دستور کار جدید موفق ترین شرکت سایپا

حوزه خدمات پس از فروش از جمله بخش های مهم و محسوس در ارتقا کیفیت و رضایت مشتریان است.
کد خبر : 77212
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۱۳

به گزارش خط بازار؛ حوزه خدمات پس از فروش از جمله بخش های مهم و محسوس در ارتقا کیفیت و رضایت مشتریان است. در همین راستا طی سه ماه گذشته اقدامات موثری در شرکت سایپایدک صورت گرفته است. شرکتی که تاکنون به گواه آمار موفق ترین بازوی سایپا در سال ۱۴۰۳ می باشد.

افزایش درآمد ماهانه و کسب رتبه اول در حوزه خدمات پس از فروش تنها بخشی از موفقیت های این شرکت طی چند ماه اخیر است که در سایه اتخاذ سیاست درهای باز، استانداردسازی خدمات و فعال سازی ظرفیت های بالقوه صورت گرفته است.

 

 

این پیشتازی در سایه شور حسینی حاکم در سایپایدک است که به حوزه های جدید نیز تسری یافته است. ارائه خدمات به خودروهای برقی جدیدترین دستور کار مدیران سایپایدک است که می تواند نقش سازنده ای را در پیشبرد اهداف وزارت صمت و توسعه صنعت خودرو ایفا کند.

بررسی های خط بازار نشان می دهد بسترهای لازم برای ارائه خدمات به خودروهای برقی مهیا شده و به زودی مصرف کنندگان این خودروها می توانند از خدمات سایپایدک در این زمینه استفاده کند.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 20
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حق گو راه حق یکشنبه , 31 تیر 1403 - 7:09

خدا قوت به توسلی مهر و دکتر عزیز جناب حسینی و همه همکاران عزیز و تلاشگر سایپا

سخن حق یکشنبه , 31 تیر 1403 - 8:20

سلام نکاتی بابت این خبر ضروریست اول اینکه رتبه نخست خدمات پس از فروش بابت سال قبل یعنی۱۴۰۲میباشد وربطی به شور حسینی ندارد انشاله ایشان وتیم همراه تلاش کنند این مقام را حفظ کنند دوم اینکه درحال حاضر وضعیت سایپا یدک بسیار بهم ریخته شده وشرکت چندتا مدیر عامل داره بحای یک مدیر عامل همچنین سایپا یدک روز های خیلی خیلی بهتر از امروز را داشته

ابومحمد یکشنبه , 31 تیر 1403 - 8:28

رفتی از شرکت ما و داغت به دل ماست هنوز هر کجا می نگریم روی تو پیداست هنوز
مطمئن باش که مهرت نرود از دل ما مگر آن روز که بهشت شود شرکت ما

abuzar یکشنبه , 31 تیر 1403 - 8:59

تجربه 2 ماه مدير عاملي شركت گواه چه كرده. تازه اين اولين تجربه مدير عاملي بعد از 30 سال سابقه بود كه اتفاقا حكمش را از جواد گرفت. توي 4 ماه سايپا يدك شكوفا شد. شركت گواه دانشگاه خدمات پس از فروشه.

تاسف یکشنبه , 31 تیر 1403 - 11:30

تجربه دو ماه نیست برادر تجربه بیش از ۲۸ سال سابقه در صنعت خودرو سازی است. اخه برادر این همه انتقاد برای چی.

abuzar یکشنبه , 31 تیر 1403 - 11:50

صدامون در نيومده كه هر چي بيسواد و بي تخصصه شده مدير ارشد و صنعت به اين روز افتاده. اين از خودرو , اون از برق و آب و…
اين جناب حسيني شما را خوب ميشناسم از وقتي كه تو خط توليد كار ميكرد. جواد جونم خوب مي شناسم از وقتي تو دبيرخانه كار مي كرد.

تاسف یکشنبه , 31 تیر 1403 - 16:39

جناب ابوذر عزیز
خدار وشکر که شناخت کافی از صنعت خودرو را دارید . تجربه و تخصص مهمترین ایتم در بهره وری صنعت بوده که الحمدالله جناب حسینی بیش از 28 سال سابقه در تولید و از سال 1375 در مهندسی محصول ایران خودرو و پست های مدیریت و معاونت دیزل سابقه و تجربه کسب نموده اند. پس جای بسی تامل هستش که انتخاب جناب توسلی در خصوص ایشان بدرستی بوده و در حال حاضر نیز در این پست سازمانی نیز در پیشبرد اهداف سازمان در تلاش و شکوفایی هستند. به امید موفقیت روز افزون در صنعت خودرو
یا علی

یزدان راشدی یکشنبه , 31 تیر 1403 - 22:17

جناب ابوذر و جناب سخن از روی بی انصافی و از روی غرض ورزی صحبت می نمایید سایپا هرگز رتبه نخست خدمات پس از فروش کسب نکرده ولی در چهار ماهه سال جاری موفق به کسب رتبه نخست خدمات را با حرکت جهادی کسب نموده است که این موفقیت خار ی بر چشم دشمنان صنعت خودروسازی است که به حمد الله به وقوع پیوست

سید جلال سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 14:28

گزارش وزارتخانه زده ۱۴۰۲ چجوری ارسال شده برای پارسال هم به سوابق رجوع کنید

حسن چهارشنبه , 10 مرداد 1403 - 5:03

این رتبه ۱ خدمات پس ازفروش رو مدیون مدیریت و تلا ش دکترعلیزاده بایدبود ، از زمانی که اشان رفتند سایپا یدک به بحران خورده، خط بازار یه سری به سایپا یدک بزن و با پرسنل صحبت کن، از زمانی که آقای حسینی اومده هم سفره پرسنل کوچیکتر شده هم نون عاملیت های فروش آجر، تمام دستوراتش چکشی و بدون برنامه ریزی هستش،یه مشت بادمجان دور قاب چین مثل مدیر ارتباطات که همیشه به فکر منافع خودش بوده و هر جا باد اومده همنجا رفته، یا مدیر مالی که خودش همه جوره دستش بازه ولی برای پرسنل ناله میزنه، یا ….. خط بازار عزیز زیاد به این آمارها توجه نکن، مدیر عامل فقط دکتر علیزاده ، الانم دیر نیست به گوش آقای توسلی مهر برسونید تا دیر نشده از دکتر علیزاده استفاده کنه ،،،،

بهرامی یکشنبه , 31 تیر 1403 - 9:01

دکتر حسینی مجددا هزینه کردی . جناب خط بازار یه سر به یدک بزن پای حرف پرسنل بشین تا بهت بگن چه ظلم هایی داره تو یدک میشه این افتخارات هم که شما میگی چیزی جز آمارسازی نیست شواهد چیز دیگه ای میگه

تاسف یکشنبه , 31 تیر 1403 - 11:25

جای بسیار تاسف برای منتقدان .در این مدت کوتاه تیم مهندس توسلی با این همه موانع و انتقاد الحمدالله توانستند آمار مثبتی ارائه نمایند. که جای تامل برای منتقدان
یا علی

سخن یکشنبه , 31 تیر 1403 - 14:01

سایپایدک سال۱۴۰۱هم ربتیه۱شد این سری هم بابت عملکرد۱۴۰۲ رتبه یک شد انشاله تیم جدید بتوانند این رتبه رادرسال ۱۴۰۳تکرار کنند که بعید میدانم شرکت چند مدیریتی بتواند این کار را بکند

Saeid یکشنبه , 31 تیر 1403 - 16:23

من اگه جای مهندس قلی زاده بودم به غیر از اینکه با شما برخورد میکردم تحویل تک تک پرسنل میدادمتون تا بفهمید چیکار کردید با این کارگرهای مظلوم

علی یکشنبه , 31 تیر 1403 - 16:25

من ۱۸ سال پرسنل این شرکتم تا زمانی که حیدر اینجا بود خدا شاهد فقط نفرینش کردم فقط آه و ناله کاگر ها پشت سرش هستش خدا خودش جوابش رو بده

روح اله یکشنبه , 31 تیر 1403 - 17:48

در بین این اخبار موفقیت آمیز شرکتهای گروه بیچاره کارکنان شرکت زر که صداشون گویا به گوش آقای توسلی مهر و تیمشون نمیرسه.
یه ارزیابی میدانی بکنن تا مشخص بشه چه بلایی حیدری مدیرعامل زر با روح و روان کارکنان شرکت زر کرده است
با اختلاف ایشون بدترین و ناموفق ترین و نامدیرترین مدیرعامل تاریخ ۶۰ ساله این شرکت ریشه دار بوده. در طول فعالیت ۲۰ ساله خود در این شرکت هرگز چنین اوضاع آشفته روحی کارکنان و کارگران رو ندیده بودیم.

مسعود قدیمی دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 0:36

شرکت فنرسازی زر با داشتن مدیر عاملی با علم و جهادی همچون دکتر حیدری با ۲۲ سال سابقه درخشان در خودروسازی با شکستن رکورد تولید ۶۰ ساله شرکت فنرسازی زر،توانست نام و پرچم شرکت را بر بلندای صنعت کشور همچون نگینی درخشان برافراشته نماید، به امید موفقیت های روز افزون دکترحیدری و شرکت فنر سازی

خرچنگ هاي مردابي یکشنبه , 31 تیر 1403 - 20:13

اندكي صبر نزديك است. طوفان الاقصي در راهه، حالا هي بزرگ نمايي كنين

رضا دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 8:14

خدا پدر اون بنده خدا را بیامرزه که با عملکردش باعث شد یدک دو سال پیاپی رتبه یک بگیره و الانم داره بی حاشیه امداد را آباد میکنه دنبال هیاهو هم نیست
منش کار کردن بی منت خالص و جهادی این شکلیه

کامبیز جمعه , 19 مرداد 1403 - 0:14

امداد را آباد میکنه؟
فعلا که دو هفته هست شایعه برکناریش تو شرکت هست
عین بچه مدرسه ای داره عمل می‌کنه