سلام بر خط بازار
عجب هماهنگی خوبی اقای عادل میخواهد برود پروژه ها باز هم بوی پروژه های جدید به مشام خورده
برخی از آقایون ایا یادشون هست در معاونت مهندسی ایران خودرو چه پروژهایی رو دادن به بخش خصوصی ؟؟ این در حالی بود که شرکتهای گروه از بیکاری زیانده شده بودند و در این مسیر موجبات اخراج چه کسانی فراهم شد؟
آیا بازهم سفارش خاصی وجود دارد؟
آیا نظارتی ها بر اعمال برخی مدیران نظارت می کنند و از آنان پاسخ میخواهند؟
حکم جدید عادل پیرمحمدی اعلام شد/آیا پرواز به چین مدیر ایران خودرویی کنسل شد؟
به گزارش خط بازار؛ در ادامه تغییرات گروه صنعتی ایران خودرو عادل پیرمحمدی به عنوان قائم مقام این گروه در پروژه ها منصوب شد.
مهدی آهنکی به عنوان عضو موظف و رییس هیات مدیره یاپکو منصوب شد. فروتن نیز به مدیرعاملی گروه یاپکو رسید.
همچنین عباس شهریاری، حسن صدری، رضایی منش، شهرام صالحی و بهروز غفاری ترکیب پنج نفره هیات مدیره ساپکو را تکمیل کردند.
منبع: عصر خودرو
برچسب ها :ایران خودرو ، خودروسازی ، ساپکو ، عادل پیرمحمدی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آقای ش در بازرسی پرونده ی فساد مالی واداری دارد! چطوری بدون استعلام ایشان را عضو هیات مدیره میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خط بازار تو که کم حافظه نبودی ؟!
مگر یادت رفته خودت هم مقاله زده بودی که عادل پیرمحمدی ۳ سال هم عضو هیات مدیره ایرانخودرو به عنوان خریدار قطعه است هم عضو هیات مدیره ساپکو به عنوان فروشنده قطعه بود !!!!
این فاجعه و اعمال نفوذ در قیمت قطعات الکتریکی خودرو توسط مجلس پیگیری می شد و نهاد نظارتی هم با تاخیر ۳ ساله !! اقدام کرد 🙂
الان هم طوری نشده هنوز ایشون عضو هیات مدیره است و هنوز همه کاره ….
پس معلوم میشه رفتن الف به شرکت ی هم در راستای قرارداد جدید هفته قبل با شرکت الف خ که زیر مجموعه است!
عجب هماهنگی جالبیه و چقدر مردم ما بدبختن که اسیر باند تبهکارهای بین المللی قطعات خودرو شدن
الان معلوم شد دستگیری و اخراج ۳ ماه پیش قایم مقام معاون شرکت س ک برای چی بوده که اونم سال ۹۸ مدیرعامل الف خ بود.
الف بازی گردانه تمام ماجراست
خط بازار یادت باشه فروردین امسال یک خبر خودت زدی تحت عنوان «انتصاب جنجالی ایرانخودرو» برای م. آه نکی که همون موقع معلوم بود برای چی اومده
تمام معاونین و مدیریتهای تامین، کیفیت، برنامه ریزی ، خودکفایی ، سیستمها تغییر کردند
سیستم نظارتی به قراردادهای الکتریک خودرو شرق که زیر مجموعه یاپکوست رجوع کنه می فهمه که بازی چقدر قشنگ توسط ….مدیریت شده
یاد حرفها و تاکیدات و عوام فریبی های پیرمرد خووروسازی تو سخنرانی هاش و مصاحبه های تلویزیونی که میگفت :[ اگر برجام توافق نشه و تحریم باشه ما هستیم ] میافتیم میمیریم از خنده 🙂 🙂 🙂 چه قشنگ
آقای عادل معضل بزرگ خودرو سازی چرا نمیرود ؟؟
آقای الف که تکلیفش روشنه طی این سالها با حمایت چند پیمانکار سر کار مانده و الا یک نفر چجوری با هر مدیرعاملی ماندگار است.
حالا که فعلا دور دور ایشون
اقای الف نوبت شما هم می رسه.
صنعت خودرو دزد و رشوه خوار را بیشتر می پسندد تا افرا. سالم .
مگر سازمان بازرسی ایشان را از اخراج نکرد ولی پس از چند ماه برگشت شد هیات مدیره
آقای خط بازار این صنعت درست بشو نیست دزدان جابجا میشوند وای نابود نمی شوند.گویا همتی برای این کار نیست فقط بعضی وقتها چند تا کارگر بدبخت که یک قطعه دزدیده اند را اخراج میکنند که وجودشان بی معنی نباشد
راس برخی نظارتیها در خودرو سازی را پاک سازی کنید درست میشود.
البته انشاالله!!!!!!!
همه میدونن که مدیرهای حراست و بازرسی شرکتها توسط مدیرعاملها منصوب می شن. هر کس را می خوان حذف کنند و هر آدمی رو به دستور مدیرعامل پوشش بدن
آقای الف سال ۹۸ توسط خود ع به نقطه امن دیگری یعنی قایم مقام که البته همه کاره بود رفت. بعد ع پارسال، مدیر حراستی نصب کرد که بلد نبود اسم خودش را هم بنویسه! بعد الف را امسال آورد بدون استعلامهای لازم از مراجعی که ۹۸ گفته بودند اون نباشه والان بعد از ۷ ماه با کلی تغییرات فاجعه بار توسط اون و مهره چینی رفتش ی جای دیگه !
خاک بر سر مأموری که به مردم خیانت کرده و برای منافعش سر آدمهای مسئله دار معامله می کنه
خاک بر سر خائنین به این مملکت آغشته به خون شهدا
احسنت جان کلام را ابو حمزه گفت. شیر مادر حلالت
لعنت به حراستهایی که با رشوه خوار همدستند.
جناب عدل خان عضو هیات مدیره و چون تو انجمن هم عضوه یعنی کلی مسامحه و توافق های پس پرده که نتیجه اش می شود ۸۰ هزار میلیارد تومان زیان انباشته
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 11