سلام و خسته نباشید بابت تلاش خط بازار برای نابودی باند اسلامشهری ها لطفا یه پیگیری ویژه هم بکنید باید به گوش آقای پیر محمدی برسه که این باند چه خیانت هایی دارن به گروه میکنن علی الخصوص تو شرکت های نیرو محرکه و ایسیکو
شیخ زاده تا مجمع بعدی خواهد ماند؟/خرید خارجی سایپا رستگار شد
به گزارش خط بازار؛ برخلاف انتظارات، مهره چینی سایپا طی دو ماه اخیر چندان مطلوب نبوده است.
علی شیخ زاده که معروف به متخصص نفر دوم است در حالی عنان امور را به دست گرفت که سایپا از عملکرد برخی منصوبین توسلی مهر رنج می برد. از جغرافی دان و دامادزاده گرفته تا پسرخاله فضایی و جوان لیزخورده به جاده مخصوص.
از این رو انتظار می رفت افراد به مراتب بهتری جایگزین تیم توسلی مهر شوند تا سایپا از چالش های مالی، تامین و تولید خارج شود. در حال حاضر؛
در سازه گستر نارضایتی در بدنه و قطعه سازان افزایش یافته و رفتارهای ناصالح وضعیت را بهتر نکرده است؛
در بخش مالی شرکت های با مشکلات جدی روبرو هستند و تیم مالی نتوانسته بر بحران ها غلبه کند و همه منتظر تامین شیدایی هستند
در هیئت مدیره حکمرانی فردی سبب بروز اختلافات با مشاور آقابزرگ شده که یکی از علائم آن انتخاب دبیر جدید هیئت مدیره است؛
در لیزینگ یک ماه مانده به پایان سال، پایان همکاری ده ها نفر صادر شده که در نوع خود یک شاهکار مدیریتی است.
در حوزه ریاست، یوسف دلها ناآشنا به جاده مخصوص در حال خودروشناسی است؛
در بخش استراتژیک، یار قدیم پارس خودرو به عنوان معاونت سیستم ها و استراتژیک منصوب شده که افراد قوی تر وی به مراتب در خودروسازی حضور دارند.
در مگاموتور، منتظرالمهدی تازه به دوران رسیده همچنان بر مسند قدرت نشسته و تجربه کسب می کند و نظاره گر تغییر مدیران عامل سایپا یکی پس از دیگری است.
در سمیکو، مجری مجامع به جای یک بازاری اصفهانی، منصوب شده است که تاکنون یک ریال سرمایه گذاری نکرده است.
در ستاد، بازرگانی به دست یک جوان افتاده و بختیار نیز به دنبال تجمیع خرید های خارجی است تا شاید سایپا مجددا به دوران رستگار برگردد.
و در باشگاه نیز رسول تُرکِ نشسته که علت برکناری ش از پیکان هنوز در هاله ای ابهام است؛
به این ترکیب در سایپا چندان امیدی نیست. لزوما هر متخصصی مستحق مدیریت نیست. آزموده را آزمودن خطاست. برخی از این افراد از همکاران قدیمی هستند که در بهترین حالت مدیران موفق پروژه و تولید هستند و نه لایق مدیرعاملی و لذا موفقیت در کسوت جدید ایشان با اما و اگرهایی همراه است. برای مدیریت نیاز به افراد جسور و تصمیم گیر است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :آذرآب ، پارس خودرو ، حمیدرضا رستگار ، خرید خارجی سایپا ، خط بازار ، رسول خطیبی ، سازه گستر ، سایپا ، شهرام صالحی ، علی شیخ زاده ، مرتضی منتظرالمهدی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خداییش تمام خبرگزاری های داخلی و بین المللی باید از خط بازار خبر نویسی را یاد بگیرند. استاد چرت و پرت گفتنه
لحظه شماری می کنیم تا کرمان موتور هر چه زودتر کل گروه سایپا را بخرد
فقط برید سابقه شیخ و راد سایپا در آذر آب را ببینید تا متوجه شوید چرا قلعه سمنانیها ۵۱ درصد آن را مال خود کرد.
در حوزه ریاست، یوسف دلها ناآشنا به جاده مخصوص در حال خودروشناسی است؛
این رو خوب نوشتی پسر خوبیه اما طبق روال همیشه یه چند نفر دورش میکنن .
چرا تکلیف سایپا آذین را معلوم نمی کنید؟
سایپا چرا سایپا آذین را رها کرده است؟
مدیرعامل و هئیت مدیره سایپا آذین نیاز به تغییرات دارد چون با سومدیریت و عدم صحیح بودجه ریزی مالی باعث ورشکستگی سایپا آذین شده است.
کارکنان ناراضی، سایپا ناراضی، همه ناراضی از سایپا آذین هستند پس نیاز به تغییرات در سایپا آذین دیده می شود.
با سلام
دیگه همه میدونن مشکل سایپا آذین مهندس حسن زاده نیست و چه کسانی هستند
اونایی که نگاه ارباب رعیت دارند و دلشون برای کارگر نمی سوزه
مهندس حسن زاده از مدیران پاکدست و با شرافت هستش
هیچ ریخت و پاش مالی نداشته
تمام پرسنل متفق القول بر این باورند
که در این ۲ سال که در سایپا آذین هست یک ریال پول به دست ایشون اینور اونور نشده که نشانگر سلامت ایشونه.
در این دو سال یکنفر از بستگان نسبی یا سببی به دستور ایشان استخدام یا پستی نگرفته.
یکنفر تعدیل نیرو انجام نشده.
تمام تلاش خودشو کرده تا سهم سایپا آذین از سبد محصولات سایپا بالا ببره
و باعث بالا رفتن تیراژ ست صندلی شده.
دیگه واقعا باید چیکار کنه؟
کدام قول حسن زاده عملی شده است؟
بازنشسته ها
مزایا
ارزاق
پاداش
و…
صورتجلسه با نماینده کارگری به کجا رسید؟
حسن زاده اصلا فنی نیست
حسن زاده تا به حال تجربه مدیرعاملی نداشته است و هئیت مدیره پیشنهادات اشنباه می دهد لذا تصمیمات اشتباه می گیرد و سایپا آذین را نابود کردند.
صورتجلسه که انجام شده
یسری مفاد پرداخت شده
و طبق قولی که داده شده پاداش و ارزاق پرداخت میشه
هیچ کار و هیچ قولی را انجام نداده
هر کاری کرده همش نصفه و نیمه که فقط بگه انجام دادم
همه از مدیرعامل و هئیت مدیره ناراضی هستند
ما همه مطمئن هستیم که شیخ زاده پاییز سال بعد را نخواهد دید چون منتظرالمهدی با کندی و توقف تولید و سومدیریت خود باعث برکناری ایشان می شود.
منتظرالمهدی رکوردار تغییر مدیرعامل های گروه سایپاست چون 3 تا مدیرعامل را عوض کرد و الان نوبت شیخ زاده هست.
چرا فقط منتظرو میگید؟ مدیرعامل های جدید چه هنری دارند؟
بجز تخریب و گند زدن
شما چیزی دیدی ازشون؟ اصلا براشون مهم نیست
باز دم سایت ها گرم که یک مقدار از وضعیت بد سایپا می نویسند
آقای مهدی اردستانی مدیر حقوقی مگاموتور چه خبر برادر؟
به یادت و پیگیرت هستیم.
انشالله با وجدان آسوده کار و زندگی کنی
در مگاموتور همه متخصصان رفتند و سیاسیون آمدند
مگاموتور تبدیل به ضایعات شده است
خطوط تولید فرسوده و کاهش تولید و نبود خطوط جدید و نبود پروژه های جدید و عدم برنامه ریزی برای اورهال خطوط قدیمی و….
یه سوال
شیخ زاده با کدوم تجربه موفق و کدوم رزومه موفق راهی بزرگترین خودروسازی مملکت شد؟
خطوط بازار یک گزارش از تصمیمات موفق شیخ زاده در طول مدیریت هاش بنویس حتما اینده خودش و شرکتی که بر مسندش نشسته مشخص میشه به کجا ختم خواهد شد.
البته کاملا مشخصه که این مدل مدیریت آخر و عاقبتش چی میشه.
کسی که زورش به مدیرش نمیرسه و عوضش کارگرها رو شب عید از کار بیکار میکنه آخر و عاقبتش مطمئنا ختم بخیر نمیشه.
افرین برادر
برای ما هم سواله که این آقا و مدیران افتضاحی که گذاشته رزومه شون چی بوده چکار دارن میکنند چول حراج زدن به اموالی ک ماها خاکش رو خوردیم
آقایون رو از ایرانخودرو راهی کردن
همه آمدن سایپا
ایشون روی توسلی مهر رو سفید کرد
اون اتوبوسی نظراتش را آورد این آقا قطار قطار
الانم که اسفند ماه یادشون افتاده همه رو از کار بیکار کنند همه رو شب عید بدبخت کنند
ماهم دوست داریم رزومه این آقایون رو بدانیم و ببینیم
هرچند اگه سابقه و سواد داشتند اینجوری تو دو ماه انقدر گند نمیزدن
سلام
یکی از شاخص های مدیران ارشد ، شبکه ایی که از مدیران و کارشناسان مورد اعتماد در حلقه خود دارند ، که به یک وفاق رسیده اند
اما در این دایره مدیریتی ، عده. فقط مهم نیست ، بلکه باید از تمام تخصصها در این حلقه مدیریتی نیرو داشت .
متاسفانه حلقه مدیریتی آقای شیخ زاده ، مصداق مدیران اتوبوسی است . فقط باید صندلیها. خالی نباشد ،. کیفیت سرنشین مهم نیست
بطور مثال معاونت سیستمها و استراتژی که منصوب شده ، دارای چه رزومه و دانشی است .
از فناوری اطلاعات
از سیستمهای جامع منابع سازمانی
از استراتژی
معماری سازمانی
توسعه نرم افزار و……..
بسیار متاسفم برای شیخ که اینهمه ادمهای بی ربط دور خودش جمع کرده
اقاي جبلي جوان مديرعامل محترم يدك شما كه از بي كفايتي و غير مرتبط بودن مدرك مديرعامل سايپا خزر خبر داريد چرا اقدام نميكنيد؟؟؟؟ با شما هم لابي زده است؟؟؟
چرا کامنت های سایپاخزر رو پاک میکنی؟!! لطفا برگردون
كل رسانه هاي شمال منتظر برداشتن مديرعامل خزر بدليل اخراج نيروهاي بومي
به داد شرکت و ما پرسنل مرکز تماس برسید سرپرستان مرکز تماس را عوض کنید به داد ما برسید
اقای خط بازار حامی مردم لطفا پا نکنید
برادر بزار همه خبردار بشن که سایپا چه خبره
آقای یوسف طوقانی شب عید حذف اضافه کار هیأت مدیره از شرافت و انصاف به دور است. بر مبنای چه ملاکی برای بعضی کلا اضافه کار حذف شده و برای بعضی پرداخت شده. آیا این عدالت است ؟ خودتان باعث سو استفاده و جبران مبلغ اضافه کار از شرکت ها خواهید شد.
آقایان خط بازار شما همیشه زحمت کشیدین و به حق سخن گفتین در همه ادوار.
آقای بد اقبال و رفقاشون در جلسه گفتند میخواهند برای شما دردسر ساز شوند.ایشون بجای اینکه فکری به حال نیروهاش بکنه دوستان حراستی شو عوض کنه
کاری که مدیر روسی نکرد و چوبشم خورد این آقا هم داره همون مسیرو میره و تو دام افتاده که همه حراستی هستند. بجای اینکه به فکر جابجایی روسا باشه چندتا ادم قوی بذاره بشینن برای معیشت کارمندان چاره کنند
دنبال تهدید شماست
پاشنه آشیل هرشرکت اداریه
تا تغییر ندی وضع همینه
سازه تبدیل میشه به ویرانه
سازه گستر واقعا نیاز به کمک داره اینجوری پیش بره معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظارشه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 29 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۲۶