جولان ۴ باند عظیم خودروسازی؛ از همکلاسی ملت تا وثوق اسلامشهری

درحالی که فضای عمومی جامعه در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است در لایه های زیرین خودروسازی حال و هوای دیگری حاکم است.
کد خبر : 75010
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

به گزارش خط بازار؛ درحالی که فضای عمومی جامعه در حال آماده شدن برای برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری است در لایه های زیرین خودروسازی حال و هوای دیگری حاکم است.

در جاده مخصوص به دلیل آنکه برخی بر این تصورند با روی کارآمدن دولت جدید،‌ مدیران عامل شرکت های خودروسازی تغییر خواهد کرد چراغ خاموش به دنبال محکم کردن جای پای خود و دوستان می باشد. دوستانی که هیچ خیری برای جاده مخصوص جز دریافت حقوق های نجومی و امکانات برای خود و یاران جوان و غیرجوان خود نداشته اند.

عده ای حوزه خود را به شرکت های تابعه تسری داده و با کمک بازنشسته ها و کهنسالان اسلامشهری، درصدد انتصاب نفرات مورد نظر خود در شرکت های درجه ۳ و ۴ می باشند تا بهروز وثوق بی منطق خودروسازی شوند.

برخی تازه به دوران رسیده ها که امیدی به ملت دروغگو خودروسازی ندارند، در حال لابی با بازار برای ماندگاری در خط قدرت می باشند تا شاید برچسب همکلاسی را از پیشانی خود بردارند و بتوانند برای همیشه از شهر به جاده مخصوص لیز بخورند.

عده ای اقتصادی که از علی رغم همه فشارها از دست تغییرات عظیم جان سالم به در بردند به دنبال معماری اقتصادی در خودروسازی می باشند و منافع گروهی خود را در لابه لای آمار و ارقام تعریف کرده اند.

برخی دهه قجری ها نیز به علت کهولت سن دیگری ستاره بی نور آسمان خودروسازی شده اند، همچنان در شهوت قدرت مدیرعاملی در حال تاخت و تاز هستند و نفرات خود را هر از چند گاهی در بخش های مختلف مهره چینی می کنند.

خودروسازی در غفلت نهادهای ناظر و منظور در چنبره این چهار جریان است. جریانی که با بی توجهی به سهامداران استراتژیک و واقعی صرفا به منافع گروهی خود می اندیشد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 10
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سینا چهارشنبه , 23 خرداد 1403 - 11:32

به زودی با تشکیل مثلث ناقدی _خانکرمی_نجم الدین
ایران خودرو به روزهای اوج خود بازخواهد گشت

مجاهد چهارشنبه , 23 خرداد 1403 - 11:42

فکر نکنم این مثلث تشکیل بشه
ناقدی زیر پرچم کروز حالش خوبه
خانکرمی دست رد به سینه عظیمی زد و با این تیم همراهی نکرد
نجم الدین هم دیگه تموم شده است
ولی حال ایران خودرو اصلأ خوب نیست باید هرچه سریع‌تر یه تصمیم جدی بگیرن .

حق شناس چهارشنبه , 23 خرداد 1403 - 12:43

عظیم چشم امید به مجمع دوخته ولی ستاره ساکت نیست! تیم دولت بعدی به توسل عظیم بهایی نخواهند داد .

سید حقگو چهارشنبه , 23 خرداد 1403 - 14:54

انصافا چرت و پرت تر از این مطالب که چند تا کلمه اش رو بولد می کنید وجود داره؟ این مطالب چه کمکی به جز اونایی که ازشون فاکتور می گیرید می کنه؟

سید حق گو پنجشنبه , 24 خرداد 1403 - 5:07

استفاده از نام مستعار آزاد هستش ولی …
ولی لطفا اگر از این استعاره استفاده میکنید .از دایره ادب خارج نشید. و البته که ایمیل موجود است .ممنون

محمد چهارشنبه , 23 خرداد 1403 - 15:18

با دولت جدید تغییرات گسترده در سایپا و ایران خودرو داریم و زیادی مدیران عامل این شرکتهای دو گروه خودروسازی ( در سایپا از اسفند به بعد ) دست و پا نزنند با رئیس جمهور جدید مدیران جدید آماده ورود به صحنه هستند .امیدواریم سازمان بازرسی کل کشور به عملکرد و انتصابات این دو شرکت در ماههای اخیر ورود کند

اکبری چهارشنبه , 23 خرداد 1403 - 17:05

ناقدی به تاریخ پیوست

علی پنجشنبه , 24 خرداد 1403 - 7:03

سلام
اگه ا‌ن اتفاق ناگوار برای رئیس جمهور نمی افتاد تا حالا تغییرات تویه ایرانخودرو اتفاق افتاده بود کارنامه وزیر صمت هم تویه این تقریبا یکسال اصلا قابل دفاع نیست ایشون شدیدا توصیه پذیر و محافظه کارن و اصلا به درد وزارتخانه مهم صنعت نمی خورن پس تغییرات در هر دو خودرو ساز اجتناب ناپذیره جناب توسلی مهر که خودشون استعفا دادن و جناب عظیمی هم فعلا جهان گردی میکنن تا دقیقا نود بیشترین لذت رو از سمت مدیر عاملي ببرن احتمال حضور نجم الدین در راس ایرانخودرو هست ولی ناقدی با توجه به حضورش در قطعه سازی ، برگشتش به خودرو سازی منتفیه
منتظر تغییرات باشید حال هر دو خودرو ساز بسیار وخیمه امیدوارم اتفاق های خوبی برای صنعت خودروسازی بیوفته

محمد پنجشنبه , 24 خرداد 1403 - 14:10

درود بر نجم الدین

رضا پنجشنبه , 24 خرداد 1403 - 16:24

سید حق گو نه سید ماله یا سید چرتی