از مسولین قضایی و بازرسی خواهش میکنیم به اموال امید حیدری مدیرعامل برکنار شده فنرسازی زر و بستگانش که در شرکت زر استخدام کرده رسیدکی کنند و به حکمهای دقیقه نودی که زده شده رسیدگی شود همچنین به وامهایی که از بانکهای مختلف دریافت کرده و هدایایی که برای ارگانهای مختلف ارسال شده ملاحظه شود. بخدا که کارشناسی هم برای حیدری زیاد بوده چه برسه به مدیرعاملی.
دو اتفاق مهم در سایپا/مشاور عظیم منصوب شد
به گزارش خط بازار؛ خبرها در جاده مخصوص هر روز عجیب تر و داغ تر می شود.
طبق پیش بینی قبلی خط بازار قرار است دو اتفاق مهم در سایپا بیفتد. اول اینکه علیمردان عظیمی به عنوان مشاور عالی سایپا منصوب شود و دوم به زودی نفر جدید مدیرحراست سایپا معرفی می شود و تیزچنگ تغییر خواهد کرد.
طی چند هفته اخیر تعداد قابل توجهی از یاران عظیمی به سایپا کوچ کرده اند و اینکه نوبت خود عظیمی شده است.
آینده سایپا به متغیرهای متعددی وابسته شده که سرنوشت این شرکت را پیچیده کرده است. عده ای به دنبال خصوصی سازی این شرکت هستند. عده ای دیگر مدافع شیخ زاده و تقویت وی می باشند و دسته سوم نیز در پی تغییر شیخ زاده با حفظ مدیریت دولتی در این شرکت می باشند.
حضور عظیمی که روابط خوبی با دولت به ویژه وزیر صمت دارد و بسیار پخت تر از اوایل مدیرعاملی ش در ایران خودرو شده، در کنار تخصص شیخ زاده می تواند اوضاع را برای سایپا بهتر کند به شرط آنکه در شرکت های مهم تغییرات مدیریتی مجددا انجام شود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، جاده مخصوص ، خط بازار ، سایپا ، علی شیخ زاده ، علیمردان عظیمی ، مدیرعامل سایپا ، مشاور عالی سایپا ، مشاور ویژه سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دقیقا … با رابطه اومد مثل مغولها فقط نابود و غارت کرد و همه زورش رو هم زد بمونه ولی دم شیخ زاده گرم دکمه اش رو زد.
امیدوارم سر پروژه شاهرود لباس راه راه من بعد تن خودش و تیم خود فروخته فقط تنشون باشه
دوستان بیایید بیطرفانه و دور از حسادت به مدیریت دکتر حیدری طی مدتی که ایشون مدیر عامل شرکت فنرسازی زر نظری بندازیم :
۱- دستیابی به رکورد های تولیدی که مدیران عامل قبلی با کوله باری از تجربه و دستگاههای نو در زمانیکه کشور با کمبود برق و گاز روبرو نبود نتوانستند حتی نزدیکش بشوند .
به نظرتون آیا مدیرعامل قبلی گروه در انتخاب ایشون مرتکب اشتباه شده ؟ آیا ایشون با توجه به سابقه تدریس دانشگاهی که دارند و میتوان گفت چنین تیپ شخصیت های دائما در حال تعقیب و تحقیق علوم روز نیستند ؟
پاسخ منصفانه هر سه سوال منفی هست.
۲- آیا امکان جلب رضایت کامل پرسنل با سطح توانمندی و دانش و تجربه و تخصص متفاوت در قسمت های مختلف صف و ستاد زمانیکه با تصمیمات بروز و مدیریت نوین روبرو میگردند امکان پذیر هست ؟
پاسخ منصفانه مجددا منفی هست .
۳- آیا زمانیکه پرسنل با افزایش کمی و کیفی فعالیت های خود رو برو میگردند میتوانند توقع توجه بیشتری از مدیریت داشته باشند
پاسخ مثبت است .
در مجموع در شرایط فعلی کشور زمانیکه شاهد افزایش تولید در یک مجموعه تولیدی هستیم وطن پرستی حکم میکند که ابتدا از صمیم قلب خوشحال شویم و در صدد کمک به رفع برخی نواقص و کمبودها بصورت سازنده برآییم نه اینکه کلا اصل تفکر و زحماتی که منجر به افزایش تولید گردیده است را بخاطر برخی موارد جزیی زیر سوال ببریم .
کشو عزیزمون با واقعگرایی و دوری از قضاوت های بعضا غیر منصفانه برای فرزندانمان رشد خواهد کرد
دوست گرامی بیاید یک طرفه قضاوت نکنیم بله درسته
حال آیا آمار و ارقام گفته شده موجودیت واقعی و فیزیکی داشته بعید میدونم چون از ماه تقریبا شهریور و مهر شرکت با مشکل تامین مواد و فروش مواجه شد ،عملا دوسه ماه آخر با فرغون شمش می امد،هرچی فنر تولید شده در انبار تجمیع می شد ،حواله های سال ۱۴۰۲ هنوز تو خرک تو شرکت موجود هست،
چطور مدیر عاملی که برای خرید خودکار و بست فلزی درخواست گزارش میکنه اون هم نمیخرند با هزار التماس دستکش میگیرن ک کارگر کار کنه واقعا خنده داره.
بدهی ب سرویس ایاب ذهاب ،بدهی به پیمانکار غذا ،بدهی به تامین کنندگان قطعه ،بدهی به تولید کنندگان مواد اولیه ،
اینهام دستوارد آقای حیدری بود ،ک من کارگر از شنبه تا پنجشنبه تا ۲۱ شب جمعه و تعطیلی کار کنم ،این آقا مشغول ساخت برج ،جا به جا کردن صندلی تو شرکت باشه.
یه پیشنهادی به تیم سایپا که خواهشاً قبل از اینکه کسی رو بزارید بعنوان مدیر عامل شرکتی حتما تست های روانشناسی توسط پزشک متخصص بگیرید تا مطمئن شوید که بجز تخصص که ضروریه فرد دچار بیماری های روحی روانی نباشه
متشکر از زحمات و شجاعت خط بازار
من کارگر شرکت فنرسازی زر هستم.دردوسال اخیر بیشترین عملکردو بیشترین کار ممکن ما کارگرا انجام میدادیم،از ساعت ۷ تا گاهی ساعت ۲۱ شب ،تعطیلی ها پنجشنبه و جمعه سرکاربودیم،روزهای خاص اربعین تاسوعا از زن زندگی زدیم تا تو این شرکت کار کنیم،در حالی ک مدیر عامل دنبال جابجایی میز صندلی تو شرکت بود،وارد طبقه مدیریت میشدی انگار که اومدی زندان اوین تو دوره ساواک،این همه تولید ولی دریغ از درآمد ن شمشی میومد این اواخر ن قطعه ن حتی لباس و دستکش برای کارکردن،حتی خودکار و کاغذهم نمیخرید برای کار شرکت.بقیه شو هم ک خودتون میدونید.فقط میگم خدا حق مظلوم الظالمین بگیره.
بازرسی رو خوب گفتی. اصلا این واحد کاری جز … کشی داره؟ از بس بی کفایت بود که سریعا عزل شد
آینده انتصابات دو جور تو سایپا در زمان شیخ زاده متصور هستش یک مدلش اقبالی و صالحی هستن که سو مدیریتشون باعث نارضایتی بین کارکنان شده و قطعه سازان تمایلی به ادامه همکاری ندارن و رفتن سمت ایرانخودرو و نتیجش رسوب دوازده هزار ماشین ناقص تولیدی کف کارخونه شده ، یجورشم مدیرای به ذرد نخور اخراجی علیمردان هستن که از ایران خودرو اومدن و در آینده بالباس راه راه آبی کم رنگ توی اخبار ۲۰:۳۰ زیارتشون میکنیم
وقتی صحبت از خط مشی میشود و آقایون ادعای کوچک کردن چارت و کم کردن هزینه از طریق تحقیر و اخراج متخصصان و کارشناسان باسابقه میکنند،حداقل خواسته ی همین کارگران و پرسنل عمل به این خط مشی است چطور مشاوران و سوگلی های خودی هزینه سربار نیستند ؟ ولی پرسنل قدیمی و مدیران و رئوسای باسابقه که بعد از بیست سال ،وقت به عمل رسیدن و بازدهیشان است هزینه سربار و اضافی هستند و باید کلا از چارت حذف شوند ؟
یا قانون برای همه هست یا برای هیچ کس!
آقا یکی نیست تو گروه سایپا بگه آقای که تا چند وقت پیش راننده قبلی ها در بسیچ چطور میشه با هیچ سابقه کاری و نداشتن مدرک بشه به دستور امید مدیر بازرسی بشه که هیچ خروجی هم نداره فقط حقوق مفت میگیره امثال اینها هستن که هزینه برای سازمان دارن ،خواهشا رسیدگی کنید
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم،😓🫡
معلوم نیست چه خبر هست
اگر قراره خصوصی سازی بشه پس این انتصابات و پست ها و ورود افراد جدید چی هست
ماباید کدوم رو باور کنیم
الحمدالله امروز مشخص شد یکی از خاستگاران شرکت سایپا هلدینگ رایزکو هستش و جالب اینه که سید مصطفی منتظر المهدی یا بهتر بگم (برادر سید مرتضی منتظر المهدی مدیر عامل مگاموتور) معاون صادرات شرکت رایزکو هستش که ایشون یکی از قطعه سازان شرکت مگاموتور هستش که مطالباتش بر عکس قطعه سازای دیگه بصورت روزانه پرداخت میشه و مطالباتش به موقع برعکس بقیه قطعه سازان پرداخت میشه!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳