حذف دیرهنگام شبه امنیتی بی سواد از روابط خودروسازی+جزییات

در ظاهر یک نفر هستند ولی در باطن یک اتوبوس افراد سیاسی و امنیتی از آنان حمایت می کنند.
کد خبر : 53601
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

به گزارش خط بازار؛ حضور شبه امنیتی ها از در جاده مخصوص، از مصیبت های خودروسازی است. این قبیل افراد نه تنها مانع رشد هستند بلکه سبب عقبگرد می شوند چرا که هم ظرفیت لازم برای تصدی مسئولیت مربوطه را ندارند و هم فاقد هرگونه تخصص می باشند. از این دست افراد در شرکت های خودروسازی بسیار هستند. از عضو هیئت مدیره گرفته تا مدیر ارشد و مشاور.

در ظاهر یک نفر هستند ولی در باطن یک اتوبوس افراد سیاسی و امنیتی از آنان حمایت می کنند. نگاه شان از بالا به پایین است. ظاهرشان یقه بسته و آخوندی. راهروهای خودروسازی را با دادسرا و زندان اشتباهی گرفته اند. متوهم برتری خود هستند ولی از بیرون همه به آنان می خندند. رفتار و شخصیت شان انسان را به یاد کیوان می اندازد.

 

 

حضور این افراد در خودروسازی سم است. همه را مسموم می کند و به مرور منجر به خروج نیروهای متخصص و قدیمی را از عرصه مدیریت می گردد. در سیستم شان بله قربان گو ها رشد می کنند و منتقدان متخصص باید بروند. هر کسی در مقابل شان خاکی باشد، می تواند پست بگیرد و سفره ای برای خودش و رفقای ش پهن کند.

البته انسان های قادری هستند ولی در نه عرصه تخصص بلکه در قلدری و ناکارآمدی. همه از دست شان ناراضی هستند حتی مدیران عامل ولی افسوس که قدرت حامیان پشت صحنه شان اجازه تغییر نمی دهد. در جاده خاکی جاده مخصوص راه می روند ولی در آسمان سوریه و یمن سیر می کنند.

این تشنگان قدرت و نه البته خدمت، ای کاش غیور بودند و قبل از آنکه از عرصه مدیریت حذف شوند، خود بار سفر را می بستند. ولی افسوس این گونه نیست و همواره باید با خفت از عرصه خارج شوند. دقیقا همانند همان اقدام جسورانه مدیرعامل باهوش و سیاستمدار جاده مخصوص. چرا که با یک تغییر ساختار، خودروسازی را از لوس چنین شبه امنیتی های نجات داد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 11
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سناتور سه شنبه , 12 اردیبهشت 1402 - 9:00

دقیقا همینطوره.
بعضی از این “شبه امنیتی ها”ی بی سواد که نه امنیتی هستند و نه سوادی دارند، در ابتدا و در حدود سال 1380 به عنوان نگهبان و دربان و نگهبان انبار در خودروسازی مشغول شدند (یکی از آنها همان کسی است که اکنون از او به “چراغ” خودروسازی تعبیر می شود و برای خود ثروتی تریلیاردی و بی حد و حصر دست و پا کرده و در آخرین حرکت خود به جای منادیان یا”غفار” ، در جایگاه مدیرعاملی یکی از شرکتها جا خوش کرده و با لفظ “دکتر” خطابش می کنند!! و هم اکنون نیز منتظر است تا ببیند “عظیم” ماندگار است یا خیر و اگر “عظیم” ماندگار باشد در اولین انتصاب، “چراغ” را یا “مدیرکل حوزه مدیرعامل” خواهد گذاشت و یا “معاونت منابع انسانی” !! ).
او با حمایت یکی از نگهبانان رده بالاتر خود که هم “خاکی” بود و هم “کهنه” !! متاسفانه کارشان را با سرقت و جابجایی قطعات داغی و نو شروع کردند (پرونده ایشان در نیروی انتظامی موجود است و یک نسخه هم در پرونده پرسنلی او موجود بود تا اینکه در زمان به قدرت رسیدن “خاکی” ها، در اقدامی شبانه، پرونده پرسنلی را “پاک و تطهیر” کردند!!
متاسفانه افراد “خاکی” و “کهنه” در سالهای بعد، با تشکیل شبکه ای مافیایی و مخوف و با همراهی نوچه های بی سواد خود، در کیلومتر 14 و 15 جاده مخصوص همه کاره شدند و به تکمیل رزومه های خود و دوستان و نوچه های خود پرداختند و با ایجاد رعب و وحشت و زورگیری و تعقیب و گذاشتن تله های مختلف و شنودها و ضبط صدا و فیلم برداری های غیر قانونی و مخفی و گرفتن نقطه ضعف از مدیران عامل و مدیران ارشد، آنها را در مشت خود گرفتند و از آنها “اخاذی های فنی و پیشرفته” کردند، تا جایی که با همین کارهای خلاف و غیر قانونی در کنار دزدی ها و تخلفات دیگرشان، هم اکنون دارای شبکه ای مخوف و ثروتمند و کثیف هستند که “هرکاری” از ایشان بر می آید و با تهدید و قلدری، “هرکاری” می کنند و متاسفانه خیلی از مدیران و مدیرعاملها نیز برای مصون ماندن و در قدرت ماندن و داشتن پوشش برای تخلفاتشان و داشتن نقطه ضعف نزد ایشان، به این شبکه “کهنه” و دارای “چراغ” باج می دهند…. به عنوان نمونه: منادیان یا”غفار” و “عظیم” ، دو مصداق کوچک از این مساله هستند.
حال بعضی چون سوابق افراد را نمی دانند، فرضا” اگر فردا روزی “چراغ” ها به جای “سمیع” ها بنشینند، خوشحال ازین می شوند که “سمیع” ها را بالاخره برداشتند و “چراغ” حوزه مدیرعامل روشن شد!! نمی دانند که داستان چیست!
مدیرعامل باهوش و نسبتا” شجاع کیلومتر 15 ، از کارهای خوبی که انجام داد و در این اوضاع و احوال مملکت، جای تقدیر و تحسین دارد این است که با شهامت، عذر افراد فاسد(اخلاقی و مالی) و این زالوهای کثیف را خواست و “چراغ” ها را خاموش کرد و عطای زیر “خاکی” های “کهنه” را به لقایشان بخشید و “م.ف.ا” ها را با همه کبکبه و دبدبه شان پالایش کرد. تیموری اگر در این مدت هیچ کاری هم نکرده باشد، همین کارش آنقدرررر ارزشمند است که نمی توان گفت.
ولی چه سود که همه این باند کثیف با آمدن منادیان یا”غفار” و دیگر نوچه های اهالی “منطق” و افراد “عظیم” به کیلوتر 14 نقل مکان کردند و پست و حکم گرفتند و اگر افراد “عظیم” ماندنی شوند، ببینید که چه ها خواهند کرررررد….
لا اله الا الله.

منتقم سه شنبه , 12 اردیبهشت 1402 - 14:10

احسنت آفرین چقدر زیبا ودرست اشاره کرده این کاربر عزیز کاملا دقیق و من اضافه کنم برخی از این شبه امنیتی ها بچه های خنگ و بیسواد رشوه خوابشان را کارآموز و نگهبان وارد کردند و الان مدیر و ریس و همه کاره بیسواد و تا کسی از اونها ایراد بگیره ار رابطه استفاده و اخراج میکنند. اگر اسم بابا نبود الاغ نمی دادند بچرانند
ولی دست انتقام دراز است.با صبر
ابران خودور را امثال این بیشرفها به خاک نشاندند

رضایی منش سه شنبه , 12 اردیبهشت 1402 - 14:50

امنیتی بیسواد بدون هیچ توانایی و تعهدی فقط و فقط روابط عمومی رو بهم ریخت و آلت دست چند نفر دیگه شد
مدیرای خودرویی باید بفهمن هرکسی توی یه سایت سیاسی نشسته و خبر مینویسه و ادمین اون سایته و اخبارو کپی میکنه الزاما نمیتونه مدیر روابط عمومی خودرروسازی باشه

شهاب سه شنبه , 12 اردیبهشت 1402 - 21:28

مدیر عامل ها خودرو سازی بای بای هستن

جان بابا سه شنبه , 12 اردیبهشت 1402 - 23:01

اگر ریشه فساد و لیدرهای این حلقه های مافیا (مدیر حوزه و حراست) در شرکت الف عوض نشوند شاهد قیمت های نجومی و فساد گسترده تر در خودروسازی خواهیم بود. تغییر وزیر صمت ، صرفا بابت تطهیر کردن نمایندگان مجلس از ناکارآمدی در کنترل قیمت ها برای انتخابات چند ماه آینده خواهد بود.
وزیر را برای مصلحت ذبح کردند و همه تقصیرات را به دوش وی انداختند.
اگر مارهای در آستین عوض نشوند ، اختلافات بزرگی در خودروسازی شکل می گیرد که آتش تبعات آن دامن ملت و کاگران زحمتکش را می گیرد .

عباس آقا سه شنبه , 12 اردیبهشت 1402 - 23:05

لعنت خدا بر بانیان ناظران فاسد در الف از قبل تا کنون .
مایه فساد برخی ناظران است روزی شود که این مفسدین نالایق با اردنگی پرسنل به جهنم پرتاب شوند‌ آن روز دیر نیست.
چه اشخاص نالایق را در زیرمجموعه ها مدیر کردند به سوابق ن در شرکت م ح فاسد کامل
این سالها اینها دزدی میکردند مدیر عامل اخراج میشد.
تا ناظران اینها باشند فاتحه صنعت خوانده است .مگر میشود کسی نداند انقدر سیستم قوی است که تا فیها خالدون طرف تحت کننرل پس چرا بااینها کسی کاری ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسماعیل سه شنبه , 12 اردیبهشت 1402 - 23:12

** میگن مسئول دفتر و نیروهای حراست و نگهبان همیشه امین مدیرعامل و مجموعه هستن **
“””” هر چه میگندد نمکش زنند وای از روزی که بگندد نمک “”””

اتحاد و لابی تیم های فساد در الف

جناب آقایان ح. ت. و ج. س. آیا خبر از جلسات متعدد و شبانه (حلقه طالقان_اسلامشهر) و (تیم پارک ملت) و (شبکه عنکبوتی ولنجک) و (یاران ع. ض.) و تیم لواسان دارید؟
قطعا دارید یا کمیسیون یا حق العمل یا حق السکوت یا دستخوش خود را به اسم هیئت یا در قالب هدایای ارزنده گرفته اید..!!!

آیا به خطر افتادن منافع این گروهای فساد دلیل جلسات فشرده در این روزهاست؟

آیا از محل برگزاری این جلسات خبر دارید؟ قطعا دارید چون خودتون رییس جلساتید یا ذینفع خروجی جلسات …

آیا باید منتظر پرونده سازی و پروژه ترور شخصیتی برای افراد تایید شده نظام در روزهای آینده توسط این گروه های فاسد باشیم؟

سهم حراست و مدیر حوزه که مثلا مورد اعتماد ترین واحدها و افراد مدیرعاملن (مارهای در آستین) در چشم پوشی از تخلفات این گروه ها (استخدامها، خرید ها و فاکتورهای سوری، قالب کردن اجناس تقلبی و غیر اصل و… ) و همراهی با آنها چیست؟

صمت چهارشنبه , 13 اردیبهشت 1402 - 7:56

🔵 میراث فاطمی امین برای وزیر بعدی

طرح فروش یکپارچه که با در نظر گرفتن برنامه های صادرات اعلام شده و فروش های سازمانی و… تقریبا، تمام ظرفیت تولید یکسال را پیش فروش کرده است و مثلا قرعه کشی را حذف کرده است با سند رهنی عملا ورود خودروهای سند آزاد به بازار را به صفر رسانده و اگر تدبیری نشود بزودی با کمبود خودرو در بازار با سند آزاد و قابل انتقال مواجه خواهیم بود.

نکته دیگر این که اگر اکثر ظرفیت تولید و فروش امسال پیش فروش شده باشد و کسی ماشین صفر بخواهد دقیقا باید از کجا تهیه کند؟ از بازار با سند رهن و هزار مشکل و یا با مواعد تحویل طولانی؟

این میراث شوم فاطمی امین و تیم متفکر ایشان برای وزیر بعدی باقی مانده و فقط در صورت واردات واقعی خودرو و نه با خواب و خیال آن و وعده های میلیونی و البته افزایش تولید برطرف خواهد شد، این هشداریست برای آینده بازار خودروهای سواری که با خنده های جناب قالیباف سخنگوی صمت حل نخواهد شد.

جلال لو چهارشنبه , 13 اردیبهشت 1402 - 10:36

ابنگه ۷تا پیامه ۸کدومه؟؟

جباری چهارشنبه , 13 اردیبهشت 1402 - 11:04

مشکل ما فقط همینها نیستند . مشکل خیلی بالاتر از اینهاست . الان ببینید خودروسازی در تبریز چه خبره . مدیر عامل کسی رو گذاشتن که سالها قبل بازنشسته شده و به لحاظ فکری علیرغم ظاهرسازی خودش ، فردی کاملا اصلاح طلبه و از طرفداران سرسخت جریان فتنه 88 . همه جوره از بیت المال هم خودش میخوره هم به دوست و رفقا و مسیولین بالادستی میخورونه . حسابی از بیت المال سودهای چند صد میلیاردی به نفع سهامدار خصوصی ( اقای حاجی زاد ) ورمیداره و خودشم از این بابت ازش درصد میگیره . کلا هفته ای یکی دو روز شرکت میره و بقیش دنبال عشق و حال خودش و تجارت شخصیشه . علاوه بر خودش یه نفر دیگه به اسم اقای ن که حدود 10-12 سال پیش بازنشسته شده رو به عنوان دست راست آورده . ایشون هم که اصلا لازم به توضیح نیست . در فرمانداری بوده قبل ها بوده و از لیدرهای اصلاح طلب استان
اصلا با طرز تفکر این دوتا کاری ندارم . ولی مگه آدم قحطی هست که اینجوری شرکت رو دادین دست بازنشسته ها اونم کسایی که همه جوره از بیت المال میخورن ؟! با یه سری کارای عوام فریب کارگرا رو تو دست گرفتن و خودشون تو بخور بخور میلیاردی از بیت المال هستند .
لطفا این نظر رو پاک نکنید و اگه میتونین یه گزارش خبری کامل تو این مودر تهیه و منتشر کنین تا بلکه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی برن سراغ این افراد . خودتون برین تحقیق کنین و اگه این خبری که زدم درست نبود همینجا خبر بزنین و تکذیبش کنین

جوان سار چهارشنبه , 13 اردیبهشت 1402 - 21:47

فقط خوب بخور بخوریه توی خودروسازی البته رده هیات مدیره ها و مدیران و برخی نظارتی ها .حالا که بخورید تا به وقتش.امار ۱۰۰تا باشه ۲۰۰میلیونشو میگیره تولید ۱۰۰۰نا باشه به اضافه اون پاداشم میگیره .
اگر جای اونها گاو نرو ماده ببندیم هم شیر میده هم اضافه میشود هم گوشت سالها رو میده
اینها اگر خوب بودند وضع این نبود
باید طرحی بزارند هیآت مدیره های بالای ۵ سال سابقه اخراج تا جای اونها آدم حسابی بیاد نه مفت خور