تا بازماندگان م م از صنعت جدا نشوند نا امیدی و متوقف شدن کارها در ایرانخودرو ادامه دارد
این جماعت تدبیر و امید نماد بی تدبیری و
نا امیدی در جامعه اند
اقای خطیبی به منصوبین به دولت قبل حکم نده جایگاه خودت را هم متزلزل میکنند برادر
از ماگفتن بود.
خودروسازی در کُما؛ از خاموشی روشن تا شکایت از خط بازار
به گزارش خط بازار؛ اتفاقات خودرویی و غیرخودرویی طی هفته های اخیر، شرایط صنعت خودرو را پیچیده تر کرده است. رصد تحولات نشان از اتفاقات متناقض، بعضا همسو و گاهی نیز مکمل است که برخی را خوشحال کرده و برخی دیگر را نیز در کما فروبرده است. اتفاقاتی که با تلخی و شیرینی همراه است و در عین حکمفرمایی آرامش نسبی در جاده مخصوص، آینده را مبهم نموده است. اینکه این آرامش قبل طوفان است یا نه؟ موضوع قابل توجهی است که باید صبر کرد و منتظر گذر زمان بود. براین اساس:
در یک طرف جاده مخصوص آسمان آبی نسبتا ابری است ولی در طرف دیگر زردی خورشید نمایان است. زردی که می تواند هم نشان از آغاز طلوع باشد و هم نشان از پایان غروب.
در یک طرف جاده مخصوص مدیران سردرگم و در شوک به سر می برند ولی در طرف دیگر ظاهرا مدیران از حاشیه امن بیشتری برخوردارند.
در یک طرف جاده مخصوص مرد در سایه خاموش شده است ولی در طرف دیگر انتصابات در حال بازنگری است.
در یک طرف جاده مخصوص امیدها به بقا کم شده است ولی در طرف دیگر رکوردهای جدید رسانه ای می شود.
در یک طرف جاده مخصوص علیه یک سایت رسانه ای شب نامه می نویسند ولی در طرف دیگر از همین رسانه شکایت می کنند.
در یک طرف جاده مخصوص دیگر خبری از عکس های یادگاری مسئولین نیست ولی در طرف دیگر برای عکس گرفتن مسابقه به راه افتاده است از معاون دوربینی تا دیگران منطقی
در یک طرف جاده مخصوص مدیرعامل خطبه خوان است تا در حضور ادیب بر صندلی ریاست بماند ولی در طرف دیگر مدیرعامل با فراغ بال در حالی به تعطیلات تابستانی رفته که مدیر حراست وی با آرامش در حال اداره امور است.
به این اتفاقات چند موضوع را هم باید اضافه کرد: ابقای وزیر صمت در هاله ای از ابهام است؛ رقیب جدیدی به نام زر به عرصه خودروسازی وارد شده است و هنوز تکلیف واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا مشخص نشده است.
تمامی این موضوعات حاکی از آن است که وضعیت کنونی خودروسازی شاید یکی از بدترین شرایط خود را سپری می کند و تداخل موضوعات مختلف با هم، تصمیم گیری را در این صنعت سخت و پیچیده کرده است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :امیر هوشنگ روشن آزاده ، ایران خودرو ، خط بازار ، خودروسازی ، سایپا ، شکایت از خط بازار ، محمدعلی تیموری ، مهدی خطیبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
کی حاشیه از جاده مخصوص خارج میشود بدترین دوره همین دوره خدا پدر س را نگر دارد چقدر مدریتش قوی بود انقدر هم تو حاشیه نبود
سالهاست که در جاده مخصوص فقط یک گروه خاص حاکم است که با عوض شدن دولت ها آنها هم رنگ عوض می کنند و به چپاول خود ادامه می دهند سیستم مدیریتی بجای چرخش نخبگان ، گردش پخمگان را برگزیده است.
راه نجات عزل مدیرعامل است
اخراج و محاکمه افراد منتسب و منتصب غیرروشن و باند مراد
پیگیری و برگرداندن دستورات غیر قانونی آقای غیرروشن
شفافیت در انتصابات و انتصاب افراد متخصص و متعهد
قبلا گفتم ، باز تکرار میکنم
متاسفانه بدترین و تلخ ترین دوران خودروسازی رو شاهد و ناظر هستیم
آثار ضربات امروزی در آینده نه چندان دور به وضوح رویت خواهد شد
یاحق
اینکه آقای روشن چی کار کرده یا نه، حتما از سوی نهادهای نظارتی در حال بررسی هست. ولی خطیبی کجای ماجراست؟ اون نباید پاسخگو باشه؟ نیک دهقان بازنشسته که قبل از اومدن به ایران خودرو چه کار میکرده، الان نباید بررسی بشه و ببینند که بودجه ارتباطات ایران خودرو داره کجا هزینه میشه؟ ضمنا هم آقای خطیبی و هم آقای نیک دهقان حرف گوش کن آقای روشن بودند کسی نیست که بگه چرا بیکباره رنگ عوض کردند؟ برخی آقایون در محافل مختلف میگن که توسط آقای روشن سحر و جادو شده بودند و واتس آپ آقای خطیبی توسط آقای روشن حک شده بوده..به نظر من امیر روشن می ارزه به کل خاندان خطیبی و نیک دهقان.چرا گذشته نیک دهقان بررسی نمیشه؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5