خدمات تابستانی ایران خودرو/ایساکو‌ نیاز به تغییر دارد

با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان، ایساکو اعلام کرد که در این مدت بیش از ۵۰ هزار خدمت به مشتریان ارائه کرده است.
کد خبر : 112535
تاریخ انتشار :سه شنبه 3 تیر 1404 - 1:09

به گزارش خط بازار؛ با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اعلام کرد که در این مدت بیش از ۵۰ هزار خدمت به مشتریان ارائه کرده است. این شرکت با حفظ آمادگی کامل نمایندگی‌ ها و ناوگان امداد ایران خودرو، برنامه‌ ریزی گسترده‌ ای برای پوشش نیازهای مشتریان در سراسر کشور انجام داده است.

جلسات نظارتی به صورت روزانه با حضور مدیران ارشد ایساکو برگزار می‌ شود تا کیفیت خدمات، رفع سریع نیازهای شبکه و رضایت مشتریان به طور مستمر ارزیابی و بهبود یابد.

عبداله سلطانی‌ ثانی، مدیرعامل ایساکو، با حضور در جلسه ستاد خدمات پس از فروش، بر ضرورت ارائه خدمات ۲۴ ساعته و حفظ استانداردهای کیفی تاکید کرد. این اقدامات بخشی از برنامه‌ های ایران‌ خودرو برای پشتیبانی فنی از مالکان محصولات این گروه در تمامی شرایط است.

مشتریان در صورت نیاز می‌ توانند از طریق شماره ۰۹۶۴۴۰ از خدمات شبانه‌ روزی ایران‌خودرو بهره‌مند شوند.

منبع: بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کارگر خط تولید سه شنبه , ۳ تیر ۱۴۰۴ - ۴:۱۸

گام بلند دزدان برای برگشت به کار در گروه صنعتی
صاحبان جدید ایران خودرو مراقب باشید دزدان نا پاک در شرف برگشت هستند خیلی خیلی مراقب باشید

عشق حسین شنبه , ۷ تیر ۱۴۰۴ - ۰:۳۸

بابا کدام صاحب تمام تیم های قبلی سر کار هستند و مهره چینی های خودشونم انجام دادن … ،امان از مدیران میانی صهیونیستی که هر کسی،هم بیاد سکان کار دست همین هاست، مثلا آقای کشاورز میاد از همون اونا میپرسه،کی خوبه کی بده یا عادل خان پیر محمدی هر کسی،که اونا تایید کنن رو تایید میکنن ،اینا از بین نمیرن

css.php