دو انتصاب خوب در سایپا/برکناری مدیرعاملی که مدیر دفتر بود

بعد از ملحق شدن یاران محدود شیخ زاده به سایپا، تغییرات در شرکت های تابعه آرام آرام در حال انجام است. 
کد خبر : 92273
تاریخ انتشار :چهارشنبه 26 دی 1403 - 14:03

به گزارش خط بازار؛ بعد از ملحق شدن یاران شیخ زاده به سایپا، تغییرات در شرکت های تابعه آرام آرام در حال انجام است.

علی شیخ زاده یک متخصصِ سالم (و البته نفر دوم خوب) است که در ابتدا احکام یاران نزدیک خود از جمله سمتی، رادمنش و صالحی را صادر کرد. وی که اهل باندبازی نیست، غیر از این چند نفر یاران نزدیک دیگری ندارد. حتی دو بازوی مهم وی یعنی یوسف طوقانی(یوسف دل‌ها) مدیر حوزه ریاست و محسن مقدم(جوان ناپخته تازه به دوران رسیده) مدیر توسعه مدیریت نیز به پیشنهاد و انتخاب شخص شیخ زاده نبوده است.

حال بعد از بازگشت یاران شیخ زاده به سایپا،‌تغییرات در شرکت های تابعه در حال انجام است. قطعا فرض بر این است که شایسته سالاری مقدم بر گزینه های سفارشی است از این رو انتصابات در دوران کوتوله ملت که غالبا از بیرون خودروسازی سفارش شده اند بایستی در اسرع وقت تغییر کنند؛ از لیزینگ رایان سایپا گرفته تا دامازاده فدایی ملت.

مماشات در مقابل این قبیل افراد و عدم تغییر آن علاوه بر اینکه خیانت به صنعت ملی کشور است و نشان دهنده انفعال تصمیم گیران و مقدم بودن منافع آقازاده ها بر منافع خودروسازی است.

در بدنه خودروسازی به قدر کافی نیروی متخصص و باتجربه وجود دارد که بتوان از آنان استفاده کرد. در همین راستا خبرهای خوبی از سایپا به گوش می رسد چرا که شاهد دو انتصاب شایسته هستیم. اولین مربوط به انتصاب بهزاد رضایی به جای محمد بابائی به عنوان مدیرعامل طیف است. رضایی متخصص شیمی و از عوامل داخلی سازی فوم در طیف سایپا است. این در حالی است که بابایی از مدیر دفتر سایپایدک به مدیرعاملی طیف منصوب شده بود.

دومین اتفاق خود نیز مربوط به انتصاب شهرام احمدیان به عنوان قائم مقام اجرایی پارس خودرو است. احمدیان از نیروهای متخصص خودروسازی است که با تدبیر سعید علیزاده(مدیر محبوب جاده مخصوص) در زامیاد موفق عمل کرد. احمدیان جز مدیران همه فن حریف است که با مهندسی در دوران غروی شروع کرد و جز سرمایه های ملی محسوب می شود. این هوشمندی حسین زاده مدیرعامل پارس خودرو بود که با انتصاب احمدیان آینده سیاسی خود را هموار کرد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 26 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مگاموتور چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

مهندس شیخ زاده کماکان منتظر تغییرات در مگاموتور هستیم تا مگاموتور بتواند به دوران اوج خود در تولید و… برسد و با سود مالی و افزایش تولید به گروه سایپا کمک کند تا از این بحران و پیچ خطرناک بگذریم.
وضعیت صنعت خودروسازی به نحوی هست که دیگر فرصت مماشات و دلسوزی نمی باشد و شرایط بحرانی بوده و باید برای نجات گروه سایپا هر چه زودتر تغییرات در شرکت هایی مانند مگاموتور رخ دهد.

رامین چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

ااولا وجود افراد پاکدست ، امین و درستکار همچون آقای مهندس مقدم که شناخت کامل به اتفاقات چند سال اخیر و ورود افراد نالایق در بدنه سایپا دارند مایه بسی خوشحالی است که این امر می تواند بزرگترین کمک به مدیریت عامل محترم گروه باشد (که چه خبر است !!!) و جای شکر در درگاه خداوند دارد که به فرموده رهبر عزیزمان هر چه جوان تر ، بهتر است و ثانیا همراهی خط بازار با بعضی از افراد که منافعشان بخطر افتاده نمی تواند سودی برای آنها داشته باشد. لذا انتخاب افراد جوان و توانمند رو باید در منویات رهبرمان جویا باشیم !!!!!!

حسن چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

چرا از مدیر عامل محبوب جاده مخصوص استفاده ای نمیکنند/ آقای شیخ زاده باید بیشتر دقت کنند تا مدیران لایق به چرخه خودروسازی برگردند

ارسلان چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

با سلام لطفا مدیران نالایقی که سفارش شده بودند را برکنار کنید تمام خسارت هایی را که به کشور تحمیل کردند را از آنها بگیرید کسانی که از آنها حمایت کردند تا این پست را بگیرند به ملت معرفی کنید سپس جلوی در شرکت سایپا اعدامشان کنید دیگه کسی جرائت نخواهد کرد پستی بگیرد که تخصص آن را نداشته باشد

حسن چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

همین مدیر عامل محبوب جاده مخصوص تحریم رو به فرصت تبدیل کرد و شرکتی که به نزدیکی ورشکستگی رسیده بود با جهشی عالی به یک شرکت سودده تبدیل کرد، به خدا حیف این مدیران بیرون از گود باشند و کسانی داخل گود باشند که هیچ قابلیت مثبتی برای شرکت ندارند/ مدیران میانی گروه در صورت عدم تغییر مسلما به کار خود ادامه داده و از همین هم که هست بدتر خواهد شد، سایپا یدک، آذین، مگاموتور ، و…. باید تغییر اساسی داشته باشند

علیزاده چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

این جمله خیلی تخصصی نبود
سعید علیزاده(مدیر محبوب جاده مخصوص)؟؟؟؟؟؟؟

سید احمد چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

مهندس ریوندی دوست داریم کار درست و دست به خیر ، سایت مستدام

س خ چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

ای کاش بزودی شاهد تغییرات اساسی در مگا موتور باشیم از مدیر عامل گرفته تا قائم مقامهاش

رانت گریز چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷

پس تکلیف کیفیت چی میشه مگه حضرت آقا نگفتن کیفیت خوب
شما از کارشناسی که شش ماهه معاون شده چه توقعی دارید و …..چرا ورش نمیدارن؟

قاسمی چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

خط بازار چون از منتظر پول نگرفته دایم گیر میده به ایشان.جناب منتظالمهدی لطفا همچون محبوب جاده مخصوص عمل کنید

کلاه آهنی چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

اینطور که از خبر مشخص هست تغییرات در حال انجام است فقط مهندس شیخ زاده عنایت داشته باشید که فقط 35 روز کاری تا آخر سال داریم و زمان سریع می گذرد و تا قبل عید نوروز اگر تغییرات در شرکت هایی مانند یدک، آذین، مگاموتور و زر و.. صورت نگیرد وارد بروکراسی و ترتیبات مجامع شرکت ها می شوید و لابی گری ها از تغییرات شما جلوگیری می کنند.
اگر از فرصت های الان استفاده نکنید و با تغییرات در شرکت های گروه، خون تازه ای به افزایش تولید، کاهش هزینه و اورهال تجهیزات و دستگاه ها تزریق خواهد شد.
فرصت کمی تا عید دارید فقط 35 روز کاری باقی مانده است.

mahmo چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

مدیریت محترم سایپا لطفا به وضعیت شرکت قالبهای بزرگ صنعتی هم رسیدگی بفرمایید . شرکتی که دچار ضررهای مالی در سالیان اخیر شده و میتونه مثل قبل سودده باشه اگر به افراد متخصص و کار بلد بها داده بشه.

Hosseiny چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

خط بازار مشکلت با جوان ها چیه؟؟؟
چند درصد ار خبرهات واقعیه و حق حسابی نداشتی بابتش؟؟؟
چرا تا منافع یه عده به خطر افتاده و شایسته سالاری (براساس همین خبر_رضایی و احمدیان و …) داره پا میگیره “دوبازوی شیخ جاده مخصوص” رو نشونه گرفتی؟؟؟

دلسوز چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

با سلام و عرض ادب خدمت مدیر عامل محترم و با درایت سازه گستر
آقای مهندس صالحی عزیز، در مراسم جشن میلاد امیرالمؤمنین و خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها، فرمودید که باید پیگیر شویم و از نیروهای توانمند استفاده کنیم ،،آقای مهندس صالحی باید به عرض برسانم که بعضی از آقایان به دلایلی دوست ندارند که پای یک سری از پرسنل در ساختمان سازه گستر باشند.امیدواریم که به صورت دستوری این امر مهم تحقق یابد.

niloo چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

مقدم بودن آقازاده هایی مثل محسن نه تنها باعث خیانت به خودرو سازی کشوره بلکه باعث سر خوردگی جوونایی میشه که قابلیت و تخصص و مهارت بالایی دارن

Hosseiny چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵

اعتماد به مهارت و تخصص جوونایی مثل “مقدم” امیدی شده برای افراد پاکدست و شایسته و داغ شده برای منافع یه عده که دارن دست و پا میزنن برای نگه داشتن میز ریاست…

محمد چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶

مهندس شیخ زاده
فکری هم بحال سایپا پرس بکنید
این شرکت در حال از بین رفتن است
انگیزه ای برای پرسنل باقی نگذاشتند

حسین چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷

بهترین گزینه برای سایپا پرس مهندس ترابی مدیر عامل فعلی شرکت Gpi هست

احمدی چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱

شده تا حالا از خودتون سوال کنید محمد بابایی چطور با کدوم مدرک با کدوم تجربه از دفتر داری سایپا یدک رسید به مدیرعاملی
از این گونه ادمها توی سایپا زیاد هستند از اقای شیخ زاده خواهش می کنیم به داد شرکتهای گروه برسن

امید چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲

ما که از این مدیر های متخصص خیری ندیدیم

صادق چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

محمد بابایی کارمند حراست سایپا یدک بود که رییس حراست سایپا یدک شد و …..

سینا چهارشنبه , ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷

امیدوارم آقای مهندس شیخ زاده نگاه ویژه ای به سایپا سیتروئن کاشان داشته باشه و این شرکت را از دست باند های مافیایی مهندسی و برخی مدیران نور چشمی که اتفاقا از رفقا نزدیک ایشون هستند ، را به حق امام حسین (ع) ریشه کن بکنند ان شا الله .
خط بازار شرافت اخلاقی خبرنگاریت را حفظ کن و منتشر کن – ممنون

ایوب پنجشنبه , ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۶:۴۷

ایشالا زودتر تغیرات به شرکت فنرسازی زر هم برسه

محمد پنجشنبه , ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۹:۱۳

سلام کی گفته بهزاد رضایی کار بلده یه سر به سوابقش در شرکت سنان شیمی و خراب شدن تناژ ها روغن تو اون شرکت و ضرر بالای سایپا یدک تو توضیع اون روغن ها کسی نمیگه یا از بالاهای که در زمان طیف سایپا با ناکارآمدی در از دست دادن خط رنگ و مواد شیمیایی گروه سایپا نمیگین تنها شانسش آشنایی با گل‌محمدی زامياد هست که معرفیش کرد و گرنه ۴ماهه دیگه اوضاع طیف به گل نشسته رو میبینین که دوباره سایپا به خاطر ناکارآمدی این شخص به فکر فروش طیف میفته حیف که کسی با این سابقه تواین شرکت بااین همه پتانسیل هست اون ار قبلی اینم از این هرکدوم گند تر از هم و ناکارآمد تر

رییست پنجشنبه , ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۹:۴۴

تو صنایع خودروسازی مدیر خوب برای مردم یه مدیر مرده است.

سبنا پنجشنبه , ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

باتشکر از آقای مهندس شیخ زاده لطفاً فکری برای شرکت خدمات فنی رنا بکنند باتشکر

نظرات بسته شده است.

css.php