دكتر مصطفوي عزيز، از وضعيت شركت سايپاپرس هم بگو. از عملكرد نامطلوب مدیرعامل
حال ناخوش سازه گستر سایپا/یاد دوران کارگرزاده بخیر
به گزارش خط بازار؛ برخلاف انتظار، کارها در شرکت سازه گستر خوب پیش نمی رود.
علی شیخ زاده مدیرعامل سایپا در حالی با انتصاب رادمنش و صالحی در بخش توسعه و سازه گستر امید به تغییر وضعیت سازه گستر داشت که کارگرزاده رکوردهای خوبی در کاهش قیمت قطعات خارجی، کاهش نرخ تورم قیمت قطعه و تعامل با قطعه سازان زده بود.
طبق اخبار رسیده به خط بازار علی رغم تلاش های فراوان تیم جدید سازه گستر ولی با توجه به نزدیکی پایان سال، سطح رضایت نه در کارمندان و نه در قطعه سازان افزایش قابل ملاحظه ای نداشته است. بدهی نجومی به قطعه سازان و تغییرات در دریافتی کارمندان دو موضوع مهم و چالشی این روزهای سازه گستر است که مستقیما متوجه عملکرد صالحی و فروغی در هیئت مدیره است.
تجربه نشان داده که روش مدیریت شرکت های تامین کننده خودروسازی از جمله ساپکو، سازه گستر و مگاموتور بسیار متفاوت از دیگر شرکت ها است. در این سه شرکت خودمحوری، نگاه از بالا به قطعه سازان و عدم تعامل درست با کارمندان هیچ گاه جواب نداده است. دلخوش کردن به روابط پدر-پسری و فروغ جدید دلال معروف رشتی استانبولی نیز نمی تواند آینده را تضمین کند. برای بهبود اوضاع بایستی سانروف بالای سر خودروسازی تغییر کند تا هوای تازه به جاده مخصوص تزریق شود. بررسی وضعیت کنونی وضعیت ساپکو با دو شرکت دیگر به خوبی مبین این موضوع می باشد.
برای بازگشت سازه گستر و مگاموتور به صدر خودروسازی نیاز به تغییرات اساسی در بدنه مدیریتی است چرا که عیار مدیریتی در این دو شرکت آینده سایپا را رقم می زند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، ساپکو ، سازه گستر ، سایپا ، شهرام صالحی ، صدر خودروسازی ، مگاموتور ، مهدی رادمنش
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
شیخ زاده مدیرعامل سایپا متاسفانه نمی تواند منتظرالمهدی مدیرعامل مگاموتور را تغییر دهد و همین امر باعث عقب افتادن گروه سایپا از گروه ایران خودرو شده است.
مگاموتور شرکت فرسوده ای شده و سایپا هم فقط نظاره گر است.
جناب آقای مهندس شیخ زاده
لطفا مشکل سایپا آذین حل کنید
اگر میخواهید سایپا آذین به آرامش برسه
اگر رضایت و حرمت پرسنل براتون مهمه
باید اصلاح انجام بدید
متعدد عنوان شده مشکل این شرکت آقای خیراندیش هست که ۳ بار از این شرکت رفته و دوباره برگردوندن
کارکنان شرکت این شخص نمیخوان
کافیه یک بررسی ساده انجام بشه
بسیاری از مشکلات بخاطر وجود ایشون و نفرات منتسب و تیمی که درست کرده هست
رفتار بد و نگاه بالا به پایین و ارباب رعیتی…
باعث نفاق و دو دستگی و اختلاف بین پرسنل و مدیرعامل ایشونه.
اگه انسان خوب و متخصصی هست در جای دیگه ازش استفاده کنید چرا اینقدر اصرار که در سایپا آذین باشه
باور کنید با رفتن امثال این اشخاص سایپا آذین رو به آرامش میره چون مهندس حسن زاده هم انسان شریفی و پاکدستی هست هم بسیار پرتلاشه.
از روزی هم که اومده صاف و ساده با پرسنل صحبت کرده و دلش با اوناست
مطمئن باشید با وجود ایشون آینده خوبی میشه برای سایپا آذین پیش بینی کرد
بالابردن تیراژ تولید ست صندلی و سبد محصول حداکثری از گروه ، کاهش هزینه ، کاهش ضایعات و رسیدگی به پرسنل از اصلی ترین اهداف مهندس حسن زاده هست فقط راهش اینه که آرامش داشته باشه و مهمترین اصل اصلاح در هیئت مدیره باید انجام بشه
شما چرا اسمتونو گذاشتین همکاران سایپا آذین؟ شما بزار اون قسمت از همکاران سایپا آذین که میخوان شرکتو برگردونن به عصر حجر. میخوان برگردونن به بی قانونی. میخوان برگردونن به زمانی که شما هم قاطی بازنشسته ها مینشستین و کار نمیکردین. یه جوری ناله میکنی انگار نه انگار الان قانون حاکم شده و شما از قانون مدار بودن هیآت مدیره و مدیرعامل ناراحتی . راستشو بگو شما از کجا حمایت میشی؟ چرادنبال زمین زدن مدیر قانون مدار و توانمند سایپا اذینی؟ صرف اینکه منافع تو به خطر افتاده که نباید از طرف همه حرف بزنی؟ این دروغ و دقل ها تاوان داره تخیلات خودتو به همه نسبت نده
در کاشان باند مدیر عاملی که دو ماه آمد و رفت ایران خودرو میخواهند گزینه خود را مدیر عامل کنند بهمین خاطر اطلاعات غلط میدهند به پرسنل و ناامیدی القا میکنند … اگر منصفانه ببنید مشخص میکند چه کسی دلسوز کاشان بود و واقعا هدفش ارتقای کاشان بود که متاسفانه اقای شیخ زاده وسط پروژه با فشار حزب ثانی کار را خراب کردن …
جناب مهندس شیخ زاده عزیز برای انتصاب در سازه گستر چطوری تونستی از مهندس علی وظیفه به سادگی عبور کنی کسی که ۲۵ سال سابقه خدمت در سازه گستر را به همراه داشت و از کارشناسی رشد کرده بود تا معاونت و مدیرعاملی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی و خبره و مومن تنها کسی بود که می توانست سازگستر رو نجات بده متاسفانه رفتی رو پوسته موز اصلا فروغی و صالح در حد سازگستر نیستن فروغی پنج سال هم سابقه خودرویی نداره
حیاتی بصورت ابرومندانه بدون اينكه ابروي كسي ريخته بشه در حال پاكسازي سازه و ارتقاع كيفيت و تامين بود طبيعيه بعضي ها باهاش دشمن بشن و بد بگن ما بعنوان قديمي سازه از ايشون راضي بوديم فقط حيف كه زمانش كم بود
و اونو يه سازه اي قديمي و متعصب ميدونيم
بقول خود اقاي حیاتی كه تو جلسات ميگفت ابرو رو خدا ميده…
۸ ماه دوران طلایی سازه حیف که خیلی زود تمام شد ، عملکرد حیاتی و تیمش و علی الخصوص مدیر منابع انسانی که به ناحق توسط همین خط بازار و برخی همکاران همواره مورد نقد قرار داشت ،تازه متوجه شدند که به اندازه ۸ سال کار انجام شده است.
رضایت کارکنان و زنجیره تامین ، عدالت در توزیع نقدینگی ، کاهش ارزبری بخشی از اقدامات حیاتی و همکارانش بود که به ناحق دیده نشد .
بی حساب و کتاب بودن خودروسازی همین بس که در تغییر این مدیر لایق و کاربلد اینقدر شتابزده عمل کردند که الان بعد از حدود ۳ ماه میتوان گفت عملکرد مدیریت ۲۰ بر هیچ به نفع حیاتی است.
بااینکه مدیر روسی داغون بود و بیسواد
ولی بازم بهتر از این آقای برجک نشین مدیر جدید اداری بود
این مدیر جدید همه رو از بالا به پایین می بینه
شب عیدی همه رو بیکار کرد با صالحی
خود حیاتی خوب بود – عالی و بس مثال ولی مدیر اداریش مال نبود
الکی از ایشون تعریف نکنید
منظوزت پور بهزادیه که ارتباطات با پول سازه برای پور بهزادی و رفقای دوران سربازیش بلیط و هتل میگرفت هفت روز هفت روز میرفتن مسافرت؟ رفتن مدیر منابع انسانی به نمایشگاه مسکو اصلا لزومی داشت که اون همه هزینه بزاره رو دست سازه گستر؟اصلا تو شرکت بودش این بنده خدا؟؟
البته رفیقاش تو کارگزینی شاد و خندان با همکاری ارتباطات مشغول تخریب مدیر منابع انسانی جدید هستن
شما خیلی سنگ این جدید رو به سینه نزن
آواز دهل از دورخوش است….
به طور قطع میگم در طول دوران ۲۰ و اندی سال سابقه کار در گروه سایپا هیچ دورانی بهتر از دوران مدیرعامل مرحوم و مهندس حیاتی نبوده
متاسفانه شرایط سایپا و سازه گستر اصلا خوب نیست
امنیت شغلی اصلا نیست
از خط بازار درخواست داریم
پیام تخلف ریس کارگزینی محورسازان نیک پور و گازری در خصوص مأموریت زدن رو هم پچمنتشر کنه
باند
الیاسی
ترخدا محورسازان رد دریابید
کارگزینیش داغونه
خط بازار نترس منتشر کن
چرا علی صادقی خجالت بکشه توکه تخلف کردی باید خجالت بکشی
خط بازار از حمایت هاتون ممنویم
تاترسیدن اسم علی صادقی رو اوردن
درد و بلای کارگر زاده بخوره تو سر این آقایون تازه به دوران سیده
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
زمان حیاتی جزیی از دوران طلایی سازه گستر بود که کوته نظران نتوانستند ببینند.
دست فاسدین و سودجویان کوتاه شد و حیاتی بخاطر پاک دستی و باج ندادن کنار گذاشته شد.
کارگرزاده فساد را ریشه کن داشت میکرد ولی باز از نون خوردن ننداخت فاسدین اخلاقی و مالی را
همین دل رحمی باعث شد جولان بدن
به ظاهر دلسوزان ایران و جاده مخصوص به زودی روسیاه میشود …
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
زمان حیاتی جزیی از دوران طلایی سازه گستر بود که کوته نظران نتوانستند ببینند.
دست فاسدین و سودجویان کوتاه شد و حیاتی بخاطر پاک دستی و باج ندادن کنار گذاشته شد.
امیدوارم هرجا هستند موفق باشند
سازه گستر با روزهای روشن زمان حیاتی خداحافظی کن……
فاسدین جولان میدهند….
۸ ماه زمان کمی بود ولی دست فاسدین کوتاه شد
ولی الان مجدد برگشتند و مشاوره میدهند
سازه قلب تپنده سایپاست
روزهای گذشته ای که رفت و دیگر تکرار نخواهد شد
سازه گستر جای فردی است که به زنجیره تامین آشنا باشد و در بین قطعه سازان اعتبار داشته باشد.
ظلم معصومانه ای که به سازه گستر شد به خودروسازی و گروه سایپا خیانت شد.
تنها کسی که میتواند سازه گستر را از این منجلاب نجات دهد مدیرعامل معتبر و خوشنام و متخصص می باشد که او با این دست فرمان به خودروسازی برنخواهد گشت
حیاتی خدا رحمت کنه پدر مادرت را که هوای کارگر را داشتی
این مطالبه کل پرسنل سایپا آذین از مدیریت ارشد سایپاس
لطفا به نظر پرسنل احترام بزارید
لطفا شخصیت پرسنل مهم باشه براتون
افرادی که کار میکنن همیشه توسط افرادی که دنبال حاشیه هستند و تخریب چی ها و کسانی که آب به اسیاب رقیبان سایپا آذین می ریزند سیاه نمایی میشوند.این فرد سالهاست صادقانه به گروه خدمت کرده و بسیار قانون گرا هست و همین موضوع افرادی را که دنبال بی قانونی هستند اذیت میکند. مطمئنا رزومه درخشان و سازندگی این فرد به حرفهای پوچ می چربد و شنونده عاقل این مطالب پوچ را باور نمیکند
عزیزان ما که گفتیم با آمدن صالحی بیچاره شدید .این شخص رحم به ما امداد گران نکرد که شب و روز نداریم ..همش شو بازی کردن و دروغ گفتن… خدا به دادهاتون برسه و هرچی ازش دورتر باشید در امانتر هستید ….فقط وصله و میره بالا عین قدش فقط
آقای شیخ زاده
به داد سازه گستر برس
وضعیت خیلی افتضاح
همه قطعه سازها میان سروصدا
آقای صالحی اصلا اهمیت نمیده
عیدی ندادن هیچ واریزی به کارمندها ندارن
نه کارمندها و کارگر راضی اند
نن قطعه ساز
این چه مدیریه ک گذاشتین سازه
یک ذره اهمیت بدید فقط بلده به شما چشم چشم بگه
بگید به فکر باشه یه کاری کنه
سابقه نداشته تاحالا سازه انقد داغون باشه
زمام امور داده به فروغی و راجانی و اقبالی دیگه نه مدیره رو می بینه نه معاون نه کارمند مدیران قبلی همه به کارمندها اهمیت میدادن این آقا فقط بلده با نگاه مغرور و بالا به پایین به همه بخنده و رد بشه
همیشه شعبون یه بار هم رمضون بعید میدونم بچه های سازه گستر آنقدر که میگی نیازمند باشند البته نسبت به بقیه شرکتهای گروه کمی درک کنید که یه شرکت بی خاصیت فقط بی دلیل باعث عدم کشف قیمت خودرو میشد تا منافع برخی تامین بشه
شما قطعا از ساپكويي هايي هستي كه با خصوصي سازي انداختنتون بيرون داريد كوچ ميكنيد سازه صالحي اگ خوب بود عضو هيات مديره ساپكو بود اثر مثبت داشت نه اينكه قيمتهاش از سازه بيشتر باشه فقط قطعه خارجی بخره بعدا گندش در بياد كه داخلي داشته بهتره از ايشون كه تو جاده مخصوص شهره خاص و عام هستش دفاع نكني البته تو هم از نزديكاش هستي
اگ خوب بوديد ايرانخودرو رو اباد ميكرديد نه با اين همه بدهي هجرت كنيد به سايپا
صالحي و اقبالی و یوسفی خودشون دارن اندازه هزار نفر میترکونن اونجا رو
شمارو فقط کم دارت که پکیج کامل بشه
آقای صالحی نه عیدی داده نه کادو روزمهندس
نه پول ماه رمضان
نه کارمند راضی هست نه قطعه ساز
ایرانخودرو اینهمه مدیر گذاشته برداشته
آقای شیخ زاده زودتر یه اقدامی کنید یه فکری بحال سازه و صالحی بکنید
آخه کی شب عید پنج مدیر برمیداره که این آقا این کارو کرد
چرخ گردون میچرخه صالحی به خودت بیا
اون میز به گنده تر از تو وفانکرد سازه برات خیلی بزرگ بود بلد نیستی پاشو جاتو بده ب کسیکه صدای بقیه رو بشنوه
خبرها حاکی از اینه که صالحی به نزدیکانش هم رحم نمی کنه عذر فروغی رو
هم خواسته
فروغی که اینهمه در این یکماه خوش خدمتی کرد هی پپسی باز کرد برای مدیرش هم دارن میفرستن بره
اوضاع بدی حاکم شده تو سازه گستر
همه افراد متخصص رو
شبانه لغو حکم کردن که چهارتا بیسواد رو بیارن
انشالله زودتر سایپا خصوصی میشه و آقایونی که الان اوج گرفتن و شب عید همه رو بیکار کردن لنگ کار
ما بیصبرانه منتظریم
آقای شیخ زاده شما در جلسات درمورد سایت ها کلی صحبت کردین ما میدونیم که شما کامنت هارو میخونی
درمورد صالحی و منتظرالمهدیی و اقبالی یه فکری بکنید
قبلا از اینکه اینها باعث برکناری شما بشوند
بگید حرف های کارمندان را بشنون
اقبالی فقططططط مشغول خوردن هست و چون حراستی بوده
گوش به فرمان روسای حراستی سازه سه
فقط محمدی و فراهانی و سخندان را می بینه و اون سه نفر دارن هدایتش میکنند.
این سه نفر از اقوام حافظی و پری آذر(حراستی های سازه)
هستند
همیشه درحال گزارش دادن هستن
آقای شیخ زاده واقعا چه فکری کردین اقبالی و صالحی رو جابجا کردید از ایرانخودرو
آبروتو بردن
آقای صالحی به شما و آقای شیخ زاده عرض میکنم اگر ۹۰ درصد مدیران سازه رو اخراج کنید و در عوض تحصیلکرده های شریف و تهران و … رو بیارید هیچ اتفاقی در سازه نمیفته بلکه بهتر هم میشه دوستان به اندازه کافی فربه شدند ممنون که یک دانشکاه شریف رو بنام آقای میر باقری در اقتصادی قرار دادید واقعا متخصص هستند نگران این اراجیف بوق های فربه نباشید مفت خوری بیش نیستند اگر سیستم سازه گستر ازشون بگیری با مخ میان پایین یه تحلیل گر تو اون واحد تامین خراب شده نیست یارو کارگر لجستیک بود الان شده ریس بدنه ۲ واقعا درشو تخته کنند
درود بر کارگرزاده های بی آلایش و فدایی نظام
چند نفر رو اخراج کرد؟
جناحی و حزبی کار کرد؟
چند نفر رو از نون خوردن انداخت؟
چه کارهایی رو با وجود کلی کارشکنی انجام داد؟
نفع شرکت سازه رو به نفع شرکت های دیگه و … ارجحیت داد.
حیات سایپا بود ولی شیخ قید حیات رو زد و سایپا رو کرد ناقه صالح و سربرید.
شیخ قسم میخورم ضرر این انتخاب ناصالح بداقبال رو میخوری چون ظلم کردی.
با نسخه عطارباشی مستقیم رفتی ته چاه.
یا خدا شما فقط گفتید صالحی …الان دارید میگید اقبالی ..یعنی سمی ترین ترکیب قلدرانه و بیسواد و بی تخصص باور کنید خصوصی سازی هم همینه .. فاتحه صنعت خودرو خونده است … بدترین دوران امداد خودروهایی حضور اینها بوده . وامصیبتا سر بزنید و کفن هم بپوشید کمه باور کنید .. متاسفم
آقای اقبالی کلاهت رو بزار بالاتر ارتباطات، رئیس کارگزینی معنوی و دارو دستشون دارن علیه تو سم پاچی میکنن و وجهه تو رو دارن خراب میکنن
آقای شیخ زاده به سایپا آذین توجه داشته باش
بدترین وضعیت در بین شرکت های گروه دارد
ما پرسنل سایپا آذین، مدیرعامل و هئیت مدیره را نمی خواهیم چون اصلا به فکر پرسنل نیستند و فقط قول و وعده می دهند ولی در عمل هیچ چیزی دست ما پرسنل را نمی گیرد.
حسن زاده که مدیرعامل سایپا آذین هست از رییس اداره فروش پارس خودرو به یکباره مدیرعامل سایپا آذین شد و هیچ تخصص مدیرعاملی ندارد و اصلا فنی نیست
هئیت مدیره که سه بار از سایپا آذین اخراجش کردن الان دوباره برگشته و همه پرسنل را اذیت می کند و دنبال عقده گشایی به همراه مدیر برنامه ریزی تولید قاسمی دست به دست هم دادن و جنگ داخلی سایپا آذین راه انداختن
حسن زاده هم که تجربه ندارد و تصمیمات اشتباه می گیرد و دنبال خرید زمان هست تا بتواند کمی بیشتر مدیرعامل بماند.
هئیت مدیره هم باند تشکیل داده تا پرسنل را اذیت کند
کلا سایپا آذین رو به نابودیست.
چرا شیخ زاده نمی تواند حسن زاده در سایپا آذین را عوض کند واقعا چطور مدیرعامل گروه هست؟!؟!
اتفاقا حسن زاده مدیرعامل سایپا آذین در وقت خریدن و زمان خریدن استاد است
ایشان از زمانی که به سایپا آذین آمد به پرسنل کلی قول داد ولی هیچکدام را عملی نکرد
حسن زاده تجربه مدیرعاملی ندارد ولی در زمان خریدن استاد است
در مورد تولید نیز باید گفته شود که نقطه سر به سر مالی تیراژ تولید به تعداد 1500 دستگاه صندلی در روز هست لذا سایپا آذین باید بیشتر از 1500 دستگاه صندلی در روز تولید کند که در واقعیت این مهم صورت نمی گیرد.
ضایعات در تولید و ضایعات در محصولات افزایشی است
دوباره کاری بالاست و کیفیت تولیدات نیز در سایت های خودروسازی بسیار مشکل زا شده است.
همه این ساز و کار ها برمیگرده به کسانی که در دفتر سایپا چین بسر میبرن به تامین کنندگان خارجی و حسابرسی های مالی که هیچ مستنداتی ندارن و فقط ماله کشی میکنه مالی دفتر چین
از کامنت ها مشخص هست که شرایط سایپا خوب نیست
از کامنت ها مشخص هست که:
شیخ زاده باید در مورد:
مگاموتور
سازه گستر
سایپا آذین
تصمیمات سختی بگیرد.
آقای شیخ زاده پاشنه آشیل شما در گروه سایپا همین سه شرکت هستند مگاموتور، سازه گستر، سایپا آذین
اگر در مورد این سه شرکت مگاموتور،سازه گستر و سایپا آذین تصمیم گیری درستی انجام دهید اکثر کامنت ها و فشارها از روی سایپا برداشته می شود.
تصمیم سخت را تا دیر نشده بگیرید و گروه سایپا را نجات دهید.
از متخصصان رزومه دار استفاده کنید از خبرگان صنعت مشاوره بگیرید تا راهکار بدهند و کمک شما باشند.
محدوده مشاوران و تیم مدیریتی خود را بزرگ کنید چون الان مدیرعامل دومین خودروساز ایران هستید لذا باید تیم خبره بزرگتری داشته باشید.
سایپا کاشان را فراموش کردید
چند روز اعتصاب بودیم
سایپا کاشان هم نیاز به بازنگری دارد و جز شرکت هایی هست که باید در مورد مدیران و هئیت مدیره و معاونان سایپا کاشان بازنگری بشود
حقوق و مزایا کم است در صورتی که خودروساز هستیم ولی حقوق کمتر از سایپا و سازه گستر و مگاموتور می گیریم.
مدیران ارشد و معاونان و مدیران در سایپا کاشان نیاز به تغییرات دارند.
جناب شیخ زاده در مورد سایپا کاشان هم به فکر باشید.
همه ی مدیران فعلی باید عوض بشن تا اوضاع خوب بشه
تا خصوصی نشه اوضاع همینه
لطفا یک تیتر برای سایپاخزر قائم شهر بزارید وضعیت اینجا اصلا خوب نیست تمام رسانه های محلی ورود کردن کارگران خواهان اخراج مدیرعامل غیرفنی سایپاخزر هستن پیگیری بفرمایید
درود بر کارگرزاده های بی آلایش و فدایی نظام
چند نفر رو اخراج کرد؟
جناحی و حزبی کار کرد؟
چند نفر رو از نون خوردن انداخت؟
چه کارهایی رو با وجود کلی کارشکنی انجام داد؟
نفع شرکت سازه رو به نفع شرکت های دیگه و … ارجحیت داد.
حیات سایپا بود ولی شیخ قید حیات رو زد و سایپا رو کرد ناقه صالح و سربرید.
شیخ قسم میخورم ضرر این انتخاب ناصالح بداقبال رو میخوری چون ظلم کردی.
با نسخه عطارباشی مستقیم رفتی ته چاه.
دوتا موضوع
۱پشت مرتضی منتظر المهدی حرف زدن نشون میده که بهتون باج نداده
البته بچه پایین شهر ذاتش همینه لاتی بار اومده
۲اینکه فکر میکنید شیخ زاده با شلوارک و رکابی نشسته کامنت میخونه هم نشون از مصرف بیش از حدِ
ودرپایان همتون تو حرم مطهر رویت شدید
دیدی اونجا هم آنتن نامیده
اشتباه اومدی
زنگ طبقه بالا رو بزن
مخاطب کهکشانی بیا روی زمین و برای خودت رویا پردازی نکن و واقعیت چیز دیگه ای است که بعدا میفهمی
بعدا مشخص میشه و عجله نکن
فقط سر حرفت بموند
منتظرالمهدی
مگاموتور
نه اخوی
ظاهرا تو خودت جنس خوبی نمیزنی
همونجور تو که نوچه منتظر و شیخ هستی میخونی
اونم با شلوارک و رکابی نشسته و داره میخونه
فقط الان کامنت میخونه
با همین دست فرمون که بره
چند وقت دیگه میره روی استیج ، آواز میخونه.
شب عید کارگر از کار بیکار کردن نه تنها سربلندی رفیقت نیست ، باید از خجالت آب بشه بره زیر زمین بجای اینکه برید کهکشان دور بزنید.شکم سیر خبر از گشنه نداره.
سیستم های نظارتی مثل حراست در هر سازمانی وظیفه نظارت بر اجرای صحیح آئین نامه های جاری و مصوب و تغییر رویکردها از اپراتور محور بودن به سیستم محور را دارند ولی متاسفانه سیستم نظارتی شرکت سازه گستر منو یاد مثل معروفه “هرچه بگندد نمکش میزنند، وای به روزی که بگندد نمک” میندازه
متاسفانه سازه گستر مثل لاشه چرب و چیلی شده که هر کسی یک گوششو گرفته و داره میخوره
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 49 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۹