هشدار نسبت به خطرات استفاده از امدادخودروهای متفرقه؛
درخواست كمك را در سامانه ثبت كنيد؛ حتي در کنار خودرو امداد
به گزارش خط بازار؛ درخواست خدمات امدادی از طریق اپهای شرکتهای امدادی خودروسازان و مراکز دارای مجوز مزایای بسیاری دارد که ازجمله آنها میتوان به اعزام امدادگر در کمترین زمان، گارانتی قطعات تعویضشده، تضمین خدمات ارائه شده، استفاده از قطعات اصلی، ارایه فاکتور رسمی، امکان ارتباط با مدیران و وجود پل ارتباطی برای شکایات و رسیدگی به گزارشهای مشتریان اشاره کرد. این در حالی است که در صورت استفاده از امدادهای غیرمجاز و متفرقه، نهتنها ممکن است مشکل خودرو برطرف نشود، بلکه مرجع مشخصی برای پیگیری و شکایت و احقاق حقوق مشتری نیز وجود ندارد.
سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امداد خودرو ایران با اشاره به نیاز به اطلاعرسانی هرچه بیشتر میان شهروندان درخصوص نحوه درخواست خدمات امدادی به روزنامه «دنیای خودرو» گفت: «بهمنظور جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی امدادهای غیرمجاز، تمامی ناوگان امداد شرکت امدادخودرو ایران منقوش به دورنویسی مشخص با برچسب کد امدادگر و شماره تماس و مجهز به چراغگردان هستند و پیش از رسیدن امدادگر، مشخصات خودرو امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال میشود.»
شرکت امداد خودرو ایران برای جلوگیری از ارائه خدمات غیر استاندارد توسط خودروهای امدادی متفرقه چه تمهیداتی را در نظر گرفته است؟
برای جلوگیری از صدمهها و خطرات احتمالی، ناشی از دریافت خدمات غیراستاندارد از امدادخودروهای متفرقه که گاها بدون داشتن اطلاعات کامل و بهروز از نقشههای فنی و قطعات جدید خودروها و شاید حتی بدون داشتن سوءنیت خسارات سنگینی به بار میآورند، به دارندگان محصولات ایرانخودرو توصیه میشود صرفا از طریق شماره تماس سراسری امداد خودرو ایران یعنی 096440 ، اپ ایساکو و یا وب سایت امداد خودرو ایران به آدرس WWW.096440.COM خدمات متناسب با خودرو خود را درخواست و همواره از خدمات امداد خودرو ایران بهرهمند گردند. البته فعالیت شرکتهای مجاز امدادی بهعنوان سازمانهای غیرانتفاعی موضوع بحث نیستند و منظور از امدادخودروهای متفرقه امدادهای فاقد مجوز و غیر متخصصین است.
تعرفه خدمات امدادخودرو ایران به چه صورتی تعیین میشود؟
ارائه خدمات تعمیراتی و امدادی، در دوره گارانتی محصولات رایگان بوده و دارندگان خودرو در این دوره میتوانند بدون پرداخت وجه، از خدمات شرکت امدادخودرو ایران استفاده کنند.
این خدمات شامل خدمات بالینی و حمل است و پس از اتمام دوره گارانتی خودرو نیز تمامی خدمات طبق تعرفههای مصوب این شرکت به مشتریان ارایه می گردد.
فاصله زمانی برای خدمترسانی به خودروهای معیوب در سطح کشور چقدر است؟
شماره سراسری 096440 بهصورت شبانهروزی آماده خدمترسانی به مشتریان در تمام شهرها، راهها و جادههای عبوری کشور در کوتاهترین زمان ممکن است. همچنین اپلیکیشن ایساکو همواره برای ارائه انواع خدمات امدادی بر روی گوشیهای هوشمند در دسترس دارندگان محصولات ایرانخودرو است.
این شرکت در مرکز پاسخگویی مشتریان بیش از 300 کارشناس پاسخگو داشته و خدمات خود را با بهره گیری از یکهزار و سیصد ناوگان تخصصی در سطح کشور ارائه می نماید. بر همین اساس توانستهایم زمان خدماتدهی را در کشور به میانگین 25 دقیقه برسانیم.
با توجه به تاکید مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو بر استفاده از خدمات امدادخودرو ایران، مزیت این خدمات برای دارندگان محصولات ایرانخودرو چیست؟
به دارندگان محصولات ایرانخودرو تاکید شده است، حتی در صورت حضور خودرو امدادخودرو ایران در نزدیکی محل خرابی خودرو، ثبت درخواست فقط از طریق سامانه و یا سرشماره 096440 صورت گیرد تا امکان پیگیری خدمات ارائهشده توسط امدادگر از این طریق وجود داشته باشد.
از مهمترین مزایای درخواست خدمات امدادی از روشهای فوق، میتوان به اعزام امدادگر در کمترین زمان، گارانتی قطعات تعویضشده، استفاده از قطعات اصلی، ارائه فاکتور رسمی، امکان ارتباط با مدیران و وجود پل ارتباطی بهمنظور رسیدگی به رسیدگی مشتری اشاره کرد. این در حالی است که در صورت استفاده از امدادهای متفرقه، نهتنها ممکن است مشکل خودرو برطرف نشود، بلکه ضمن احتمال دریافت وجوه غیرمتعارف، مرجع مشخصی برای پیگیری، شکایت و احقاق حق مشتری نیز وجود ندارد.
بنا بر گزارشهای پخششده از رسانهها، امدادگران متفرقه طی تازهترین شگرد خود با دستکاری خودروهای پارکشده، اقدام به از کار انداختن خودرو کرده و سپس بهعنوان امدادخودرو گذری به سادهترین روش، اقدام به تعمیر خودرو مذکور کرده و دستمزدهای کلان از مالک دریافت میکردند. شما برای محفوظ ماندن مالکان خودروها از این امدادگران متفرقه چه توصیههایی دارید؟
مجددا تاکید میکنم ، دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو صرفا خدمات امدادی خود را از شرکت امداد خودرو ایران بخواهند. از سوی دیگر برای جلوگیری از به دام افتادن افراد، شرکت امداد خودرو ایران درصدد ارتقای نرمافزار هوشمند و افزایش تعداد اکیپهای امدادی و برگزاری دورههای آموزشی پیش از همکاری و حین همکاری با متخصصین مکانیک است. در برخی مناطق کشور برای ارتقای سطح رضایت مشتریان، اکیپ اجرایی این شرکت فقط به دلیل ضرورت حضور دارند. هموطنان در زمانی که خودروهایشان در سرما و گرمای جادهها گرفتار میشود، شایسته آن هستند که بهترین خدمات و تکریم از سوی ما را داشته باشند.
وضعیت خدمات رسانی به مشتریان در چه سطحی از رضایت قرار دارد؟
نتایج شاخصهای ادراکی و عملکردی مرتبط با مشتریان، همچنین گزارشهای دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت، بیانگر اثربخشی اقدامات و برنامههای اجراشده امدادخودرو ایران در ارتباط با رفع ریشهای علل شکایات و پاسخگویی مناسبتر به مشتریان، از ابتدای سال تاکنون است.
میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو در سال جاری روند صعودی داشته و در سطح بالایی قرار دارد که این موضوع با نظارت و کنترل برخط خدمات و اخذ نظرات مشتریان پس از دریافت خدمت و تعریف اقدامات مناسب تحقق یافته است.
به نظر شما دلایل رشد رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو از خدمات امداد خودرو ایران چه بوده است؟
این دستاوردها حاصل راهبردها و سیاستگذاریهای صورتگرفته در حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو بوده؛ راهبرد ما در این خصوص تکریم مشتریان و ارائه خدمات ارزش آفرین به مشتری است. خوشبختانه در اولویت قرار دادن رفع نیازهای مشتریان و اقدامات و برنامههای تدوین شده در این خصوص که با مساعدت و همکاری بخشهای مختلف عملیاتی شده، در نهایت حذف علل نارساییها و نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته و دستاورد این رویکرد، یازده سال صدرنشینی مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در بین خودروسازان کشور بوده است.
منبع: دنیای خودرو
برچسب ها :امداد خودرو ایران ، امداد خودرو متفرقه ، خط بازار ، شرکتهای امدادی خودروسازان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰