کوچ از سایپا به خودرو و از خودرو به سایپا
سازمان های نظارتی یک کمی به خودشون زحمت بدن و بیان زحمت کوچ بیهوده ضدمنافع ملی رو رو تبديل به پوچ بافایده در راستای منافع ملی کنن. دست بجنبونید نه اینکه دستها رو برای بعضی ها به جنبش دربیآرید.
نفری می شناسم که ۲۰ سال تو زمینه کاری خودش در شرکت استاد هست اما حراست گفت ایشون تو زمینه کاری سواد کافی نداره. یعنی حراست روی سواد نفر هم اعلام نظر میکنه آقا از کجا درآوردی؟
اگر نفر کاری و فنی و موثر هست که نیستند چرا از خودرو به سایپا میرن و از سایپا به خودرو. بشینید همونجا کار کنید
دیگه شورشو درآوردید
کارکنان حتی با سابقه کاری بالا داخل شرکت بخای جابجا بشین هزار توی گوش و حلق و بینی تو رو میآرن زیر میکروسکوپ و میگن خوب اونجا چشه که میخای جابجا شی و اجازه جابجایی اگر بدن با اعمال شاقه و کم کردن کارآیی و آکرود و تنبیه و از این دست که دیگه هوس جابجایی نکنی و حالا این دوستان راحت از این شرکت به آن شرکت مثل آب خوردن چرا ؟ چون رانت دارن.
آدم هایی رو از سایپا به خودرو آوردن که فقط بهشون پست بدن
چهل سال مدیریت معیوب دولتی؛
خبرهای داغ خودروسازی؛ از تلاش معاندین تا حکم فولادی برای داماد
به گزارش خط بازار؛ شاید کسی فکر آن را نمی کرد یک حادثه ورق را در خودروسازی برگرداند. اتفاقی که حامیان سیاسی مدیران جواد را به حاشیه راند و باعث شد همدانی ها جاده مخصوص را به قدرت تبریزی ها واگذار کنند.
از انتخاب شیخ زاده برای سایپا تا رقابت پیرمحمدی و سلیمانی برای ایران خودرو همگی نشان از شکل گیری پدیده تُرکیسم در سطح کلان خودروسازی است. اتفاقی که همچون یک چاقوی دو لبه است و بستگی به رفتار تصمیم سازان و تصمیم گیران می تواند هم اوضاع را بهتر کند و هم بدتر. انتصاب افراد و تحولات ساختاری مسیر آینده خودروسازان را مشخص خواهد کرد.
البته در بین تحولات کلان اتفاقاتی نیز زیرپوستی در حال رخ دادن است که قابل تامل و رسیدگی است:
از«تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت جاده مخصوص» تا احتمال بازگشت خریدهای خارجی به شرکت مادر همچون دوران رستگار»
از انتصاب «داماد فولادی در هیئت مدیره» تا «تلاش چراغ خاموش برای تصاحب سرمایه کارکنان»
از «تلاش برای تثبیت شیخ چهل ساله فرسوده» تا «تلاش های امنیتی مغز معیوب برای تسخیر شیخ»
این اتفاقات آینده خوبی را برای خودروسازی ترسیم نمی کند. چرا که باز شاهد سیاسی کاری کوتوله ها تازه به دوران رسیده برای تثبیت هستیم. کوتوله ها غالبا براساس رابطه و حاکمیت مدیریت دولتی در خودروسازی حضور دارند و نه شایسته سالاری. تا زمانی که خودروسازی از بده بستان های سیاسی نجات پیدا نکند و مدیریت آن به دست بخش خصوصی نیفتد این سیکل معیوب و تکراری ادامه دار خواهد بود و دود آن به چشم سهامدار و مردم می رود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، جواد توسلی مهر ، خودروسازی ، سایپا ، علی شیخ زاده ، علیمردان عظیمی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خوبه هر چی ضد کارگره از ایران خودرو خارج و به سایپا کوچ میکنند. مدیران بد اخلاق و…
خواهشن به داد کارگران آذین رسیدگی کنید همه مطلع هستن چرا کسی گوشش نمیشنود
اقایون سایپا یه نگاهی هم به سایپا آذین کنید کارگر و بدبخت کردن هیچی نمیدن .قراداد جدید لحاظ شده شما هیچ اعتراضی ندارین به اهدایی آکورد بن کارت .آقایون مسئول رسیدگی کنید…
سلام به داد کارگران سایپا آذین برسید
قرار نیست در رده مدیران ارشد حتما متخصصین حضور داشته باشند خصوصیاتی مانند توانایی در رهبری .. کاریزما .. پیوند حلقه های اتصال و …بیشتر وظایف مدیران ارشده تا شایستگی براساس رشته تحصیلی یا تجارب فنی…اتفاقا آنچه صنعت رو با مدیریت های همراه با سعی و خطا مواجه کرده همین تکنوکراسی های بی اساسه ..جای متخصصین در رده مدیران میانی ست.
اقایون خط بازار اطلاع رسانی کنید
این اقایون برای منافع خودشون همه کار میکنن.کارگر رو داغون کردن با بی عدالتی هاشون.
#نون به نرخ روزخور
#پیش گویی
« اقای صالحی این کامنت ها را بخاطر بسپار،چرا که اینها چند صباح دیگه کمتر یا بیشتر برای شما هم نوشته خواهد شد چون جامعه ما دچار برخی نون به نرخ روز خور و تخریب گر هست که از منافع ملی چیزی حالیشون نبوده و نیست و فقط منافع خودشون مهمه.این پیش گویی بماند به یادگار
نون به نرخ روز خور کارگر نیست امثال شماها هستین که منافع ملی را دست مایه زیادی خواهی های خود کرده اید سرمایه و منافع ملی کارگران و زحمت کشان یک مملکت هستن نه کسانی که دغدغه پر شدن جیبهایشان را دارند که اگر اینطور نبود این حال و روز خانواده بزرگ سایپا نبود
اینم بماند به یادگار
از قدیم گفتن حرفو بنداز زمین ، صاحبش خودش ورمیداره.بماند به یادگار برای آیندگان
کارگر همیشه کارگر است چیزی برای از دست دادن ندارد کارگر دغدغه ای بغیر از معاش خانواده ندارد این حرف زمین انداختن ها و بر داشتن ها تو قامت کارگر نیست برای اهلش هست
بماند یادگار برای اهل تفکر
اقای Eb یا بماند به یادگار
کارگر نون به نرخ روز خور نیست …امثال شما بی لیاقتها چنبره زدید تو شرکتها مفت مفت حقوق نجومی میگیرد. پدر همه رو درآوردید.کارگر شرف داره نون بازوشو میخوره ….نه مثل شما نون..خ…..کردنتونو میخورد.یکم مرد باشید …امام حسینی وار کار کنید…نه مفت خوری برادر…ما شهید دادیم که گردن امثال تو کلفت بشه به کارگر توهین کنید …خدا ازتون نگذره.اقایون خط بازار تو رو خدا پاک نکنید. بزارید طرفی که به کارگر توهین میکنه بخونه…..خواهشااااا پاک نکنید…سپاس فراوان از خط بازار عزیز….التماس دعا یا علی مدد
از قدیم گفتن حرف را بنداز زمین، صاحبش خودش برمیداره
حالا شده حکایت این روزها…
مخاطب اگر مجهول الهویه بود خودش شناسایی می شود…
نون به نرخ روزخور امثال اشخاصی هستند که ۴۰ ساله چنبره زدند روی سطوح مدیریتی و با القاب بزرگ و شیخ و… توسط نوچه هایشان ستوده میشوند.
بماند به یادگار…
هر چي مديرعامل بيسواد تر يا سرسپرده تر و حرف گوش كن, پاي مفت خوران به ظاهر نظارتی باز تر. اين به ظاهر ها با فضا سازي فساد گريزي خود منشاء فساد هستند. نخبگان صاحب شخصيت و منش را دك ميكنند تا افسار مديرعاملان حرف گوش كن در دستشون باشه. فرق نميكنه کی مدیرعامل باشه. افسار خوش دست باشه كافيه. نخبه افسار به اين جماعت نميده و بدون نخبه مملكت درست نميشه.
خیلی زرد و چیپ می نویسید.
ایکاش صدای شکسته شدن استخوان های کارگران فنر سازی زر به گوش مهندس شیخ زاده و تیمش برسه.
سلام به دوستان اینقدر از سایپا و تغییراتش نوشتین اعجوبه جاده ساوه یادتون رفته /مدیرعاملی که وعده درست کردن مشاغل سخت و زیان آور رو داده وعده تولید داده ولی تا به امروز کاری صورت نگرفته
صدای ناله ما کارگران ایندامین رو به گوش مهندس شیخ زاده برسونید
پلاسکو کار اصلا وضعیت خوبی ندارن آقای شیخ زاده ورود کن
جوابیه به مدیر صنعت … و اقای مصطفوی شما هم وظیفه ذاتی داری جواب این بیسوادها رو بدید … چهل ساله و اندی دارید همین کار رو میکنید چه گلی به سر صنعت زدید .. اتفاقا تو رده های میانی هم گند زدید چی دارید رو کنید .. با این لفظ قلم صحبت کردن میخای به کجا برسی نمونه بهت بگم انسان درست میخاد این کارها نمونه مرغ مهاباد هما و نمونه موتور سازی کویر .. این تکنو کراسی رو از کجات در اوردی الان کلی مدیر نالایق و ناکاردان دارن فقط میخورن و میبرن … نمونه هم تا دلت بخاد همینجا ذوستان فقط بخان اسم بیارن یک ماه کار داره طرف با مدرک ابیاری گیاهان دریایی در اعماق کف تو ایرانخودرو و سایپا شده مدیر و تمام هم نمیشید همیشه هم نقش برنده ها رو بازی میکنید .. تو و خدا یه کم …کم بشید .. تمام اخبار خودرو سازی از سایپا رفت تو ایرانخودرو از ایرانخودرو رفت تو سایپا 90درصد مدیرانی و هیئت مدیره ها اگر باباشون یا عموشون یا داییشون یا یه …..هرکی از این مدل نداشتند نهایتا لباس خرس درساندویچی بهشون میدادن چون چاقن جاشون نمیشه .. پس لطفا ببندید بعد همش مسخره بازی شده سایپا و ایرانخودرویی وجود نداره جاده مخصوص شده محل جولان سیاسیون نه مدیران … اقای مدیر صنعت طرف درسهای دبیرستانش رو با قسم و پارتی پاس کرده دیپلم گرفته نهایت معدل 12تا 13بعد دانشگاه هم که رد شده گفتن ترم فلانی بیا پولت و بده و الانم شده دکتر
دقیقا همینه
نمونه اش اسلامشهریهای بیسواد که از ایسیکو گرفته تا بازرسی و تامین حضور دارن و دارن حقوق مدیری و رییسی می گیرن
به امید خدا با آمدن مهندس سلیمانی در ایرانخودرو شاهد حل شدن بسیاری از مشکلات به صورت ریشه ای خواهیم بود. فردی با تجربه فراوان خودرویی ، دارای تحصیلات مرتبط از دانشگاه شریف و آشنا به تمامی امور ….. به امید بهترین روزها
😂😂
بازار مرسی داری…
سلام و ارادت
سلام و درود
امیدوارم کسی انتخابشه که از قطعه سازان زیرمجموعه که اصولا سیاسی و سفارشی هستند نترسه و طرفدار حق باشه ،
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 26 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۶