وقتی معاونت مهندسی و همچنین معاونت مدیرعامل ها نیروهای خود را دارند پست میدهند باید از کار برکنار شوند معاون مهندسی که چندین میلیارد خرج کرد که واحد نو شود سرویس درون اتاق داشته باشد که پرسنل را نبیند ،ولی تفکر معیوب خود را در خودروسازی پیاده کند باید شرکت ها ضرر ببینند
دعوت مجلس از مدیران عامل ایرانخودرو و سایپا/تغییر نزدیک است؟
به گزارش خط بازار؛ «عزت الله حبیب زاده» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به زیان انباشت گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا گفت: عصر امروز مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا و گروه بهمن به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مشکلات صنعت خودرو دعوت شدند.
نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا چندان مناسب نیست، اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی زیان انباشت و عدم تصمیمات استراتژیک، مدیریت ناکارآمد دو واحد بزرگ خودروسازی است. این موضوع منجربه عدم پاسخگویی نیاز بازار توسط دو غول خودروسازی در کشور شده است.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار «بازار» مبنی بر چرایی دعوت مدیران عامل خودروسازی ها، بیان کرد: باتوجه به افزایش زیان انباشت، نارضایتی مردم و است کیفیت خودروها مدیران عامل ایران خودرو و سایپا به این کمیسیون جهت پاسخگویی دعوت شدند.
مشکلات عدیده صنعت خودرو ناشی از حکمرانی دولت در فرآیند تولید و توزیع خودرو است که این مساله باید به حداقل برسد، واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی سبب بهبود وضعیت صنعت خودرو و ایجاد رقابت می شود
حبیب زاده در پاسخ به پرسش دیگر این رسانه مبنی بر خصوصی سازی صنعت خودرو، توضیح داد: مشکلات عدیده صنعت خودرو ناشی از حکمرانی دولت در فرآیند تولید و توزیع خودرو است که این مساله باید به حداقل برسد، واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی سبب بهبود وضعیت صنعت خودرو و ایجاد رقابت می شود.
وی افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از سید محمد اتابک، وزیر صمت درخواست بهبود و اصلاح صنعت خودرو را داشته؛ چرا که وزرای پیشین صمت با شعار ایجاد بهبود در صنعت خودرو سکان دار بخش سیاستگذار صنعتی شدند، اما اقدام اجرایی در این خصوص نداشتند. از همین رو مجلس شورای اسلامی در دور دوازدهم پیگیر مطالبات مردم از صنایع خودروسازی است.
برچسب ها :ایران خودرو ، خط بازار ، سایپا ، مجلس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
با همه احترامی که برای سایت خط بازار قایل هستیم اما گزارش دیروز شما به نقل از یکی از توابع سایپا در مورد تحولات سازه گستر موجب تعجب ما شد به چند دلیل .
یک منبع این گزارش کدام مرجع بیطرف بوده و با مراجعه به سایتهای مثل بولتن نیوز دوستان ارشد در گروه سایپا حتی اتفاقات ثبت شده در کدال را وارونه نشان میدهند و دم از افزایش تولید و کاهش زیان و…میزنند
دوم اینکه شرایط همین سازه گستر با مدیریت عجیب این فرد متوهم در حال سقوط میباشد بگذریم از نارضایتی کارکنان و تهدیدها و …واقعیت را از سازندگان آن مجموعه شنیدیم و این را کتمان کنیم ؟
خواهشا موضع خودرا مشخص کنید .
https://khatebazar.ir/?p=83330
بارها این گزارشات ارسال شده و کاری از پیش نبردند
خدایی کسی بهتر از این بچه نیست که بزارنش مدیر عامل ؟!
هر چی آدم داغون رو برداشته دور خودش جمع کرده که ماشاالله همه مشاول هستن و ظاهراً کسی قرار نیست کار کنه. با مدرک دیپلم و …
یه بچه شده مدیرعامل ولی با عملکردش حسابی آتیش زده کاسب کاران را
عملکرد مدیرای متولد دهه ۶۰ را با مدیرای انقلابی جوان اون دهه تو جنگ تحمیلی مقایسه کنید
عملکردی امداد ۴۰۳ را با ۱۰ سال قبل مقایسه کنید می بینید بیشتر دنبال دست انداز ایجاد کردن برای خادمان واقعی مردم هستن
این بنده خدا در حد یه کارشناس هم نیست و اصلا با مدیران عاملی قبلی. ضمنا اینکه تحت هیچ عنوان حکم مدیرعاملی براش نمیزنن.اینو بنویس بزار جلوی مانیتورت هر روز بهش نگاه کن
پس صورت های مالی را بزار جلوت روزی سه بار از روش بنویس بشه ملکه ذهنت تا ارزش ها را بفهمی
البته چون بیکاری تو خونه بیشتر هم میتونی از روش بنویسی
مديران خودروسازي ادامه خسارت هاي جنگي هستند. متاسفانه
متوسلين مهاجر باي باي، خوش گذشت
دوستان منتقد لطفا حرص و جوش برای صنعت خودرو را کنار بگذارید. بله شرایط کشور خوب شرایط خاصی هست ولی عمل به وظایف رو تعطیل نمیکنه .جناب آقای اتابک وزیر محترم صمت ما میپذیریم که کشور محتاج اتحاد و همبستگی در مقابل یکی از کثیفترین دولتهای متخاصم با مردم ایران قرار دارد .ما مردم مثل همیشه و سوابق گذشته پای منافع کشور و نظام اسلامی ایران و رهبرمان هستیم. نمونه آخر این پای کار بودن علیرغم همه تهدیدها حضور میلیونها عاشق رهبر و کشور در مصلای تهران بود .ایا وقت اون نرسیده که شما هم کمی نه به اندازه مردم که هیچ وقت نمیتونید ولی اندکی به فکر مردم باشید .این هم میگذرد. اصلا اون حیوانات نشسته در سرزمین اشغالی فلسطین جرات هیچ غلطی ندارند اما وطیفه شما شعارهای شما چه بود ؟ یه لطفی کرده به دوستان مورد اعتمادتان بگوید یک گزارش از شرکتهای خودرو سازی سایپا و ایران خودرو و توابع آنها به شما بدهند .بیت المال چیست ؟ هدر رفت آن گناهی نابخشودنی است .مجلس محترم در حریفان گزارشات قرار گرفته و تحقیق و تفحص شروع شده .لطفا گناه تاخیر در تصمیم گیری تان را به گردن وضع کشور نیندازید که ما مردم معتقدیم بقدری توانائی در بچه های صنعت دفاعی وجود دارد که اینگونه هر شب در سرزمینهای اشغالی از ترس باید تا صبح نیاز به تعویص پ… برای سربازانش داشته باشند .پس شما به وظیفه تان عمل نکرده و هر ساعت در حال لطمه به مردم با این عدم تصمیم گیری هستید .خدا را ناظر بر اعمال خود بدانید و به قولهایی که دادید پایبند باشید .این عرایص مکتوب شد .مجلس محترم با هیچ وزیری عقد اخوت نبسته .فوریت را در تصمیم گیری مسجل کنید .چه فجایعی که این افراد در هر دو گروه در حال انجام هستند که در آینده بیشتر از آن خواهید شنید شما مسول هستید.
da عزیز
بنظرم شما دچار اختلال خودشیفتگی شده اید گاهی برای مدیران ارشد خودرو ساز راهکار تجویز میکنید و حالا برای وزیر صمت!!
پیشنهادم به شما اینست که خود را کامل معرفی کرده و در دوره بعد نامزد ریاست جمهوری شوید واقعا شما دلسوزید! و دور گود نشین!
البته شما حتی اینقدر ثبات شخصیت ندارید که مستعارتون هم عاریه است .کمی فکر کنید و دفاع هم اکر خواستید بکنید دلاع معقول کنید .انگیزه برخی مدافعان که سرسختانه از این جماعت دفاع میکنند کاملا مشخصه .ولی خوب مدیران سفارشی برخی مسولین دولت قبل خصوصا چون اشتباه محاسبات داشتند و البته مجبور هم بودند که مثلا از یک کاندیدا به دلیل حضور منصور در اون ستاد دفاع کنن و از بیت المال هزینه کنند حتما در صف تعویض با مدیرانی که کار اولشون فقط صنعت هست و نه سیاست خواهند بود .چه شما و اعوان و انصارشون خوشتون بیاد چه نیاد .وزیر محترم اتفاقا این کامنتها رو میدیدند قبلا الان هم تکه های مهم براشون ارسال میشه .حتما بررسی خواهند کرد و عملکرد افراده که حرف میزنه نه مثلا تفکرات امثال شما .
آنچه در سایتهای فنی و علمی و اقتصادی در مورد دو شرکت خودرو ساز نوشته و گفته میشه ملاک تصمیم ایشان خواهد بود .تاخیری رخ داده که اونم مجلس محترم با احضار مدیران ارشد دو خودرو ساز اخطار لازم را به ایشان داد .راستی محتوای سوال و پاسخهای نمایندگان محترم را از دوستانتان بپرسید. اکر این را هم خلاف واقع نکنند .خواهید دید که خیلی مطلع بودند از دو شرکت به جزئیات و ریز مشکلات و متاسفانه دیکر تالاری نبود که ادعا کند بیش از ۵ بار پشت متوسل درآمدم و نگذاشتم تعویضش کنند .
ارجاع به مصاحبه تالار پشتی نماینده مجلس در دفاع از متوسلین و انفجار رسانه ها که چگونه یک سیاست مدار به خود حق داده که در رسانه ها واضح اعلام کند نگذاشتم و تا باشم نخواهم گذاشت….حالا کجایی تالار عزیز .دقیقا کجایی …
التماس تفکر. هر چند امکان پذیر نیست .منافع و مطامع …
دوستان این یکی از رسانه هایی بود که با انتقاد از آقای تالارپشتی مطلب نوشت و البته که بسیاری از رسانه های منصف با تعجب شدید اعتراض خودرا به این شفافیت وحشتناک مافیا گونه بدون هیچ ابایی اعلام کردند
راه حل فقط خصوصی سازی درست هست ولاغیر…
مدیران دولتی هر آنچه که داشتند طی این سالیان ارایه کرده اند
یه نفر رو به عنوان سرپرست امداد انتخاب کردن که این ردا خیلی به تن اش زار می زنه و کلا گروه خونش به این داستان ها نمی خوره،یه سری افراد رو هم دور خودش جمع کرده و اسم شون رو گذاشته مشاول و مدیر و کل شرکت رو به ….داده.ادعا دارن که شرکت رو متحول کردن و با فروش قطعه درآمد زایی داشتن.قطعات رو با اجبار به امدادگران زحمتکش و عاملیت ها تحمیل کردن و کلی نیرو برای فروش و انبار گرفتن و به خیال خودشون سود کردن.
حیف خط بازار کامنتارو پاک میکنه بعد اصلاح میکنه جور دیگه مینویسه مثل خبراش که هر روز ویرایش میشه
چون جوابتو گرفته بودی
عملکرد سرپرست امداد انقدر خوب بوده و باج نداده بهتون فشار اومده و اقن حرفارو میزنی
یه بار گفتم صورت مالی را بزار جلوی چشات و روزی سه بار از روش بنویس
نخواستی بقیه شاخص ها را هم میتونی از روشون بنویسی
دقیقا چون رانت امثال تو برای قطعه از بازار خریدن و به امدادگر دادن بسته شده میگی اجباری قطعه میدن
امدادگر یعنی خرید قطعه یدکی از خودروساز نه از بازار آزاد
معلومه با پولی که اربابت از حساب شرکت به خط بازار حبه میکنه کامنت های مخالف راشدی پاک میشن.خخخخخ
جهت اطلاعت تمام هزینه هاشون خودشون میدن
گفتم بهت برو فیش های حقوقی و گزارش های مالی را ببین و از روش بنویس به عنوان سرمشق
احتمالا تو با رسپکت سفید ارتباط داری که میگی پول دادن
در معرض خطر هستی این حرفارو میزنی
برای مدیرعاملای قبلی هم دیدیم چیکار کردید
عکس چک ها هنوز تو سایت ها هست
گفتم چون امثال شمانزدیک کمیته انضباطی هستید بخاطر تخلفات ترسیدید
آره تو گفتی خودشون میدن و من و کل پرسنل باور کردیم.ماهانه ساعت ها اضافه کار مفت به تو امثال تو میدم که تشویق بشن همین روند رو توی کارهاشون انجام بدن.ضمنا دوست عزیز تو و افرادی از قبیل تو کل زندگی شون رو به افراد کوتوله پیوند زدن،بنده همین امروز از این شرکت برم تا آخر عمرم برای خودم دارم.ضمنا ما رو به ماشین چینی مرتبط نکن ما فقط اروپایی بازیم.
پس معلوم شد پول قطعات بازاری امدادگرا کجا میره اروپایی باز
همه اینا گفتی یه طرف،ایدکوپرس یه طرف .عملکرد شرکت رو رسیدگی کنه
سلام خدمت کلیه دوستان و بالاخص مبصر ۴ ساله
متنتون خوبه چون واقعا اساس و بنیان شرکت امداد موضوع امداد جاده ای هستش که متاسفانه در حاشیه ترین حالت ممکن داره ، امداد کاملا به فنا رفته شک نکنید راه بری پات میخوره به چهارتا دکتر ….فروش قطعه اشکال نداره ولی نه اینکه کل شرکت رو کل کنی بچسبی به فروش قطعات …. اینقدر تو این شرکت پستهای بی لیاقت زیاد شده که نگو …راه میرن و پست میزارن که طرف رو مدیر یا رییس کنن باور کنید همشون وصل به جایی هستند و فقط فکر منافع خودشون .. اینم بگم زور هیچ کس به اینا نمیرسه حتی جناب مصطفوی که دوستش دارم چون واقعا شدن عین کلاف سر در گم
اساتیدی که دوستان اشاره کردن طی سال های گذشته تعداد امدادگرا را به کمترین تعداد ممکن رسوندن
بد نیست شاخص های سرانه عملیات تهران و شهرستان را ببینی که چجوری رفته بالا
یا خدمات در محلم فکر کنم درآمدشو برو ببین، مجوز ماشین های امدادی جدید
دیگه اینجوری پات گیر میکنه به دکترین امداد
حق دارید فکر نمیکردید این اتفاقا بیفته چون کاسب کارا منفعتشون از بین رفت
عساتیغ عزیز شما تو باغ نیستی،ما اداره خدمات در محل نداریم ،اداره تحویل فیلتر روغن،فیلتر هوا و روغ موتور داریم که اونم وقتی میرن روغن موتور رو عوض میکنن به خاطر دانش بالاشون میزنن پیچ کارتل روغن رو هرز می کنن.ضمنا ۲ هفته قبل یکی از به اصلاح خدمات رسان ها بشرکت تسمه تایم عوض کرده که پرسنل اداره ارزیابی و نظارت با ماشین رفتن ماموریت و تو جاده خودرو تسمه تایمش بریده.پس ببین چقدر لول شرکت پایین هست.اونم بخاطر وجود یه آدم ترسو هست وگرنه با مدیر اون واحد بخاطر چنین فاجعه ایی برخورد می کرد.
در مورد مجوز خودروهای جدید هم می تونی به مصوبات کمیته اعطا و لغو نمایندگیها و درخواست های که برای خودروی امدادی از اول سال ارائه شده نگاه کنی،کلی خودروی امدادی مورد نیاز هست ولی کلا از اول سال ۴ تا دونه نتونستن بگیره این اربابت .دیگه ننویس برو آب بکش
دیدی پرتی از دنیا
خدمات در محل انجام سرویس دوره ایه
به همون ماشین بنزین زدنت ادامه بده
اگه دنیا شما پاچه خواری آدم کوتوله ای هست آره من از دنیا پرتم.
خدمات در محل سرویس دوره آیی هست ولی جز تعویض مصرفی ها چیز کار دیگه آیی بلد نیستن انجام بدم.
اگر هم الان مشکل پلاک داره چرا چند ماه قبل دنبال خودروی امدادی نبودن،بابا طرف رو تو بازی راه نمیدن چون سرپرست هست و با همین سرپرستی از این شرکت گت میش می کنه.اینو بنویس بزار جلوی مانیتورت هر روز بهش نگاه کن
بنده خدا طرف ۵ ماهه اومده
خواستی مجوز خودروها را برو ببین که گرفته
دردت همینه چون کارایی کرده که تو خوابت نمیدیدی
چون داشتی از عدم انجامش سو استفاده میکردی
اشکال نداره یه عمر تو جهالت موندی الانم بمون
یه سرمشق برات آماده کردم بنویس که دیگه نمیتونم اروپایی سوار شم با بیت المال چون یکی اومد تمام راههای سو استفاده را برام بست
شما امثال شما چون مدیر توانمند ندید فکر میکنی جوان متوهه مدیر هست،یه جوری صحبت میکنی که انگار ایلان ماسک طرف.اگر مدیر بود که بعد از ۷ ماه حکم اش رو میزدن.
امثالهم رفتن از راههای نامشروع مدیر بشن به در بسته خوردن الان دیگه این حرفارو میزنید
معلومه رفتی اطلاعات را دیدی دیگه حرفی نداری بزنی
پس دوباره سرمشق بنویس که راه اروپایی سوار شدنم بسته شد
اگر کار روتین شرکت هست چرا پارسال زیان دادید
چرا رضایت را ساختگی درست میکردید
چرا خدمات در محل نداشتید چرا میگید بدون مجوزه
چرا نظارت بر امدادگرا نداشتید
چرا قطعه مارک ۵۰۰ انقدر زیاد بود
چرا قطعات قاچاق استفاده میکردید
اینا که روتین بوده
پس شماها به فکر حاشیه بودید
هرگز از جلو به یک گاو ، از عقب به یک خر و از هیچ سمتی به احمق نزدیک نشو ، نادان را از هرطرف بخونی نادانه …
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 31 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 31