انقدر خبر خوب یهو بهمون نده. حالمون بد شد….
یک خبر خوب از تولید در سایپا
به گزارش خط بازار؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه روند تولید خودرو در گروه سایپا افزایش یافته است، گفت: اعتقاد داریم برای کاهش اثرات منفی تحریمها،تحقق اهداف صادراتی، افزایش نرخ اشتغال و توسعه کشور، باید به تولید توجه مضاعف شود.
جواد توسلی مهر در مراسم تجلیل از خانوادههای شهدا، جانبازان و ایثارگران گروه خودروسازی سایپا که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، تصریح کرد: در گذشته افرادی ارزشمند و با بصیرت، با نثار جانشان، در مناطق پر التهاب جنگ حضور یافتند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و ما امروز از نتایج کار بزرگ آنها استفاده میکنیم. اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید با ایثار بیشتر و کار بی توقع اتفاقات بزرگ در کشور را رقم بزنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به تحریمهای ظالمانه، تنها راه نجات اقتصاد ایران توجه به تولید است و هیچ راه دیگری وجود ندارد، این فرمول برای کل دنیا صدق می کند، تا زمانیکه تولید رونق نگیرد، شاهد تغییر و پیشرفت نخواهیم بود. بر این اساس اگر بخواهیم شاهد افزایش نرخ اشتغال، توسعه صادرات غیرنفتی و افزایش تولید ناخالص ملی باشیم باید تولید را محور فعالیتها قرار دهیم.
وی با بیان اینکه طی سالهای گذشته رهبر انقلاب در خصوص تولید، نکات مهمی بیان کردند که امیدوارم بخشهای مختلف به آن بیانات رجوع و توجه کنند تا تولید کشور رونق گیرد، عنوان کرد: کشور دچار جنگ چند وجهی در عرصههای مختلف است و این امر سبب شده که بعضا صنعت و تولید کشور، فرآیندها و تامین قطعات با چالشهایی مواجه شود از همین رو ضرورت دارد که بخشهای تصمیم ساز و تصمیم گیر، سطح همکاری خود را با تولیدکنندگان افزایش دهند، تا جلوی کاهش تولید گرفته شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه ما به عنوان پرچمدار و خط مقدم تولید، باید تمام تلاش خود را داشته باشیم تا مشکلات و موانع تولید را رفع و به جامعه خدمت کنیم، افزود: با وجود مشکلات متعدد در امر تولید، اتفاقات مبارکی در گروه سایپا رخ داده است، به عنوان مثال در سه ماه اول سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد تولید و سودآوری هستیم. این موفقیت در حالی به دست آمده که قیمت خودرو اصلاح نشده و همچنین بر هزینهها چون دستمزد افزوده شده است.
توسلی مهر با تاکید بر اینکه روند تولید خودرو با قدرت در جریان است، گفت: با همکاری و هم افزایی تمام بخشها در تلاش هستیم تا گروه سایپا را به روزهای اوج خود برگردانیم و این هدف قطعا با تلاش و پشتکار همکاران امکانپذیر است؛ اگر هر شخصی در جایگاه خود، کار درست و با کیفیت انجام دهد، سازمان به رشد و بالندگی مضاعف دست خواهد یافت.
گفتنی است در این نشست به رسم یاد بود از مادر شهید اسدالله ابراهیمی، مدافع حرم جامعه کارگری، تقدیر شد.
منبع: سایپانیوز
برچسب ها :تولید خودرو ، تولید سایپا ، جواد توسلی مهر ، خط بازار ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
تجلیل از کی؟؟؟؟ توی ایثارگران هم تبعیض میزارند، یکی ۲ گروه شغلی میگیره یکی هم بهش میگن میخواستی نری جنگ ،،،، عجب روزگاریه ،
ادعای مخاطب:
سلام .نمیدونم چرا برخی میگن که خط بازار کامنتشون را منتشر نمیکنه .این را نوشتیم که برابر برخورد بشه .
خیلی خلاصه سوالی مطرح میکنیم کاملا قابل راستی آزمایی و دوستان شاغل در محله اسلامشهری ها لطفا صحت و سقم این مدعا را اعلام کنند .
دوستان راجع به پاک دستی و عملکرد مثبت و …تیم متوسلین اینحا زیاد مطلب گذاشته شده الان هم برخی کامنتها در رسای این تیم مینویسند البته قبلا که خاطرهمه هست جوری مطلب میگذاشتند که ما هم باور میکردیم. لطفا از بین طرفداران یا خود متوسلین مردانه پاسخ بدید اگر افکار عمومی قانع شد من قول میدم دیکه هیچ مطلبی نذارم .
دقیقا طبق اطلاعات ما دو روز مانده به کوچ تیم متوسلین که البته دو سه ماه قبل از آن خبر داشتند و بهمین دلیل هیچ فعالیتی برای ادامه حیات و ارتزاق کارکنان از عدم ثبت سفارش و واریز پول کلان بی دلیل به بیمه و پروژه های فقط کمیسیون ساز برای عده کمی … و موافقت با حضور بی خاصیت ترین مدیر سالهای اخیر خودرو سازی جهت نابودی آن …
چرا مدیرعامل تصمیم گرفت یک مسول دفتر دیپلمه خودرا با حکم لحظه آخری بهمراه خانواده بعنوان نماینده دیزل به کشور چین بفرستد ؟ .طبق محاسبات و اعلام دوستان ما در امور مالی دیزل .ماهانه ۵هزار دلار بعلاوه حقوق داخلی با ۱۵۰ ساعت اضافه کار و چون سوئیت برای یک خانواده در یکی از بهترین هتلهای شانگهای گرفته شده بود هر شب ۷۰۰ یورو بابت سوئیت و بمدت ۳ ماه و ۱۷ روز تا زمانی که مدیر جدید خواست این فرد برگردد بدلیل بار مالی سنگین.
آیا این ماموریت دلیل خاصی داشت چون این فرد سواد آکادمیک نداشت و اصلا مسلط به هیچ زبان خارجی و فعالیت بازرگانی نبوده از روز استخدام مسول دفتر بود و پله های ترقی را تا دفتر مدیر عامل طی کرده بود اما فقط مسول دفتری که دوستان در جریان رفتار خاص او بودند…خبر رسانی و اطلاع دادن و همین…
همه کارکنان در زمان شنیدن این خبر از آن بعنوان شایعه ای جهت تخریب متوسلین یاد میکردند چه حتی به مخیله شان نمیگنجید که چنین اتفاقی ممکن شود .
بله محاسبه روزانه ۷۰۰ یورو و ۵۰۰۰ هزار دلار حق ماموریت و حقوق داخل شرکت بعلاوه سه پاداش عجیب ارزی بعنوان تشکر از خدمات طی دوران مسولیت دفتر ؟؟؟!!!
سوال اینکه چرا و به چه دلیل این کوچ پر منفعت اتفاق افتاد در حالیکه یک کارگر در دیزل اکنون برای چند ساعت اضافه کار مجبور به …
دور شدن این فرد که شدیدا معروف بوده به دادن اطلاعات مدیریتهای قبلی به بعدی که همگان میدانند در مورد همین آخرین جابجایی چه مواردی به اطلاع متوسلین از طرف همین فرد رسید که باعث ماندگاری او در دفتر مدیریت شد .
جوابی مردانه و دلیلی درست و لطفا کارکنان بدون ترس از اینکه این اطلاعات واقعی هستند یا نه اعلان نظر کنند .
فکر نمیکنید تنها دلیل خستگی این فرد باعث هدر رفت مبلغی ارزی حدود ۱۲۵ هزار دلار شد .
بیچاره ما و کارگران و …همین و ممنون از تیم پاک دست متوسلین
ادعای مخاطب:
آقا جان مادرتون بسه دیگه .من کارگر دیزل هستم .کلی فکر میکردم توسلی مهر آدم خوبیه امروز از یکی تو اداری مون سوال کردم .میدونید چی گفت . آره درست بوده ولی خیلی عدد دلار بیشتر دادن بهش فقط برا این که بلد بوده همه مهم ها رو .منظورم اینه که اطلاع داشته الان نگفت کجاست. ببین یعنی خود من یه بار با توسلی میخواستم نامه بدم جوری رفتار کرد که من لباس کارگری داشتم روغنی بود توهین میکرد هیچ کس جرت نکرد بهش بکه چرا ندیدم آخرش هم نمیذاشتن اصلا .نمیگم چون این کار را کرد با من ولی آقای توسلی مهر هر دلیلی داشته من راضی نیستم خدا راصی نیست ببین .چقدر دلمون سوخت تو خط تولید به همه گفتم
سلام .هیچ جوابی از متوسلین داده نشد. البته که جوابی نداشتند که بدهند و در کمال…. خواندند و باز هم سکوت کردند.
جهت اطلاع دوستان .ما فقط قصد داشتیم و داریم که صنعت خودرو گروگان این جماعت بخاطر روابط منصور و تالار شد و کلیه تلاشهای زالی درگذشته و تیموری در امروز را به نام خود مصادره و با منابع بیت المال خودرا بهترین و برترین در حالیکه ..
و دست اخر هم که مشکلات اخلاقی هم به مشکلات پرونده سازی و باند بازی این تیم بی سواد وبی تحربه اضافه شد .بماند برای نظر افکار عمومی .ممنون
ادعای مخاطب:
آقا من جواب میدم بهت .اولا دروغه اصلا اکبر نیا رو نفرستادن .دوما اصلا فرستادن به شما چه مربوطه دخالت میکنی توکار یه مدیر عاملی که اینهمه پول و پاداش و مزایای زیاد میداد به همه. سوما کدام مدیری تو کشور اگر خواست به یکی تشویقی بده باید اجازه بگیره. این آدم کلی به نفع کارخونه حتما کاری کرده بوده که ما و شما ازش خبر نداریم بعدحالا شرکت یه عالم پول داشت اونموقع دوست داشته جایزه بده به این دفتر خودش .بعد هم کل مدیران کشور این که عددی نبوده خیلی بیشتر از اینا برا نفراتشون خرج میکنن حالا تا این بنده خدا یه کاری کرد بد شد. همین آدم بد مگه شب عید پارسال به همه مدیرعاملها تابعه و معاونت ها و مدیرمستقلها و همین مدیره بد دیزل فوتون نداد اونم ۴۰ درصد زیر قیمت کارخونه اونم گفت قسطی حدود ۹۰۰ میلیون که اکثرا اونموقع بردن فروختن ۱میلیلرد و ۸۰۰ میلیون .خوب هر دو سه ماه مگه دو سه میلیون به کارگر نمیداد. خوب بد بود این آدم. این ها رو میداد خوب بود حالا یه مسول دفترش رو اصلا ۲۰۰ هزار دلار بهش داد و خرجش کرد چرا ناراحت میشید. آقا مدیر تو کشور اختیار داره هر جوری دلش بخواد پاداش بده اصلا تخم مرغ کنه بزنه تو دیوار .زحمت میکشن اینم حقشون نیست ؟
اینم جواب منطقی برای افکار عمومی. فکر کنم همه قانع شدن .پس سوال نکن دیگه بی ادبی میکنم بهت .
واعظان كین جلوه بر محراب و منبر میكنند/ چون به خلوت میروند آن كار دیگر میكنند
گوییا باور نمیدارند روز داوری / كاین همه قلب و دغل در كار داور میكنند
ای کاش ثانیهای به حرفهای که میزنیم اعتقاد داشته باشیم .که اگر چونین بود .امثال خاوری ها چفیه نمی انداختند ….
آقای توسلی مهر همیشه کارش درسته.
چه لبخند زشتي …. . . . .
اقای مصطفوی
چی شده که دست از تخریب برداشتی و شروع به ابراز واقعیت ها کردی
انشاءالله که به راه راست هدایت بشی
یقینا چیزی از سایپا براتون حاصل نشده و توبه کردی
تجلیل از کی؟؟؟؟ توی ایثارگران هم تبعیض میزارند، یکی ۲ گروه شغلی میگیره یکی هم بهش میگن میخواستی نری جنگ ،،،، عجب روزگاریه ، جانبازان انگار جزء ایثارگران نیستند، اینا فقط فرزندان شهدا رو ایثارگر میدونند، اونم دلیل داره که اینجا جاش نیست
آقای توسلی مهر حرف قشنگی زدند/ گفتند اگر هر کسی در جایگاه خودش درست کار کنه/ اولا خواستم عرض کنم توی شرکت سایپا خیلی ها سرجای خودشون نیستند/ برای همین حرفهای آقای مدیرعامل به نتیجه نخواهد رسید/ ثانیا گفتند خط مقدم ما تولید است/ اما کدام تولید / خودروهای سایپا در بدو تحویل هزینه بر هستند/ کشورهای دیگه حتی چین وقتی تحویل میدن حداقل سه سال خریدار راحته/ اما خودروهای ما همش در حال هزینه کردن هستند/ این خودش ۳۰ الی ۴۰ درصد زیان میرسونه/ ثالثا رهایی از این بحران خیلی راحته فقط کافیه مدیرعامل فقط به دور و برش نگاه نکنه/ اینا که دور و برش هستند قبلا امتحان پس دادند/ بهتر نگاهش فراتر از این باید باشه/ به کسانی که کاربلد هستند و کنار گذاشته شدند/ مثلا همین دکتر سعید علیزاده اگه برگرده به چرخه تولید بهترین عملکرد رو خواهد داشت / به امید سربلندی سایپا
از جناب مصطفوی درخواست میکنیم بک گزارش از سازندگان معترض و طلبکار خودرو سازان تهیه کنند .البته که با قید حفاظت اسامی شرکتها اما مستند و موجود در دفتر سایت جهت احتمال درخواست مبادی ذیربط .ما با برخی از سازندگان تماس گرفته ایم. فقط به جهت اینکه موارد مورد نظر و گفتار کارشناسان این شرکت درمورد اجحاف و عدم تقسیم درست منابع مالی و دخالتهای بی مورد و خارج از عرف مدیر روسی که تشکیلاتی برای خود دست وپا کرده اول برای خودمان مشخص شود تا خدای ناکرده با اینکه مطمئن بودیم اين عزیزان مطالب درستی را اعلان کردند اما صحت این مطالب برای ما روشن شد .خواهش ما با توجه به اینکه کاملا درجریان این مهم هستیم که این سایت مورد نظر شخص وزیر محترم در گذشته بوده و امروز هم به معتمدی از سوی ایشان واگذار شده که بخشهای مهم و حتی کامنتهای خوانندگان نیز به اطلاع ایشان میرسد .حتما گزارشی واقعی و درست خواهدبود و کمک شایانی به روشن تر شدن و بهبود وضع صنعت خواهد کرد. این درخواست مصرانه پس از این مطرح میشود که دیدیم امروز کامنتهای کانالیزه شده در جهت تخریب این سایت و سردبیر شجاع آن مطرح شد .مثل داشتن فایل صوتی و ماشین رسپکت و … عقل سلیم هیچ خواننده ای این موارد را نمیپذیرد اما جهت روشن شدن بیشتر افکار عمومی نیاز است بیشتر دستهای آلوده در این صنعت مشخص شده تا با انتخاب رئیس سازمان گسترش و … راحتتر این عزیزان بتوانند در مورد مدیران …خصوصا متوسلین ومتوهمین و البته که هر که بیشتر شعار داد بیشتر …
پول زیر مجموعه رو بده 8 ماه پول ندادی به زیر مجموعت نمیخواد از صادرات صحبت کنی
باور کنید ما حسود نیستیم .ولی واقعیت اینه که خوب آخه برو بچه های امور خارجه هم که بدلیل شغلشون باید همیشه در سفر باشن هم به مقدار این گروه جدید ماموریت نمیرن .خدایش یه خورده که فکر کنید میبینید ما چقدر اشتباه میکنیم از این جماعت انتقاد میکنیم. کاش ما هم از نزدیکان این مدیران بودیم. قسم میخورم من فارسی بلدم و سر صبحانه در دفترم قول میدم عسل و پنیر تبریز هم نمیخورم اونم بهنرین عسل و پنیر موجود در کشور .تازه کلی هم خوش برخوردم و چی بگم آخه. خدایش چرا این حجم به خودتون فشار میارید .البته حسودیمون نشد برا چین و دبی و روسیه و ترکیه و… اینکه در خبرها شنیدید که قراره سیتروئن چینی البته کار و تحقیق و توسعه در مدیریت قبلی عین همه پروژه ها که امروز میان پشت بلندگو و با افتخار از تولیدات جدید مثل کادیلا و… صحبت میکنن .اینم با کمک دانگ فنگ و فوتون و ….قراره انجام بشه از لحاظ قیافه و پلت فرم ظاهری همان سیتروئن c3 ولی قوای محرکه از کشور چین .حالا پیدا کنید دلیل اقدام برای ماموریت ویزیتور و مدیر روسی و متوسلین و امدادیون و جغرافی دانان را به کشور فرانسه و شهر زیبای پاریس …
خدایش متوسلین این خبر جایزه نداره ؟ دنبال کسی هم نگردید که خبر میرسه .سفارت فرانسه و پاسپورتهای تیم متوسلین .
چرا ؟؟؟
آقا / خانم da
بزنم به تخته چقدر اطلاعات داری از روسیه و چین بگیر تا سفارت فرانسه اصلاً آقا اشتباه شده خود وزارت اطلاعات تو بخش ضد جاسوسی باید از شما استفاده کنه واقعا حیف شدی با این همه توهم !!!!
ای بابا بدو پاست رو نگرفتن ؟ دیدی لو دادی ؟ بدو بگو پس من چی ؟ فرانسه است ها .نیازی به اطلاعات و این قصه ها نیست .ببینید کی برده مدارک رو .همونه .ای بابا دلم سوخت اینهمه دفاع آنوقت نگفتن به شما ؟
جدا مایه تاسف هست .هر چی تلاش میکنم هیچی ننویسم و نگم نمیگذارید.
عزیزان خواننده این سایت ما همه در یک موضوع مشترک هستیم و اون علاقه همه ما به صنعت خودرو به هر دلیل هستش .یکی ازما کارمند و کارگر و کارشناس این صنعتیم و خلاصه هر کدام به دلیلی به این صنعت علاقه مندیم .باور نمیکنم این حجم عناد و ناراحتی برخی دلیلش فقط صنعت خودرو و پیشرفت اون باشه .
خسته میشم وقتی میبینم این طور مطالب مطرح میشه .چند بار عرض کردم ای کاش اینجا تبدیل میشد به جایی برای تبادل افکارو نظراتمون اونم نطرات کارشناسی که کمک کنیم به این صنعت مورد علاقه ما .
باور کنید نمیدونم به چه امیدی بنویسم .
چقدر بد شدیم .چقدر منفعت طلب و …
من کاری به درستی یا نادرستی مطالب ندارم .فقط آرزو داشتم که کاش ما میتونستیم همدیگر را تحمل کنیم .نظرات همدیگر رو بشنویم و فقط یه آرزو میمونه کاش صادقانه در زندگی مون برخورد میکردیم .
چی بگم .ممنون
برادر شما که قبلا فرموده بودید خودرویی نیستید میشه دلیل علاقه ات به خودرو را بفرمایید؟
دلیلش که واضحه ولی دوستات لطف کنن با هر اعتقاد و طرفداری و جناح بندی که دارن از مستعار من استفاده نکنن .دقت کن خودرویی جان .بنده سید حق گو مستعارم هست این فرد بنده نیستم و سبدحق گو نوشته مستعارش رو .بنده اعلام کردم هیچ مطلبی نمیذارم خوب به خودم که احترام میذارم. دلیل علاقه ایشان را نمیدونم ولی بنده دلیلم کاملا مشخصه .یاز خواهشا از این مستعار دوستان تحت راه و جاده و سبد…استفاده نکنن .ممنون
آقا میگن مدیر خط بازار در تهران شروع به ساخت و ساز کرده پول کم آورده محتاج خودرو ساز شده پول کم آورده الکی نیست! در ضمن دفتر دبی هم هنوز اجارش رو نداده کمک کنید وگرنه دوباره مثل ایران خودرو انتقادات شروع میشه هاااااا
آقا میگن مدیر خط بازار در تهران شروع به ساخت و ساز کرده پول کم آورده محتاج خودرو ساز شده پول کم آورده الکی نیست! در ضمن دفتر دبی هم هنوز اجارش رو نداده کمک کنید وگرنه دوباره مثل ایران خودرو انتقادات شروع میشه هاااااا
برخی با توسل به لابی من ها مدیر شدند. الان ديگه هرجايي رو هم ببوسي فايده نداره، چند صبا ديگه خودت و اعوان و انصارت بايد دنبال سوراخ موش بگردين، گنده گوهاي تازه به دوران رسيده
با وجود تحریم های ظالمانه سایپا و ایران خودرو شده اند نمایندگی فروش محصولات چینی؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۴