معاونت مالی این شرکت بزرگ فک کنم با کدال قهر کرده. هیچ گونه شفافیتی و افشایی در کار نیست. با اینکه شرکت طرحهای بزرگی در دست اجرا داره اما عامدانه دارن پنهان کاری میکنن
ادعای جمعی از سهامداران زامیاد
به گزارش خط بازار، برخی از مخاطبان خط بازار طی پیامی به این پایگاه خبری تحلیلی مدعی ارسال نامه ای به وزیر صمت توسط سهامداران شرکت زامیاد شده اند. این نامه به شرح ذیل است:
منبع: خط بازار
برچسب ها :زامیاد ، سایپا ، سهامداران زامیاد ، مجید آقایی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
من یه سوال دارم از جناب آقایی مدیر عامل زامیاد..
چرا ون هامون که 80 درصد تولیدش داخلی سازی شده و در زمان مهندس مرتضوی رونمایی شد بعد از 18 ماه هنوز به خط تولید نرفته؟؟؟
اقای مهندس مرتضوی بسیار کاربلد و متخصص بودند.شرکت زامیاد بزرگترین خودروسازی های تجاری کشور هست و قابلیت تولید ون هامون و اتوبوس اونم داخلی سازی شده رو داره…چرا اقدامی نمیکنید زودتر شروع به تولید بشه؟؟ ناوگان حمل و نقل و مسافری کشور به شدت نیازمند خودروهایی مثل ون هامون و اتوبوس زامیاد هست..
پس شما هم مثل مهندس مرتضوی باشید و زودتر ون هامون و اتوبوس رو به خط تولید ببرید.چون بازار به شدت از این محصولات استقبال خواهد کرد.
شرکت زامیاد با تولید ات متنوع محصولات خود ازقبیل کامیون و اتوبوس و مینی بوس ووانت وغیره که در دهه 60 و70از بهترین خودرو سازهاي پر سود داخلی بود. متاسفانه دهه80و90توسط مديران ناتوان نه تنها تولیدات شرکت ارتقاء پیدا نکرد بلکه به مرور خط تولید محصولات یکی پس از دیگری تعطیل شد که این روش موجب زیان سنگین شد. خوشبختانه در سالهای 1401وابتدای1403با آمدن مدیر متخصص و توانا به نام جناب مهندس مرتضوی شرکت زامیاد توانست با برنامه ریزی دقیق برای تولید ون هامون و اتوبوس و افزایش تولید وانت نیسان و طرح توسعه زامیاد 2 شاهرود به جایگاه گذشته وبه سود سازی خوب برسد که متاسفانه در تقریباً 10روزبعد از مجمع عمومی سال1404یشان توسط افراد بانفوذ عزل شدن. و با آمدن مدیر جدید طرحهای توسعه تعطیل وتا کنون تولید ون و اتوبوس و کامیون محقق نشده. به امید روزی که همه به منافع ملی بیندیشند
باعث خوشحالی ست که شرکت معظم زامیاد که در دهه های چهل و پنجاه تولید انبوه اتوبوس و انواع خودروهای تجاری را داشته توانسته دوباره استارت خط تولید اتوبوس و گرفتن ارز مورد نیاز را تامین کند .
متاسفانه خلا یک مدیر توانمند در گروه خودرو سازی سایپا احساس میشود که با این پتانسیل عظیم شرکت زامیاد میتوان پیشرفت که با تیکه بر توان داخلی باشد را رقم بزند
بواقع در این شرایط حساس کنونی میبایست نسبت به انتخاب سکاندار گروه خودروسازی سایپا حساسیت ویژه ای قائل بود.
حیف مدیر عامل قبلاً بود جناب مرتضوی خیلی توانمند بود کاش برگرده
حقیقتا مرتضوی مدیر توامند و کار بلدی بود، حیف شد که نذاشتن بمونه، یکی از مستعدترین شرکتهای خودروسازی در ایران رو یه مدت دادن دست علیزاده غیر متخصص الانم آقایی، زامیاد ظرفیتهای عجیبی داره که میتونه چرخه کامل تجاری ساز در ایران باشه، هم زمین و سوله و امکاناتش رو داره هم تجربه ساخت انواع اتوبوس و کشنده و … اگر مرتضوی برمیگشت زامیاد اوضاع خیلی بهتر از وضعیت امروز میشد
شرکتی فوق العاده توانمند در زمینه خودروهای تجاری سبک و سنگین
در زمان مدیریت مرتضوی داشت فوق العاده پیش میرفت اتوبوس و ون و کامیونت ها و واندر شروع به تولید میکنند و شرکت دوباره به زمان اوج برمیگرده
به درد زامیاد علیزاده میخوره / باور ندارید برید از کل پرسنل سوال کنید / ایشون که باشه کارگران هم با جون و دل کار میکنند/ زامیاد رو امثال کاظمی ( معاون فروش زامیاد) به گند کشید /
اکٹر سهامداران متاسفانه دنبال مدیرعاملانی ھستند کہ خوب شو بازی میکنند و با واقعت ھا فاصلہ دارند ولی واقعیت اینه که 3000 کارمند و کارگر زحمتکش زامیاد تا حالا مدیرعاملی مٹل آقای علیزادہ بہ خودش ندیدہ، انشاا ھر جا ھستند خداوند پشت و پناهشون باشه
فقط آقای علیزاده به درد زامیاد و صنعت خودرو میخوره
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰