حراج ساختمانی لاکچری حسن روحانی+ویدئو

ویدئو منتشرشده از ساختمان «سلام» که حسن روحانی در سال پایانی دولتش به‌منظور استقرار پس از دوران ریاست جمهوری آن را ساخت، نشان می‌دهد این ساختمان دریکی از نقاط خوش‌نشین تهران، با تجهیزات و امکانات باکیفیت بسیار بالا تجهیز شده است.
کد خبر : 55800
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

به گزارش خط بازار؛ ویدئو منتشرشده از ساختمان «سلام» که حسن روحانی در سال پایانی دولتش به‌منظور استقرار پس از دوران ریاست جمهوری آن را ساخت، نشان می‌دهد این ساختمان دریکی از نقاط خوش‌نشین تهران، با تجهیزات و امکانات باکیفیت بسیار بالا تجهیز شده است.

این ساختمان در زمان دولت روحانی و باوجود مخالفت شهرداری و به‌صورت غیرقانونی ساخته‌شده است و دولت سیزدهم پس از استقرار، این ساختمان را پلمپ کرد/ بر اساس گزارش رسانه‌ها، دولت اقدامات لازم برای فروش این ساختمان لاکچری را آغاز کرده و قرار است درآمد حاصل از فروش این ملک، صرف مناطق محروم شود.

 

 

منبع: بولتن نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز نظام شنبه , 3 تیر 1402 - 12:06

كميته امداد امام خميني، در تهران خيابان كارگر شمالي (اميرآباد شمالي) نبش كوچه 18 يك ساختمان نوساز 8 طبقه به ارزش 890 ميليارد تومان خريداري كرده! آيا بهتر نبود اين پول هم خرج محرومان ميشد! چه لزومي دارد در اين منطقه مستقر گردد! خواهش ميكنم رسيدگي فرماييد.