حواشی امدادخودرو سایپا ادامه دارد/راشدی به چه کسانی امداد می کند؟

بعد از مطالبه گری رسانه ها در خصوص چک های میلیاردی در امدادخودرو سایپا، در نهایت اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک اقدام به تغییر مدیرعامل امدادخودرو سایپا نمود و طی حکمی علی راشدی  را به جای کوروش پارسا معین منصوب کرد.
کد خبر : 74308
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

به گزارش خط بازار؛ بعد از مطالبه گری رسانه ها در خصوص چک های میلیاردی در امدادخودرو سایپا، در نهایت اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک اقدام به تغییر مدیرعامل امدادخودرو سایپا نمود و طی حکمی علی راشدی  را به جای کوروش پارسا معین منصوب کرد.

 

 

با این حکم انتظار می رفت حواشی در امدادخودرو سایپا کاهش یابد ولی تنها در کمتر از دو ماه از عمر مدیریتی راشدی خبرها حاکی از حواشی جدید در این شرکت است.

طبق اظهارنظر مخاطبان و بررسی های اولیه خط بازار ظاهرا در زمان راشدی افراد مختلفی به عنوان مشاور و قائم مقام منصوب شده اند که این روند چندان با اندازه و گستره خدمات رسانی امدادخودرو سایپا همخوانی ندارد. فرض بر این است که تمامی این انتصابات براساس نیاز سازمانی صورت گرفته ولی برای اقناع افکار عمومی قطعا نیاز به شفاف سازی موضوع می باشد: از انتشار اسامی افراد با میزان حقوق و مزایا گرفته تا فرآیند انتصاب شان. اینکه این افراد براساس نیاز سازمانی به خدمت گرفته شده اند و تا سفارشی و تحمیلی موضوع محل سوال خط بازار از امدادخودرو سایپا است. قطعا پاسخ این سوال نشان می دهد که آیا مدیرعاملی شایسته راشدی است و یا وی هنوز نیاز به تجربه بیشتر دارد.

لازم به ذکر است راشدی از جمله نیروهای قدیمی سایپایدک است که از سال ۱۳۸۸ وارد خودروسازی شده و در پست های مختلف از کارشناسی تا عضو هیئت مدیره خدمت کرده است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 47 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 47
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
رضا جمعه , 11 خرداد 1403 - 13:57

اگر مثل تقوی و قلی زاده بهت باج داده بود این خبر را نمی زدی
امداد به مردم میده و شبکه

دهقان جمعه , 11 خرداد 1403 - 14:41

دکتر ک.پ.م از آب گل آلود ماهی نگیر به فکر شغل و آینده خودت باش

Mohsen جمعه , 11 خرداد 1403 - 19:27

من خودم توی امداد کار میکنم
هیچ جوونی به اندازه ایشون نتونسته کار بکنه و اصلا همچین حواشی که میگید وجود نداشته

اشراقیان جمعه , 11 خرداد 1403 - 17:02

یک ماه طلایی برای امداد خودرو در اردیبهشت ماه اتفاق افتاد
فقط تیم جدید میتونه امدادو نجات بده که تو ریل افتاده و داره خوب جلو میره

جواد جمعه , 11 خرداد 1403 - 17:04

آقای خط بازار این اخبار رو از کجا اوردی چرا زمان مدیرعامل های قبلی چنین اخباری کار نمیکردی راشدی از روزی که اومده فقط داره کار میکنه بدون هیچ حاشیه ای خبر داری هیچکس تا حالا چنین فروش قطعه ای تو امداد نداشته خودش به عنوان مدیرعامل وسط کاره و داره پا ب پای همه کار میکنه میزان رضایت پرسنل و امدادخواه ها چند برابر شده

س گ ا شنبه , 12 خرداد 1403 - 12:03

از طرف خودت نظر بده من پرسنل امداد هستم و از راشدی و‌تیم اش رضایت ندارم.

علی جمعه , 11 خرداد 1403 - 17:10

کدوم حواشی آقای خط بازار از روزی که راشدی اومده امداد فروش قطعه چند برار شده خودش پا ب پای همه داره کار میکنه

اصغر جمعه , 11 خرداد 1403 - 19:30

آقای خط بازار دوباره یه مدیر عامل پیدا شد که مواجبتو نداده داری بر علیه ش خبر می زنی ؟ دستت برا همه رو شده … تو خودت نبودی که می گفتی توسلی اتوبوسی از ایران خودرو مدیر عامل آورده؟ راشدی تنها مدیر عاملیه که از خود بدنه ی سایپاست و جوونه و فروش یکماهه امداد رو در زمان پارسا تو ۳روز اول کارش زد .. این یعنی اومده کار کنه بدون هیچ حاشیه ای

Mohsen جمعه , 11 خرداد 1403 - 19:30

من خودم توی امداد کار میکنم
و ندیدم تاحالا همچین کسی بیاد و واقعا کار های مثبت انجام بده
و حواشی که میگید اصلا وجود نداشته!!!!!

علیرضا جمعه , 11 خرداد 1403 - 19:41

خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!!! کاش نویسنده متن به جای اینکه دیکته بنویسه به کارنامه آقای راشدی در این مدت کوتاه مدیریتش اشاره میکرد. البته که تهمت زدن راحته و کنتور نمیندازه. ای خداااا کی شر قلم به مزدها رو از سر این سایتها کم میکنی??

بابک جمعه , 11 خرداد 1403 - 19:46

احتمالا کار زیاد تیم جدید یه سری را نگران کرده
راشدی معلومه درست داری میری
مسیر را ادامه بده به چیزای جدید میرسی

رضا جمعه , 11 خرداد 1403 - 19:46

من که کارمند ایشان هستم تازه تغییرات مثبت رو دارم حس میکنم. کاش خط بازار میگفت دوست داره کیو رئیس اینجا کنه و این همه موش و گربه بازی در نمیورد.

دوست یکشنبه , 13 خرداد 1403 - 18:50

عزیزم همینکه شما حس کردی بسه دیگه خداروشکر

شاهد جمعه , 11 خرداد 1403 - 20:03

آقای عزیز اون مدیرعاملی که به راحتی دزدی میکنی هیچ حاشیه ای نداره ولی یه مدیرعامل جوان و با علم و باتجربه که میاد و کار میکنه میشه پر حاشیه جمع کن آقای خط بازار دستت رو شده داداش جان

محمود جمعه , 11 خرداد 1403 - 20:19

خط بازار عزیز اگر دنبال حاشیه میگردی برو دنبال اون فاکتورساز اعظم که زمان مدیرعامل قبلی فاکتورسازی میکرد و راشدی برش داشت اما باز تو سایپا یدک بهش پست دادن.

امين جمعه , 11 خرداد 1403 - 21:02

خط بازار عزيز دنبال خبرهاي باش كه سودي براي صنعت داشته باشه به فكر كي و چي هستي …
از كجا ميگيري و به كجا ميرسوني ..چرا اين همه حال دلت خرابه
راشدی فقط مطابق نظر ریوندی عمل می کند پس نگران نباش

فداکار جمعه , 11 خرداد 1403 - 21:17

چرا به شرکت هایی که انصافا در این مدت کوتاه دارند خوب کار میکنند میپردازی و به شرکت هایی که بعضا مدیران عامل بسیار سطح پایین در مدیریت قبل گروه یک شبه انتخاب شدند نمی پردازی ؟
تو این شرکت ها مبالغ زیادی در حال گردش هست و نظارتی وجود ندارد مثل شرکت زر یا رادیاتور که دو شرکت اول گروه هستند از نظر میزان درامد ناشی از فروش به بازار .

ک.ق.سلطانی جمعه , 11 خرداد 1403 - 21:23

علی راشدی فردی بسیار متخصص و کاردان هست ، در سایپایدک شاهد تلاش و زحمت های بسیاری بودم و قطعا در امداد هم موفق خواهند بود، حاشیه در همه جا هست و در امداد کمی بیشتر. لطفا بگذارید در آرامش ایشون بکارشون ادامه بدن و لطفا شرکت رو دچار حاشیه نکنید،امیدوارم روزهای بسیار خوبی در انتظار شرکت امداد باشه.هر کسی هم نظر میده مرد باشه و با اسم واقعی خودش نظر بده تا همگان بدونن که نظر بر اساس صلاح و حاشیه سازی و سیاسی بودن نیست.
حق نگهدارتون🌹❤️🌹

دانشگاهی جمعه , 11 خرداد 1403 - 22:54

ريوندي كيست و چه ارتباطي با راشدي دارد

س گ ا شنبه , 12 خرداد 1403 - 12:02

ریوندی یه کارشناس ساده بوده توی یدک و الا اومده امداد فقط داره دور دور می‌کنه.یه ساندرو هم گرفته بود که یا حال نکرد یا چی شد که ازش گرفتن و برلیانس سفید بهش دادن

عیسی جمعه , 11 خرداد 1403 - 23:22

عجب معمایی شده!!!!!!!!!!!!
دست های پشت پرده!!!!!!!!!!
تغییرات و رشد سازمان ظاهرا برای بعضی ها خوشایند نیست.
یاعلی

دانشگاهی جمعه , 11 خرداد 1403 - 23:44

دستورات پشت پرده توسط چه کسی در امداد صادر می شود دست های پشت پرده با چه کسی است. ؟؟؟ معما.

دانشگاهی جمعه , 11 خرداد 1403 - 23:45

ایا می دانید
دستورات پشت پرده توسط چه کسی در امداد صادر می شود دست های پشت پرده با چه کسی است. ؟؟؟ معما.

دانشگاهی جمعه , 11 خرداد 1403 - 23:46

نسبت فأميلي گسترش و أمداد چه شخصي آست

ا شنبه , 12 خرداد 1403 - 0:00

برای پیدا کردن دست های پشت پرده بگردید اونجایی که فاکتورساز بزرگ در امداد عزل و طی چند روز گذشته در سایپا یدک حکم ریاست می گیرد

جهادگر۲ شنبه , 12 خرداد 1403 - 10:08

بدبختی امداد سایپا اینه که شده حیاط خلوت برخی نورچشمی ها و اخراجی های سایپا یدک، تا چهار روز پیش تو مجموعه قبولیشون با سمتهای کارشناسی هیچ کاری نمیکردند و از امداد و امدادگر هیچی نمیدونن ، با قدرت پارتی میان امداد پست مدیریتی میگیرن و میخوان یه شبه تمام مشکلات امداد را حل کنند و بگن ۲۰ سال سابقه کار تمام پرسنل بیهوده بوده و ما اومدیم درستش کنیم !!!!
مشاوران و معاونین متعدد دو دسته هستند یکسری با فشار بالادستی ها اومدند یکسری هم با شناختی که از امداد ندارند اومدند مشاوره و راهنمایی کنند که شرکت پیشرفت کنه !!!!
متاسفانه مشکل از مدیریت ارشد سایپا هستش که به برای امداد ارزش قائل نیست ، مدیران تازه به دوران رسیده ای که سوابق کاری متناسب با امداد ندارند و میفرسته امداد که رزومه مدیریتی درست کنند.
سالهاست هرکسی از سایپا یدک میاد تو امداد وضع بدتر و بدتر میشه
متاسفم برای مردم و امدادگرا و پرسنل قدیمی امداد که حرفشون به هیج جا نمیرسه…

کارمند درمانده شنبه , 12 خرداد 1403 - 10:10

ما عده ای از کارمندهای امداد خودرو خواستار پیگیری از مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا هستیم . که چرا این خط بازار

دلواپس شنبه , 12 خرداد 1403 - 10:32

پرسنل محترم امداد خودرو هیچ وقت بخاطر این‌اخبار نه خوشحالن و‌ نه اظهار نظری می‌کنن بلکه بزودی پیگری خواهیم کرد که این‌ سایت خبری چرا به جون این شرکت ها افتاده و به دنبال منافع شخصی خودش موقعیت شغلی ما کارکنان به خطر می ندازه

س گ ا شنبه , 12 خرداد 1403 - 11:56

بله حواشی امداد ادامه داره و ادامه خواهد داشت خصوصا وقتی افرادی از قبیل سمندون هر جایی برن سمپاشی کنن این اتفاق می افته.اما در خصوص آقای راشدی که فردی جوان هست و تجربه چندانی ندارد باید خدمت اش عرض کنم افرادی که با خودش آورده به غیر از حسین خوشکباری هیچ وزن و دانشی ندارن و فقط می تونه ازشون به عنوان نگهبان نرده های پارکینگ استفاده کنه.علی آقای راشدی باید یه وجود مردانه داشته باشی برای کارکرد توی امداد وجود مردانه

سید شنبه , 12 خرداد 1403 - 21:12

آقای س گ ا همکار گرامی شما در زمان مدیر عامل های قبلی چه پیشرفتی تو امداد دیدی که تو این کمتر از ۴۰ روز چند برابرش و ندیدی یک بار منصفانه بگیم همه کسایی که این خبر رو خوندیم میدونیم که خط بازار چرا این خبر رو کار کرده من به شما پیشنهاد میکنم یک بار برید پیش راشدی و پیشنهادات رو بهش بگو ببین شاید از این که هست بهتره بشه وضعیت امداد هر کسی که تو این کمتر از دوماه یک بار هم با راشدی از نزدیک صحبت کرده باشه میدونه که بعد از گفتن پیشنهاداتت اگه پیشرفت نکنی پایین تر نمیای این همه کامنت مثبت که غالبا از همکاران راشدی در امداد هستند مورد احترامه چون همه میدونن که این پیام‌ها سفارشی نبوده

عبداله شنبه , 12 خرداد 1403 - 23:27

برای رفیق گرمابه و گلستانش حکم ریاست زده
طرف تا چهار ماه قبل کارشناس بود و به لطف خشک شده رئيس !

طرف هنوز خودش تو امداد سمت سازمانی نداره اونوقت شما تعریف میکنی؟

س گ ا دوشنبه , 14 خرداد 1403 - 21:33

آیا این رفیق گرمابه و گلستان که می فرماییدهمونی که سال ۸۵ که خشک شده سرپرست مرکز پیام دیگه از کار حداقلی که می کرد رو آورد به خدمات دادن و باز اگه اطلاع داشته باشید وقتی خشک رفت شد رئیس خدمات ویژه همین سرپرست فعلی رفت میزش رو تمیز کرد؟به هر حال تو فکر کن طرف از سال ۸۵ داره …..میکنه دیگه باید یه حکم بهش میدادم.

۰۹۶۵۵۹ شنبه , 12 خرداد 1403 - 11:59

تا افراد زیر توی امداد خودرو مسئولیت دارن این شرکت هیچی نمیشه.آقای راشدی مافیای امداد رو بشناس.

رضا شنبه , 12 خرداد 1403 - 12:46

خوب خداروشکر تمام مدیرای امداد مافیا هستن
افزایش فروش قطعه به امدادگر، پرداخت به موقع، افزایش فروش کارت طلایی همه و همه در یک ماه
مسیر درست

دوست شنبه , 12 خرداد 1403 - 13:02

اونجا امدادخودروه یا دلالی قطعه ؟؟؟؟؟؟ اینهمه سود تو جیب کی میره ؟؟؟ تا کی میتونید رکورد فروش قطعه بزنید؟ نمایندگیها و عاملیتها صداشون درآمده … جنس آشغال تو پاچه این و اون کردن مهارت داره ؟؟؟؟
مدیران امداد فرشته نجاتند … در آینده قضاوت بهتری خواهید شد.
کارت طلایی تون هم که شده ماسمال کردن خسارتهای مردم

س گ ا شنبه , 12 خرداد 1403 - 17:57

جعفر ملقب به رضا شما هم باید …بدی و قبض خروج رو بگیری

علی شنبه , 12 خرداد 1403 - 13:52

امداد خودرو بهترین زمان خودش رو داره سپری میکنه راشدی و مشاور متخصصی که داره داره کار رو خوب پیش میبره ، خط بازار داره بی انصافی میکنه ، راشدی مرد روزهای سخته

096550 شنبه , 12 خرداد 1403 - 19:22

برای امداد بهترین زمان نیست ولی قطعا برای مشاولین زمان خوبی هست

س گ ا شنبه , 12 خرداد 1403 - 23:02

خط بازار در مورد رقمی که از امداد گرفتی و خبر افتتاحیه طرح نوروز 403 امداد رو کارکردی هم در راستای اقناع افکار عمومی و شفاف سازی اعلام کن.

بهرامی یکشنبه , 13 خرداد 1403 - 12:01

شهید همت میگه هر وقت راه و گم کردی ببین دشمن داره کجا رو میزنه برو همون سمت نجات پیدا میکنی . خط بازار ازت ممنونیم که راه رو به ما نشون میدی هر کسی که تو بزنیش یعنی داره کارشو درست انجام میده دمت گرم راشدی که اونقدر کارت درست بوده که این سایت داره بر علیه تو خبر میزنه

تنها یکشنبه , 13 خرداد 1403 - 15:27

از راشدی که سابقه مدیرعاملی نداره فعلا از این بیشتر اتتظاری نیست، در تعجبیم که چرا مدیران بی اخلاق و ناکارامد را داره پول هنگفت بهشون میده ؟؟؟ مگه دارن چکار میکنن که حداقل ۶۰ تا ۷۰ میلیون در ماه دارن پول به جیب میزنن ؟؟؟ به جز جلسه رفتن و دستور دادن چکار میکنن؟ ارجاع نامه اقدام لازم دیگه چی بلدن ؟ چقدر با پرسنل همراه هستند ؟ تافته جدا بافته شدند نور چشمی های با پارتی
کدومشون بخاطر سوابق ارزنده و لیاقتهاشون به پست مدیریت رسیدند؟

ایمان دوشنبه , 14 خرداد 1403 - 1:17

بابا بخدا بخشهای مهمی از امداد دستشون هستش، اینها به پیر به پیغمبر نمیتونن کار کنن ، تو این مدت هیچ کس از دستشون راضی نیست ، رفتارشون تو عملکرد پرسنل اثر گذاشته حتی رئیس هایی که باهاشون کار میکنن ، اولتیماتوم دیگه چیه؟ اگر پرسنل عادی بودند که هزاربار کارانه اش حذف شده بود و عدم نیاز میخورد !!!
چه اتفاقی باید بیافته تا مدیرعامل بفمه اینها به درد مدیریت نمیخورند ؟
آدم قحطیه واقعا ؟؟؟
عجیبه واقعا چرا کسی پست مدیریت و ریاست میگیره انگار پیغمبر بی ایراد شده و هیچ کسی دیگه باهاشون کار نداره
احتمالا بخاطر اینه که مدیرعامل فقط دور و بر خودشو میبینه ، بقیه براش مهم نیستند!!!
آقای مدیرعامل عزیز به این فکر کن که پرسنل باید ازت راضی باشند نه رئیس و مدیرهای پاچه خوار
کارمندها هستند که کار میکنند نه رئیس و مدیرها …

محمد فلاحیان دوشنبه , 14 خرداد 1403 - 10:22

آقای دکتر راشدی عزیز
ضمن عرض خداقوت به جنابعالی و سایر همکارانتان که صادقانه مشغول خدمت رسانی به مردم شریف ایران می باشید
از جنابعالی درخواست دارم تا از طریق واحد حقوقی با ا آیه مدارک مربوطه از قبیل درخواست پول و عقد قرارداد و معرفی افراد موردنظر سایت خط بازار از مدیر مسول فرصت طلب این مجموعه که فضای مجازی را برای کاسبی و دلالی خود نموده و با استفاده از این سایت از مدیران خودروسازی اخاذی می نماید شکایت رسمی نموده و یا به مراجع امنیتی این موضوعات را گزارش نمایید تا مدیر این سایت دست از این بازی های خود بردارد و کار واقعی خود یعنی اطلاع رسانی را انجام دهد

096550 دوشنبه , 14 خرداد 1403 - 15:29

جناب فلاحیان بسیار پیشنهاد سازنده ایی مطرح داشتید خصوصا با وجود واحد حقوقی فعال و توانمند حاضر در شرکت امداد خودرو سایپا که فرد بسیار بسیار توانمندی همچون دکتر کامبیز صفاری حتما می تونه از طریق مراجع قضایی و امنیتی از خط بازار شکایت کنه.
مرد مومن همین اداره حقوقی بزرگترین مشکل راشدی و امداد خودرو سایپا هست.

سیم کش دوشنبه , 14 خرداد 1403 - 15:34

آقای راشدی تا مدیر مالی اداری،مدیر پشتیبانی شبکه ارائه خدمات،مدیر خدمات سیار،رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر شبکه امداد،رئیس اداره فنی و مهندسی،رئیس اداره برنامه ریزی امداد،رئیس اداره حقوقی و رئیس اداره عاملین تعمیراتی رو جا به جا نکنی هیچ موفقیتی نخواهی داشت.

بهرامی سه شنبه , 15 خرداد 1403 - 13:04

اگه همین فردا راشدی تمام این نفرات رو جابجا کنه و نفرات مورد اطمینان خودش رو بذاره همین شما ها نمیگید امداد شده حیاط خلوت دوستان مدیرعامل ؟؟؟؟هنر تعویض مدیران نیست هنر اینه که از استعداد نیرو انسانی استفاده بهینه بشه و اصلاح بشن

شاهد سه شنبه , 15 خرداد 1403 - 13:24

بهتر میشه از وضع الان میشه ، اگر همشون یکدست و کاربلد باشند وضع امداد بهتر میشه مخصوصا اگر واقعا سوابق مسُولیتی متناسب با نوع کارشون داشته باشند و اصول اخلاقی کار با پرسنل را بلد باشند.
اینها دیگه خودشون را نشون دادند که همشون بدزات و تک رو هستند. فقط به فکر این هستند که خودشونو جلو راشدی خوب نشون بدند، اگر راشدی هم ظاهر بین باشه وضع بدتر میشه

نظرات بسته شده است.