از آقای سلطانی خواهش می کنیم از مهندس ساداتی نژاد به جای معاون تولید استفاده کنن
خط بازار کار دست سایپا لجستیک داد/سایپا آذین در نوبت تغییر
به گزارش خط بازار؛ بعد از خبر«واکنش تیزوبز سایپا به خبر خط بازار/بازرسی تکلیف هدایت زاده را مشخص کند» در باره سایپا لجستیک خبرها حاکی از تغییرات در این شرکت است.
براین اساس قرار است رضا اشجعی به جای محمد جواد هدایت زاده به عنوان مدیرعامل سایپا لجستیک معرفی شود. اشجعی از مدیران قدیمی و سالم سایپا است که در حوزه لجستیک تخصص فراوان دارد.
پیش از این خط بازار در خبری با عنوان تغییرات تیزوبُز در سایپا/چه کسی اجازه انتصاب داد؟ این گونه نوشته بود:
در بحبوبه انتصاب مدیرعامل جدید سایپا، تغییرات زیرپوستی در شرکت های تابعه شروع شده است.
طبق اسناد به دست آمده مدیرعامل سایپا لجستیک، محمدعلی تیزرو را به عنوان سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی این شرکت منصوب نموده است. این تغییر با توجه به نامه رسمی مدیرعامل جدید سایپا مبنی بر توقف موقت عدم عزل و نصب ها قابل تامل است.
به گزارش خط بازار وضعیت در شرکت های تابعه سایپا چندان چنگی به دل نمی زند. از سایپا آذین گرفته تا فنرسازی زر. بررسیهای خط بازار نشان می دهد تولید در سایپا آذین به نصف رسیده است.
قطعا شفاف سازی حسن زاده مدیرعامل تازه کار این شرکت درخصوص عدم تحقق تامین مالی ۱ همتی و کاهش تولید می تواند ریشه ناکارآمدی در این شرکت را مشخص کند. عملکرد کنونی حسن زاده، پاداش زحمات کارگران دلسوز این شرکت نیست که مسئولیت آن متوجه مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :امین حسن زاده ، رضا اشجعی ، سایپا ، سایپا آذین ، سایپا لجستیک ، سایپالجستیک ، محمد جواد هدایت زاده ، مدیرعامل سایپا آذین ، مدیرعامل سایپا لجستیک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آقای شیخ زاده به داد سایپا پرس برسید قبل از اینکه کل خطوط گروه سایپا رو متوقف کنه
مهندس شیخ زاده لطفا به وضعیت مگاموتور و وضعیت تولید و تعمیرات و… هم توجه کنید چرا باید شرکتی با این همه امکانات در این شرایط بحرانی باشد و فقط از 30 درصد ظرفیت تولید مگاموتور استفاده کنند.
همانطور که شما جناب شیخ زاده می دانید مگاموتور زمانی 3200 دستگاه قوای محرکه تولید میکرد و پرسودترین شرکت در گروه بود حتی سایپا از مگاموتور غرض مالی می گرفت و جز طلب مگاموتور منظور می گردید ولی الان اینقدر وضعیت مگاموتور بحرانی شده است که جز ضرر و زیان چیزی برای گروه سایپا ندارد.
لطفا فکری هم بابت شرکت رینگ کنید هیچ گونه رفاهی بابت پرسنل که سایپا اعلام میکن انجام نمیدهد با کلی تولید پرسنل شرمنده زن و بچه هایشان هستن
مدیر عامل شرکت شرکت همراهخودرو سایپا جواد مرادی مدیری انکار آمد که باعث افول رشد شرکت با توجه به مستندات موجود گردید
اقدام جسورانه شیخ زاده با برکناری هدایت زاده
چطور میشه پیمانکار شرکت مگاموتور جناب دکتر ولی نژاد یک شبه میاد حکم قائم مقامی و عضو هیات مدیر آقای منتظر المهدی رو میگره
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸