوران مدیریت دولتی در ایران خودرو نشان داده تا زمانی که نگاه دولتی و B to B در روابط وجود دارد نمی تواند به مردم نشان داد که اوضاع در ایران خودرو تغییر کرده است. تجربه دوران مدیریت دولتی در ایران خودرو نشان داده که نیمی از شرکت های کنونی تابعه نه تنها ضرورتی به فعالیت شان نیست بلکه صرفا مانع اصلی توسعه هستند.

حضور دو جنتلمن خودروسازی در راس رهبری ایران خودرو که یاد برادران خیامی را دوباره در جاده مخصوص زنده کرده، بهترین فرصت برای نجات بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی خاورمیانه است. قطعا با تغییرات مورد اشاره بستر برای این مهم فراهم خواهد شد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کارگر تولید یکشنبه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۴ - ۲۰:۲۷

زیاد بالا نرو خط بازار ، میفتی دست بالت میشکنه.

رضای حق یکشنبه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۴ - ۲۲:۳۹

بخدا همش دروغه . مگه مردم رو چی فرض کردین طرف سالی چند میلیارد از اینجا مفت خورده و برده حالا فکر کردی راحت میره کنار ؟؟؟ تو رو خدا کم چرت و پرت بگید …
اینا همش شو بازی میکنن

رضا دوشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۴ - ۰:۲۶

این باندتنها چیزی که براشون مهم نیست قابلیت و توانایی های افراد است. چه متخصصینی که توسط باند اسلامشهر به حاشیه رفتند.

thmrs دوشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۷

کجاش خصوصی شده؟خودشون بودن از اول!
دست من و شما که نبوده!؟الانم پا چراغ تاریک دیدن،پا پس کشیدن دادن اونی که سنبش پر زورتره،واسه نگه داشتن چهارراه!
یکم دیگه زمان بگذره میرسه به دست سهام دار واقعیش….

ساکت دوشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۹:۳۵

بزرگترین‌اشتباه کشاورز انتخاب پیر محمدی بعنوان مدیر عامل است .
زمان مشخص میکند که این‌انتخاب اشتباه بوده.
شب دراز است و قلندر بیدار

مالک سه شنبه , ۱۲ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۴:۵۶

به جرات میگم بهترین انتخاب رو آقای کشاورز انجام دادند در رابطه با مدیریت ایران‌خودرو.
همین که به این زودی میایید مخالفت میکنید با آقای پیرمحمدی یعنی اینکه انتخاب ایشون کاملا درست بوده.

ايوب دوشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۴ - ۲۱:۲۷

ايران خودروديزل مديريت بسيار نون برى داره
سى ٣٠ نفر پيمانكار ليفتراك بنده خدا تو اين وضعيت بد جامعه كه سكه و طلا و دلار پا در آوردن و هر روز بالاتر از ديروز ميره شب عيد بيكار كرده در واقع ٣٠ نفر نيستن هر كدوم يه همسر و يك فرزند هم داشته باشن حدود ٩٠ نود نفر انسان رو شب عيد ناراحت كرده

دوست شنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۲

سید جان این خبر رو هم به گوش کشاورز برسان کسانی که جردن نشین هستند دقدقه شرکتهای زیرمجموعه ندارند
یه زمانی قرار بود شرکت گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو به جاده مخصوص منتقل شود پرسنل گفتند ما در دود روغن و کثافت نمیرویم
جادارد نسبت به جابجایی آنها اقدام شود

css.php