دولت ممنوع کرد خودروساز منصوب/انتصاب مدیر دلارباز به جای همکلاسی ملت

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ خطاب به دستگاه های اجرایی هرگونه تغییرات در ساختارهای سازمانی، جابجایی نیروی انسانی و‌نقل و انتقال اموال دولتی را تا استقرار دولت چهاردهم ممنوع کرد.
کد خبر : 75020
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

به گزارش خط بازار؛ محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ خطاب به دستگاه های اجرایی هرگونه تغییرات در ساختارهای سازمانی، جابجایی نیروی انسانی و‌نقل و انتقال اموال دولتی را تا استقرار دولت چهاردهم ممنوع کرد.

 

 

این در حالی است که ملت دروغگو در حال چینش و تحمیل مهره های خود در خودروسازی به صورت گام به گام از تهران تا شمال هستند. در همین زمینه بررسی های اولیه خط بازار نشان می دهد یکی از نمایندگان مجلس نیز به وزیر صمت در همین خصوص تذکر داده است. البته اینکه آیا شرکت های خودروسازی شامل این مصوبه سرپرست ریاست جمهوری می شوند یا خیر محل ابهام است.

به کزارش خط بازار طی چند هفته اخیر تغییرات زیادی در جاده مخصوص رخ داده و قرار است طی چند روز آینده نیز ادامه یابد. به طور مثال قرار است به زودی دلارباز ملت به جای همکلاسی معروف منصوب شود و بر روی منافع ملت سرمایه گذاری نماید.

پیش از این خط بازار از احتمال بازگشت مالی چی حاشیه دار ملت هم خبر داده بود که در زمان حزب باد در معاونت مالی با پاداش دیگران، دلاربازی می کرد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مستعان پنجشنبه , 24 خرداد 1403 - 17:31

اصلا عظیم و چراغ برای رزومه آمدند ! در حال لابی هستند تا از طریق رییس اداره مجلس به دکتر پزشکیان عرض ادب و احترام برای بقا کنند.
مهره های سوخته مذهبی نما